Kolme miestä vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Maikkeli89
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Tammi 30, 2024 12:49 am

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Maikkeli89 »

NePiirtääKelOnLiituu kirjoitti: To Helmi 01, 2024 10:58 am Eikä vieläkään ruumista tietoa?
Joutuuko tässä kevääseen odottamaan, että rupee osia nousta pintaan. :roll:
Jotain huhuja nastolasta kuulunut että ilmeisesti alkuvaiheessa poliisi löytänyt uhrin käden/kädet ja/tai jalan/jalat, muu kroppa kateissa
Hitto87
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Helmi 02, 2024 7:45 am

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Hitto87 »

Eikö toi risu rosa ole Whalsten Rosa, vasikka paska joka pistää kaikki syyt toisten kontolle. Myi persettä mustalaisille. Oli duunissa ainakin parissa baarissa ,vei rahat ja viinat niiltä ja uhkas viel et syyttää raiskauksesta. Seurusteli sen T.H kanssa ja jäi kiinni kun oli antanut persettä ja syytti sitäkin et oli pakottanut. Täys idiootti ämmä. Oli aikoinaan syyttänyt sen exää kans pahoinpitelystä ja raiskauksesta. Täysin pirihuora jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Varmaan ollu tossa murhassakin mukana jotenkin mut pistänyt kaikki toisten syyksi
Annabelle
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

Hitto87 kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 1:30 pm Eikö toi risu rosa ole Whalsten Rosa, vasikka paska joka pistää kaikki syyt toisten kontolle. Myi persettä mustalaisille. Oli duunissa ainakin parissa baarissa ,vei rahat ja viinat niiltä ja uhkas viel et syyttää raiskauksesta. Seurusteli sen T.H kanssa ja jäi kiinni kun oli antanut persettä ja syytti sitäkin et oli pakottanut. Täys idiootti ämmä. Oli aikoinaan syyttänyt sen exää kans pahoinpitelystä ja raiskauksesta. Täysin pirihuora jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Varmaan ollu tossa murhassakin mukana jotenkin mut pistänyt kaikki toisten syyksi
Ja rikollisissa piireissä elävät miehet eivät tietenkään lähtökohtaisesti ikinä raiskaa tai pahoinpitele. Toisaalta mikälli ko. henkilöön suhtautuminen hänen piirissään on samantyyppistä kuin lainaamani nimimerkki osoittaa, niin ei sekään tapaus tietenkään tuntematonta ole, että tämän Risun ympärillä olevat miehet ovat todella suhtautuneet yhtä halveksuvasti häneen kuin nimimerkki osoittaa ja että kohtelu on ollut sen mukaista raiskauksineen ja pahoinpitelyineen.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
rakastaja nylkynen
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: Ma Syys 19, 2022 7:58 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja rakastaja nylkynen »

↑↑
asuuko nää vasikat lahessa ihan kuin oisin tänää törmänny?
Eleven
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Tammi 18, 2024 5:35 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Hitto87 kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 1:30 pm Eikö toi risu rosa ole Whalsten Rosa, vasikka paska joka pistää kaikki syyt toisten kontolle. Myi persettä mustalaisille. Oli duunissa ainakin parissa baarissa ,vei rahat ja viinat niiltä ja uhkas viel et syyttää raiskauksesta. Seurusteli sen T.H kanssa ja jäi kiinni kun oli antanut persettä ja syytti sitäkin et oli pakottanut. Täys idiootti ämmä. Oli aikoinaan syyttänyt sen exää kans pahoinpitelystä ja raiskauksesta. Täysin pirihuora jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Varmaan ollu tossa murhassakin mukana jotenkin mut pistänyt kaikki toisten syyksi
Sukunimi hieman väärin, mutta samahan tuo on. Joo, kyl se niin on et ämmä tulee tippuu vielä korkeelta ja kovaa.
hangerr
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Tammi 30, 2024 1:08 am

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja hangerr »

Tämäkin tapaus kertoo näistä risu rosasta ja T.H paljon, saivat yhteisellä raiskaus tarinalla syyttömän miehen vankilaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89ec ... 16672eb5b8

Mies telkesi oven ja raiskasi sammuneen naisen – hovi tuomitsi, vaikka käräjäoikeus oli hylännyt syytteen yksimielisesti

Tuotu esiin uutisen otsikko linkin takaa. Yhden viestin ketju tapauksesta: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=36603
-NILS-


PS. 4.2. tämä mainittu raiskausketju kasvoi muutamalla viestillä kun sinne siirrettiin tästä henkirikosketjusta siihen tapaukseen liittyviä viestejä
-NILS-
Joopajoo69
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2024 5:07 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Joopajoo69 »

Hitto87 kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 1:30 pm Eikö toi risu rosa ole Whalsten Rosa, vasikka paska joka pistää kaikki syyt toisten kontolle. Myi persettä mustalaisille. Oli duunissa ainakin parissa baarissa ,vei rahat ja viinat niiltä ja uhkas viel et syyttää raiskauksesta. Seurusteli sen T.H kanssa ja jäi kiinni kun oli antanut persettä ja syytti sitäkin et oli pakottanut. Täys idiootti ämmä. Oli aikoinaan syyttänyt sen exää kans pahoinpitelystä ja raiskauksesta. Täysin pirihuora jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Varmaan ollu tossa murhassakin mukana jotenkin mut pistänyt kaikki toisten syyksi


Mä olen Wahlstén.
Aivan jumalattoman kivaa,että mun nimi pilataan tällaisella palstalla koko loppuelämäksi. Kuka sä olet mua tietämään/tuntemaan ? Kyllä mä rahat tiskillä vien,jos asiakkaita on,se on mun ammatti. Mitä raiskaus sontaa sä suollat? Mä en olen t.h aikana ollut kenenkään muun kanssa 😂 entinen mies istu linnassa mun hakkaamisesta,tilaa vaikka paperit. Mene roskiin.
Joopajoo69
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2024 5:07 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Joopajoo69 »

rakastaja nylkynen kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 6:20 pm
Hitto87 kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 1:30 pm Eikö toi risu rosa ole Whalsten Rosa, vasikka paska joka pistää kaikki syyt toisten kontolle. Myi persettä mustalaisille. Oli duunissa ainakin parissa baarissa ,vei rahat ja viinat niiltä ja uhkas viel et syyttää raiskauksesta. Seurusteli sen T.H kanssa ja jäi kiinni kun oli antanut persettä ja syytti sitäkin et oli pakottanut. Täys idiootti ämmä. Oli aikoinaan syyttänyt sen exää kans pahoinpitelystä ja raiskauksesta. Täysin pirihuora jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Varmaan ollu tossa murhassakin mukana jotenkin mut pistänyt kaikki toisten syyksi
asuuko nää vasikat lahessa ihan kuin oisin tänää törmänny?

Et oo valitettavasti törmännyt,ollaan mökillä.
Joopajoo69
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2024 5:07 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Joopajoo69 »

Eleven kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 6:24 pm
Hitto87 kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 1:30 pm Eikö toi risu rosa ole Whalsten Rosa, vasikka paska joka pistää kaikki syyt toisten kontolle. Myi persettä mustalaisille. Oli duunissa ainakin parissa baarissa ,vei rahat ja viinat niiltä ja uhkas viel et syyttää raiskauksesta. Seurusteli sen T.H kanssa ja jäi kiinni kun oli antanut persettä ja syytti sitäkin et oli pakottanut. Täys idiootti ämmä. Oli aikoinaan syyttänyt sen exää kans pahoinpitelystä ja raiskauksesta. Täysin pirihuora jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Varmaan ollu tossa murhassakin mukana jotenkin mut pistänyt kaikki toisten syyksi

Sukunimi hieman väärin, mutta samahan tuo on. Joo, kyl se niin on et ämmä tulee tippuu vielä korkeelta ja kovaa.


Siis mistä hitosta te revitte näitä 😂 en mä jaksa teitä oikeesti. Keskittykää olennaiseen ja jättäkää mut rauhaan. Jos mä asun naapurissa,missä tää on tapahtunut ilmeisesti ja mut leimataan tähän,niin lopettakaa. Mä en liity tapaukseen,en millään tavalla,en oo pettäny Tonia,en pannu mustalaisia,en käytä kamaa. Lopettakaa nyt jumalauta toi spekulointi. Enkä ole syyttänyt ketään raiskauksesta. Tilatkaa paperit laitokselta. Eksää syytin kyllä pahoinpitelystä,ku puoli päätä on metallia ja hän on sen tunnustanut.

Hävettää teijän puolesta. Lopettakaa
EnnenOliEnnenLti
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Helmi 02, 2024 1:41 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja EnnenOliEnnenLti »

Uhri paloiteltu tai ainakin yritetty ja sen jälkeen vielä poltettu niin ei siitä hirveitä jää jäljelle jos ovat osanneet hommansa (mitä kyllä epäilen suuresti)
Janatuinen
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Tammi 28, 2024 1:38 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Janatuinen »

Joopajoo69 kirjoitti: La Helmi 03, 2024 2:05 am
Eleven kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 6:24 pm
Hitto87 kirjoitti: Pe Helmi 02, 2024 1:30 pm Eikö toi risu rosa ole Whalsten Rosa, vasikka paska joka pistää kaikki syyt toisten kontolle. Myi persettä mustalaisille. Oli duunissa ainakin parissa baarissa ,vei rahat ja viinat niiltä ja uhkas viel et syyttää raiskauksesta. Seurusteli sen T.H kanssa ja jäi kiinni kun oli antanut persettä ja syytti sitäkin et oli pakottanut. Täys idiootti ämmä. Oli aikoinaan syyttänyt sen exää kans pahoinpitelystä ja raiskauksesta. Täysin pirihuora jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Varmaan ollu tossa murhassakin mukana jotenkin mut pistänyt kaikki toisten syyksi
Sukunimi hieman väärin, mutta samahan tuo on. Joo, kyl se niin on et ämmä tulee tippuu vielä korkeelta ja kovaa.
Siis mistä hitosta te revitte näitä 😂 en mä jaksa teitä oikeesti. Keskittykää olennaiseen ja jättäkää mut rauhaan. Jos mä asun naapurissa,missä tää on tapahtunut ilmeisesti ja mut leimataan tähän,niin lopettakaa. Mä en liity tapaukseen,en millään tavalla,en oo pettäny Tonia,en pannu mustalaisia,en käytä kamaa. Lopettakaa nyt jumalauta toi spekulointi. Enkä ole syyttänyt ketään raiskauksesta. Tilatkaa paperit laitokselta. Eksää syytin kyllä pahoinpitelystä,ku puoli päätä on metallia ja hän on sen tunnustanut.

Hävettää teijän puolesta. Lopettakaa
kyllähän nämä aiempien nimimerkkien spekuloinnit ovat mun käsittääkseni suurimmilta osin totta. Tällästä samanlaista puhetta on ympäri nastolaa ollut jo useamman vuoden. Roskis rosa ainakin tykkää olla siellä missä tapahtuu. Eikös tämä tapaus ole itkemässä vähän väliä oikeudessa uhrin ja todistajan roolissa? Jo sosiaalisen median jaettu sisältökin kertoo jotain tälläistä

Ja nyt kun nämä eivät riittäneet niin piti tulla minfoon itkemään vielä

Tekstiä tiivistetty
-NILS-
NastolanHerra
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2024 6:48 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja NastolanHerra »

Jantuinen ihan samaa mieltä. Kummasti aina siellä missä tapahtumaa ja "uhrin" / roolissa. Suksisi **ttuun tältä kylältä, pelkkää harmia aiheuttamasta baarin pitäjillekin.
Viimeksi muokannut NastolanHerra, La Helmi 03, 2024 11:27 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hämähäkkimies
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Tammi 06, 2022 12:41 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Hämähäkkimies »

hangerr kirjoitti: La Helmi 03, 2024 12:30 am Tämäkin tapaus kertoo näistä risu rosasta ja T.H paljon, saivat yhteisellä raiskaus tarinalla syyttömän miehen vankilaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89ec ... 16672eb5b8
Teki varmasti ihan hyvää tälle wannabe gangsterille käydä pakkomuna hommia istumassa. Toki kyllähän tuo vähän haisee kun tämä parivaljakko todistajina :lol: :lol:
Potaatti
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Elo 18, 2022 11:19 am

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Potaatti »

Voi roskisrosa sun kanssasi, mitäs jos keräisit tän sun säälittävän joukkion ja yhdessä muuttaisitte vaikka vittuun koko Suomesta. Ai sä et käytä huumeita vai? Kumma juttu kun ihan omin silmin olen tämän nähnyt. Ja kyllähän se naamakertoimesta paistaa hyvin vahvasti läpi. Tapahtunut sun naapurissa vai? Kerro toki lisää asioita mitä me ei VIELÄ tiedetä täällä. Nää sun syyttömien syyttämiset raiskauksesta, kaman käyttö ja muu elämänkallulaisuus täällä kun jo tiedetään. Ja itse olet oman maineesi pilannut ajat sitten jo, joten turha tätä keskustelupalstaa syytellä siitä. Toivon syvästi, että tunnet ne kaikki halveksuvat katseet kun kuljet varsinkin Nastolassa. Jokuhan sut tänne nyt ajaa itseäsi puolustelemaan? Pitkään olen ollut kommentoimatta mitään turhaa, mutta tämä ihminen kyllä pistää niin kyrsimään, että en enää voinut pysyä hiljaa.
Mikkepoika
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Tammi 24, 2024 10:15 pm

Re: Viisi miestä ja nainen vangittu epäiltynä murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Mikkepoika »

Jos joku elää elämää jossa ei pysytä lain oikealla puolella, mitä kukinenkin nyt tekee niin miten maineen voi pilata oli kyse sitte ratista, petoksista, kaman käytöstä (ei tarkoita että joku olisi näitä tehnyt) yms.
Vastaa Viestiin