Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolema oli mm. törkeä kuolemantuottamus - 7 v 9 kk ja 3 v 7 kk vankeutta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Paikalla
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1969
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Eriksson kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 12:15 am Olisin niin mielelläni väärässä, mutta pahaa pelkään että torstaina loksahtaa sellaiset tuomiot näille sadisteille että sitä ihmetellään monttu auki vielä pitkään.

Toivon mukaan syyttäjä ymmärtää edes valittaa hoviin.
Milk-elokuvastakin monille tutun "Twinkie-puolustuksen" suomalainen vastine:

"Olin kamapäissäni ja tyhmä"-puolustus. :x

https://en.wikipedia.org/wiki/Twinkie_defense
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Avatar
Kaarma
Agentti Scully
Viestit: 658
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 3:25 am
Kaarma kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 11:26 pm Torstai on toivoa täynnä!
...Ja kolme yötä Jouluun on!!!

No, ei kai nyt sentään! Kaksi yötä enää.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä. Scully bar
Ei mitään hajua
Martin Beck
Viestit: 835
Liittynyt: Ma Marras 21, 2022 12:01 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Ei mitään hajua »

Niin, siis odotusarvohan on luokkaa "kuolemantuottamus" Sebulle ja alle 2v ehdotonta ja Muusalle jotakin ehdollista ties mistä.... tai sakkoja heitteillejätöstä.... tai kokonaan vapautus pillualennuksella.

Hoviinhan tässä ollaan joka tapauksessa menossa. Aiemmin jo ehdotin, että "tällaisissa tapauksissa" (kuka määrittelee mikä on tällainen tapaus?) pitäisi mennä suoraan hoviin, jossa on vain ammattituomareita. Toki hovissa käsittely ja esim. asianajajien käyttö kai tätä nykyä on kevyempi, kun käräjillä on jo tietyt kuulustelut ja todistelut suoritettu.

Nythän käräjäoikeudessa on joitakin amatöörejä (yksi kokematon tuomari + kaksi siviiliä) antamassa tuomion, joka menee joka tapauksessa hovin käsittelyyn.

Mutta pointtina siis, että näitä tapauksia ei pitäisi viedä amatöörien käsittelyyn (=käräjäoikeus) ollenkaan.
sivusta_seuraaja
Martin Beck
Viestit: 777
Liittynyt: Ti Kesä 19, 2012 11:20 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittu

Viesti Kirjoittaja sivusta_seuraaja »

JohanPomppas kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 2:57 am
sivusta_seuraaja kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 11:43 pm
Joku huhu se mun muistaakseni oli. Taitaa löytyä aika alkupäästä tätä ketjua, jos löytyy. En muista oliko siitä ihan lehtiinkin kirjoitettu, vai tuliko joku vaan tähän ketjuun moisia väitteitä esittämään.
Löytyy tuosta yläpuolelta. Oliko joku Muusan lapsuuden kaveri peräti.
Elpeot
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 9:50 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Elpeot »

en tajua edes.jpg
en tajua edes.jpg (45.76 KiB) Katsottu 262 kertaa
Anteeks, en osannut liittää kuvaa suoraan tähän, mutta. Linkki toiminee.

Kuva tuotu esiin jo poistetun linkin takaa
-NILS-


Eli, mä jo aiemmin kirjoitin, että uskon Muusan tienneen, mitä lapselle on tapahtunut, ja tämä, palovammojen jälkeen laitettu viesti vain vahvistaa sitä. "Et voi tehdä lapselle mitään noin sairasta". Mietin myös, että voiko hoitoonviemättömyys selittyä osittain myös hoitamattomalla ADHD:lla, eli tarkoitus olisi hoitaa, mutta ei yksinkertaisesti saa aikaiseksi, vaan se puhelimen tuottama dopamiini vie voiton, ja asia menee vain taka-alalle aina, kun poika ei ole näkyvissä. Anteeksiantamatonta ja julmaa, on, enkä todellakaan puolustelee kenenkään tekoja tai valintoja.

Lisäksi mietin, että jos/kun se teko on höyrymopilla tehty, niin tottakai se johto on kerätty ja laitettu siististi takaisin, ettei se kiinnittäisi huomiota.

En tiedä miten huumepäissään ihmiset toimii, eli onko mahdollista, ettei Sebastian yksinkertaisesti muista polttaneensa Miloa höyrymopilla, vaan muisti oikeasti toimii siinä kohdassa kun on syystä X vienyt sinne suihkuun.

Ja mitä Muusaan tulee, niin väitän myös, että edelleen on olevinaan tietämätön Sebastianin teoista, välttääkseen pitkän tuomion.
Avatar
K9Wifey
Martin Beck
Viestit: 752
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Ei mitään hajua kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 4:15 am Niin, siis odotusarvohan on luokkaa "kuolemantuottamus" Sebulle ja alle 2v ehdotonta ja Muusalle jotakin ehdollista ties mistä.... tai sakkoja heitteillejätöstä.... tai kokonaan vapautus pillualennuksella.

Nythän käräjäoikeudessa on joitakin amatöörejä (yksi kokematon tuomari + kaksi siviiliä) antamassa tuomion, joka menee joka tapauksessa hovin käsittelyyn.

Mutta pointtina siis, että näitä tapauksia ei pitäisi viedä amatöörien käsittelyyn (=käräjäoikeus) ollenkaan.
Huomenta! Alkakaahan heräillä töihin, että saadaan näiden kahden aiheuttamat kustannukset korvattua - ja lisää on tulossa.... Ei näistä kummastakaan duuniin oon, ellei sitten tuu tarpeeksi pitkä rangaistus, et ehtii hankkia 'amatin' - pauttishan yritti jo tulla 'amatimieheks' korjaa meidän suihkut ja tulvivat paskaputket, muttei sittenkään...

Sit asiaan; luin (?) jostain, et rangaistuksesta päättää kolme 'amatituomaria'??? (Tai siis onhan se jo taputeltu) Oliko lapsus minulta vai toimittajalta? En ees muista sen ap. tuomarin nimeä, joku Osmo tais olla. Vapaamuurari?

EDIT: Aion kyllä jatkossakin haukkua koko Rissasen suvun plus pauttiarallaan ja sossut ja hoitajatkaan ei tuu kehuja multa saamaan.
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!
Miss Fisher
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Helmi 21, 2024 9:31 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Miss Fisher »

Electricboogie kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 12:33 am Olipas tuskaa lukea etp:stä kuulusteluosuudet läpi. "Niinku siis niinku". Muusa sanoi jossain kuulustelujen vaiheessa, että hän ei syytä itseään tästä mikä oli aika erikoinen kommentti. Vaikka vannoo, että ei ole syyllistynyt tappoon/murhaan niin luulisi syyllisyyden silti painavan, kun oma lapsi on kuollut. Mutta toisaalta täysin idiootiltahan tuo vaikutti noiden kuulustelujen ja kaiken ilmi tulleen perusteella. Piti Sebua jotenkin hyvänäkin isäpuolena joka ei ois koskaan satuttanut Miloa. Jepjep. Noiden lopussa näkyvien kuvien perusteella ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä, että Muusa narkkas ihan yhtälailla.
Tarkkoina faktojen kanssa, kiitos. Sanoi itse asiassa näin: "Mä yritän olla syyllistämättä itteeni siitä, että mun ei ois pitänyt mennä nukkumaan, et mun ois pitänyt olla sen lapsen vieressä ja vahtia, et sille ei, niin kun et sen vointi ei mee mitenkään, niin kun tai et se kuume laskee ja et se saa nukuttua" (ETP s. 168). Eri asia siis olla syyttämättä tai yrittää olla syyllistämättä.

EDIT. Mun mielestä hänen pitäisi syyttää itseään ainakin siitä, että ylipäänsä jäi tuohon suhteeseen, ei ottanut kaikkia tarjottuja apuja vastaan (perui käyntejä yms.), ei vienyt 7.6. lasta hoitoon ja sitten vielä selkeästi kaunisteli asioita kuulusteluissa. Omatunto ja syyllisyyden tunto (silloin kun siihen on aihetta) ovat tärkeitä ja terveitä asioita ihmisessä.
Viimeksi muokannut Miss Fisher, Ti Helmi 27, 2024 8:01 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jagärhär
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Su Helmi 25, 2024 9:13 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Jagärhär »

Elpeot kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 5:17 am https://aijaa.com/9GZusn

Anteeks, en osannut liittää kuvaa suoraan tähän, mutta. Linkki toiminee.

Eli, mä jo aiemmin kirjoitin, että uskon Muusan tienneen, mitä lapselle on tapahtunut, ja tämä, palovammojen jälkeen laitettu viesti vain vahvistaa sitä. "Et voi tehdä lapselle mitään noin sairasta". Mietin myös, että voiko hoitoonviemättömyys selittyä osittain myös hoitamattomalla ADHD:lla, eli tarkoitus olisi hoitaa, mutta ei yksinkertaisesti saa aikaiseksi, vaan se puhelimen tuottama dopamiini vie voiton, ja asia menee vain taka-alalle aina, kun poika ei ole näkyvissä. Anteeksiantamatonta ja julmaa, on, enkä todellakaan puolustelee kenenkään tekoja tai valintoja.

Lisäksi mietin, että jos/kun se teko on höyrymopilla tehty, niin tottakai se johto on kerätty ja laitettu siististi takaisin, ettei se kiinnittäisi huomiota.

En tiedä miten huumepäissään ihmiset toimii, eli onko mahdollista, ettei Sebastian yksinkertaisesti muista polttaneensa Miloa höyrymopilla, vaan muisti oikeasti toimii siinä kohdassa kun on syystä X vienyt sinne suihkuun.

Ja mitä Muusaan tulee, niin väitän myös, että edelleen on olevinaan tietämätön Sebastianin teoista, välttääkseen pitkän tuomion.
Tässä olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä.Molemmat tietävät mitä on tehty. Ja tiesivät jo silloin illalla. Totuutta kartellaan. Syyttäjän vaatimat tuomiot ihan oikein.
Elpeot
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 9:50 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Elpeot »

sivusta_seuraaja kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 11:41 pm
Tämä on muistikuva, jostakin sen olen lukenut viime kesänä. En todellakaan muista mistä, mutta näin sen muistan.
Muusa juossut ulkona ja huutanut, kun Sebua on viety poliisiautoon. Se onko se totta vai ei, en todellaan muista.
Ainakin esitutkintapöytäkirjan mukaan Muusa on istunut ensihoidon saapumisen jälkeen mattotelineellä kessulla ja räplännyt puhelinta. Ohjasi siis ekan yksikön sisään ja palasi ulos.
Elpeot
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 9:50 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Elpeot »

Jagärhär kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 7:47 am

Tässä olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä.Molemmat tietävät mitä on tehty. Ja tiesivät jo silloin illalla. Totuutta kartellaan. Syyttäjän vaatimat tuomiot ihan oikein.

Kyllä, aivan varmasti. Toki onhan se huumehöyrypäältä mahdollista, ettei muista sitä, että oikeasti poltti lasta mopilla, mutta tietää itse tavalla tai toisella aiheuttaneensa palovammat. Se, mitä siellä yöllä on tapahtunut on taas aivan eri asia, onko kuolemaa edelleen edesautettu, vai onko esim Milo itse vetänyt vaikka peiton naamalle, ja jos hengitys on jo valmiiksi ollut pinnallista/heikkoa, niin sekin on voinut nopeuttaa kuolemista.
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 536
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

sivusta_seuraaja kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 11:41 pm
Helunaa kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 2:08 pm
sivusta_seuraaja kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 2:05 pm Sanat varmaan olleet "sattuu, sattuu". Yhdyn kyllä Carlos Carmalmin kirjottamaan.
Me todella tulkitsemme asioita lasten suusta. Mutta myös ohjailemme lasten puhetta!

Muistutan tässä kohtaa (toistamiseen), Muusa on juossut 8.6. aamulla ulkona ja huutanut "se tappaa mun lapsen"
Apua missä kohtaa noin luki et on huutanu 😱
Tämä on muistikuva, jostakin sen olen lukenut viime kesänä. En todellakaan muista mistä, mutta näin sen muistan.
Muusa juossut ulkona ja huutanut, kun Sebua on viety poliisiautoon. Se onko se totta vai ei, en todellaan muista.
Olen tähän sinulle jo aiemmin vastannut. Joku toinen kirjoittaja oli kaivanut tuon juorun esille ja minä sen poimin tässä sinulle talteen. Vedä nyt vähän aikaa happea, jos tuntuu ettei muista edes mitä on kirjoitellut ja mitä siihen on vastattu. Se on edelleen pelkkä juoru. Ja jos se olisi totta, niin ajatteletko että poliisit olisivat jättäneet kuulustelematta tämän kuulijan, joka olisi näin kuullut? Kuten aiemminkin olen kirjoittanut, kannattaa vinkata tuo juoru ja juorun kuulija poliisille, sillä hänhän on avaintodistaja ja hän on jäänyt nyt kuulematta :wink:
LeaSommer kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 3:13 pm
sivusta_seuraaja kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 2:05 pm Muistutan tässä kohtaa (toistamiseen), Muusa on juossut 8.6. aamulla ulkona ja huutanut "se tappaa mun lapsen"
Poimitaanpa vielä ylös, tuossa on tuo kohta 9.6. kirjoitettuna. Pelkkä huhu toistaiseksi, ei faktaa.
Eurocrack kirjoitti: Pe Kesä 09, 2023 4:53 pm Naapurustossa puhutaan että Muusa on juossut ulos ja huutanut että " nyt se tappaa mun lapsen"
Jokukukavaan
Martin Riggs
Viestit: 626
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2021 1:49 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

Elpeot kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 8:04 am
sivusta_seuraaja kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 11:41 pm
Tämä on muistikuva, jostakin sen olen lukenut viime kesänä. En todellakaan muista mistä, mutta näin sen muistan.
Muusa juossut ulkona ja huutanut, kun Sebua on viety poliisiautoon. Se onko se totta vai ei, en todellaan muista.
Ainakin esitutkintapöytäkirjan mukaan Muusa on istunut ensihoidon saapumisen jälkeen mattotelineellä kessulla ja räplännyt puhelinta. Ohjasi siis ekan yksikön sisään ja palasi ulos.
Toisin sanoen tästäkin asetelmasta voisi päätellä jotain. Muusa laittaa Sebun soittamaan häkeen. "Sä soitat, sun takia lapsi tolta näyttää" ja sit seuraava keskustelu kumpi elvyttää niin Sebu ja Muusa on onnellinen et pääsee asunnosta ulos tupsille. "joo mä meen ambulanssia vastaan jää sä elvyttää sitä kuollutta lasta".

Joko Sebu tossun alla tai aiheuttanut Milon vammat pääsääntöisesti. Tai toi tosta välittyy, kun Sebu soittaa häkeen ja Muusa menee vaan ulos röökille ja puhelimelle ja Sebu jää vielä 15 min ajaksi elvyttää ja juttelee häken Kaa.

SPEKUA.
Avatar
Teresa Banks
Sofia Karppi
Viestit: 400
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Jagärhär kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 7:47 am
Elpeot kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 5:17 am https://aijaa.com/9GZusn

Anteeks, en osannut liittää kuvaa suoraan tähän, mutta. Linkki toiminee.

Eli, mä jo aiemmin kirjoitin, että uskon Muusan tienneen, mitä lapselle on tapahtunut, ja tämä, palovammojen jälkeen laitettu viesti vain vahvistaa sitä. "Et voi tehdä lapselle mitään noin sairasta". Mietin myös, että voiko hoitoonviemättömyys selittyä osittain myös hoitamattomalla ADHD:lla, eli tarkoitus olisi hoitaa, mutta ei yksinkertaisesti saa aikaiseksi, vaan se puhelimen tuottama dopamiini vie voiton, ja asia menee vain taka-alalle aina, kun poika ei ole näkyvissä. Anteeksiantamatonta ja julmaa, on, enkä todellakaan puolustelee kenenkään tekoja tai valintoja.

Lisäksi mietin, että jos/kun se teko on höyrymopilla tehty, niin tottakai se johto on kerätty ja laitettu siististi takaisin, ettei se kiinnittäisi huomiota.

En tiedä miten huumepäissään ihmiset toimii, eli onko mahdollista, ettei Sebastian yksinkertaisesti muista polttaneensa Miloa höyrymopilla, vaan muisti oikeasti toimii siinä kohdassa kun on syystä X vienyt sinne suihkuun.

Ja mitä Muusaan tulee, niin väitän myös, että edelleen on olevinaan tietämätön Sebastianin teoista, välttääkseen pitkän tuomion.
Tässä olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä.Molemmat tietävät mitä on tehty. Ja tiesivät jo silloin illalla. Totuutta kartellaan. Syyttäjän vaatimat tuomiot ihan oikein.
Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Sebu poltti Miloa kuumalla höyryllä, Muusa tiesi tämän. Yritti viilentämällä hoitaa palovammoja. Otti valokuvia vammoista. Laiminlöi avun hakemisen. Jätti Milon kuolemaan Sebun aiheuttamiin vammoihin.
The king is gone but he's not forgotten
Is this the story of Johnny Rotten?
Jokukukavaan
Martin Riggs
Viestit: 626
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2021 1:49 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

Miss Fisher kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 7:46 am
Electricboogie kirjoitti: Ti Helmi 27, 2024 12:33 am Olipas tuskaa lukea etp:stä kuulusteluosuudet läpi. "Niinku siis niinku". Muusa sanoi jossain kuulustelujen vaiheessa, että hän ei syytä itseään tästä mikä oli aika erikoinen kommentti. Vaikka vannoo, että ei ole syyllistynyt tappoon/murhaan niin luulisi syyllisyyden silti painavan, kun oma lapsi on kuollut. Mutta toisaalta täysin idiootiltahan tuo vaikutti noiden kuulustelujen ja kaiken ilmi tulleen perusteella. Piti Sebua jotenkin hyvänäkin isäpuolena joka ei ois koskaan satuttanut Miloa. Jepjep. Noiden lopussa näkyvien kuvien perusteella ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä, että Muusa narkkas ihan yhtälailla.
Tarkkoina faktojen kanssa, kiitos. Sanoi itse asiassa näin: "Mä yritän olla syyllistämättä itteeni siitä, että mun ei ois pitänyt mennä nukkumaan, et mun ois pitänyt olla sen lapsen vieressä ja vahtia, et sille ei, niin kun et sen vointi ei mee mitenkään, niin kun tai et se kuume laskee ja et se saa nukuttua" (ETP s. 168). Eri asia siis olla syyttämättä tai yrittää olla syyllistämättä.

EDIT. Mun mielestä hänen pitäisi syyttää itseään ainakin siitä, että ylipäänsä jäi tuohon suhteeseen, ei ottanut kaikkia tarjottuja apuja vastaan (perui käyntejä yms.), ei vienyt 7.6. lasta hoitoon ja sitten vielä selkeästi kaunisteli asioita kuulusteluissa. Omatunto ja syyllisyyden tunto (silloin kun siihen on aihetta) ovat tärkeitä ja terveitä asioita ihmisessä.
Tästä päästäänkin siihen miksi Muusa ei syyllistä itseään että ei vienyt Miloa turvaan ja pysyi suhteessa Sebun kanssa? Voiko päätellä että hän ei kokenut itse Milon olleen vaarassa tai Sebun turvallisuusriski Miloa kohtaan? Erikoista että Muusa ei mainitse kuulustelujen aikaan usean kuukauden aikana tästä mitään. Voisin kuvitella itse jossittelevani pitkään jos omalle lapselleni kävisi noin. Kertoohan tuo täysin kieroutuneesta tavasta katsoa maailmaa, elämää, omaa kasvatusta ja lasta. Itselleni tuo ainakin kertoo sen että Milon huono kohtelu on ollut normi, sallittua ja hyväksyttävää. Se on pyritty tekemään kuitenkin ilman näkyviä jälkiä. Kunnes niitä sitten alkoi tullakin ja kävi mitä kävi...Ei edes ainoatakaan hakua Milon vikojen päivien aikana Muusan puhelimessa turvakoti tmv.
-omaa mietintää.
Avatar
K9Wifey
Martin Beck
Viestit: 752
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Hmmm... Enpä tiiä, onko tuolla oletetulla huudolla mitää merkitystä - varsinkin futuurimuodossa.
Vois helposti laittaa hysterian piikkiin, koska monestahan elvytystilanne näyttää rujolta ja vaaralliselta - varsinkin oikein tehtynä...
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!
Vastaa Viestiin