Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolema oli mm. törkeä kuolemantuottamus - 7 v 9 kk ja 3 v 7 kk vankeutta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kaalimatte
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Huhti 29, 2023 8:05 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja kaalimatte »

Joku täällä aiemmin kertoi että Moppimuusan veljeltä on kysytty kirjotteleeko se täällä ja on kieltänyt, eli ei oo edelleenkään varmuutta onko Maxgyveri "yks niistä".

Mutta Maxgyver, jos oot se keneks ittees välität,ni milläs mielin siellä sisko oottaa tuomioo? Ja onko mummolla yhtään syyllinen olo? /Ihan mielenkiinnosta
Viimeksi muokannut kaalimatte, Ke Helmi 28, 2024 12:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Induratus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: To Marras 04, 2021 9:36 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Induratus »

McMonth kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:26 am Jos minun sisaruksen lapsesta olisi tehty kymmeniä lastensuojeluilmoituksia ja lapsi jopa kerran kiireellisesti huostattu, niin todellakin sanoisin, että varoitusmerkkejä olisi ollut.
Osa ihmisistä ehkä sitten olettaa, että tieto lastensuojeluilmoituksista ja kiireellisesti sijoituksesta kulkisi avoimesti. Lastensuojeluilmoituksista ei kuitenkaan lähde perheenjäsenille tekstiviestejä sosiaalihuollolta, eikä näitä muutenkaan saa muille kansalaisille kuin lapsen huoltajille viranomaiset kertoa.

Tämä lapsen kanssa asunut kaksikko on jo todennäköisesti lapsesta saakka opetellut salailemaan läheisiltään ja viranomaisilta asioita, ja kehittynyt siinä salaamisessa vuosi vuodelta niin, että osaavatko enää itsekään kunnolla tunnistaa, mikä on totta ja mikä ei. Perheelle on hyvin voinut näyttää jopa "liiankin hyvältä", kuten lapsen eno kirjoitti ensin täällä, ja sitten myöhemmin nähtiin hänen kirjoittaneen samoin myös etp:ssä (siitä muuten viimeistään tunnisti, että on tosiaan eno kyseessä).

Hyvin monille tulee järkytyksenä tieto läheisenkin perheenjäsenen päihdesairaudesta, sillä pahaakin päihdeongelmaa osaa moni niin taidokkaasti ja jopa pakkomielteisesti peitellä. Omasta perheenjäsenestä sitä hidasta muutosta voi olla vielä vaikeampi huomata. Perheen syyllistäminen johtuu tietämyksen puutteesta. Kohtuutonta ja turhaa.

Lapsen enolle syvä osanotto menetyksen ja järkytyksen keskelle.
Viimeksi muokannut Induratus, Ke Helmi 28, 2024 12:52 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hmrp
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Kesä 15, 2023 10:13 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja hmrp »

Kuntalehden juttu koskien Miloa: " Useita kymmeniä lastensuojeluilmoituksia on tehty, joten se ei ole pettänyt. Ilmoituksia ovat tehneet niin viranomaistahot kuin yksityishenkilöt, kertoo ylitarkastaja Sari Vainikainen Itä-Suomen aluehallintovirastosta."

USEITA KYMMENIÄ. Tuskinpa kaikki ovat olleet siivottomasta asunnosta johtuvia.
kaalimatte
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Huhti 29, 2023 8:05 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja kaalimatte »

hmrp kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:49 am Kuntalehden juttu koskien Miloa: " Useita kymmeniä lastensuojeluilmoituksia on tehty, joten se ei ole pettänyt. Ilmoituksia ovat tehneet niin viranomaistahot kuin yksityishenkilöt, kertoo ylitarkastaja Sari Vainikainen Itä-Suomen aluehallintovirastosta."

USEITA KYMMENIÄ. Tuskinpa kaikki ovat olleet siivottomasta asunnosta johtuvia.
Jep. Ja silti "eno" tai eno puolustelee.
Balance
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Syys 23, 2020 9:50 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Balance »

Niitä ilmoituksia on tehty useita kymmeniä. Lisäksi äitisi on puhunut Milon jäämään kotiin. Sitten sinun täytyy olla todella välinpitämätön jos ei entinen narkki herätä vakavaa huolta. Itse asiassa tämä asian kaivelu avaa hyviä näkökantoja asioihin ja Milonkin kohtalo on jo sinetöity hänen syntyessä teidän, sanoisinko itsekeskeisten ja välinpitämättömien ihmisten, sukuun. Itse voin varmuudella kertoa että jos siskoni olisi mahdollistamassa noin raakaa ja julmaa murhaa, olkoonkin että olisi paikanpäällä mutta ei osallistuisi, laittaisin välit poikki ja puhuisin suuni puhtaaksi tutkijoille. Mutta minulle on kasvatettu lapsesta pitäen selkäranka.
Ikävä että ette edelleenkään herää tähän päivään vaan jatkatte asian selittelyä ja synnyttäjän puolustelua. Ikävää se on teidän itsenne kannalta. Me rankaihmiset kyllä näemme teidänlaistenne läpi, ei auta vaikka puhuisit kuinka ja valkopesisit.
McMonth
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2024 9:30 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja McMonth »

Maxgyver kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:39 am Onkos sulla sisaruksia ja tuleeko ne sisarusten lastensuojeluilmoitukset suoraan sinullekin? Mistäs tiiät paljon niitä on
On sisaruksia ja ei tule. Mutta sen verran läheisiä ollaan, että huomaisin lapsen häviämisen kuukaudeksi ja alkaisi jo tässä kohtaa rajusti hälytyskellot soimaan. Saa meinaan olla todella paskainen ja vaarallinen ympäristö lapselle, että lähtee kiireellisenä sossujen matkaan. Ja jos nyt sinun asemassasi olisin, että kaikki varoitusmerkit jäänytkin huomaamatta, viimeinen asia olisi olla puolustamassa sisarusta murhainfossa tai yhtään missään.
Maxgyver
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 6:27 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Maxgyver »

Balance kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:50 am Niitä ilmoituksia on tehty useita kymmeniä. Lisäksi äitisi on puhunut Milon jäämään kotiin. Sitten sinun täytyy olla todella välinpitämätön jos ei entinen narkki herätä vakavaa huolta. Itse asiassa tämä asian kaivelu avaa hyviä näkökantoja asioihin ja Milonkin kohtalo on jo sinetöity hänen syntyessä teidän, sanoisinko itsekeskeisten ja välinpitämättömien ihmisten, sukuun. Itse voin varmuudella kertoa että jos siskoni olisi mahdollistamassa noin raakaa ja julmaa murhaa, olkoonkin että olisi paikanpäällä mutta ei osallistuisi, laittaisin välit poikki ja puhuisin suuni puhtaaksi tutkijoille. Mutta minulle on kasvatettu lapsesta pitäen selkäranka.
Ikävä että ette edelleenkään herää tähän päivään vaan jatkatte asian selittelyä ja synnyttäjän puolustelua. Ikävää se on teidän itsenne kannalta. Me rankaihmiset kyllä näemme teidänlaistenne läpi, ei auta vaikka puhuisit kuinka ja valkopesisit.
On se hyvä että on tuollaisia "rankaihmisiä". Sinäkin koet että tiedät läheistesi asioista kaiken mutta entä jos ei olisinkaan näin? Myös olet valmis kääntämään selkäsi perheellesi. Entä jos joskus itse olisit syytettynä rikoksesta ja kokisit olevasi syytön mutta kaikki läheisesi kääntäisi sinulle selkänsä? Suut on kyllä varmasti puhuttu puhtaaksi ja vielä sinua enemmän me halutaan Milolle oikeutta.

Ja kyllä itse en automaattisesti arvostele ihmistä menneisyyden perusteella. Onko se sitten hyvä vai huono asia niin sitä en tiedä
Induratus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: To Marras 04, 2021 9:36 am

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Induratus »

kaalimatte kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:50 am
hmrp kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:49 am Kuntalehden juttu koskien Miloa: " Useita kymmeniä lastensuojeluilmoituksia on tehty, joten se ei ole pettänyt. Ilmoituksia ovat tehneet niin viranomaistahot kuin yksityishenkilöt, kertoo ylitarkastaja Sari Vainikainen Itä-Suomen aluehallintovirastosta."

USEITA KYMMENIÄ. Tuskinpa kaikki ovat olleet siivottomasta asunnosta johtuvia.
Jep. Ja silti "eno" tai eno puolustelee.
Lapsen huoltaja(t) tuskin ovat kaikista näistä ilmoituksista perheelleen kertoneet, eikä niistä tieto kulje mitään muutakaan kautta kuin jos he itse päättävät asiasta kertoa. He voivat kertoa myös syyksi ilmoitukseen täysin oman tulkintansa. Lapsen äiti on näyttänyt etp:n perusteella pitävän esimerkiksi perhetyön vaatimuksia kohtuuttomina ja on voinut vaikka puhua siihen sävyyn, että "taas on elämäänsä tylsistynyt naapuri tehnyt lasun siitä, kun meillä oli kavereita kylässä". Tai sitten ei ole kertonut ollenkaan.

Varmaan tässä on monella niin kova tarve saada päitä vadille omaa oloaan helpottaakseen, että unohtuu ajatella asioita monesta näkökulmasta analyyttisesti. Ihan inhimillistä sekin, vaikka lapsen enolle täysin kohtuuton tilanne joutua näitä lukemaan.
kaalimatte
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Huhti 29, 2023 8:05 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja kaalimatte »

Balance kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:50 am Niitä ilmoituksia on tehty useita kymmeniä. Lisäksi äitisi on puhunut Milon jäämään kotiin. Sitten sinun täytyy olla todella välinpitämätön jos ei entinen narkki herätä vakavaa huolta. Itse asiassa tämä asian kaivelu avaa hyviä näkökantoja asioihin ja Milonkin kohtalo on jo sinetöity hänen syntyessä teidän, sanoisinko itsekeskeisten ja välinpitämättömien ihmisten, sukuun. Itse voin varmuudella kertoa että jos siskoni olisi mahdollistamassa noin raakaa ja julmaa murhaa, olkoonkin että olisi paikanpäällä mutta ei osallistuisi, laittaisin välit poikki ja puhuisin suuni puhtaaksi tutkijoille. Mutta minulle on kasvatettu lapsesta pitäen selkäranka.
Ikävä että ette edelleenkään herää tähän päivään vaan jatkatte asian selittelyä ja synnyttäjän puolustelua. Ikävää se on teidän itsenne kannalta. Me rankaihmiset kyllä näemme teidänlaistenne läpi, ei auta vaikka puhuisit kuinka ja valkopesisit.
Hyvin kiteytetty.
Tää juttu on kokonaisuudessaan brutaali ja vielä brutaalimman siitä tekee se,että joku KEHTAA puolustella ÄITIÄ, jonka olis pitänyt suojella ja rakastaa pientä Miloa ja joka mahdollisti tän teon!! Siellä varmaan silitellään Moppia päähän ja mietitään miten näin on voinut päästä käymään kun kaikki oli niiin hyvin ja päihteetkään ei kuulunut arkeen. Voi jeesus.
kaalimatte
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Huhti 29, 2023 8:05 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja kaalimatte »

Induratus kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:59 am
kaalimatte kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:50 am
hmrp kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:49 am Kuntalehden juttu koskien Miloa: " Useita kymmeniä lastensuojeluilmoituksia on tehty, joten se ei ole pettänyt. Ilmoituksia ovat tehneet niin viranomaistahot kuin yksityishenkilöt, kertoo ylitarkastaja Sari Vainikainen Itä-Suomen aluehallintovirastosta."

USEITA KYMMENIÄ. Tuskinpa kaikki ovat olleet siivottomasta asunnosta johtuvia.
Jep. Ja silti "eno" tai eno puolustelee.
Lapsen huoltaja(t) tuskin ovat kaikista näistä ilmoituksista perheelleen kertoneet, eikä niistä tieto kulje mitään muutakaan kautta kuin jos he itse päättävät asiasta kertoa. He voivat kertoa myös syyksi ilmoitukseen täysin oman tulkintansa. Lapsen äiti on näyttänyt etp:n perusteella pitävän esimerkiksi perhetyön vaatimuksia kohtuuttomina ja on voinut vaikka puhua siihen sävyyn, että "taas on elämäänsä tylsistynyt naapuri tehnyt lasun siitä, kun meillä oli kavereita kylässä". Tai sitten ei ole kertonut ollenkaan.

Varmaan tässä on monella niin kova tarve saada päitä vadille omaa oloaan helpottaakseen, että unohtuu ajatella asioita monesta näkökulmasta analyyttisesti. Ihan inhimillistä sekin, vaikka lapsen enolle täysin kohtuuton tilanne joutua näitä lukemaan.

Onhan eno lukenut jo etp:n ja on tietoinen lasuista. Pointti oli se, että EDELLEEN puolustelee.
1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Balance kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:50 am Niitä ilmoituksia on tehty useita kymmeniä. Lisäksi äitisi on puhunut Milon jäämään kotiin. Sitten sinun täytyy olla todella välinpitämätön jos ei entinen narkki herätä vakavaa huolta. Itse asiassa tämä asian kaivelu avaa hyviä näkökantoja asioihin ja Milonkin kohtalo on jo sinetöity hänen syntyessä teidän, sanoisinko itsekeskeisten ja välinpitämättömien ihmisten, sukuun. Itse voin varmuudella kertoa että jos siskoni olisi mahdollistamassa noin raakaa ja julmaa murhaa, olkoonkin että olisi paikanpäällä mutta ei osallistuisi, laittaisin välit poikki ja puhuisin suuni puhtaaksi tutkijoille. Mutta minulle on kasvatettu lapsesta pitäen selkäranka.
Ikävä että ette edelleenkään herää tähän päivään vaan jatkatte asian selittelyä ja synnyttäjän puolustelua. Ikävää se on teidän itsenne kannalta. Me rankaihmiset kyllä näemme teidänlaistenne läpi, ei auta vaikka puhuisit kuinka ja valkopesisit.
Bänniä tulee mutta tulkoon. Lue (lukekaa muutkin) nyt jumalauta viestiketju ja pöytäkirjat ennenkun tulette jaarittelemaan. Montako kertaa teille tarvitsee sanoa ettei lasu ilmoituksista ole mennyt tietoa mummulle, siskolle, sedälle, enolle jne. Kai nyt saatana maalaisjärkikin tuon sanoo. Veli (jos on oikeasti veli) on USEAAN kertaan sanonut ettei tiennyt kummankaan huumeiden käytöstä. Vastaavaa chattia, päivittelyä, samojen asioiden kyselyä ja oman kehän kiillotusta toista sataa sivua. Menkää nyt jumalauta päivittelemään sinne vauva foorumille takaisin. Tästä on todella vaikea setviä itse rikoskeskustelua.

Sinut ja teidät muut on jo kuultu. Olette hyviä, viisaita, tarkkaavaisia, teon tuomitsevia ja moraalisesti mahtavia ihmisiä. Olette sen nyt tuonut ihan omilla viesteillä ja moneen kertaan esille. Nyt kaikki tietävät. Jos jatkossa kiillotetaan sitä kilpeä ja chattaillaan siellä vauvafoorumin puolella ja koitettaisi pitää täällä keskustelu enemmän rikoksissa kun omassa moraalissa ja sen mahtavuuden esiin pakottamisessa.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
kaalimatte
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Huhti 29, 2023 8:05 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja kaalimatte »

kaalimatte kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:02 am Onhan eno lukenut jo etp:n ja on tietoinen lasuista. Pointti oli se, että EDELLEEN puolustelee.
Ja ihan omalla vastuullaan eno ja muu suku lukee täällä näitä.
Maxgyver
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 6:27 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja Maxgyver »

kaalimatte kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:02 am
Induratus kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:59 am
kaalimatte kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:50 am

Jep. Ja silti "eno" tai eno puolustelee.
Lapsen huoltaja(t) tuskin ovat kaikista näistä ilmoituksista perheelleen kertoneet, eikä niistä tieto kulje mitään muutakaan kautta kuin jos he itse päättävät asiasta kertoa. He voivat kertoa myös syyksi ilmoitukseen täysin oman tulkintansa. Lapsen äiti on näyttänyt etp:n perusteella pitävän esimerkiksi perhetyön vaatimuksia kohtuuttomina ja on voinut vaikka puhua siihen sävyyn, että "taas on elämäänsä tylsistynyt naapuri tehnyt lasun siitä, kun meillä oli kavereita kylässä". Tai sitten ei ole kertonut ollenkaan.

Varmaan tässä on monella niin kova tarve saada päitä vadille omaa oloaan helpottaakseen, että unohtuu ajatella asioita monesta näkökulmasta analyyttisesti. Ihan inhimillistä sekin, vaikka lapsen enolle täysin kohtuuton tilanne joutua näitä lukemaan.

Onhan eno lukenut jo etp:n ja on tietoinen lasuista. Pointti oli se, että EDELLEEN puolustelee.
Se on helppo ulkopuolisena huudella että "Itse en puolustaisi omaa sisartani tai ketään vastaavassa tilanteessa vaan olisin jotain täysin muuta kuin te" jos et itse ole ollut koskaan samassa tilanteessa. Se on täysin eri asia olla tilanteessa kuin ajatella että kuinka siinä Itse toimisi. Itse luotan ihmisiin loppuun asti ja jos se luottamus osottautuu vääräksi niin sen jälkeen sitä ei enään ole.
McMonth
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2024 9:30 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja McMonth »

Induratus kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:59 am Lapsen huoltaja(t) tuskin ovat kaikista näistä ilmoituksista perheelleen kertoneet, eikä niistä tieto kulje mitään muutakaan kautta kuin jos he itse päättävät asiasta kertoa. He voivat kertoa myös syyksi ilmoitukseen täysin oman tulkintansa. Lapsen äiti on näyttänyt etp:n perusteella pitävän esimerkiksi perhetyön vaatimuksia kohtuuttomina ja on voinut vaikka puhua siihen sävyyn, että "taas on elämäänsä tylsistynyt naapuri tehnyt lasun siitä, kun meillä oli kavereita kylässä". Tai sitten ei ole kertonut ollenkaan.
On kerrottu ainakin Muusan äidille, hänhän vastusti kiireellistä huostaanottoa. Ollut muutenkin takaamassa apua, että lapsi saanut jäädä kotiin asumaan. Nyt sitten kuitenkin selvinnyt, ettei ole edes viitsinyt asunnossa käydä, vaan tapaamiset ollut muualla. Kyllä nämä on tienneet mikä meininki, heidän käsitys normaalista turvallisesta perhe-elämästä on vaan todella kaukana siitä, mitä sen tosiasiallisesti tulisi olla, siksi ollaan tässä pisteessä.
kaalimatte
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Huhti 29, 2023 8:05 pm

Re: Joensuu: 4-vuotiaan lapsen kuolemaa tutkitaan murhana - äiti ja isäpuoli vangittiin ja vapautettiin

Viesti Kirjoittaja kaalimatte »

Maxgyver kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:06 am
kaalimatte kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 1:02 am
Induratus kirjoitti: Ke Helmi 28, 2024 12:59 am

Lapsen huoltaja(t) tuskin ovat kaikista näistä ilmoituksista perheelleen kertoneet, eikä niistä tieto kulje mitään muutakaan kautta kuin jos he itse päättävät asiasta kertoa. He voivat kertoa myös syyksi ilmoitukseen täysin oman tulkintansa. Lapsen äiti on näyttänyt etp:n perusteella pitävän esimerkiksi perhetyön vaatimuksia kohtuuttomina ja on voinut vaikka puhua siihen sävyyn, että "taas on elämäänsä tylsistynyt naapuri tehnyt lasun siitä, kun meillä oli kavereita kylässä". Tai sitten ei ole kertonut ollenkaan.

Varmaan tässä on monella niin kova tarve saada päitä vadille omaa oloaan helpottaakseen, että unohtuu ajatella asioita monesta näkökulmasta analyyttisesti. Ihan inhimillistä sekin, vaikka lapsen enolle täysin kohtuuton tilanne joutua näitä lukemaan.

Onhan eno lukenut jo etp:n ja on tietoinen lasuista. Pointti oli se, että EDELLEEN puolustelee.
Se on helppo ulkopuolisena huudella että "Itse en puolustaisi omaa sisartani tai ketään vastaavassa tilanteessa vaan olisin jotain täysin muuta kuin te" jos et itse ole ollut koskaan samassa tilanteessa. Se on täysin eri asia olla tilanteessa kuin ajatella että kuinka siinä Itse toimisi. Itse luotan ihmisiin loppuun asti ja jos se luottamus osottautuu vääräksi niin sen jälkeen sitä ei enään ole.
Ymmärrän sun pointin ja halun uskoa ihmisiin.. mutta.
Nyt on kyseessä 4vuotiaan brutaali murha. Ja olet varmasti lukenut kaiken mitä mm. Muusa on kuulusteluissa kertonut. Oli tietoinen väkivallasta pientä lasta kohtaan.
Itellä ois jo siinä vaiheessa mennyt se luotto...
Vastaa Viestiin