Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Setä kirjoitti: Rupee sinäkin pomoks itelles hommiin, jossa leimat voi olla jopa plussaa. Tämä on mun (vielä hatara) suunnitelma. :)
Niin voishan sitä perustaa vaikka rock-henkisen baarin, rock-henkisen vaateliikkeen tai ruveta rokkistaraksi, ettei niin väliä ole. Tai no oikeestaan on väliä: tatuoinnit plussaa :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
jason666
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 12:52 pm

Viesti Kirjoittaja jason666 »

en oo ny yhtään varma oonko tähä jo kirjottanu jotain, mut menkää kattomaa galleriasta tällä samalla nimellä.
oon mä pari leimaa saanu aikaseks. lisää tulossa huomattavan paljon.
PsychoSkin

Viesti Kirjoittaja PsychoSkin »

Löytyypi aika pitkälti :D pohkeessa, selässä, kaulassa, rinnassa, käsissä... Mutta empä rupea niitä nyt kuvailemaan sen enempää, jotkut saattaa ehkä kyllä arvata, että millasia tatulaatioita on kyseessä.

Nyt oon aatellu, että vois päänahkaan ottaa jonkunäkösen tsysteemin 8)
Marian
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Elo 28, 2008 6:37 pm
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja Marian »

Neljä kappaletta löytyy,yks vähän harmittaa kun otin nuorena aika näkyvälle paikalle käteen.Jokaisen on aina sanottava mielipiteensä siitä (vaikka kukaan ei kysy), tarvisi kulkea pitkähihainen päällä kesät talvet :roll:
Break me open, the desperate cry...
pompoo
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:49 am
Paikkakunta: Ruotsi

Arvet ja tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja pompoo »

Minulla on jäljellä 2 tatuointia- tuli joskus otettua ne 80-luvun alussa,kun vielä oli tärkeäta näyttää ryhmäkuuluvaisuus/identiteetti. Minulla on kesät-talvet pitkähihainen paita päällä, kun liikun yleisillä paikoilla ja töissä,mutta kotona ei ole väliä.
Minulla on paljon arpia- huumeiden käytöstä, väkivallasta (arpi kaulassa- yksi ukko viilti minua puukolla kaulaan,kun huorasin Malmskillnadsgatanilla kauan sitten),ja vähän muitakin tappelun jälkiä, olen myös aikoinaan viillellyt itseäni paljon,nuorempana. Joten olen tarkka siitä että en erotu svenssoneista yleisillä paikoilla. Nimettömyys on ollut tärkeä minulle viimeiset-kohta 9 vuotta kestäneen raittiuden ajan.
TattooedMotherFucker
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 11:54 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TattooedMotherFucker »

Onhan noita muutama.Lisää tulee tasaisin väliajoin.Yllättävän koukuttavaa puuhaa.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Seuraavaksi molempiin käsiin 8)
YBJ
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 5:23 pm

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja YBJ »

DonHessu kirjoitti: Mitään pienen hetken ideoita ei kannata ottaa - saattaisi vituttaa kännissä otettu
Ei ees vituta. Oha noita jos jonkulaisia läiskiä ympäri vartaloo.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Täytyy sanoo, että itelläki muuta kuva sillee just nyt heti ja ei kyllä kaduta yhtään
kami
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Syys 11, 2008 5:34 pm
Paikkakunta: Kaarina

tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja kami »

9 kpl löytyy seuraavaks japanilaisia kukkia jalkaan :)
Donhothiel
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:01 pm
Paikkakunta: Poste Restante
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Donhothiel »

Kaks teiniajan järkyttävää kärpäsenkakan kokosta ällötystä löytyy, samoin oikean käden kokohiha on alotettu (eli puolikas vielä ensi viikon perjantaihin asti :P). Voi siis sanoa, että kadun noita kahta ensimmäistä. Heti kun idea löytyy niin piiloon molemmat.
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time. Can I turn back time?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Donhothiel kirjoitti:Kaks teiniajan järkyttävää kärpäsenkakan kokosta ällötystä löytyy, samoin oikean käden kokohiha on alotettu (eli puolikas vielä ensi viikon perjantaihin asti :P). Voi siis sanoa, että kadun noita kahta ensimmäistä. Heti kun idea löytyy niin piiloon molemmat.
Noissa kärpäsenpaskoissa on tosiaan tuo plussapuoli. Täytyy toivoa, etten itse ala omiani liikaa harmittelemaan. Pitäisi mennä lainarahalla tatuoinninpoistoon tai sitten vetää päälle vaan pelkkää mustaa väriä :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Donhothiel
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:01 pm
Paikkakunta: Poste Restante
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Donhothiel »

loneliness kirjoitti:
Donhothiel kirjoitti:Kaks teiniajan järkyttävää kärpäsenkakan kokosta ällötystä löytyy, samoin oikean käden kokohiha on alotettu (eli puolikas vielä ensi viikon perjantaihin asti :P). Voi siis sanoa, että kadun noita kahta ensimmäistä. Heti kun idea löytyy niin piiloon molemmat.
Noissa kärpäsenpaskoissa on tosiaan tuo plussapuoli. Täytyy toivoa, etten itse ala omiani liikaa harmittelemaan. Pitäisi mennä lainarahalla tatuoinninpoistoon tai sitten vetää päälle vaan pelkkää mustaa väriä :lol:
Sehän siinä onkin, kun toinen noista kärpäsenpaskoista on jo sen kokoinen (ja niin levähtänyt ja sotkuinen ja kohollakin vielä 6 vuoden jälkeen..), ettei siihen paljon muuta voi keksiä ku jonkun ison mustan pläntin päälle :D
Noh, katsotaan miten suunnitelmat etenee. Toivottavasti tulee joku vähän fiksumpi idea mieleen..
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time. Can I turn back time?
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Aaah, yks kuva otettu ja toista tekis mieli ottaa jo... Yllätys, yllätys.
What you do... Makes you who you are.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Just nyt päätin, että otan tatuoinnin mahd. pian (kun vain on tarpeeksi rahaa koossa) ja otan sellaisen joka tarkoittaa minulle itselleni jotain. Eli avonainen häkki & lintu lentämässä sieltä pois ja mahd. jotain tekstiä siihen.
Vastaa Viestiin