Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

skoune
Neuvoja-Jack
Viestit: 580
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja skoune »

skoune kirjoitti: Pe Huhti 05, 2024 2:55 am
Kilomies kirjoitti: To Huhti 04, 2024 9:59 pm
skoune kirjoitti: To Huhti 04, 2024 6:11 pm
Voisiko joku neuvoa mulle ihan rautalangasta vääntäin mitä teen, kun mun yksityisviestien lähtevät kansio on täynnä enkä onnistu tyhjentämään sitä niin, että ne vanhat viestit säästyisi.
Ja sama pätee myös saapuviin viesteihin. On jokin tieto, että uusia viestejä ei voi vastaanottaa ennenkuin tilaa tulee lisää. - Mutta miten saa sitä ?

Joka viestissä on se rastin paikka, mistä sen saa poistettua.

..
Niin kysyin sitä, että miten voisin tyhjentääpostilokeron niin, että ne vanhat viestit säästyisi.
Kyllä minä sillä rastituksella poistinkin viestejä kuten ennenkin olin tehnyt ja tein tilaa, mutta harmitti kun niitä ei voinut säästää (muistaisin että aiemmin voi luoda uuden kansion ja siirtää sinne., mutta nämä uudet ohjeet oli sellaiset, että ei onnistunut. Sama se. Harmittaa vain, että näissä uusissa kansioissa on mahista olla vain 50 viestiä.
Ja taas on kysyttävää. Mulle tuli s-postiin tieto uudesta viestistä Birgitta Silanderin viestiketjuun. Koska en halua s-postiini ilmoituksia ja siinä s-postiviestissä kehotettiin painamaan sitä alinta linkkiä, jos ei halua seurata enää. Tyhmä painoin sitten sitä linkkiä ja luulin, että se tarkoitti sitä "yleistä" s-posti seurantaa. MUTTA nyt näyttää siltä, että en itse voi enää osallistua (tai seurata sitä Birgitta -ketjua! Totta ihmeessä haluan, saisinko takaisin mahikset seurata ja osallistua Birgitta -ketjuun. Kiitos.
ps miten saan estettyä sen, että s-postiini ei tulisi noita ilmoituksia? ds
Juntti-Veijo
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Su Huhti 30, 2023 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Juntti-Veijo »

Jaahas. Mihinkähän mun viesti hävis tosta mäkkäripuukotusketjusta...
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Hei ylläpito onko todellakin niin, että joku kirjoittaja voi kuukaudesta toiseen ja postauksesta toiseen pitää jotain ketjua blokinaan? Liittää samoja pitkiä lähdeliitteitä uudestaan jo kertaalleen julkaistuista asioista. Sen lisäksi paljon OT juttuja jotka haaroittavat ketjun vielä kauemmaksi aiheesta. Eikö säännöt koske kaikkia vai mistä tässä on kyse?
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

vanhavakanssi kirjoitti: Ti Huhti 09, 2024 1:56 pm Hei ylläpito onko todellakin niin, että joku kirjoittaja voi kuukaudesta toiseen ja postauksesta toiseen pitää jotain ketjua blokinaan? Liittää samoja pitkiä lähdeliitteitä uudestaan jo kertaalleen julkaistuista asioista. Sen lisäksi paljon OT juttuja jotka haaroittavat ketjun vielä kauemmaksi aiheesta. Eikö säännöt koske kaikkia vai mistä tässä on kyse?
Valitettavasti asia ei ole korjattavissa. Moderaattorit ovat suoraselkäisesti ilmoittaneet useaan otteeseen, että tilanne on ja pysyy. Eli myös jatkossa koko muu Minfo saa ihmetellä, kun yksi sekopää floodaa muutamaa ketjua täyteen paskaa.

Mä vastaan sulle ihan varmuuden vuoksi näihin kaikkiin kolmeen ketjuun, joissa asiaa kysyit. Siksi, ettei jää epäselväksi, sekä siksi, ettei moderaattorien tarvitse tympääntyneinä taas kerran vastata, että ovat kyllä vastanneet asian tiimoilta moneen kertaan.

Eli pulinat pois, kurko on ja pysyy.

Ja vielä varoituksen sana: Muista, että ei ole soveliasta antaa kurkon paskapostauksista kritiikkiä tuolla ketjuissa, sillä ne paskapostaukset on ja pysyy, mutta sun kritiikki sotketaan nopeasti punakynällä piiloon. Ja jos erehdyt tekemään sen useammin, niin saatat saada vielä 24h jäähynkin. Eli kritiikki siis vain Latamiehiin!!!
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1420
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Joo tämä yksi spede voisi lopettaa tuon MV-paskalehden referoinnin.

Miten on, onko MV -lehden artikkelin julkituominen kiellettyä? Miksi?

Yleensä täällä kysellään lähteiden perään ja kun laitan lähteen jo valmiiksi, niin olen tehnyt väärin? Oikean käsityksen saamiseksi asiasta kuin asiasta, suositellaan lukemaan eri lähteitä ja erilaisilla mielipiteillä sävytettyjä kirjoituksi. Hyvin usein on myös niin, että kyseisestä aiheesta ei ole maamme lehdissä juurikaan edes mainintaa tai ne ovat hyvin yksipuolisia kirjoituksia. Makkaralla on kuitenkin kaksi päätä.

Eikö tämä ole palsta erilaisille mielipiteille? Välillä kyllä vaikuttaa voimakkaasti siltä, että minkäänlaista eriävää mielipidettä tiettyjen nimimerkkien linjasta ei hyväksytä. Mielestäni ollaan hyvin lähellä erilaisen mielipiteen julkaisemisen kieltämistä, mikäli julkiseen käyttöön tarkoitetun sivuston ylläpito sallii joittenkin nimimerkkien ylivallan maailman sananvapauden mallimaassa ja vain siksi, että kirjoituksessa tulee esiin muu kuin enemmistön mielipide.

Yllä oleva alatyylinen, sananvapauden kanssa ristiriidassa oleva kommentti on kopioitu otsikon "Suomen Presidentinvaalit 2024, toinen kierros" alta.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 09, 2024 2:17 pm
vanhavakanssi kirjoitti: Ti Huhti 09, 2024 1:56 pm Hei ylläpito onko todellakin niin, että joku kirjoittaja voi kuukaudesta toiseen ja postauksesta toiseen pitää jotain ketjua blokinaan? Liittää samoja pitkiä lähdeliitteitä uudestaan jo kertaalleen julkaistuista asioista. Sen lisäksi paljon OT juttuja jotka haaroittavat ketjun vielä kauemmaksi aiheesta. Eikö säännöt koske kaikkia vai mistä tässä on kyse?
Valitettavasti asia ei ole korjattavissa. Moderaattorit ovat suoraselkäisesti ilmoittaneet useaan otteeseen, että tilanne on ja pysyy. Eli myös jatkossa koko muu Minfo saa ihmetellä, kun yksi sekopää floodaa muutamaa ketjua täyteen paskaa.

Mä vastaan sulle ihan varmuuden vuoksi näihin kaikkiin kolmeen ketjuun, joissa asiaa kysyit. Siksi, ettei jää epäselväksi, sekä siksi, ettei moderaattorien tarvitse tympääntyneinä taas kerran vastata, että ovat kyllä vastanneet asian tiimoilta moneen kertaan.

Eli pulinat pois, kurko on ja pysyy.

Ja vielä varoituksen sana: Muista, että ei ole soveliasta antaa kurkon paskapostauksista kritiikkiä tuolla ketjuissa, sillä ne paskapostaukset on ja pysyy, mutta sun kritiikki sotketaan nopeasti punakynällä piiloon. Ja jos erehdyt tekemään sen useammin, niin saatat saada vielä 24h jäähynkin. Eli kritiikki siis vain Latamiehiin!!!

Voi olla että puhumme täysin eri nikistä. Tämä kuvaukseni sopii varmasti aika monesa ketjussa esiintyvään tilanteeseen.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »



Ahaa OK. En vaan ole törmännyt muihin kuin tuohon yhteen. Enkä muista nähneeni, että kenestäkään muusta olisi vastaavilla argumenteilla valitettu.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Sverdlov kirjoitti: Ti Huhti 09, 2024 3:12 pm Joo tämä yksi spede voisi lopettaa tuon MV-paskalehden referoinnin.

Miten on, onko MV -lehden artikkelin julkituominen kiellettyä? Miksi?

Yleensä täällä kysellään lähteiden perään ja kun laitan lähteen jo valmiiksi, niin olen tehnyt väärin? Oikean käsityksen saamiseksi asiasta kuin asiasta, suositellaan lukemaan eri lähteitä ja erilaisilla mielipiteillä sävytettyjä kirjoituksi. Hyvin usein on myös niin, että kyseisestä aiheesta ei ole maamme lehdissä juurikaan edes mainintaa tai ne ovat hyvin yksipuolisia kirjoituksia. Makkaralla on kuitenkin kaksi päätä.

Eikö tämä ole palsta erilaisille mielipiteille? Välillä kyllä vaikuttaa voimakkaasti siltä, että minkäänlaista eriävää mielipidettä tiettyjen nimimerkkien linjasta ei hyväksytä. Mielestäni ollaan hyvin lähellä erilaisen mielipiteen julkaisemisen kieltämistä, mikäli julkiseen käyttöön tarkoitetun sivuston ylläpito sallii joittenkin nimimerkkien ylivallan maailman sananvapauden mallimaassa ja vain siksi, että kirjoituksessa tulee esiin muu kuin enemmistön mielipide.

Yllä oleva alatyylinen, sananvapauden kanssa ristiriidassa oleva kommentti on kopioitu otsikon "Suomen Presidentinvaalit 2024, toinen kierros" alta.
Miksi uhriudut? Ei kukaan sitä ole kieltänyt tai kieltämässä. Sinua vain pyydettiin olla referoimasta sitä, mikä ei tarkoita että sen olisi sinulta joku kieltämässä.

Sehän on hienoa että olet oppinut käyttämään lähteitä. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei niitä voi kritisoida tai kyseenalaistaa. Kyllähän sinäkin kritisoit mediaa ja hoet vappulehdistä (joko muuten vastasit mitä ne vappulehdet ovat ja tarkoittaa?).

Tottakai eri mielipiteitä on hyvä lukea, journalismin vaan ei pitäisi olla mielipiteitä vaan faktoihin perustuvaa puolueetonta uutisointia. No oliko se sinun ketjussa oleva jotenkin nyt näitä parjaamiasi vappulehtiä parempaa ja puolueettomampaa journalismia? Tukiko sinun mielestäsi uutisen alaotsikon väitteet Stubbbin haastattelun puhetta? Ei ainakaan minun silmin, eikä varmasti muutaman muunkaan.

Taas ihme itkua. Antaisitko esimerkin edes yhden nimimerkin ylivallasta siihen kuka tai mitä täällä saa kirjoittaa? Vai onko nyt vaan ihan yleistä uhriutumista?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Niin, ei todella kukaan ole kieltänyt sulta yhtään mitään. Miten me foorumilaiset edes kyettäisiin, vaikka haluttaisiin?

MV nyt vaan on niin isolta osin täyttä paskaa, että sen käyttäminen lähteenä on hiukan kyseenalaista. Huonompia lähteitä ei käytä kuin kurko.

Ja jos Sverdlov ihan oikeasti ihmettelet, että miksi esimerkiksi tuo kurko tökkii, niin katsele nyt ihan ajatuksella sen postauksia. Ihan ottamatta tässä kantaa siihen, että onko ne yleensä paskaa vai ei, niin onko tuollainen asiallista "keskustelua"? Tykittelee upotuksia upotusten perään ja jos niistä jotain kysyy, niin "vastaukseksi" tulee vain uusia upotuksia.

Mä yritin aikanaan ihan oikeasti saada jonkin sortin dialogia aikaan kurkon ja parin muun vaihtoehtoisen totuuden ystävän kanssa täällä, mutta ihan toivotonta oli. Mihinkään ei koskaan saanut vastausta ja kaikki kysymyksetkin nämä näkivät vastakkaisena mielipiteenä.

Asioista saa ja pitääkin olla eri mieltä, mutta ei niin, että ylimielisenä vain tiedottaa miten väärässä ja tyhmiä kaikki muut on. Katsos vaikka miten nimimerkki acp esittää näkemyksiään, jotka on usein hurjempia kuin kurkolla tai sulla koskaan. Mut esittää aina asiansa fiksusti, eikä kenelläkään ole koskaan mitään pahaa sanottavaa kaverista. Päinvastoin, mäkin olen heppua aina kehunut.

Kunpa sinä, kurko ja nuo muutamat muut teidän hengenheimolaiset joskus älyäisivät, että mielipiteet saa itse kullakin olla ihan millaisia tahansa, mutta ei niitä saa esittää ihan miten tahansa.

Mä en koskaan dissaa mielipiteitä, vaan mielipiteen esittäjän tyyliä. Jos vain fiksusti aina esittää ja tarvittaessa perustelee mielipiteet, niin homma on aina OK. Sillä sitähän keskustelu parhaimmillaan on, että vaihdellaan mielipiteitä.

Keskustelua ei ole se, että sylkee sarjatulella upotuksia ja jos joku niistä kysyy, tai ne kyseenalaistaa, niin vastaus on vain nippu uusia upotuksia. Ja usein lisäksi tiedotus, että me kaikki ollaan niin tyhmiä. Olet kai säkin huomannut, että TDS-diagnoosikin tulee heti jos arvostelee Trumpia yhtään mistään.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Nice shirt
Axel Foley
Viestit: 2499
Liittynyt: To Joulu 17, 2020 4:58 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Kilomies kirjoitti: Su Huhti 07, 2024 4:45 pm
Nice shirt kirjoitti: Su Huhti 07, 2024 3:56 pm Kun oli etusivulla tuo linkki suoraan keskusteluun, toimi nopeasti silloin sivusto
Etusivu on oma järjestelmänsä.
Yksi mitä varmaan tehdään, että siirretään se toiseen ympäristöön.


Hyvä idea.
Linda: "Lasse Sievisen jälkeen kaikki nuori liha tulee tarpeeseen." Salatut Elämät.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1493
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Juntti-Veijo kirjoitti: Ma Huhti 08, 2024 10:40 pm Jaahas. Mihinkähän mun viesti hävis tosta mäkkäripuukotusketjusta...
Osa viesteistä siirretty JR-alueella ketjuun Mustalaiset. Mäkkäri-ketjuun tulee viestejä, mitkä eivät liity tapaukseen, vaan yleisemmin romanikulttuuriin ja niitä koskeviaa viestejä tosiaan siirrettiin useampi.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1645
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kurko on back ja taas alkaa olla nuo muutamat ketjut täynnä paskaa.

Eli miten on moderaattorit, maksaako vaivaa raportoida vaikka tuo kirjoittaisi ihan mitä.sontaa tahansa, vai reagoitteko jatkossakin kuten tähänkin asti, eli ette mitenkään?

Haluan vain tietää, koska raportointimielessä voisin joskus noita Kurkon viestejä avata näkyviin. Mutta jos ei raportoinnista ole mitään iloa jatkossakaan, niin jätän nuo paskaviestit kokonaan vilkaisematta.

Ja lisäkysymys: Voisitteko tehdä sellaisen uudistuksen, että ignore-listalla olevien viestit eivät näkyisi ketjuissa edes piilotettuna?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1420
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Täällä pitäisi saada kysyä mitä tahansa ylläpidolta - eikö? Minä kysyin ja kuinka ollakaan, ylläpito ei varsinaisesti vastannut, mutta ne tahot, joitten edesottamuksista kysyin, alkoivat selittelemään, syyttelemään, jaarittelemaan, puolustelemaan, kiemurtelemaan, eli ketkuilemaan. Toimimaan juuri toisin kuin ovat aina kehuskelleet tekevänsä; olemaan suoraselkäisiä, rehellisiä, luotettavia, avoimia ja oikeutta puolustavia.

Vai vastasiko sittenkin ylläpito?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1033
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Miksi ette julkaise kaikki tuomioita? Miksi niitä salataan?

En nyt ihan varmuudella tiedä, koska olen nikin kertoman varassa spostilla, mutta käsittääkseni RS on asetettu pysyvästi porttikieltoon mitä itse ihmettelen kovasti. Mikä siis on mennyt poitsuilla niin pahasti tunteisiin, että eräs parhaimmista kirjoittajista on bannattu pysyvästi?

Ja lisään vielä, että en ole nähnyt mitään kuvakaappausta tms., joten olen kertomuksen varassa. Voi olla, että minua on kusetettu.

*Vuorokauden putkatuomioista ei erikseen tiedoteta*tm
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"
Avatar
Kaarma
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Miten lainataan lyhyesti? Silleen mahdollisimman simppeli ohje yksinkertaiselle yksilölle, kiitos!
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Vastaa Viestiin