Carlo Kyllönen, Helsinki - kadonnut 25.11.2023

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Luminol
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Maalis 16, 2023 8:56 pm

Re: Carlo Kyllönen, Helsinki - kadonnut 25.11.2023

Viesti Kirjoittaja Luminol »

Millainen jäätilanne Marraskuun lopulla oli? Mä en nyt yhtään osaa ajatella onko meri silloin jo jäässä. Oli nimittäin itsellä ennen Töölössä asuessa tapana kävellä talvella jäitä pitkin Seurasaareen suunnilleen Sibeliuksen puiston kohdilta. Olisko voinut tulla humalassa kuningasidea lähteä jäille, jotka heikkoja tuohon aikaan. Pimeässä ei kukaan edes huomais.
töölöläinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 199
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 12:46 am

Re: Carlo Kyllönen, Helsinki - kadonnut 25.11.2023

Viesti Kirjoittaja töölöläinen »

Luminol kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 6:20 pm Millainen jäätilanne Marraskuun lopulla oli? Mä en nyt yhtään osaa ajatella onko meri silloin jo jäässä. Oli nimittäin itsellä ennen Töölössä asuessa tapana kävellä talvella jäitä pitkin Seurasaareen suunnilleen Sibeliuksen puiston kohdilta. Olisko voinut tulla humalassa kuningasidea lähteä jäille, jotka heikkoja tuohon aikaan. Pimeässä ei kukaan edes huomais.
Minäkin olen tuolla talvella kävellyt, kuten töölöläisen kuuluukin. Carlon katoamisyönä oli pakkasta, mutta jäätä ei muistaakseni vielä ollut. Tai jos oli, se oli niin ohutta, ettei se kantanut ihmistä.
salapoliisina
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Marras 29, 2023 11:26 am

Re: Carlo Kyllönen, Helsinki - kadonnut 25.11.2023

Viesti Kirjoittaja salapoliisina »

töölöläinen kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 11:29 pm
Luminol kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 6:20 pm Millainen jäätilanne Marraskuun lopulla oli? Mä en nyt yhtään osaa ajatella onko meri silloin jo jäässä. Oli nimittäin itsellä ennen Töölössä asuessa tapana kävellä talvella jäitä pitkin Seurasaareen suunnilleen Sibeliuksen puiston kohdilta. Olisko voinut tulla humalassa kuningasidea lähteä jäille, jotka heikkoja tuohon aikaan. Pimeässä ei kukaan edes huomais.
Minäkin olen tuolla talvella kävellyt, kuten töölöläisen kuuluukin. Carlon katoamisyönä oli pakkasta, mutta jäätä ei muistaakseni vielä ollut. Tai jos oli, se oli niin ohutta, ettei se kantanut ihmistä.
Ja tämän jälkeenhän tuli kova pakkanen ja sen jälkeen reippaasti lunta.
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Carlo Kyllönen, Helsinki - kadonnut 25.11.2023

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Aivan ja sinne hautautui,miksi sitten jäälle meni ihanko vaan oli menossa jonnekkin... tuo tuskin koskaan selviää.
Vastaa Viestiin