Homoseksuaalisuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko homous sinun mielestäsi hyväksyttävää

Kyllä
125
83%
Ei
14
9%
En voi sietää hinttejä
11
7%
 
Ääniä yhteensä: 150

Joke75
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Tammi 31, 2020 12:02 am

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja Joke75 »

Afrikka kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:34 pm
Joke75 kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:10 pm Oon homo, enkä omaa pätkääkään ihmisiin kohdistuvaa hoivaviettiä. Varmaan omalta osaltaan johtuu siitä, että oon perheen vanhin lapsi ja siskojen ja veljien vaippoja, syöttöjä ja muita vastaavia kuvioita on tullu harrastettua jo ihan riittävästi.
En oikein tiedä, mistä tää keksintö siitä, että homot olis jotenki erityisesti hoivaviettisiä on oikein tullu. Homoja on kaikissa ammattiryhmissä. Kaikki meistä ei ole heinää heiluttavia pimpuloita vaan meistä suurin osa on ihan tavallisia miehiä. Meitä löytyy poliiseista, pelastajista, vartijoista jne.
Nuo luettelemasi ammatit ovat juurikin ihmisiä auttavia töitä. Kuinkahan moni insinööri, lihateurastaja, fyysikko, matikkaope jne on homo.
Kaikilla on paikkansa, en sano että yksi ammatti olisi parempi kuin toinen, kunhan pohdiskelen yhteyksiä.
Kieltämättä. Olet oikeassa. Meitä on ihan kaikissa ammattiryhmissä. Vaikee mennä sanomaan, onko joku tietty ryhmä suositumpi homojen keskuudessa kuin toinen. Me ollaan kuitenkin kaikki ihmisiä siinä missä heterotkin, eikä se mihin eroottinen mielenkiinto kohdistuu vaikuta millään tavalla siihen, miten mistäkin työstä suoriutuu.
Mutta kaikenkaikkiaan ihan mielenkiintoinen aihe, ja krediitit siitä, että suhtaudut siihen kiihkotta ;) Pistä ihmeessä yv tulemaan jos siltä tuntuu.
Avatar
Afrikka
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: Ti Loka 31, 2023 12:56 pm

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

Joke75 kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 10:21 pm
Afrikka kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:34 pm
Joke75 kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:10 pm Oon homo, enkä omaa pätkääkään ihmisiin kohdistuvaa hoivaviettiä. Varmaan omalta osaltaan johtuu siitä, että oon perheen vanhin lapsi ja siskojen ja veljien vaippoja, syöttöjä ja muita vastaavia kuvioita on tullu harrastettua jo ihan riittävästi.
En oikein tiedä, mistä tää keksintö siitä, että homot olis jotenki erityisesti hoivaviettisiä on oikein tullu. Homoja on kaikissa ammattiryhmissä. Kaikki meistä ei ole heinää heiluttavia pimpuloita vaan meistä suurin osa on ihan tavallisia miehiä. Meitä löytyy poliiseista, pelastajista, vartijoista jne.
Nuo luettelemasi ammatit ovat juurikin ihmisiä auttavia töitä. Kuinkahan moni insinööri, lihateurastaja, fyysikko, matikkaope jne on homo.
Kaikilla on paikkansa, en sano että yksi ammatti olisi parempi kuin toinen, kunhan pohdiskelen yhteyksiä.
Kieltämättä. Olet oikeassa. Meitä on ihan kaikissa ammattiryhmissä. Vaikee mennä sanomaan, onko joku tietty ryhmä suositumpi homojen keskuudessa kuin toinen. Me ollaan kuitenkin kaikki ihmisiä siinä missä heterotkin, eikä se mihin eroottinen mielenkiinto kohdistuu vaikuta millään tavalla siihen, miten mistäkin työstä suoriutuu.
Mutta kaikenkaikkiaan ihan mielenkiintoinen aihe, ja krediitit siitä, että suhtaudut siihen kiihkotta ;) Pistä ihmeessä yv tulemaan jos siltä tuntuu.
Ja minähän laitan.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1106
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Joke75 kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 9:10 pm Oon homo, enkä omaa pätkääkään ihmisiin kohdistuvaa hoivaviettiä. Varmaan omalta osaltaan johtuu siitä, että oon perheen vanhin lapsi ja siskojen ja veljien vaippoja, syöttöjä ja muita vastaavia kuvioita on tullu harrastettua jo ihan riittävästi.
En oikein tiedä, mistä tää keksintö siitä, että homot olis jotenki erityisesti hoivaviettisiä on oikein tullu. Homoja on kaikissa ammattiryhmissä. Kaikki meistä ei ole heinää heiluttavia pimpuloita vaan meistä suurin osa on ihan tavallisia miehiä. Meitä löytyy poliiseista, pelastajista, vartijoista jne.
Ette te nyt tavallisia ole, kun teillä kuitenkin on sikiöaikainen kehityshäiriö.

Luulisin myös että poliisiin ja pelastuslaitoksen hommiin on homoja vähemmän hakemassa, verrattuna esimerkiksi kampaajan tai sairaanhoitajan hommiin.

Hyväksyn homot. Tietenkin, kuten sanoin eiväthän he itse kehityshäiriölleen mitään mahda.
Allahia ei ole olemassa.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Homojen paikka maailmassa on ihan sama kuin muidenkin tuikitavallisten ihmisten paikka.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1106
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

meitzi kirjoitti: To Huhti 18, 2024 12:54 pm Homojen paikka maailmassa on ihan sama kuin muidenkin tuikitavallisten ihmisten paikka.
Homous ei ole tuikitavallista, kuten ei Downin syndroomakaan, joka puolestaan on kromosomihäiriö.

Hyväksyttävää se on (se pitää aina sanoa kymmeneen kertaan, kun näistä asioista puhuu).

Sikiöaikainen kehityshäiriö on edelleen HÄIRIÖ, eikä tuikitavallinen 'tila'.
Allahia ei ole olemassa.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja meitzi »

dippainssi kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 3:04 pm
meitzi kirjoitti: To Huhti 18, 2024 12:54 pm Homojen paikka maailmassa on ihan sama kuin muidenkin tuikitavallisten ihmisten paikka.
Homous ei ole tuikitavallista, kuten ei Downin syndroomakaan, joka puolestaan on kromosomihäiriö.

Hyväksyttävää se on (se pitää aina sanoa kymmeneen kertaan, kun näistä asioista puhuu).

Sikiöaikainen kehityshäiriö on edelleen HÄIRIÖ, eikä tuikitavallinen 'tila'.
Tavallinen ihminen on kompromissi joka tapauksessa, koska yksilötasolla sellaista ei ole mahdollistakaan olla olemassa. Yksi mitätön sikiöaikainen kehityshäiriö mahtuu ihan hyvin tavallisen ihmisen määritelmän sisälle.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1106
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

meitzi kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 3:21 pm
dippainssi kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 3:04 pm
meitzi kirjoitti: To Huhti 18, 2024 12:54 pm Homojen paikka maailmassa on ihan sama kuin muidenkin tuikitavallisten ihmisten paikka.
Homous ei ole tuikitavallista, kuten ei Downin syndroomakaan, joka puolestaan on kromosomihäiriö.

Hyväksyttävää se on (se pitää aina sanoa kymmeneen kertaan, kun näistä asioista puhuu).

Sikiöaikainen kehityshäiriö on edelleen HÄIRIÖ, eikä tuikitavallinen 'tila'.
Tavallinen ihminen on kompromissi joka tapauksessa, koska yksilötasolla sellaista ei ole mahdollistakaan olla olemassa. Yksi mitätön sikiöaikainen kehityshäiriö mahtuu ihan hyvin tavallisen ihmisen määritelmän sisälle.
Tavallaan näinkin.
Termejä voi pyöritellä vaikka miten.

Mutta mielestäni noinkin suuri kehityshäiriö, kuin mitä homous on, ei ole niinkään mitätön.
Allahia ei ole olemassa.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4121
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Homoilun yleistyminen on kenties luontoäidin yritys - eräänlainen laastari - korjata luonnottoman suureksi kasvanutta ihmiskunnan väestömäärää. Ehkä suurimpana yksittäisenä esteenä homoilun myönteisille seurauksille suhteessa väestöräjähdykseen näen Allahin nauttiman suosion kehitysmaissa.
Homojen paikka maailmassa on olla homoja ts. heillä on paikkansa maailmassa nimenomaan homoudessaan.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Myrskyluodon Maija
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: To Huhti 04, 2019 1:04 pm

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

Afrikka kirjoitti: Ti Huhti 16, 2024 5:37 pm Omaavatko homot luontaisesti enemmän hoivaviettiä kuin heterot? Olisiko maailma parempi paikka jos kaikki tekisivät sitä missä ovat parhaimmillaan? Eikä sitä mitä äiti tai iskä olisi halunneet heistä tulevan. Elämä on pelkkää kärsimystä jos tekee työkseen sitä, missä ei ole hyvä eikä nauti työstä.
Siis, kyllä tunnen homoja, eikä heistä kellään ole mielestäni kovinkaan kummoista hoivaviettiä. En tiedä mistä tuollaisen ajatuksen vedit. Sen sijaan länsimaalaisessa kulttuurissa monesti kauneudenhoito alaa pidetään enemmän homoille suuntautuvana alana ja näin se mielestäni onkin monesti ollut havaintojeni mukaan. Mamulit sen sijaan ovat järjestäen jokainen partureita, muttei ainakaan avoimesti gay.

Ja kyllähän se varmasti olisi ihanteellista jos jokainen pystyisi/saisi tehdä juurikin sitä työtä missä on hyvä.
Myrskyluodon Maija
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: To Huhti 04, 2019 1:04 pm

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

LexVeritas kirjoitti: La Huhti 20, 2024 10:54 am Homoilun yleistyminen on kenties luontoäidin yritys - eräänlainen laastari - korjata luonnottoman suureksi kasvanutta ihmiskunnan väestömäärää. Ehkä suurimpana yksittäisenä esteenä homoilun myönteisille seurauksille suhteessa väestöräjähdykseen näen Allahin nauttiman suosion kehitysmaissa.
Homojen paikka maailmassa on olla homoja ts. heillä on paikkansa maailmassa nimenomaan homoudessaan.
Oisko se tosiaan näin, että luontoäidillä on näppinsä pelissä- en ole tätä rullut miettineeksi. Toki olen miettinyt mistä tämä homoiluinto johtuu ja tuleeko esim minun jälkeläisistäni homoja- EIole faktatietoa, mutta olen epäillyt onko lisäaineet tai jotkut muut myrkyt tai säteily syynä tähän nykymeininkiin. Vai Putteko se myrkyttää meitä ties millä ja miten.

Kun nyt tulin vastanneeksi jostain ihmeen syystä tähänkin ketjuun niin tekeekin mieleni kysyä aiheeseen liittyen; Onko teillä kellään kokemuksia ns."homon kostosta"?

Itsehän olen hyväksynyt kaikki ihmiset sellaisena kun ovat, mutta empiiristen tutkimusteni mukaan olen havainnut homojen olevan äärimmäisen pitkävihaisia, suuttuessaan kostonhimoisia ja kieroja kuin, ei naiset vaan kyykäärmeet. Siis aika moni heistä EI KAIKKI, ehkä.

Olenkin vähän alkanut ottaa etäisyyttä tuntemistani homoista. Ihan vain, koska en kaipaa draamaa ja rakastan omaa rauhaani.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mikä on homojen paikka maailmassa?

Viesti Kirjoittaja meitzi »

dippainssi kirjoitti: La Huhti 20, 2024 6:58 ammielestäni noinkin suuri kehityshäiriö, kuin mitä homous on, ei ole niinkään mitätön.
Mitättömyyteen en ota kantaa, mutta on sen verran tavanomainen, että voidaan katsoa peräti sangen tavalliseksi.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Homoseksuaalisuudesta

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fratern ... rientation

On olemassa mahdollisuus että mitä useampia vanhempia veljiä pojalla on, sitä todennäköisemmin hän on homo.

Sinänsä muutoin en puhuisi häiriöstä, vaan ominaisuudesta. Samalla tavalla ajattelen mm. neuropoikkeavuudesta ja likinäköisyydestä. Jokin syy näidenkin ominaisuuksien olemassaololle on, tai olisivat karsiuneet pois geenipoolista aikain saatossa.
Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 989
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Homoseksuaalisuudesta

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Tuollahan on jo aikaisemmin ketju homoseksuaalisuudesta. Eikös nämä ketjut pitäisi yhdistää.
Kaikella on aikansa.
Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 989
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Ja tässä toinen ketju homoseksuaalista. Kenties ne voisi yhdistää... :roll:
Kaikella on aikansa.
Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 757
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Minä olen itse homoseksuaalinen, mutta en voi sietää Setaa, sateenkaarilippuja tai mitään homoutensa mainostamista.

Miksi pitäisi mainostaa kuuluvansa vähemmistöön? Seta on pilalla. Minua ei hävetä myöntää että olen lesbo, mutta se hävettää että moni yhdistää minut kaikenlaisiin sateenkaarihörhötyksiin.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
Vastaa Viestiin