Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Knobster
Adrian Monk

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 1:50 pm Juu ehkä kannattaa vaihtaa nikki (sellaiseksi missä ei oo "Millaa") ja olla näin alkajaisiksi puhumatta busseista ja mustalaisista....
Eiköhän "Millan" höpinät muustakin tunnista. Mutta toki aina voi kokeilla. Sulla olikin jo pari hyvää vinkkiä annettuna joilla päästä alkuun :)
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Huomiohuora o huomiohuora, vaikka voissa paistais, että eiköhän tämän jatkossakin kaikki tunnista :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Olen edelleenkin sitä mieltä, että Millavaan on tuonut palstalle huomattavasti enemmän kuin moni muu.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

taavetti kirjoitti: La Heinä 13, 2024 9:53 pm Olen edelleenkin sitä mieltä, että Millavaan on tuonut palstalle huomattavasti enemmän kuin moni muu.
Ainakin viihdearvoa jossei muuta, vaikkei viel ihan RL11/6 tasolla vielä mennäkään.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Huutaja Jaana kirjoitti: Su Heinä 14, 2024 9:24 am
taavetti kirjoitti: La Heinä 13, 2024 9:53 pm Olen edelleenkin sitä mieltä, että Millavaan on tuonut palstalle huomattavasti enemmän kuin moni muu.
Ainakin viihdearvoa jossei muuta, vaikkei viel ihan RL11/6 tasolla vielä mennäkään.
Mielestäni Milla ei ole ansainnut näin rajua maalittamista. Välillä vähän värikkäita kirjoituksia, mutta hän ei ole mielestäni "hyökännyt" kenenkään kirjoittajan kimppuun, jos kirjoittajan mielipiteet eroavat hänen omistaan.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

^En mä ole väittänytkään että hän olisi hyökännyt kenenkään kimppuun vaan että hän on omalla tyylillään ja tavallaan viihdyttävä kirjoittaja.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Huutaja Jaana kirjoitti: Su Heinä 14, 2024 12:17 pm ^En mä ole väittänytkään että hän olisi hyökännyt kenenkään kimppuun vaan että hän on omalla tyylillään ja tavallaan viihdyttävä kirjoittaja.
Kirjoitin tämä ihan yleisellä tasolla. Kirjoituksesi oli ihan fiksu, kuten myös Taavetin kirjoitus.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

*poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekulaatiota*tm
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

En tajua mistä toi kuittailu siitä että muka tuntisin aina kaikki, johtuu. Olen tosielämässä tuntenut kolme ihmistä keistä täällä puhutaan tai neljä jos ikivanha juttu mun ex-miehen huumausainerikoksesta lasketaan. Lammin sampan tunsin, oli myös mun fb-kaveri siihen iltaan asti kunnes kuulin mitä hän on tehnyt. Jonte joka hänestä mulle kertoi, päätyi myös minfolle paskottuaan kämppänsä ja jankan puukotuksen uhrin tunsin. Tasanteen tappajan mun veli tunsi. Tampereen nistit oon stalkannut sillain että kun ne tulee kadulla vastaan niin tiedän heidän nimensä mutta eivät he taas mua tunne.
Millavaan
Perry Mason

No raumalta tiiän nää nordic leaguen vanhemmat toimijat, en yhtään nuorista. Ja nyt on porin nistit tarkkailun alla.
Millavaan
Perry Mason

Ei vaan annan Porin nistien olla en kehtaa enää stalkata heitä kun menin avautumaan siitä mersumiehestä. Oon härö tyyppi kyllä sen sanon. Tuskin kukaan muu kyttää mitä nistit tekee. Treellä menin aina seisoskeleen Sokoksen tuulikaappiin ja vahdin mitä ne touhuavat. Ja ettei vartijat kiusaa heitä. On epistä että minä saan esim syödä sokoksella rauhassa mutta heitä vartijat seuraa maksaako he edes ostokset ja niitä ostoksia ei sitten saa rauhassa siellä syödä. Tein tästä puskaradioonkin jutun. Ei sais olla niin asenteellinen. Kävin vartijakurssin ja tiiän mitä saa tehdä ja mitä ei.
Millavaan
Perry Mason

Re: Tampere: Kauppakeskus Ratinan edustalla puukotus - tutkitaan tapon yrityksenä

Mun epätoivo asian suhteen johtuu siitä että alkkiksista kaksi on mulle erityisen rakkaita joille ei saa käydä mitään pahaa. Toisen nimeä en kylläkään tiedä edes.
Ventor
Susikoski

Re: Tampere: Kauppakeskus Ratinan edustalla puukotus - tutkitaan tapon yrityksenä

Viesti Kirjoittaja Ventor »

Millavaan kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 5:25 pm Mun epätoivo asian suhteen johtuu siitä että alkkiksista kaksi on mulle erityisen rakkaita joille ei saa käydä mitään pahaa. Toisen nimeä en kylläkään tiedä edes.
Siis mitä vittua? Sä et tunne ketään näistä ihmisperseistä, vaikka tunnetkin kaikki Tampereen nistt ja sitten sulle on joku erityisen rakas alkkis. Kannattaisi hakea ihan ammattiapua
Millavaan
Perry Mason

^ niin. Väijyin heitä Sokoksen tuulikaapissa päivittäin. Niitä erityisen rakkaita oli kolme mutta yksi kuoli tänä kesänä luonnollisiin syihin.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Ventor kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 5:59 pm
Millavaan kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 5:25 pm Mun epätoivo asian suhteen johtuu siitä että alkkiksista kaksi on mulle erityisen rakkaita joille ei saa käydä mitään pahaa. Toisen nimeä en kylläkään tiedä edes.
Siis mitä vittua? Sä et tunne ketään näistä ihmisperseistä, vaikka tunnetkin kaikki Tampereen nistt ja sitten sulle on joku erityisen rakas alkkis. Kannattaisi hakea ihan ammattiapua
Juuh... kannattaa tsekata tämän nimimerkin nimellä kulkeva ketju lautamiehistä. Nyt alkaa kyllä mennä jo sekoilu turhan pitkälle. Kauhea kiima jostain pienestä puukotuksesta. Ja vitusti höpinää ohi ketjun aiheen lisänä.
Vastaa Viestiin