sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Valvojat: Moderaattorit, Kyöpeli, Kilomies
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Eiköhän tuo sikakoira ole jälleen saanut tarpeeksi huomiota osakseen, nimimerkkinä pokkapitää mutta silti ei pokka pitänyt edes ensimmäistä härnäystä pidemmälle vaan älähti heti kun sikakoirasta vihjailtiin, ylläpito voisi tuon siivota pois röhkimästä, tehköön sitten taas uuden nimimerkin kun vaalejen tulos selviää.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Älä nyt Hank muuttele niitä nimimerkkejäsi niin kiivaasti ja hanki jokin lääkitys mikäli ei ne "sikakoirat" katoa mielikuvituksestasi.damfin kirjoitti: ↑Ti Marras 05, 2024 11:54 pm Eiköhän tuo sikakoira ole jälleen saanut tarpeeksi huomiota osakseen, nimimerkkinä pokkapitää mutta silti ei pokka pitänyt edes ensimmäistä härnäystä pidemmälle vaan älähti heti kun sikakoirasta vihjailtiin, ylläpito voisi tuon siivota pois röhkimästä, tehköön sitten taas uuden nimimerkin kun vaalejen tulos selviää.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Eihän mua possu mitenkään kiukuta, kuten ei muutkaan Torspot. Vertaisin kesän hyttysiin, joita vaan pitää sietää. Ja yrittää huitoa pois. Tällä foorumilla se vaan onnistuu helvetin huonosti, moderaattorit kun on mitä on.
Pitäisi kai lopettaa tuo kirosanojen käyttö, koska muutkin kuin Torspot luulevat, että se on hermostumisen merkki. Ja kun en suutu käytännössä koskaan, multa puuttuu joku sen aiheuttava geeni.
Mut vitut, voimasanat on normaalia puhekieltä. Saatana.
Pitäisi kai lopettaa tuo kirosanojen käyttö, koska muutkin kuin Torspot luulevat, että se on hermostumisen merkki. Ja kun en suutu käytännössä koskaan, multa puuttuu joku sen aiheuttava geeni.
Mut vitut, voimasanat on normaalia puhekieltä. Saatana.
-
- Adrian Monk
Kuinka pitkään tuo sikis saa tykittää tuota valheellista propagandaa täällä.
Taas ihan kunnon tykitystä tuolla Politiikka-osiossa.
Saako aikaan 100 viestiä alle kahdessa vuorokaudessa?
Taas ihan kunnon tykitystä tuolla Politiikka-osiossa.
Saako aikaan 100 viestiä alle kahdessa vuorokaudessa?
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Tännehän on keskittynyt oikein jokin harhaisten kerho koolle aamuyön tunteina kaikilla tuntuu olevan samat visiot ja kertomukset jostain mystisestä "sikiksestä" joka vainoaa näitä. Voisi olla loman paikka paikallaan tuossa vaiheessa kun rupee kuulemaan ääniä.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
- Watson itse
Nää on huvittavia kun sikis tulee kieltämään aina saman tyylisesti ettei missään tapauksessa ole sikis.pokkapitää kirjoitti: ↑Ke Marras 06, 2024 5:05 am Tännehän on keskittynyt oikein jokin harhaisten kerho koolle aamuyön tunteina kaikilla tuntuu olevan samat visiot ja kertomukset jostain mystisestä "sikiksestä" joka vainoaa näitä. Voisi olla loman paikka paikallaan tuossa vaiheessa kun rupee kuulemaan ääniä.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Nyt taitaa olla kohta koko kööri kasassa jolla viiraa päässään. Kyseinen hahmo on helposti tunnistettavissa kirjoitustyylistään ja samoista maneereistaan joita toistelee kerta toisensa jälkeen yleensä täällä lautamiesosiossa.
Miksi kirjoitit nyt tällä vanhalla nimimerkilläsi jonka kaivoit taas pitkästä aikaa naftaliinista. Olisit vain rohkeasti käyttänyt sitä Damfinia taikka Hank Voightia.
Ai niin se olikin se UkraineWarReport se yksi aliaksistasi jota ei ollakkaan vähään aikaan nyt nähty. Mitäs hänelle kuuluu vai otetaanko se vain silloin esiin kun OnyxPhoenix on putkassa.
Miksi kirjoitit nyt tällä vanhalla nimimerkilläsi jonka kaivoit taas pitkästä aikaa naftaliinista. Olisit vain rohkeasti käyttänyt sitä Damfinia taikka Hank Voightia.
Ai niin se olikin se UkraineWarReport se yksi aliaksistasi jota ei ollakkaan vähään aikaan nyt nähty. Mitäs hänelle kuuluu vai otetaanko se vain silloin esiin kun OnyxPhoenix on putkassa.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
- Watson itse
Aina tismalleen samat sikiksen väsyneet jutut. Et edes yritä.
Siellä on yp taas saanut markan huoraa, kun sikakoira saa mellestää..
-
- Adrian Monk
Jo pelkästään tämän kuvan jakaminen kertoo 100% varmasti, että pokkapitää on Sikakoira.
Ei tuota kukaan muu jakaisi täällä.
Itse pidän jotain tällaista ratkaisua hyvinkin todennäköisenä lopputuloksena tässä operaatiossa sillä poikkeuksella että Dniepr joen itäpuoli pohjoiseen asti tulee olemaan osa Venäjää. Dniepr toimii luonnollisena maanrajana.
Tämä siis siinä tapauksessa että konflikti vielä jatkuu pidemmänkin aikaa. Kiovan kohtalosta voidaan neuvotella.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
^
Hohhoijaa,ramasee
Hohhoijaa,ramasee
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Tee hei palvelus kaikille ja hyppää/putoa parvekkeelta/ikkunasta, kuten monille ryssille viime vuosina on käynyt.
Näinpä. Kohta varmaan heittää sen Amnestyn raportin linkin. Sitä ainakin sikakoira tykkäsi jakaa, koska oli yksi harvoista kansainvälisesti tunnetun tahon jakamista jutuista, joka palveli sikakoiran agendaa.Solttuetsivä kirjoitti: ↑Ke Marras 06, 2024 6:52 pm Jo pelkästään tämän kuvan jakaminen kertoo 100% varmasti, että pokkapitää on Sikakoira.
Itse pidän jotain tällaista ratkaisua hyvinkin todennäköisenä lopputuloksena tässä operaatiossa sillä poikkeuksella että Dniepr joen itäpuoli pohjoiseen asti tulee olemaan osa Venäjää. Dniepr toimii luonnollisena maanrajana.
Tämä siis siinä tapauksessa että konflikti vielä jatkuu pidemmänkin aikaa. Kiovan kohtalosta voidaan neuvotella.
-
- Rico Tubbs
Pokkapitää on kyllä ihan kuin kopio Sikakoirasta. Samat trollaukset, sama kirjoitus tyyli — tuntuu kuin lukisi sikakoiran kaksoisolentoa. Kaveri kirjoittelee samoilla palstoilla ja on vieläpä täsmälleen samoissa aiheissa sikakoiran kanssa ja täysin samalla tavalla. Ja agendakin menee täysin yksi yhteen sikakoiralla ja pokkapitää kavereilla.
Voisi melkein luulla, että pokkapitää ja sikakoira ovat salaa sama henkilö.
Voisi melkein luulla, että pokkapitää ja sikakoira ovat salaa sama henkilö.
Niinhän me typerykset ja idiootit luullaan. Viisaammat ja modet tietää että ei ole todellakaan sama, ei missään nimessä!QwertyKeyboard kirjoitti: ↑Ti Marras 12, 2024 6:53 pm Voisi melkein luulla, että pokkapitää ja sikakoira ovat salaa sama henkilö.