Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022
Re: Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022
X:ssä on yksi Tn seuraaja ja Tn seuraa myös häntä. Päivi ja eläkeläinen. Sukunimi eri. Mietin miksi Tn seuraisi tätä naista? Kuka muistaa minkä näköinen oli siskon somessa ”mamma”?
Viimeksi muokannut Cadi John, Ke Marras 06, 2024 9:38 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täytyy tutkia nuo nikit kun on aikaa. Onko muutokset Geniin tehty samaan aikaan kun kirjoittivat tänne ja ovatko osallistuneet muihin Mufin keskusteluihin? Epäilyttää jos vastaukset ovat kyllä ja ei.
- Miss Holmes #1
- Jessica Fletcher
Totta Ulrica.
Ihmisillä on tarve päteä.
Cadi. Katsoitko mihin johtaa Genissä?
Ps mun mielestä tämä ”yhteistyö” on hauskaa
Ihmisillä on tarve päteä.
Cadi. Katsoitko mihin johtaa Genissä?
Ps mun mielestä tämä ”yhteistyö” on hauskaa
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
No minä skoune olen se toinen nikki ja osallistunut minfon keskusteluihin vuodesta 2007. Ja minun genistä hakemani tieto Tsta oli kyllä ihan "virallinen" ja huomasin, että äitinsä oli siinä myös annettu. Eikä genin tietoja pääse muuttamaan kukaan sellainen henkilö, jolla ei ole "oikeutta" päästä ko geniin profiileihin.Cadi John kirjoitti: ↑Ke Marras 06, 2024 9:36 amTäytyy tutkia nuo nikit kun on aikaa. Onko muutokset Geniin tehty samaan aikaan kun kirjoittivat tänne ja ovatko osallistuneet muihin Mufin keskusteluihin? Epäilyttää jos vastaukset ovat kyllä ja ei.
Tuon Missin tiedottaman ja Missin mukaan muutetun (!) haun tein eilen. Ja siellä oli mäkyvillä ja esillä ko profiilin muutoksen tekijä, jonka henkilöllisyyttä en täällä paljasta.
Ihme vääntöä teiltä "yhteistyön tekijöiltä"
^
Mitä skoune nyt siellä tuhisee ja puhisee : )En ole vielä katsonut mitkä nikit olivat tuoneet ketjun alussa äidistä tietoa. Mutta hyvä kun selvisi, että olit sinä. Eli oikea tieto on siis P O -51?
MissHolmes: en ole katsonut löytyykö genistä. Katson myöhemmin.
Mitä skoune nyt siellä tuhisee ja puhisee : )En ole vielä katsonut mitkä nikit olivat tuoneet ketjun alussa äidistä tietoa. Mutta hyvä kun selvisi, että olit sinä. Eli oikea tieto on siis P O -51?
Mä katson jos saan nimenmuutospäätöstä jostakin, jos siitä selviäisi lisätietoa äidin muista etunimistä.Cadi John kirjoitti: ↑Ke Marras 06, 2024 12:17 pm ^
- Miss Holmes #1
- Jessica Fletcher
Mä en löydä skounen viestejä liittyen geniin 2023. Voitko itse skoune tuoda ne esiin?
- Miss Holmes #1
- Jessica Fletcher
Re: Henkirikos Helsingin Ullanlinnassa - psykiatri vangittiin epäiltynä vaimonsa taposta
Tässä nyt vielä kerran Nystymuikion alkuperäinen viesti.
Eli ei ole missään vaiheessa näkynyt julkisena etunimeä.
Tämä viesti on 26.12.2022, eli kymmenen päivää murhan jälkeen.
Eli ei ole missään vaiheessa näkynyt julkisena etunimeä.
Tämä viesti on 26.12.2022, eli kymmenen päivää murhan jälkeen.
Nystymuikio kirjoitti: ↑Ma Joulu 26, 2022 10:08 am Koko maailman sukupuusta Genistä, löytyy haulla "Timo Tikkanen", jolla lapsi "Bob", isä "Aarne" ja veli "Tuomo" yksi profiili,tämä:
https://www.geni.com/people/private/6000000010219564087
Siinä tapauksessa Roope Bob on tässä: https://www.geni.com/people/private/6000000010219804635
Koska profiilit ovat yksityisiä, niistä ei paljon selviä, mutta kirjautuneelle käyttäjälle selviää, että Roopen äiti on omaa sukuaan Oksa ja Roopen isän äiti oli os. Niku-Paavo (Nikupaavo) eli tämä https://www.geni.com/people/private/6000000010219880294
Profiloija75 kirjoitti: ↑Su Joulu 25, 2022 5:20 pmVoisiko olla rikostuomion saanut ja vaihtanut sen johdosta nimeään. Nykypäivänä vaihdetaan niistä syistä useimmiten sukunimi. Mene ja tiedä, jokin nimenvaihtobuumi ollut perheessä
^
S. 1154 löytyy lisäämäni isän diplomityö, jossa on todennettu koko nimi samaksi kuin aiemmin Genistä tuotu.
S. 1154 löytyy lisäämäni isän diplomityö, jossa on todennettu koko nimi samaksi kuin aiemmin Genistä tuotu.
En todellakaan viitsi enää jatkaa tätä kummallista keskustelua. En muista koska tänne asiasta kirjoitin, mutta itse tsekkasin mitä löytyy RTsta genissä heti kun tuo Ullis-juttu tuli julki.Miss Holmes #1 kirjoitti: ↑Ke Marras 06, 2024 12:40 pm Mä en löydä skounen viestejä liittyen geniin 2023. Voitko itse skoune tuoda ne esiin?
Minun äidinäidin suvusta on tehty paksu 2-osainen sukukirja ja tarkistin sieltä, että siihenkin sukuun oli kuulunut/ kuuluu runsaasti Tikkasia. (Tikkanen on muuten todella yleinen sukunimi Suomessa.) - Sitten varmistin myös genistä samaa asiaa ja siellä selaamalla löysin tämän tiedon, että RTn äiti oli os. Oksa - ja että perheessä oli kaksi lasta (Tikkanen) ja toinen, jolla oli tyttönimenä Tikkanen.
Nyt kun te jostain kummasta syystä jauhatte tuota Tn äidin nimeä jne, kävin katsomassa taas tuota geniin vuosia sitten laitettua tietoa (silloin kun toinen sisaruksista käytti vielä muuta sukunimeä kuin T). Ja nuo tiedot olivat samat, sitä profiilia ei oltu päivitetty.
Ja tuo Missin haalima tieto, missä on mainittu VWn murhasta, on päiviterry geniin noin vuosi Vn kuolenan jälkeen. - Itse kukin voitte sen nähdä, kuten myös sen kuka tuon päivityksen on tehnyt.
Ja ikäväkseni löysin muuten sen, että olen Henrik Tikkaselle (kaukaista ;)) sukua ;).
Ja nyt ilmoitan, että tästä aiheesta en keskustele enää. Jotain rajaa ...
Valitettavasti Genin tiedot eivät ole antaneet tietoa siitä onko Roopen äiti hengissä tai ei. Muut lähteet antavat mahdollisesti lisätietoa hänestä ja mahdollisesti henkilön elossaolo tai kuolinvuosi voidaan selvittää. Tämä on ikään kuin tämän äiti-asian selvityksen punainen lanka.
Ketjussa on henkilöitä, jotka haluavat pohtia äitisuhteen merkitystä henkirikoksen tekijälle. Tällä ei ole mitään tekemistä sen seikan kanssa ovatko Genin tiedot paikkansapitäviä vai eivät. Ajanmukaiset sukunimet eivät liene päivittyvän nykyiseen sukupuuhun. Jos Tikkasen äiti on mennyt uudelleen naimisiin, ei Genissä käy ilmi uutta sukunimeä. Hänen elossaolonsa selvittäminen helpottuu, jos on tiedossa muita etunimiä. Sellaisia ei ole ketjuun varmuudella tuotu.
Palaan asiassa, kun lisää tietoa selvinnee.
Ketjussa on henkilöitä, jotka haluavat pohtia äitisuhteen merkitystä henkirikoksen tekijälle. Tällä ei ole mitään tekemistä sen seikan kanssa ovatko Genin tiedot paikkansapitäviä vai eivät. Ajanmukaiset sukunimet eivät liene päivittyvän nykyiseen sukupuuhun. Jos Tikkasen äiti on mennyt uudelleen naimisiin, ei Genissä käy ilmi uutta sukunimeä. Hänen elossaolonsa selvittäminen helpottuu, jos on tiedossa muita etunimiä. Sellaisia ei ole ketjuun varmuudella tuotu.
Palaan asiassa, kun lisää tietoa selvinnee.
- Miss Holmes #1
- Jessica Fletcher
Ainakin minä olen kiinnostunut äidistä monesta syystä.
On mietitty onko yleensä ollenkaan ollut lasten elämässä täyspäiväisesti eron jälkeen, on mietitty elossa oloa, on mietitty äidin vaikutusta Tikkasen persoonaan, on mietitty äidin mahdollisen kuoleman ajankohdan vaikutusta itse tekoon. Ja ihan yleensä geneettistä perimää siltä puolelta. Tiedossa jo on, että isä on hieman erikoinen, joten olisi kiva ymmärtää millaisen lapsuuden Tikkanen on viettänyt. Moni asia vaikuttaa moneen.
On mietitty onko yleensä ollenkaan ollut lasten elämässä täyspäiväisesti eron jälkeen, on mietitty elossa oloa, on mietitty äidin vaikutusta Tikkasen persoonaan, on mietitty äidin mahdollisen kuoleman ajankohdan vaikutusta itse tekoon. Ja ihan yleensä geneettistä perimää siltä puolelta. Tiedossa jo on, että isä on hieman erikoinen, joten olisi kiva ymmärtää millaisen lapsuuden Tikkanen on viettänyt. Moni asia vaikuttaa moneen.
- Liitteet
-
- Sukupuu RT 6.JPG (11.51 KiB) Katsottu 204 kertaa
Juuri näin. Ja suokaa nyt anteeksi jos genitiedot eivät osalle riitä. Ovat olleet tiedossa henkirikoksesta lukien ja mikä on tilanne nyt - ei edelleenkään tietoa mikä on äidin rooli ja onko elossa tai. Osaltani pyrin selvittämään jos on lisätietoa.
Eikö tässä kuvassa Tikkasen (Roope) ex-vaimokin ole merkattu kuolleeksi? Kun on tuo yläkulmassa oleva musta "surunauha". En siis epäile, että ensimmäinen vaimo olisi kuollut (vaikken tiedäkään onko), kunhan ihmettelen.Miss Holmes #1 kirjoitti: ↑Ke Marras 06, 2024 4:13 pm Ainakin minä olen kiinnostunut äidistä monesta syystä.
Jaa kuva ei tullut mukaan, enkä osaa sitä tähän laittaa.
- Miss Holmes #1
- Jessica Fletcher
Mä voin huomenna tsekkaan tuon mustan viivan merkityksen.
Ainakin syntymäaika hänelle on ilmoitettu tyyliin ”1784-1989”.
Ainakin syntymäaika hänelle on ilmoitettu tyyliin ”1784-1989”.