Susanne Lindholm, surmattiin v. 1976 Helsingissä
-
- Jack Taylor
Re: Susanne Lindholm, surmattiin v. 1976 Helsingissä
@Korpisoturi: Minäkin olen sitä mieltä, että Susanne tunsi murhaajansa. Ehdokkaani olen jo esitellyt.
Täällä aiemmin on aika paljon keskusteltu tästä Sn työkaverista, joka kuskasi Sn Pohjois-Haagaan...Kai Watkinson kirjoitti: ↑Ma Loka 21, 2024 4:25 pm @Korpisoturi: Minäkin olen sitä mieltä, että Susanne tunsi murhaajansa. Ehdokkaani olen jo esitellyt.
-
- Susikoski
Viittaaks sää siihe tyäkaveri?Kai Watkinson kirjoitti: ↑Ma Loka 21, 2024 4:25 pm @Korpisoturi: Minäkin olen sitä mieltä, että Susanne tunsi murhaajansa. Ehdokkaani olen jo esitellyt.
Gyl te tiäräätte
-
- Jack Taylor
Työkaveri on "hyvä epäilty", mutta varmasti myös poliisin huomioima. Tietysti jos tuonaikaisella tekniikalla ei pystytty kenestäkään osoittamaan riittävästi, niin se on siinä. Ne mahdolliset raapimisjäljet tekijän kasvoissa kyllä puhuisivat omaa kieltään.
Aika usein poliisikin saattaa missata joitain asioita, joita pitäs "huomioida"...Catdog kirjoitti: ↑Ke Marras 13, 2024 8:30 pm Työkaveri on "hyvä epäilty", mutta varmasti myös poliisin huomioima. Tietysti jos tuonaikaisella tekniikalla ei pystytty kenestäkään osoittamaan riittävästi, niin se on siinä. Ne mahdolliset raapimisjäljet tekijän kasvoissa kyllä puhuisivat omaa kieltään.
Niin saattaa. Vaikka raapimisjäljet, jos siis niitä tekijän kasvoissa oli, luulisi kyllä herättävän huomion.skoune kirjoitti: ↑Ke Marras 13, 2024 10:16 pmAika usein poliisikin saattaa missata joitain asioita, joita pitäs "huomioida"...Catdog kirjoitti: ↑Ke Marras 13, 2024 8:30 pm Työkaveri on "hyvä epäilty", mutta varmasti myös poliisin huomioima. Tietysti jos tuonaikaisella tekniikalla ei pystytty kenestäkään osoittamaan riittävästi, niin se on siinä. Ne mahdolliset raapimisjäljet tekijän kasvoissa kyllä puhuisivat omaa kieltään.
Catdog kirjoitti: ↑To Marras 14, 2024 12:18 pmNiin saattaa. Vaikka raapimisjäljet, jos siis niitä tekijän kasvoissa oli, luulisi herättävän huomion kaikissa joita poliisi kuuli.skoune kirjoitti: ↑Ke Marras 13, 2024 10:16 pmAika usein poliisikin saattaa missata joitain asioita, joita pitäs "huomioida"...Catdog kirjoitti: ↑Ke Marras 13, 2024 8:30 pm Työkaveri on "hyvä epäilty", mutta varmasti myös poliisin huomioima. Tietysti jos tuonaikaisella tekniikalla ei pystytty kenestäkään osoittamaan riittävästi, niin se on siinä. Ne mahdolliset raapimisjäljet tekijän kasvoissa kyllä puhuisivat omaa kieltään.
Alla oleva napattu Wikipediasta, lähteet mukana, jos vaikka joku on kiinnostunut perkailemaan niitä:
"Autokyydin Länsi-Helsinkiin hän sai miespuoliselta ystävältään. (Hufvudstadsbladet 10.8.1976) Jätettyään Lindholmin kadunvarteen Hotelli Haagan eteen ystävä jatkoi välittömästi matkaansa kotiinsa Kannelmäkeen. (Miika Viljakainen, Viimeinen kotimatka)"
En jaksa etsiä tältä saitilta sen asiasta äidiltään kuulleen nikin postauksia mm noista raapimajäljistä. Ja käsittääkseni poliisi "ei koskaan" tai ei ainakaan raapimisjälkien aikaan olisi ko miestä kuulustellut, Mustis Ssta kiinnostunut ukkomies, joka suuttui, että S lähtikin sen norskin kaa viihteelle keskustaan eikä jäänyt odottamaan, että mies olisi kotoa käytyään ilmestynyt Hotelli Haagaan (vai mikä sen hotellin nimi olikaan). Mulla on muuten (monien vuosien takaa) ikävä kokemus samaisesta hotellista. Jätin tietokoneeni "auki" huoneessani, kun menin vastaanottoon vastaan vierastani. Kun tulimme huoneeseeni, niin tietokoneeni oli tyhjennetty ja tehty toimimattomaksi...Catdog kirjoitti: ↑To Marras 14, 2024 12:26 pmCatdog kirjoitti: ↑To Marras 14, 2024 12:18 pmNiin saattaa. Vaikka raapimisjäljet, jos siis niitä tekijän kasvoissa oli, luulisi herättävän huomion kaikissa joita poliisi kuuli.
Alla oleva napattu Wikipediasta, lähteet mukana, jos vaikka joku on kiinnostunut perkailemaan niitä:
"Autokyydin Länsi-Helsinkiin hän sai miespuoliselta ystävältään. (Hufvudstadsbladet 10.8.1976) Jätettyään Lindholmin kadunvarteen Hotelli Haagan eteen ystävä jatkoi välittömästi matkaansa kotiinsa Kannelmäkeen. (Miika Viljakainen, Viimeinen kotimatka)"
ps ja nun nuistini mukaan mies olisi asunut Pohjois Haagassa eikä Kannelmäessä.
- Quorthon
- Christopher Lorenzo
Niemellä ollut erikoinen tuuri näiden haastateltaviensa suhteen, Kirkkonummen bonusjaksossakin haastatellut miehet molemmat jo nyt vainaita.
Ari-Pekka Kurttusen jengi: Quorthon & Kosti.
Mukaan pääsee vain livetapaamisella.
MEILLE EI VITTUILLA
Mukaan pääsee vain livetapaamisella.
MEILLE EI VITTUILLA