Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022
- Miss Holmes #1
- Jessica Fletcher
Re: Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022
Hienoa!
Kerro mitkä ovat sinun kategoriat?
Mä, ikävä kyllä, näen karrikoidusti vain nuo
A) katkerat ja kateelliset
B) elämäänsä tyytyväiset
Mitä sillä välillä mielestäsi on?
Toki variaatioita molemmista, ’sekakäyttäjiä’, täysin ulkopuolisesta maailmasta ulkona/ välittämättä olevia.
Mutta, jos rehellisesti jaat ihmiset kahteen ryhmään, mikä on tulema?
- ja mä puhun nyt asioista avautumisen suhteen. Juuri siis siitä mistä kirjoitin.
Kerro mitkä ovat sinun kategoriat?
A) katkerat ja kateelliset
B) elämäänsä tyytyväiset
Toki variaatioita molemmista, ’sekakäyttäjiä’, täysin ulkopuolisesta maailmasta ulkona/ välittämättä olevia.
- ja mä puhun nyt asioista avautumisen suhteen. Juuri siis siitä mistä kirjoitin.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
- Miss Holmes #1
- Jessica Fletcher
Minä en ole saanut tietoa, mutta olisin erittäin kiinnostunut ja haluaisin, että keskustelu kääntyisi takaisin tähän erittäin kiinnostavaan asiaan.
Lapset kasvavat jossain ja jonkun ihmisen ”vaikutuksen alaisina”.
Meillä on nyt tieto, että vanhemmat erosivat noin 1985/86.
(Lehtitietojen mukaan lapset olivat tuolloin 11v (1974 + 11 = 1985), mutta toisaalta ovat olleet 11v vielä 1986 syksyyn asti.)
Tieto siitä kumman vanhemman kanssa lapset jatkoivat eloaan, on edelleen pimennossa.
Selkeää on, että isä on ”varsinainen persoona” (tämä on positiivinen komentti), mutta äidistä ei edelleenkään ole mitään varmaa.
Jotta voisi ””ymmärtää”” Tikkasen päätä, pitäisi päästä sinne ’juurille’.
Ja siksi minusta kaikki tieto äidistä, lapsuudesta on oleellista.
(Ja Talvi tiedän: kaikki on jo selvitetty. Mielen kupruja myöden. Tämä vaan sattuu olemaan keskustelupalsta, jossa näitä asioita on lupa, tapa ja suorastaan ’pakko’ miettiä ja pohtia.)
Ei minulla ole (tietenkään) mitään kategorioita. En luokittele ihmisiä. Enkä ryhdy sellaiseen nytkään. Sen sijaan ihmettelen ja ihailen ihmisyyden monimuotoisuutta - monella tavalla. Samoin ihmisten lajikumppanien ja koko luonnon monimuotoisuutta, joka sekin on valitettavasti uhan alla.Miss Holmes #1 kirjoitti: ↑Ke Marras 13, 2024 11:40 pm Hienoa! Kerro mitkä ovat sinun kategoriat?
A) katkerat ja kateelliset B) elämäänsä tyytyväiset
Mainittakoon, että oman työnkin kautta tuo ihmisten monimuotoisuus tuli hyvin esille - ihan kaikkinensa.
Riitti kokemus ihmisten luokittelusta Steiner päiväkodista kymmeniä vuosia sitten, jossa Rudolf Steinerin antroposofiseen filosofiaan kuului 4 ryhmää; sangviinikot, flegmaatikot, koleerikot - ja mikähän se neljäs mahtoikaan olla?
En itseasiassa tiedä kovin paljon Steinerin filosofiasta. Vei noina vuosina lapset ja erikoistuminen mennessään, ei riittänyt aikaa perehtyä. Mutta olihan se ihan omanlaistaan. Paljon hyvää, lapsia yksilöinä huomioivaa. Ei siellä eskarissa opetettu lukemaan eikä laskemaan. Kaikki luova toiminta oli kunniassa.
(Mainittakoon OTna sekin, ettemme etsiytyneet tuohon p-kotiin, vaan se oli ainut mahdollisuus, kun ei ollut vielä lakia siitä, että kuntien piti järjestää päivähoito).
(No jos nikki Ulrica toimii noin hämäräperäisesti ja hitaasti, niin ihmetellä täytyy. Oli ensin saanut usutettua useamman selvittelyyn avuksi. Muiden nikkien selvittely näytti kelpaavan, mutta ei näytä lupailleen kaikille selvittäjille edes tietoja. Cadihan kävi jopa Malmin hautausmaalla. Kahden kastin väkeä ketjussa? Sellaistakin ihmisten jaottelua. Jaottelu rules).Miss Holmes #1 kirjoitti: ↑Ke Marras 13, 2024 11:57 pmMinä en ole saanut tietoa, mutta olisin erittäin kiinnostunut ja haluaisin, että keskustelu kääntyisi takaisin tähän erittäin kiinnostavaan asiaan.
Meillä on nyt tieto, että vanhemmat erosivat noin 1985/86.
(Lehtitietojen mukaan lapset olivat tuolloin 11v (1974 + 11 = 1985), mutta toisaalta ovat olleet 11v vielä 1986 syksyyn asti.)
Tieto siitä kumman vanhemman kanssa lapset jatkoivat eloaan, on edelleen pimennossa.
Selkeää on, että isä on ”varsinainen persoona” (tämä on positiivinen komentti), mutta äidistä ei edelleenkään ole mitään varmaa.
Jotta voisi ””ymmärtää”” Tikkasen päätä, pitäisi päästä sinne ’juurille’.
Ja siksi minusta kaikki tieto äidistä, lapsuudesta on oleellista.
(Ja Talvi tiedän: kaikki on jo selvitetty. Mielen kupruja myöden. Tämä vaan sattuu olemaan keskustelupalsta, jossa näitä asioita on lupa, tapa ja suorastaan ’pakko’ miettiä ja pohtia.)
Korostat nyt jstk syystä MH äidin roolia lasten elämässä, mutta onhan isän rooli yhtä lailla tärkeä. Tietenkin. Eikä ole edes tietoa tämän tapauksen vanhempiensa eron jälkeisistä järjestelyistä.
Lasten elämään tulee päivähoidon ja aikanaan koulun myötä paljon muitakin tärkeiksi muodostuvia ihmissuhteita. Näinhän lastenpsykiatrit opettavat; riittää, että lapsella on yksi hyvä, luotettava aikuinen. Yksinhuoltajien lapsilla saattaa olla joku muu ihminen tavallaan 'korvaamassa' esim. miehen tai naisen mallia.
Varsinaisille juurille ei tulla ketjussa tosiaan valitettavasti pääsemään. Ei, vaikka miten kiinnostaisi. Tämä on realiteetti.
- Miss Holmes #1
- Jessica Fletcher
.
.
En mä luokittele ihmisiä, ihmiset luokittelevat itse itsensä:
toiset elävät onnellista, tasapainoista elämää nauttien siitä mitä on, toiset eivät ja surkuttelevat hyvistäkin oloista. Asenne kysymys.
Sen kuulee ja näkee, ilman luokittelua.
(Toki on ihmisiä, joilla asiat on todella huonosti, eikä mun ’asenne’-puhe nyt liity heihin, vaan Ulliksen pariskuntaan ja ihmisiin, joilla on edellytykset elää hyvää elämää, jos sen oikein ymmärtää.)
(Tähän on pakko lisätä vielä se, että ”järkiköyhällä” -bisnesidealla elätän itseni. Ilman miljoonia, tai edes tonneja, mutta olen silti äärimmäisen onnellinen elämästäni, lapsesta/lapsista, puolisostani, kodistamme, työstä, kaikesta.)
Minä toin esiin karrikoiden eron aikuisten ihmisten ajatusmaailmasta, asenteista ja tavasta suhtautua elämään & kaikkeen.
Sä voit olla miinus tai sä voit olla plus.
Eli kaikkeen negatiivisesti asennoituva tai positiivisesti asennoituva.
Minusta ’positiivari’ on parempi:
Näkee oman elämänsä upeana ja hienona. Pystyy kohtaamaan vastoinkäymiset voittajana.
Pystyy kannustamaan myös ympärillä olevat ihmiset päämäärään hyvällä.
Näkee ihmisten hyvät puolet ja pystyy välttämään negatiiviset ihmiset ja jos ei, kaivaa heistä esiin sen positiivisuuden ja optimismin.
Me eletään täällä todennäköisesti vain tämän yhden ainoan kerran, eikä minusta sitä ainutlaatuista kertaa kannata tuhlata ****uiluun, surkutteluun, muille ilkeilyyn, valittamiseen ja lusmuiluun.
Meillä kaikilla on kuitenkin mahdollisuus päättää miten elämänsä elää.
Jotkut valitsee elon muiden kustannuksella. Ja se on väärin, ellei siihen ole sen toisen ’siunausta’.
(Ja hus pois minusta Steinerin ajatukset, se mitä olen vierestä seurannut on 50/50 hyvää… ja se loppu ei todellakaan hyvää. Joten suhtautumiseni on neg)
.
En mä luokittele ihmisiä, ihmiset luokittelevat itse itsensä:
toiset elävät onnellista, tasapainoista elämää nauttien siitä mitä on, toiset eivät ja surkuttelevat hyvistäkin oloista. Asenne kysymys.
Sen kuulee ja näkee, ilman luokittelua.
(Toki on ihmisiä, joilla asiat on todella huonosti, eikä mun ’asenne’-puhe nyt liity heihin, vaan Ulliksen pariskuntaan ja ihmisiin, joilla on edellytykset elää hyvää elämää, jos sen oikein ymmärtää.)
(Tähän on pakko lisätä vielä se, että ”järkiköyhällä” -bisnesidealla elätän itseni. Ilman miljoonia, tai edes tonneja, mutta olen silti äärimmäisen onnellinen elämästäni, lapsesta/lapsista, puolisostani, kodistamme, työstä, kaikesta.)
Minä toin esiin karrikoiden eron aikuisten ihmisten ajatusmaailmasta, asenteista ja tavasta suhtautua elämään & kaikkeen.
Sä voit olla miinus tai sä voit olla plus.
Eli kaikkeen negatiivisesti asennoituva tai positiivisesti asennoituva.
Minusta ’positiivari’ on parempi:
Näkee oman elämänsä upeana ja hienona. Pystyy kohtaamaan vastoinkäymiset voittajana.
Pystyy kannustamaan myös ympärillä olevat ihmiset päämäärään hyvällä.
Näkee ihmisten hyvät puolet ja pystyy välttämään negatiiviset ihmiset ja jos ei, kaivaa heistä esiin sen positiivisuuden ja optimismin.
Me eletään täällä todennäköisesti vain tämän yhden ainoan kerran, eikä minusta sitä ainutlaatuista kertaa kannata tuhlata ****uiluun, surkutteluun, muille ilkeilyyn, valittamiseen ja lusmuiluun.
Meillä kaikilla on kuitenkin mahdollisuus päättää miten elämänsä elää.
Jotkut valitsee elon muiden kustannuksella. Ja se on väärin, ellei siihen ole sen toisen ’siunausta’.
(Ja hus pois minusta Steinerin ajatukset, se mitä olen vierestä seurannut on 50/50 hyvää… ja se loppu ei todellakaan hyvää. Joten suhtautumiseni on neg)
^
Karrikoida voi, mutta en siltikään ryhdy siihen.
Jako optimisteihin ja pessimisteihin on varsin yleinen.
(OT - tämäkin:
Edellisen viestini jälkeen tuli mieleeni vielä artisti-idolini Joost Kleinin persoona, ihmisyys. Hän täytti vasta 27 v. On aivan mahtava persoona ja hyvin vaativalla alalla. Editoi omat musavideonsa. Kirjoittaa laulujensa sanat (niissä aina merkitystä), runoja kirjoittaa ja kirjankin kirjoittanut. Juuri näin yhden haastiksensa TikTokissa, siinäkin tuli niin niin luontevasti esille hänen, nuoren ihmisen ihmiskäsitystäkin - isänsä hienoja oppeja soveltaen (menetti molemmat vanhemmat 11-12 v iässä. Oli äidin kanssa kahdestaan kotona äidin kuollessa sydänkohtaukseen). Hyvin traumaattisiin kokemuksia. Työstänyt traumojaan esim. Lauluissaankin. 2v terapiaan jonotti - ptsd. Selvinnyt. Tekee keikoillaan välispiikeissä pienimuotoisesti aina välillä 'työtä' mielenterveyden hyväksi. 'Mental health day every day' Auttaa jo olemassa olollaan, musiikillaan ja muulla taiteellaan hyvin, hyvin monia alhossa olevia ihmisiä).
Niinpä, kyllä moniin asioihin voi suhtautua ennakkoluuloisesti. Käytännössä ennakkoluulot voivat karista - tai sitten ei. Kyseessä on aina ihmiset tekemässä ja toteuttamassa ideoita, ideologioita, filosofioita arkeen soveltaen.
Taas OT:na:
Meillä ei Steiner-pk:sta huonoja kokemuksia ollut, hyviä sen sijaan todella paljon. Kokemusta kahden eri kaupungin pk:sta 1+2 lapsen osalta. Kokemukset niin positiivisia, että olisi laittanut yhden lapsista Steiner-kouluun, mutta tuli muutto paikkakunnalle, jossa ei ollut ko. koulua.
Yksi ongelma paljastui pk:ssa; ilmeni kahden eri koulukunnan eroja (Tre ja joku muu, Hki?) ja ilmeisesti jnkl kiistoja hoitajien kesken tuon vuoksi. Onneksi ne ei heijastuneet lapsiin. Lapset on muistellu lämmöllä pk vuosiaan. Ei oppinut heistä kukaan lukemaan eskarissa, kun ei siellä sitä siis opetettukaan.
Vaihtoehtoja meillä ei siis ollut. Oltiin perhepäivähoidon lisäksi viritelty ns. kolmi-perhehoitokin (hoitaja toistuvasti sairaana), mutta ei se hoitaja sitten pärjännyt.
Omassa työssäni kohtasin Steiner-koulujen puutteita oppimisvaikeus-lasten kohdalla. Ovat yksityisiä kouluja, joilla ei resursseja erityiseen tukeen eikä ennen kaikkea omanlaisensa opetusmetodi tue ko. lapsia riittävästi.
Yksi kollegani on käynyt kokonaan Steiner-koulun lukiota myöten, samoin yksi sr-ystäväni. Tosi hyviä tyyppejä molemmat.
Ketjun aiheeseenkin liittyen: onhan ne lapsen 3 ekaa elinvuotta tutkimustietojen perusteellakin hyvin tärkeitä. Kodin / vanhempien kasvatuksella on iso merkitys.
Mutta nyt yön kähmässä on meiltä näköjään karannut mopo käsistä. Rönsyilyä ... No yp poistelee, jos katsoo tarpeelliseksi.
Ulrica vaikuttaa kadonneen keskustelusta tuon kommenttinsa jälkeen?Talvi24 kirjoitti: ↑To Marras 14, 2024 12:28 am(No jos nikki Ulrica toimii noin hämäräperäisesti ja hitaasti, niin ihmetellä täytyy. Oli ensin saanut usutettua useamman selvittelyyn avuksi. Muiden nikkien selvittely näytti kelpaavan, mutta ei näytä lupailleen kaikille selvittäjille edes tietoja. Cadihan kävi jopa Malmin hautausmaalla. Kahden kastin väkeä ketjussa? Sellaistakin ihmisten jaottelua. Jaottelu rules).Miss Holmes #1 kirjoitti: ↑Ke Marras 13, 2024 11:57 pmMinä en ole saanut tietoa, mutta olisin erittäin kiinnostunut ja haluaisin, että keskustelu kääntyisi takaisin tähän erittäin kiinnostavaan asiaan.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
↑
Jospa Ulrica itse on se kadonnut äiti... Älkää vaan kukaan kommentoiko tähän heittoon!
Sanon vaan, että minusta on moraalitonta rääpiä täällä oikeitten ihmisten elämää, Tn äidin nimellä ei ole mitään merkitystä tässä yhteydessä.
Jospa Ulrica itse on se kadonnut äiti... Älkää vaan kukaan kommentoiko tähän heittoon!
Sanon vaan, että minusta on moraalitonta rääpiä täällä oikeitten ihmisten elämää, Tn äidin nimellä ei ole mitään merkitystä tässä yhteydessä.
Kiitos skoune hyvästä muistutuksesta. Näyttää muutamilla kadonneen realiteetit ja hyvät, asialliset tavat anonyymillä keskustelupalstalla. Empatiakyvystä puhumattakaan.
Levitellään hämäräperäisiä, vihjailevia tietoja esim. äidiksi epäillystä henkilöstä jopa valokuvien kera. Huh huh. Minä en laita ketjuun edes tapausta tutkivien nimiä, koska niillä ei ole merkitystä ja tulevat kuitenkin muussa google-haussa yhdistetyksi tähän tapaukseen. Näin esim. Tn isän veljen kohdalla.
-
- Rico Tubbs
En väitä, että näin olisi tapahtunut tämä on vain spekulointia perustuen elämänkokemukseeni.Miss Holmes #1 kirjoitti: ↑Ti Marras 12, 2024 11:07 pm Tikkasella ei vuonna 2022 ollut euroakaan verotettavia tuloja.
Toki on voinut myydä osakkeita, mutta uskotteko itse tuohon?
2019-2020 noin 25.000€/ vuosi
2021 (avioitumisvuosi) 120.000€
2022 0€
Ainoastaan ”sitouttamis-vuotena” tuloja
Mehän ei tiedetä miten Tikkanen on hallinnoinut omaisuuttaan ja osakkeitaan ne ovat voineet olla esimerkiksi Tikkasen omistaman yrityksen nimissä, jolloin kaikki osingot ja tulot menevät yritykselle eivät Tikkaselle suoraan joka omistaa yrityksen. Tällöin osakkeista tulevat tulot eivät näy Tikkasen verotuksessa, koska ne näkyvät firman kirjanpidossa ja verotuksessa. Tikkanen on sitten maksellut omia menojaan yrityksen luottokortilla periaatteessa tämä ei ole laillista, mutta tätä ei valvota kovinkaan tarkaan ainakaan pienyritysten kohdalla. Lisäksi yrittäjillä on kaikenlaisia verukkeita millä he voivat perustella firman luottokortilla maksamista kuten vaikka, että kyse oli oman firman markkinointi tapahtumasta niin oli pakko ostaa sinne ruokatarvikkeita firman luottokortilla vaikka oikeasti olisi täyttänyt niillä oman jääkaappinsa. Sama juttu kaikkien puhelinlaskujen kanssa aina voi väittää, että puhelin on vain firman asioiden hoitoon vaikka oikeasti soittelisi firman puhelimella kaikki puhelunsa. Autokin voi olla firman nimissa ja verottajalle voi väittää, että sillä ajetaan vain firman ajoja vaikka oikeasti ajaisi sillä kaikki omatkin ajonsa ei verottaja sitä pysty mitenkään valvomaan.
Ei suomessa yrityksiä valvota kovinkaan tarkkaan ja vielä vähemmän nyt kun meillä on tämä Kokoomus / Persu hallistus. Suomessa kukaan ei kysy miten nollatuloinen tai pienituloinen yrittäjä pystyy vuodesta toiseen elämään kokoajan ylemmän keskiluokan tai varakkaan elämää ilman verotettavia tuloja. Toisin on Ruotsissa siellä viranomainen saa viedä vaikka keskellä katua ihmiseltä, joka elää ökyelämää, mutta ei omaa juuri mitään verotettavia tuloja kaiken omaisuuden pois, jos kyseinen henkilö ei pysty todistamaan, että verotettavat tulot ovat riittäneet kyseiseen elitasoon, mutta suomessa tälläistä ei saa tehdä eikä siihen oikeastaan puutu täällä kukaan. Näin se on Suomessa aina ollut ja ilmeisesti tulee aina olemaankin.
Aivan totta. Usein YEL:kin on maksettu pienimmän kautta tai siitä on voinut aiemmin jopa luistaa, mikäli on sattunut löytämään taitavan kirjanpitäjän.
Tässä tapauksessa kuitenkin tulojen suuri heittely viittaa kuitenkin aivan muuhun. Firman hyödyntäminen ja "lipsuva" kirjanpito johtavat tyypillisesti tasalaatuisen heikkoon tulokseen yrityksessä, mutta Stockan Herkkuun, uuteen firman autoon itselle ja "oman" vanhan auton käyttöön sukulaiselle, jopa useampaankin omistusasuntoon jne.
-
- Rico Tubbs
Onhan sekin mahdollista, että Tikkaselta ei ole enää asioiden hoito luonnistunut eikä hän ole kyennyt myöntämään totuutta eikä menettämään kasvojaan. Tikkanen ei ole suostunut siirtymään menestyvästä lääkäristä ja ylempääluokkaa olevan ihmisen osasta sellaisen ihmisen osaan joka ei enää kykene hoitamaan asioitaan ja jonka sosiaalinen status alkaa luisua väistämättömästi alaspäin. Ehkä paljonkin alaspäin. Sitten kun puoliso on väärässä kohtaa alkanut patistella väärällä tavalla on kynttilän jalka tai mitä siellä nyt käytettiinkin alkanut heilumaan.Maiju kirjoitti: ↑To Marras 14, 2024 9:55 am Aivan totta. Usein YEL:kin on maksettu pienimmän kautta tai siitä on voinut aiemmin jopa luistaa, mikäli on sattunut löytämään taitavan kirjanpitäjän.
Tässä tapauksessa kuitenkin tulojen suuri heittely viittaa kuitenkin aivan muuhun. Firman hyödyntäminen ja "lipsuva" kirjanpito johtavat tyypillisesti tasalaatuisen heikkoon tulokseen yrityksessä, mutta Stockan Herkkuun, uuteen firman autoon itselle ja "oman" vanhan auton käyttöön sukulaiselle, jopa useampaankin omistusasuntoon jne.
Usein sellaiset ihmiset, jotka eivät siedä heikkoutta eivät siedä sitä, että he itse alkavat muuttua heikoiksi ja menettää kykyään olla korkeassa sosiaalisessa asemassa. Pahimmillaan se henkilö, joka ei siedä heikkoutta on koko elämänsä ajan esittänyt heikkojen ihmisten asiat pelkkänä moraalisena ongelmana jossa he eivät vain viitsi nousta sieltä menestyjiksi. Sitten kun he itse muuttuvat heikoiksi eivätkä kykene sieltä nousemaan mitenkään he joutuvat kohtaamaan ne omat moraalisaarnansa sieltä toisesta näkövinkkelistä, joka johtaa koko identiteetin ja omanarvontunteen murtumiseen kun koko identiteetti on rakennettu sen varaan, että heikkoudessa on kyse vain huonosta moraalista.
Tosin tämän selityksen kanssa outoa on se, että Tikkanen oli lääkäri ja mielenterveyden ammattilainen, joten hänen olisi pitänyt olla tietoinen siitä, että heikkous ei useinkaan ole mikään oma valinta vaan terveyden sanelema seuraus.
No onhan isästäkin "räävitty" täällä jo kuukausitolkulla. Mikä tekee äidin sen pyhemmäksi kuin isän?Talvi24 kirjoitti: ↑To Marras 14, 2024 9:20 amKiitos skoune hyvästä muistutuksesta. Näyttää muutamilla kadonneen realiteetit ja hyvät, asialliset tavat anonyymillä keskustelupalstalla. Empatiakyvystä puhumattakaan
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Vahvistan, että 27.10.1980 lukien Roope Tikkasen nimi muutettiin molempien vanhempien hakemuksella Bob Tikkaseksi. Äidin ammatti on grundskolelärarinnan.
Kumoan myös palstalla aikaisemman tiedon, että Roopen äidin etunimi olisi Päivi tai mikään hänen etunimistään.
Nimenvaihdoksen aikaan perhe on asunut Främlingsgatan 2, 00140 Helsinki -osoitteessa.
Vahvistan, että Roopen äiti on elossa ja asuu tällä hetkellä Helsingissä postinumeron osoitteessa 00560. Vahvistetun tiedon mukaisesti Roope ei ole pitänyt yhteyttä ulkomaailmassa äitiinsä käräjäoikeuden tuomioon asti ainakaan.
Näillä tiedoin myös palstalla spekuloidun kuolleen henkilön voi poissulkea.
Äidin henkilöllisyys on selvinnyt, kuten aiemmin viikolla vahvistin. Tällä hetkellä hänen käytössään ei ole enää sukunimi Tikkanen.
Kumoan myös palstalla aikaisemman tiedon, että Roopen äidin etunimi olisi Päivi tai mikään hänen etunimistään.
Nimenvaihdoksen aikaan perhe on asunut Främlingsgatan 2, 00140 Helsinki -osoitteessa.
Vahvistan, että Roopen äiti on elossa ja asuu tällä hetkellä Helsingissä postinumeron osoitteessa 00560. Vahvistetun tiedon mukaisesti Roope ei ole pitänyt yhteyttä ulkomaailmassa äitiinsä käräjäoikeuden tuomioon asti ainakaan.
Näillä tiedoin myös palstalla spekuloidun kuolleen henkilön voi poissulkea.
Äidin henkilöllisyys on selvinnyt, kuten aiemmin viikolla vahvistin. Tällä hetkellä hänen käytössään ei ole enää sukunimi Tikkanen.
Viimeksi muokannut Ulrica, To Marras 14, 2024 2:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isä on itse ollut reippaasti julkisuudessa esillä ennen poikansa "tapausta". Eli siinä mielessä on vähän eri asia.aivoriihi kirjoitti: ↑To Marras 14, 2024 2:07 pmNo onhan isästäkin "räävitty" täällä jo kuukausitolkulla. Mikä tekee äidin sen pyhemmäksi kuin isän?