Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Perry Mason

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 7:44 pm Saahan nuo googletettua, mutta se on joka tapauksessa totta, että nuo teemat toistuu viestistä toiseen. Alkoholi muuten puuttuu tuosta listauksesta.

Kaikkein eniten olen kiinnittänyt huomiota RL:n intoa homojuttuihin. Se nostaa juttuhinsa jonkin sortin homoaspektin enemmän kuin mielellään. Ja jos joku mainitsee edes jotain homoihin tai perseeseen liittyvää, niin aivan takuuvarmasti RL tarttuu asiaan.
Saa googlattua, mutta niihin liittyvät höpinät vaikuttavat autenttisilta. Siis sellaisia tarkkoja kuvauksia erilaisista hoitojaksoista ja diagnooseista.

Homoaspekti on hyvä huomio. Kertoilee viesteissään persepanojuttuja ja, jos niihin vastaa samalla mitalla, niin siitä seuraa homovihamielisiä viestejä.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Listaas nyt RL ne "todisteet", joiden mukaan mä olen myös nuo 4-5 heppua? Syystä tai toisesta kiinnostaa, en edes tiedä että miksi. Mut kerros nyt.
Even Steven
Javier Pena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Dumbeista dumbein on oman ilmoituksensa mukaan poistunut palstalta jalkavaimo Hank Voight mukanaan. Torspot. :mrgreen:
Samira kirjoitti: Ti Syys 27, 2022 9:37 pm Terrori-isku. Mitäpä muuta voi tuollaiselta banaanivaltiolta odottaakaan.
🍀🍀👊🍀🍀
damfin
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira oli onneksi poiminut talteen tuon viestini jonka ylläpito poisti, niin siirrän sen talteen tähän kun joku kuitenkin tulee pätemään että olisin luvannut poistua palstalta, niin tästä saa sitten palauttaa mieleen mitä minä sanoinkaan...
pokkapitää kirjoitti: La Marras 09, 2024 6:16 pm
damfin kirjoitti: La Marras 09, 2024 4:49 pm Ei tähän vastausta näyttänyt tulevan, ja niinhän sitä sanotaan että vaikeneminen on myöntymisen merkki.
Käytän sitten minäkin oikeuttani vaieta, ja yritän antaa sikakoiralle tilaa palstalla ja olla itse hiljaa koska en tunne että minun viesteilleni olisi mitään tarvetta samalla palstalla sikakoiran kaltaisten palstan piristäjien kanssa, katsotaan sitten taas joskus, tai jossain sellaisessa ketjussa johon koen aiheelliseksi jotain kirjoittaa... mutta toistaiseksi se on moro.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Nyt Damfin kirjoitit oikeaan osoitteeseen alat siis itsekkin jo hahmottamaan todellisuuden. :lol:
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Vastaa Viestiin