perusporilaine kirjoitti: Ma Joulu 09, 2024 12:34 am Eikö tämä ole se metsäinsestimätisäkki? Siis lihava ripuli.
Joo se mutavyöry on.
perusporilaine kirjoitti: Ma Joulu 09, 2024 12:34 am Eikö tämä ole se metsäinsestimätisäkki? Siis lihava ripuli.
En suinkaan rinnasta raiskausta ja uhkauskirjettä tekoina, vaan miten niistä kertomiseen jotkut suhtautuvat: "Nainen valehtelee, ei sitä kukaan raiskannut ole" & "Nainen valehtelee, itse se on tuon uhkauskirjeen kirjoittanut".McCall kirjoitti: Ma Joulu 09, 2024 12:35 am
Aikamoista juttua kun ryhdyt rinnastamaan raiskauksen uhkauskirjeeseen.
Kuten kirjoitin, eihän se täysin mahdotonta ole, etteikö Diarra olisi voinut kirjoittaa kirjeen itse. Kritisoin sitä, kuinka monelle sellainen skenaario tuntuu olevan ensimmäinen ja ainoa vaihtoehto, ihan kuin poliitikot eivät koskaan saisi vihapostia.Todellakin nostattaa, mutta minulla se nostattaa alla olevien näyttöjen myötä. Uhriutuminen tässä on hyvin vahva ehdokas tällekin "kirjeelle". Husu jo tarjoili esimakua aikoinaan:
...Valehtelusta kiinni jäänyt ja sen myöntänyt Helsingin kaupunginvaltuutettu ja osa-aikainen taksinkuljettaja Abdirahim ”Husu” Hussein (sd) kertoi eilen maanantaina Facebook-julkaisussaan, että taksien järjestelmät tallentavat taksissa käydyt keskustelut.
...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006304986.html
Johtuisikohan siitä, että Diarra on itse omalla aikaisemmalla toiminnallaan aiheuttanut se, ettei hänen uhriutumisensa sosiaalisessa mediassa ole kovinkaan uskottavaa?ChingShih kirjoitti: Ma Joulu 09, 2024 1:36 am En suinkaan rinnasta raiskausta ja uhkauskirjettä tekoina, vaan miten niistä kertomiseen jotkut suhtautuvat: "Nainen valehtelee, ei sitä kukaan raiskannut ole" & "Nainen valehtelee, itse se on tuon uhkauskirjeen kirjoittanut".
Poliitikot saavat varmasti vihapostia, mutta kuinka moni toimii täysin vastoin ohjeistuksia ja julkaisee saamansa vihapostin sosiaalisessa mediassa?Kuten kirjoitin, eihän se täysin mahdotonta ole, etteikö Diarra olisi voinut kirjoittaa kirjeen itse. Kritisoin sitä, kuinka monelle sellainen skenaario tuntuu olevan ensimmäinen ja ainoa vaihtoehto, ihan kuin poliitikot eivät koskaan saisi vihapostia.
Jos hän olisi kirjoittanut kirjeen itse, en näkisi sen olevan henkilökohtaista "uhriutumista" ja huomionhakua, vaan tarkoituksena ottaa rasismia ja naisvihaa, varsinkin julkisessa asemassa olevia kohtaan, laajemmin keskusteluun.
Ei, en todellakaan hyväksy tekaistua uhkauskirjettä sellaiseen tarkoitukseen, keinona hyvin häiriintynyttä.
Aidon kirjeen taas tulisi soitella hälytyskelloja ja aiheuttaa syystäkin keskustelua.
Yhdistääkö Diarraa ja Husseinia muu kuin ihonväri syynä epäilyksillesi ja kulmakarvojesi nousulle?
Ja tässä linkki kyseiseen TikTok-videoon:ChingShih kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 12:57 pm Fatim Diarra näyttää TikTok- videollaan kirjekuoren sekä tämän viestin teksteineen selkeästi kameralle. Voitte siis lopettaa arvuuttelun siitä, onko ryppyiselle paperille photoshopattu jotakin.
Jahas heterofoobikkokin on ryöminyt taas kolostaan öyhöttämään.Alfons Jokinen kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 2:14 pmSe on täysin irrelevanttia, onko kuori alkuperäinen vai ei ole. Katsokaa ketju läpi.ChingShih kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 12:57 pm Fatim Diarra näyttää TikTok- videollaan kirjekuoren sekä tämän viestin teksteineen selkeästi kameralle. Voitte siis lopettaa arvuuttelun siitä, onko ryppyiselle paperille photoshopattu jotakin.
Mikä suomalaista "tosimiestä" pelottaa tunnelmassa ihonvärissä?
Tarkoitan ilmiötä, jossa jotkut eivät usko naisen kertomaa vaikka mikä olisi.Rescuer kirjoitti: Ma Joulu 09, 2024 8:44 am Johtuisikohan siitä, että Diarra on itse omalla aikaisemmalla toiminnallaan aiheuttanut se, ettei hänen uhriutumisensa sosiaalisessa mediassa ole kovinkaan uskottavaa?
Hienosti yhdistelet asioita, joku epäilee naisen kertomusta raiskauksesta ja joku toinen Diarran saamaa kirjettä, niin mielestäsi silloin jotkut epäilevät molempia...
Jos vihapostia ei tuo julkisuuteen, siitä ei silloin kansa tiedä. Tottakai se pitää tuoda julki. Tässä artikkelissa on Iltalehti haastatellut kymmentä kansanedustajaa heidän saamastaan vihapostista ja itse viestejä on julkaistu:Poliitikot saavat varmasti vihapostia, mutta kuinka moni toimii täysin vastoin ohjeistuksia ja julkaisee saamansa vihapostin sosiaalisessa mediassa?
Mitä sitä kirjettä toimittamaan eduskunnan turvallisuuspuolelle, kun siitä voi tehdä myös tiktok-videon. Kummasti "vihaposti" oli lähetetty Kuurojen Liiton kuoressa, jollaisessa Kuurojen Liitto on postittanut joulukortteja mm. kansanedustajille.
Kyllä tuo ihan puhtaasti henkilökohtaista uhriutumista ja huomionhakua, ei mitään tarkoituksellista keskustelun avausta.
No Vornanen ei ainakaan olisi uskottava, ja hän olisi jopa saamansa solvaavan vihapostin ansainnutkin. Ja lienee sitä myös saanutkin.ChingShih kirjoitti: Ma Joulu 09, 2024 6:11 pm
Tarkoitan ilmiötä, jossa jotkut eivät usko naisen kertomaa vaikka mikä olisi.
Jos kuvitteellisesti vaikka Vornanen tai Keskisarja kertoisivat saaneensa solvaavaa vihapostia, olisivatko he uskottavia? Heistäkään eivät kaikki pidä, kuten kaikki eivät pidä Diarrastakaan.
Minfossa on 512 KiB:n raja liitetiedostolle, joten ihan hirveän laadukasta tavaraa ei läpi tule.jaanost kirjoitti: Ma Joulu 09, 2024 5:43 pm Diarran alkuperäinen Instagram julkaisu 4.12.2024:
https://www.instagram.com/fatimwdiarra/p/DDJx9gFg5g0/
Josta huhut photoshoppauksesta lähtivät liikkeelle.
Kun alatte salapoliisityötä tekemään jostain Instagramissa julkaistusta valokuvasta niin kannattaa pyrkiä lataamaan se julkaistu kuvatiedosto mahdollisimman hyvälaatuisena eikä ottaa mitään Print Screen kuvakaappauksia Instagram-julkaisuista. Tuommoisissa kuvakaappauksissa katoaa aina pikseleitä ja informaatiota.
Googlaamalla löytyy erilaisia Instagram Downloadereita.
Ja tässä linkki kyseiseen TikTok-videoon:ChingShih kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 12:57 pm Fatim Diarra näyttää TikTok- videollaan kirjekuoren sekä tämän viestin teksteineen selkeästi kameralle. Voitte siis lopettaa arvuuttelun siitä, onko ryppyiselle paperille photoshopattu jotakin.
https://www.tiktok.com/@fatimwdiarra/vi ... 0606988566
Geeneissä lukee että varastoi kaikki mitä saat syötyä katoaikojen ja kuivuuden varalle.MrBig kirjoitti: Ma Joulu 09, 2024 9:07 pm Mä en vaan tajua miten se on onnistunut lihottamaan tuollaisiin mittoihin, pian se on leveämpi kuin pidempi.
Ei tuo ole enää normaalia. Joku sairaus tai obsessiivinen ahmimishimo sillä on.
Hauska ton neekerin arvostella ruokkivan käden kansalaisia, ja ruokkinut näemmä selvästi liikaakin. Mutta semmosiahn noin on, aina suu ammollaan ruuan perässä.holmesin haamu kirjoitti: La Joulu 07, 2024 12:15 pm Onhan hän ennenkin kirjoitellut vihapuhetta julkisesti.
images (5).jpeg
Siihen en ota kantaa, kuka on lapun tehnyt, mutta uskon kyseessä olevan saman lapun, koska kummassakin on tekstin keskellä oleva ryppy niin samassa kohtaa ja samanlainen. Täällä tarkempaa kuva-analyysiä:Juntti-Veijo kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 6:15 pm Kyllähän tuo on päivänselvä huono photoshoppi.
Ja tiktokvideo ei takaa mitään, sehän voi olla ihan eri lappu.
Suosittelen tallentamaan kuvatiedostot omalle koneelle ja avaamaan niitä sittä www-selaimen tabeille. Sitten voi vaihdella edestakaisin kuvien välillä, jolloin näkee kuinka ne rypyt, jotka ovat yhteisiä, ovat aikalailla samassa kohdassa. Voisin kuvitella, ettei olisi helppoa saada niin samankaltaisia ryppyjä kahdelle eri paperille ja/tai tekstin kanssa asemoituna. Etenkään Fatimin en usko sellaiseen kykenevän. Tämän takia en usko ajatukseen photoshoppauksesta.