Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

DonHessu kirjoitti:Aaah, yks kuva otettu ja toista tekis mieli ottaa jo... Yllätys, yllätys.
Minkäs laisen otit? Ja joskus olit tainnut kysellä ikärajoista...? Noh, kaiketihan niissä on se 18v ikäraja, mutta ei minultakaan kysytty kun kahta ensimmäistä tatuointia otin alaikäisenä, ekan aikoihin taisin olla peräti 15. 8) :lol:

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Nooh, ihan perustylsän suomileijonan otin rintaan. Saa sanoa isäm maam puollustajahomoksi, rasistiksi, ihan miksi haluaa, ei kiinnosta. Ihan perussyyt mulla, moni suvusta kuollu sodassa venäjää vastaan ja sitä rataa.

16-vuotias oon, ja jotain kuukausi sitten otin.

Oon tosissaan ajatellu pakkotoisto.comin logon ottamista olkapäähän. Sen verran pakkis on mulle kuitenki antanu ja mitää ei oo ottanu.

Erästä tekstin pätkää oon kans ajatellu mahaan ottaa mutta siitä nyt pysyn hiljaa.
What you do... Makes you who you are.

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

DonHessu kirjoitti:
Oon tosissaan ajatellu pakkotoisto.comin logon ottamista olkapäähän. Sen verran pakkis on mulle kuitenki antanu ja mitää ei oo ottanu.
Vanhempana, mutta en sen viisaampana neuvoisin miettimään nyt aika monta kertaa jotain pakkotoiston logoa. Vähän sama kuin ottaisi murha.info tatuoinnin :D
Paavo Arhinmäki on äijä!

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

loneliness kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:
Oon tosissaan ajatellu pakkotoisto.comin logon ottamista olkapäähän. Sen verran pakkis on mulle kuitenki antanu ja mitää ei oo ottanu.
Vanhempana, mutta en sen viisaampana neuvoisin miettimään nyt aika monta kertaa jotain pakkotoiston logoa. Vähän sama kuin ottaisi murha.info tatuoinnin :D
Aivan aivan juu, mutta pakkotoisto on antanu mulle 1000 kertaa enemmän kuin murha.info tulee ikinä antamaan. Oon muuttanu elämäntyylin kokonaan pakkiksen ansiosta ja saanu tonneittain tietoa.

Ja juu, eikö se oo pääasia että itse olen tyytyväinen? Turha nyt alkaa sanomaan että 30vuoden päästä olisin erimieltä, ehkä olisin, ehkä en, eikös niitä coveruppejakin nykyään jo tehdä, luulis että sillon parinkymmenen vuodenki päästä tehdään.
What you do... Makes you who you are.

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Älä nyt ainakaan ilmaiseksi mene ottamaan mitään logoa ihoosi, mainostilamassit ekana kotiin :D

Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Oon tosissaan ajatellut oman kuvani tatuoimista olkapäähäni. Olen saanut tonneittain asioita itseltäni ja koko elämäni riippuu minusta ja valinnoistani.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Bombay kirjoitti:^Älä nyt ainakaan ilmaiseksi mene ottamaan mitään logoa ihoosi, mainostilamassit ekana kotiin :D
Munha sitä pitäs maksaa niille ku pakkiksen liiketoiminta kärsii ku tämmönen siima kantaa sitä logoa :D

Nojoo, vois sitä vippejä kysyä jos joku tarjoais sinne
What you do... Makes you who you are.

Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

Judge Dredd kirjoitti:Oon tosissaan ajatellut oman kuvani tatuoimista olkapäähäni. Olen saanut tonneittain asioita itseltäni ja koko elämäni riippuu minusta ja valinnoistani.
Veit sanat suustani. 8)

Nojoo, sehän on jokaisen oma valinta, mitä ihoonsa hakkaa tai hakkaako mitään. Silti noi logotatuoinnit on mun mielestä kyllä aika ... tylsiä.

Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

Niin joo, oon unohtanu kertoo omista tatuoinneistani!
Eli mulla on vaan -toistaiseksi ainakin- kaksi kuvaa, molemmat itse piirtämiäni. Suhteelliset yksinkertaisia ovat, mutta eipä niitä ainakaan tule vastaan, kun ovat itse suunniteltuja. Niillä on mulle merkityksiä, mitä muut ei tiedä ja tuskin saavat koskaan kuullakaan, niin sen kuuluukin olla. :twisted:

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

No ehkä ne on tylsiä ja sillee mut eikö se oo pääasia että tatuoinninottajaa itseään se miellyttää
What you do... Makes you who you are.

Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

^^ Toki toki, en sitä kielläkään. Mutta silti... No, makuasia. :D

Rizzo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 4:24 pm

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

Muuten, mikä teitä koukuttaa noissa tatuoinneissa?

Mua itseäni koukuttaa lähinnä se itse toimitus, kun tatuoija hakkaa kuvaa nahkaan. Se koneen "poraääni" on niin mukava ja se tunne ku neula iskee tiuhaan tahtiin ja näkee kuinka se kuva alkaa muodostua.

Kun otin tokan tatuoinnin, (alavatsaan, melkein lonkkaluun kohdalle) oli hauskaa, kun tatuoija ihmetteli miks naureskelin ittekseni välillä ja vastasin sille, että kutittaa, niin se vaan tuhahti. Sitten myöhemimmen kolleegansa tuli katsomaan työn edistymistä ja kysy siinä samalla multa josko sattuis.
No enhän minä ees kerenny vastaamaan, ku se tatuoija jo sano: "Ei sitä satu, se vaan nauraa, ku se muka kutittaa!" Noh, mua alko naurattamaan sen kiukkunen tyyli ja nauraen sitten kysäsin, että pitäskö sitte itkeä ja se alko nauramaan ja sano: "Joo. Tai ei välttämättä." :lol:

Siitä sit seuras keskustelua, että nauttiiko tatuoijat siitä, kun ne näkee, kun jotkut oikeesti kärsii siitä kivusta tms. Mua ei siis itseäni oo sattunut ollenkaan, mitä nyt pikkasen nipistäneet, mutta tosiaan tatuoitavana istuminen on niiiiiiiiin mukavaa. :D

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Se hetki ennen kuin menee ottamaan on aika jännittävä ja jännittää aina kun ottaa uuteen paikkaan, että sattuuko enemmän jne. Lisäksi saa olla ylpeä itsestään jos ottaa kivuliaampiin kohtiin kuvia kuin esim. olkavarsi. Kuva pysyy aina mukana ja siitä tulee muistoja mieleen ja miettii mikä tilanne oli silloin vuosi, kaksi, kolme tai neljä sitten. Huonoina hetkinä näkee kuvansa ja miettii että on tämä elämä melkoista ympyrää ja ylä- ja alamäkeä.
Paavo Arhinmäki on äijä!

IhmeTyyppi
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 1:03 pm

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

DonHessu kirjoitti:No ehkä ne on tylsiä ja sillee mut eikö se oo pääasia että tatuoinninottajaa itseään se miellyttää
Kyllä sinulle ainakin naureskellaan yleisesti, jos moinen tatska olkapäässä käppäilet vaikkapa uimarannalla :D
Itse repeäisin ainakin nauramaan, niinkuin muillekin logo-tatuoinneille.
Ne ovat mielestäni typeriä.
Ei millään pahalla, ota vaan, jos miellyttää.
Jokaisen oma asia loppupeleissä, mitä piirtelee nahkaansa.
En tule sentään sormella osoittelemaan, vaikka näkisinkin joskus.

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

IhmeTyyppi kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:No ehkä ne on tylsiä ja sillee mut eikö se oo pääasia että tatuoinninottajaa itseään se miellyttää
Kyllä sinulle ainakin naureskellaan yleisesti, jos moinen tatska olkapäässä käppäilet vaikkapa uimarannalla :D
Itse repeäisin ainakin nauramaan, niinkuin muillekin logo-tatuoinneille.
Ne ovat mielestäni typeriä.
Ei millään pahalla, ota vaan, jos miellyttää.
Jokaisen oma asia loppupeleissä, mitä piirtelee nahkaansa.
En tule sentään sormella osoittelemaan, vaikka näkisinkin joskus.
Laugh at me and spank me baby
What you do... Makes you who you are.

Vastaa Viestiin