Satakunnan Kansa kirjoitti:http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... SKAWrapper
Päivitetty 14.10. 15:38, julkaistu 14.10. 15:38
Keulantiellä pahoinpidelty opiskelija on menehtynyt
Porin Pormestarinluodossa pesäpallomailalla pahoinpidelty opiskelija on menehtynyt saamiinsa vammoihin.
Pahoinpitely tapahtui perjantai-iltana 3.10 Keulantiellä kerrostalon piha-alueella. Tuolloin 22-vuotias mies löi uhria pesäpallomailalla useita kertoja. Uhri sai vammoja päähän ja eri puolille kehoa.
Tekijä saatiin kiinni vähän yli vuorokautta myöhemmin Vammalasta. Hänet on vangittu viime torstaina Porin käräjäoikeudessa epäiltynä todennäköisin syin tapon yrityksestä. Pian tämän vangitsemisen jälkeen pahoinpitelyn uhri menehtyi.
Tapahtumat ovat esitutkinnassa keskeisiltä osin selvitetty, mutta tutkinta jatkuu edelleen nimikkeen muuttuessa tapon yrityksestä tapoksi.
Surma pesäpallomailalla Porissa -08
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Surma pesäpallomailalla Porissa -08
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Ei sitten ole vissiin näyttöä suunnitelmallisuudesta, eikä ollut tarpeeksi raaka hengenriisto lainoppineen mielestä..suke kirjoitti:Oliko uhrilla ja tekijällä jotakin eripuraa ennen tapahtumaa ja tunsivatko he toisensa entuudestaan? Olisi myös kiva tietää miksi syytetään taposta, eikä esim murhasta.
Jos kallo sanoo riks raks ja hakkaaminen kestänyt vain vähän aikaa (oletan), niin ei ole vissiin tarpeeksi raaka tapa..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Tää oli sarjassamme turhaakin turhempi kuolema. Krisu oli musta aivan liian harmiton ja kiva tyyppi saamaan pesarista kalloaan halki. Tuli helvetin epäreilu tunne ku kuulin tästä. Mä olisin tälle teolle keksiny monta sopivampaa uhria sieltä kylästä. Sitte vielä P:n olisi ehkä kannattanu edes joku motiivi keksiä. Oliko vaan niin kivaa taas.
Turhan monastikkin näin, vaikka en kaveria tuntenut, R.I.PMake_ kirjoitti:Tää oli sarjassamme turhaakin turhempi kuolema. Krisu oli musta aivan liian harmiton ja kiva tyyppi saamaan pesarista kalloaan halki. Tuli helvetin epäreilu tunne ku kuulin tästä. Mä olisin tälle teolle keksiny monta sopivampaa uhria sieltä kylästä. Sitte vielä P:n olisi ehkä kannattanu edes joku motiivi keksiä. Oliko vaan niin kivaa taas.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Ei tossa mitään valottamista ole. Krisu sai pesaria päähän syystä x jota ei taida tekijäkään 100% varmasti sanoa. Ehkä mustasukkaisuutta, ehkä ei, kuka sen tietää, jos/kun on ollut vaan niin hulvattoman hauskaa tappaa joku. Joku saa siitä mielettömät kiksit ku pääsee murjomaan tajutonta vaikka vasaralla tai lekalla niin kauan että on aivot pitkin tietä. Tulee mieletön GTA tunnelma mixattuna rottenin kuvilla.
Tarinan hyvä puoli tässä on se, että nyt krisu on paremmassa paikassa kuin Porissa.
Tarinan hyvä puoli tässä on se, että nyt krisu on paremmassa paikassa kuin Porissa.
Itse veikkaan sitä klassista suuttumiskohtausta, jossa hallinta lähtee käsistä. On olemassa ihmisiä, jotka menettävät todellisuudentajunsa tarpeeksi kun kimpaantuvat jostain, ja siinä puuskassa ei käsitä mistään ympärillä olevasta hevon v***ua, purkaa vaan sitä agressiotansa kohteeseen niin kauan että helpottaa - ja hups:
Sitten kun rauhoittuu niin yleensä katuu, koska ei olisi tarkoittanut sen menevän niin pitkälle.
Väitän saman efektin toistuvan esim. paatuneissa vaimonhakkaajissa, jotka eivät vain kykene hallitsemaan käytöstänsä suuttuessaan, vaan saavat ikäänkuin toisen vaihteen päälle joka vie mennessään. Sen vaihteen siirryttyä taas normaaliin, on ihminen inhimillinen, katuva ja oikeudentajuinen. Suuttuneena sekopää.
Tässä tosin on hankala spekuloida syitä kun niitä ei tiedetä. Siispä sen perusteella ensiksi tulee mieleen tuo impulsiivisuus ja hallitsemattoman vihan tuoma "vahinko".
Väitän saman efektin toistuvan esim. paatuneissa vaimonhakkaajissa, jotka eivät vain kykene hallitsemaan käytöstänsä suuttuessaan, vaan saavat ikäänkuin toisen vaihteen päälle joka vie mennessään. Sen vaihteen siirryttyä taas normaaliin, on ihminen inhimillinen, katuva ja oikeudentajuinen. Suuttuneena sekopää.
Tässä tosin on hankala spekuloida syitä kun niitä ei tiedetä. Siispä sen perusteella ensiksi tulee mieleen tuo impulsiivisuus ja hallitsemattoman vihan tuoma "vahinko".
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Porin
Mitä tähän nyt sanoisi...Make_ kirjoitti: Mä olisin tälle teolle keksiny monta sopivampaa uhria sieltä kylästä. Sitte vielä P:n olisi ehkä kannattanu edes joku motiivi keksiä.
P.P. väitti motiiviksi ihan jotain muuta kuin julkisuudessa on kerrottu. Tietoa on tapahtuneesta, mutta ei parane nyt sotkeutua keskeneräiseen juttuun. Jutellaan tästä täällä palstalla sitten kun tuomio tulee.
Minulla ei ole enempiä tietoja tapahtuneesta, mutten lähtisi epäilemään sellaista äkkinäistä kimpaantumista. Harvoin näkee ihmisiä piha-alueilla pesäpallomaila mukana muuten vaan, joten väline oli mukana luultavasti juuri vahingoittamista varten, en tiedä oliko kuolemantuottamus sitten se alkuperäinen suunnitelma. Kun ihminen tappaa äkkinäisen raivon vallassa, kättä pitempi hankitaan yleensä tapahtumapaikalta, jos sellaista ylipäätänsä käytetäänkään.
Miksei omia kuulemia saisi jo nyt jakaa? Minä ainakin tahtoisin tietää enemmän tapahtuneesta, varsinkin jos motiivikin on joku muu kuin mitä väitetään ( mitä nyt sitten edes väitetäänkään ).
Miksei omia kuulemia saisi jo nyt jakaa? Minä ainakin tahtoisin tietää enemmän tapahtuneesta, varsinkin jos motiivikin on joku muu kuin mitä väitetään ( mitä nyt sitten edes väitetäänkään ).
It's getting harder to believe in anything
^Joo totta, että harva kulkee noin huviksensa kylillä mailan kanssa. Se tietysti viittaa hieman suunnitelmallisuuteen..? Mutta silti ajattelisin näin, että tuosta syystä, (josta tekijä kimpaantui jota en itse ainakaan tiedä..?) suuttuneena lähti tappelemaan ja homma meni yli puuskan vallassa.
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
-
Meike R.
- Remington Steele
Vaikka onkin ikävä juttu enkä olisi sitä Krisulle toivonut (tietenkään) en silti jollakin tapaa yllättynyt että näin kävi.. Todella valitettava tapaus. Ja olen samaa mieltä, nyt Krisu ainakin on paremmassa paikassa kuin Pori.
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"