Poliisi autossa luodinreikiä? Oletko havainnut...

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Salapoliisi IKE
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Salapoliisi IKE »

Ajelin joku aika sitten Itä Helsingissä Itiksen ympärillä autollani ja huomasin tien vieressä olevassa Poliisi autossa kiväärin luodin reijän takaovessa. :shock:
Oletko itse havainnut tälläistä luodinreikiä oman kaupunkisi poliisi autoissa, ja miten yleistä tälläinen on muuten Itä Helsingissä? Kyseinen poliisi auto oli alueella Itäkeskus Helsinki.

Jos sinulla on valokuvia, niin liitä ketjuun.
Viimeksi muokannut Salapoliisi IKE, La Tammi 18, 2025 5:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Esko Hobitti
Alibin satunnaislukija

Re: Poliisi autossa luodinreikiä? Oletko havainnut...

Viesti Kirjoittaja Esko Hobitti »

On loistava aloitus :wink: Kerran näin poliisin autossa, mutta en onneks
Olen 180 metriä pitkä nykynuori | Krista Kiuru on lihava!
It’s very difficult to win an argument with a clever person, but it’s damn near impossible to win an argument with a stupid person
Keplotteleva konna
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Esko Hobitti kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:33 pm On loistava aloitus :wink: Kerran näin poliisin autossa, mutta en onneks
Minäkin olen kerran nähnyt. Kurkistin luodinreiästä ja siellä se istui kartturin paikalla. Alueella Itäkeskus Helsinki. Yritin ottaa kuvan, mutta luodinreikä oli niin pieni, etten onnistunut.
"Ryynästen ja Horttanaisten"
Koljattii
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Koljattii »

Oliko varmasti kiväärillä ammuttu? Ettei järeällä pistoolilla? Tai jopa lyöty jollain piikkipäisellä astalolla 🤔
Salapoliisi IKE
Susikoski

Koljattii kirjoitti: La Tammi 18, 2025 6:14 pm Oliko varmasti kiväärillä ammuttu? Ettei järeällä pistoolilla? Tai jopa lyöty jollain piikkipäisellä astalolla 🤔
Sellainen reikä tulee, kun ampuu 9mm pistoolilla tai 7.62 mm rynkyllä peltilevyyn.
Olen ampunut armeejan harjoituksissa välillä metallitaulusta läpi, sama jälki tulee.
Mutta en ole autoon ampunut... :o
Koljattii
Frank Drebin

Onkos alokas IKE trolli? Vai hjuumorimies? Toisessa ketjussa ensin ehdottelee matuvainoajaa oikeiston maksamaksi tilaustyöksi, sen jälkeen kertoo asuvansa arvo alueella, jo 20 vuotta. Oikeinkirjoitus ei ole hallussa, joten tuskin on hyvätuloinen suomalainen ainakaan.
Salapoliisi IKE
Susikoski

*pltmtxtvp*tm
Koljattii
Frank Drebin

Salapoliisi IKE kirjoitti: La Tammi 18, 2025 6:38 pm
Koljattii kirjoitti: La Tammi 18, 2025 6:22 pm Onkos alokas IKE trolli? Vai hjuumorimies? Toisessa ketjussa ensin ehdottelee matuvainoajaa oikeiston maksamaksi tilaustyöksi, sen jälkeen kertoo asuvansa arvo alueella, jo 20 vuotta. Oikeinkirjoitus ei ole hallussa, joten tuskin on hyvätuloinen suomalainen ainakaan.
Sinä se vasta amatimies olet, siis pieni puupää. Oletko vielä lapsi peruskoulussa vai onko se kesken juttujesi tason perusteella? :lol:
No niin, tämä viimeinen paljasti korttisi. Eli tavallinen vihavassarihan sieltä nikin alta paljastui.
Jack the Ripper
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ne luodinrei'ät ovat seulomassa liian valveutuneita kansalaisia ja kansainvälisiä toimijoita. Simppelisti: Jos joku jää reikiä kuvaamaan tai yrittää aloittaa aiheesta keskustelua netissä, tämä henkilö voidaan poistaa yhtälöstä tai värvätä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kirkko dildo
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Kirkko dildo »

:oops:
Oon nähny sen! Rastilas yks harhainen oikeisto turvapaikanhakijoiden tukija kuulemma ampui siihen juttujen Daavidin lingolla,Shalom!:)
Salapoliisi IKE
Susikoski

*Poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekulointia*tm
Jack the Ripper
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Salapoliisi IKE kirjoitti: La Tammi 18, 2025 7:43 pm
Jack the Ripper kirjoitti: La Tammi 18, 2025 6:54 pm Ne luodinrei'ät ovat seulomassa liian valveutuneita kansalaisia ja kansainvälisiä toimijoita. Simppelisti: Jos joku jää reikiä kuvaamaan tai yrittää aloittaa aiheesta keskustelua netissä, tämä henkilö voidaan poistaa yhtälöstä tai värvätä.
Hyvä kommentti. Oletko ehkä itse nyt töissä poliisissa Internet valvonta ja sensuuri osastolla?
Jos olisin, luulen että minua olisi kielletty kommentoimasta asiaa. Voisi olla myös siirto edessä toisiin tehtäviin jos minua epäiltäisiin minfossa suoraan poliisiksi.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
K9Wifey
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Esko Hobitti kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:33 pm On loistava aloitus :wink: Kerran näin poliisin autossa, mutta en onneks
Minä näin toistuvasti makuu huoneessa :lol: Suomen kielen rappio jaksaa järkyttää...
RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-
ylälauteiden mies
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja ylälauteiden mies »

Kyseisen kaltaista toimintaa jonka myötä virka-autoista löytyy luodinreikiä, on taannoin esiintynyt Kuopiossa.

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=33559
- Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita -
Vastaa Viestiin