Koirista vääntö

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Mutta linjasiitos on kuitenkin sisäsiitoksen eräs muoto ;)

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mother_North kirjoitti:Mutta linjasiitos on kuitenkin sisäsiitoksen eräs muoto ;)
En sanonutkaan ettei olisi ;) Linjasiitoksen voi tehdä hyvin jolloin siitä ei koidu hallaa tai sitten huonosti niin että se vastaa ihan täysin sisäsiitosta.
Nanika ga tooku matteiru to

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Pakko kommentoida tuohon aikuisten ihmisten harjoittamaan tahalliseen koirien ärsytykseen (esim.haukkuu koiralle,jotta se villiintyisi tms..);

Itse en voinut uskoa,että niin typeriä ihmisiä voi olla olemassa,jotka eivät esim.ymmärrä omistajan sanoja "tää ei pidä miehistä" "ei voi silittää" tms.. Sain sitten käytännössä kokea,että näin tosiaan on..

Yhdellä kaverilla on pari koiraa,jotka ovat erään suuren rodun edustajia. Toinen koirista on vielä pentu,mutta toinen on aikuinen,jolla sattuu olemaan "edellisessä elämässän" karvaita kokemuksia miehistä - eritoten HUMALAISISTA miehistä..

Kaveri meni kauppaan,ja minä jäin näiden koirien kanssa pihalle, Menin vielä keskelle sellaista nurmikkoaluetta,jotta välttäisin kontaktit ihmisten kanssa, kun koirien käytöksestäkään ei niin ollut kokemusta.

Kohtahan paikalle pyyhältää straight from Alko joku ukkeli,jolla oli vielä viinapullokin kädessä..iso koira alkoi välittömästi miehen lähestymisen nähtyään haukkua uhkaavasti,ja minä huudahdin,että älä tule tänne,tää ei oo mun koira,eikä tää tykkää vieraista...

NO. äijä vaan jatkaa lähestymistä ja lässytystä, vielä käsi ojossa.. :shock: Toistin sanani,mutta mies vaan hokee,kuinka hänelläkin on kotona vanha spanieli,joka ei kanssa oikein tykkää vieraista... :roll:

Lopulta huusin äijälle,että ÄLÄ P***LE TULE LÄHEMMÄKSI,USKO JO..koira oli melkoisen hermona siinä vaiheessa,kun känniukko vaan hiipailee kädet ojossa lähemmäs..

Onneksi tämä tehosi, mutta tosiaankin käsitin sen,että ihmisille ei oikein mene jakeluun toi "ei kuule ny tulla silitteleen"-homma.

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tervetuloa kokeneiden joukkoon :lol:
Nanika ga tooku matteiru to

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Yep - kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää :D Ihmisten itsesuojeluvaisto,ja vieraiden ihmisten/eläinten kunnioitus lienee hieman hakusessa...

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tosin mun koiralla ei myöskään ole tuota itsesuojeluvaistoa :lol: Eilen oltiin mettässä juoksemassa kaverin koirien kanssa ja yhtäkkiä pusikosta tulee toinen koira. Tämähän juoksee kiljuen ja ulvoen ja haukkuen sen luo jolloin se juoksee ärhäkkänä päälle omistajan huutaessa sille ja oma koira juoksee häntä koipien välissä kauemmas. Olin jo varma että nyt käy ikävästi mutta se koira palasi omistajan luo - toisin kuin minun ihana jääräpääni :roll:
Joka siis meni takaisin koiran ja omistajan luo haukkumaan ja kiljumaan eikä millään tajunnut että se toinen koira on hieman ärhäkkä ja käy kiinni.. Siinä sateli pari jos toinenkin ärräpää kun yrität saada koiraa kiinni joka juoksee sun ympäri ja vain nauraa..
Ah näitä koiria, joskus salaa toivon että tuo olisi jo viisi, no edes kolme vuotta :lol:
Nanika ga tooku matteiru to

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

hahaa, pakko kertoa mun kisusta, vaikka koiria tää aihe koskeekin,mutta samanlainen jääräpää on täällä meilläkin :D

Kisuparka kun ennen asui 2vuotta sellaisessa perheessä,jossa oli koiria, niin koirathan ovat MAAILMAN IHANIMPIA olioita sen mielestä :D Joskus kun ulkoilutan kisua hihnassa, niin jokaisen koiran luokse pitäisi päästä puskemaan ja haistelemaa...

MYÖS niiden,jotka räksyttävät karvat pystyssä ja riuhtovat raivokkaasti hampaat irvessä kisua kohti :shock: :D Uskomaton tapaus...

"mutta minä NIIN haluaisin koirakaverin!!!"

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

aamu kirjoitti:ihmisille ei oikein mene jakeluun toi "ei kuule ny tulla silitteleen"-homma.
Toinen ääripää on 5-kiloinen pentu joka iloisena haluaa tutustua ohikulkijaan ja tyyppi hyppää kaksi metriä taaksepäin ja kysyy "pureeks toi??" Haloo! Se on vauva.

Ei sillä, pitää AINA kuunnella omistajaa ja uskoa tosiaan jos kehoitetaan ettei pidä tulla lähelle. Myös kunnioittaa omistajan kertomia sääntöjä ja noudattaa niitä. Ei se mene niin, että kun kylään tulee kavereita, niin "mun kättä saa purra kyllä" jos se on pennulta kotona noin muuten kielletty. Vaikka kuinka kirvelee kertoa että "hei tervetuloa kylään, mutta meidän pentu ei saa sitten olla sohvalla eikä purra käteen eikä roikkua lahkeessa eikä sitä saa päästää makkariin eikä saa ottaa kenkiä jnejne..., mut hei olkaa niinku kotonanne!!".. niin se on tehtävä ja sitä on vieraiden uskottava. Muuten opettaminen on ihan turhaa. Varsinkin alussa.
Nerot hallitsevat kaaoksen

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mariella kirjoitti:Toinen ääripää on 5-kiloinen pentu joka iloisena haluaa tutustua ohikulkijaan ja tyyppi hyppää kaksi metriä taaksepäin ja kysyy "pureeks toi??" Haloo! Se on vauva.
Mun kimppuun on käynyt jackrussell sillä seurauksella että terkkariin ja jäykkis persauksiin. Eli ei tuohon kokoonkaan ole aina tuudittautuminen. Ja oli koira minkä kokoinen tahansa niin vihainen ja hampaillaan irvistelevä on aina ilkeän näköinen 8)

Tuohon loppuun komppaan. Joskus ärsyttää ihmiset "ei se haittaa" kun torut koiraa siitä kuinka se hyppii. No joskus se voi hypätä lasta päin tai kuraisilla tassuilla vastaantulijan uudelle dolcen takille. Ihmetetyttää ihmiset joiden koirat elävät "pellossa" ja saavat hyppiä pöydällä jos haluavat. :roll:
Nanika ga tooku matteiru to

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Clyde kirjoitti:
Mariella kirjoitti:Toinen ääripää on 5-kiloinen pentu joka iloisena haluaa tutustua ohikulkijaan ja tyyppi hyppää kaksi metriä taaksepäin ja kysyy "pureeks toi??" Haloo! Se on vauva.
Mun kimppuun on käynyt jackrussell sillä seurauksella että terkkariin ja jäykkis persauksiin. Eli ei tuohon kokoonkaan ole aina tuudittautuminen. Ja oli koira minkä kokoinen tahansa niin vihainen ja hampaillaan irvistelevä on aina ilkeän näköinen 8)
Juu totta, mutta täsmennetään vielä että 5-kiloinen pentu oli noin 8-viikkoinen, joka hädin tuskin osaa sen verran hampailla pitää kiinni että lelu pysyy suussa :D

Mutta sikäli joo, hyvähän se on tarkistaa. Kyllä mä silti väitän että jollain tasolla pitäisi pystyä erottamaan häntää heiluttava iloinen pentu ja arvaamaton sähäkkä sekopää toisistaan.

Just eilen pennulleni kerroin taas kun se "jutteli" naapurin kanssa, ettei saa hyppiä. No me ei olla opittu vielä tietenkään ihan kaikkea, kun se on vasta 10-viikkoinen, mutta ärsytti kun tää naapuri just sanoi ettei se haittaa jos hyppii, pikku hauvelihan se vasta on. No kommentoin siihen, ettei se nyt haittaakaan mutta on se kivempi jossei se hypi naamalle sit hetken päästä kun se on sen 30-kiloa.
Nerot hallitsevat kaaoksen

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Clyde kirjoitti:oli koira minkä kokoinen tahansa niin vihainen ja hampaillaan irvistelevä on aina ilkeän näköinen 8)
Vahvistan kokemuksen syvällä rintaäänellä, tuo meidän chihu kun ei ole ihmis- eikä koiraystävällinen. Ja vieläpä salakavala muksu siinä, että ensin on "Jee, KAVERI!" mutta sitten kun pääsee lähelle niin käy kiinni kyselemättä. Siksi olenkin tehnyt aina täysin selväksi, vaikka sitten ääntäni korottamalla jos ei muuten, että koirani ei siedä muita koiria ja että jos tuot omasi lähelle, se on oma vastuusi, koska tämä oikeasti puree. Silti jotkut idiootit koittaa tupata tyyliin "no ei se mitään tee, kun on tommonen pikkunen!"... -.-

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Iäkäs rouva ulkoilutti koiraansa ärsyttävästi!

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Rottweiler puri sormen poikki
Vapaana liikkunut rottweiler hyökkäsi lapinkoiraa ulkoiluttaneen naisen kimppuun.

Joensuu
Toni Malinen


Iäkkään rouvan ulkoilulenkki Joensuun Penttilässä sai maanantaina ikävän käänteen.

Rouva oli ulkoiluttamassa lapinkoiraansa lenkkipolulla kello viiden aikaan illalla, kun hän huomasi rottweilerin juoksevan lähistöllä vapaana.

– Koirani alkoi murisemaan, ja siinä samassa rottweiler syöksyi meitä kohti. Rottweilerin kanssa liikkunut nuori nainen huusi koiransa perään, mutta koira ei totellut. Ajattelin, että tappeluhan tästä tulee, ja niinhän siitä tulkin, rouva kertoo.

Rouva tarttui lapinkoiraansa kaulapannasta. Rottweiler hyökkäsi kuitenkin lapinkoiran niskaan ja puri samalla rouvaa etusormeen.

Rottweilerin omistaja ampaisi koirien väliin ja sai erotettua tappelupukarit toisistaan. Rottweiler ehti kuitenkin purra iäkästä rouvaa etusormeen niin pahasti, että sormi jäi roikkumaan kädestä vain pienen palan varassa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Tuossa tapauksessa ja kuvailun mukaan ei rotikka yrittänyt Rouvaa tarkoituksen mukaisesti pureskella vaan hänen koiraansa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

murur0a
Remington Steele
Viestit: 240
Liittynyt: Su Touko 18, 2008 2:01 pm

Re: Iäkäs rouva ulkoilutti koiraansa ärsyttävästi!

Viesti Kirjoittaja murur0a »

Iäkkään rouvan ulkoilulenkki Joensuun Penttilässä sai maanantaina ikävän käänteen.

...

Rottweiler ehti kuitenkin purra iäkästä rouvaa etusormeen niin pahasti, että sormi jäi roikkumaan kädestä vain pienen palan varassa.
:D Ei nyt sinänsä varsinaisesti mikään naurunasia mutta melko ikävästä käänteestä tosiaan kyse. Ei siinä vielä mitään jos vaikka pulu paskois upouuden syyshatun, kyllähän seki nyppis mutta vasta ku rottis raatelee sormen irtipoikki niin voimme puhua todella harmittavasta sattumuksesta. Sanokohan rouva notta "himputti soikoon" samalla ku askarteli Hansaplastia vekin suojaks?

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Chopper kirjoitti:^ Tuossa tapauksessa ja kuvailun mukaan ei rotikka yrittänyt Rouvaa tarkoituksen mukaisesti pureskella vaan hänen koiraansa.
Ei siinä sitten mitään.
murur0a kirjoitti:Sanokohan rouva notta "himputti soikoon" samalla ku askarteli Hansaplastia vekin suojaks?
Veikkaan, että sanoi "juggernaut, senkin rottis." Harmillinen käänne tosiaan!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

Lukittu