Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

apollo kirjoitti:kakojootti pysyköön palstalla, rennon olonen kaveri. Laitan hänen ja paikkakuntansa kunniaksi biisin, joka jo varmaan monelle on tuttu 8)

http://www.youtube.com/watch?v=hZNgaWhuOaA
kiitos. toi on kyll hyvä biisi :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

esmes- kirjoitti:^ :D :D *messissä* viel 40 minsaa ja sit hippulat vinkuen kotiin kuuntelemaan jukka-poikaa. ei viitsi tääl duunissa huudattaa eikä oo kuulokkeita
:wink:
vielä kolmisen tuntii, niin pääsee korkkaamaan tasavalta pullon :wink:

siihen päättyy kuivakausi 8)
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Ärsyttää ajoittain aivan hysteerisesti "Käänteinen todistustaakka" :shock:

Jos vaikkapa otetaan kiistakapulaksi painovoima ja sanon, että se on Vapaamuurarien keksimää propagandaa, niin teidän muiden on todistettava ettei se ole näin!!!

Kuka arvaa...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Cotton kirjoitti:Ärsyttää ajoittain aivan hysteerisesti "Käänteinen todistustaakka" :shock:

Jos vaikkapa otetaan kiistakapulaksi painovoima ja sanon, että se on Vapaamuurarien keksimää propagandaa, niin teidän muiden on todistettava ettei se ole näin!!!

Kuka arvaa...
Älä lue niitä markjan höpötyksiä. Minunkin mielenterveys pelastui kun lopetin "markja vs. muu maailma"-ketjujen lukemisen. :wink:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Tietyt ketjut, jotka liukuvat aina siihen että "mä tunnen ne kaikki, sä et tunne ketään, se ei tiedä mistää mitään, meitsi on niinku insider ja toi vaa wannabe etsä ees tiiä mitä se tarkottaa ja ooks muka ikin ees nähny???!!!!!111" :roll: Siitä alkaa olla itse aihe taas kaukana... Ei jaksa sivutolkulla lukea kansalaisten napoleonkompleksisettiä.
Nerot hallitsevat kaaoksen
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mariella kirjoitti:Tietyt ketjut, jotka liukuvat aina siihen että "mä tunnen ne kaikki, sä et tunne ketään, se ei tiedä mistää mitään, meitsi on niinku insider ja toi vaa wannabe etsä ees tiiä mitä se tarkottaa ja ooks muka ikin ees nähny???!!!!!111" :roll: Siitä alkaa olla itse aihe taas kaukana... Ei jaksa sivutolkulla lukea kansalaisten napoleonkompleksisettiä.
Miehet on poikia. Et kai viittaa järjestäynyt rikollisuus-osioon :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^En toki! :D Joo miehet on.. no, poikia juu 8) Ja saa ollakin! Kiukuttaa vaan kun ketjut sotkeutuu sen takia.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Tuo Ajankohtaista on muutenkin niin syvältä suolesta, mutta pohjat vetää se, ettei edes vaivauduta uutisia pastettamaan, pelkkä linkki vain :evil:

EDIT: Korjattu 2 kirjainta väärissä paikoissa. Otuksen elämä meni pilalle niistä :roll:
Viimeksi muokannut Aariel, To Loka 30, 2008 12:42 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Aariel kirjoitti:Tuo Ajankohtaista on muutenkin niin syvältä suolesta, mutta pohjat vetää se, ettei edes vaivauduta uutisya patettamaan, pelkkä linkki vain :evil:
Tämmöiset kirjoitusvirheet ottaa päähän ihan perskeleesti..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

otus kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Tuo Ajankohtaista on muutenkin niin syvältä suolesta, mutta pohjat vetää se, ettei edes vaivauduta uutisya patettamaan, pelkkä linkki vain :evil:
Tämmöiset kirjoitusvirheet ottaa päähän ihan perskeleesti..
Itse sentään osaan käyttää pilkkuja, pisteitä ja isoja alkukirjaimia :wink:
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Aariel kirjoitti:
otus kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Tuo Ajankohtaista on muutenkin niin syvältä suolesta, mutta pohjat vetää se, ettei edes vaivauduta uutisya patettamaan, pelkkä linkki vain :evil:
Tämmöiset kirjoitusvirheet ottaa päähän ihan perskeleesti..
Itse sentään osaan käyttää pilkkuja, pisteitä ja isoja alkukirjaimia :wink:

Aivan aivan..

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 777#178777

Huomaa sana arkistossa..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

otus kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 777#178777

Huomaa sana arkistossa..
Tähän väliin on pakko sanoa yleisesti, että jos jokaisen kirjoitusvirheistä ja muista aletaan täällä napisemaan, niin sille ei loppua näy. Kukaan ei voi olla täydellinen kieliopin kanssa, aina välistä tulee typoja. Valitettavasti jotkut myös ovat joko niin laiskoja tai eivät halua tai jotain, etteivät kirjoita normaalien kirjoitussääntöjen mukaan, eli jättävät pisteet, pilkut, isot alkukirjaimet ja yhdyssanat huomiotta.

Lisäksi tuohon arkistossa -> Arkistossa juttuun voisi sanoa, että kyseessä on tietty arkisto, nimittäin YLE:n Arkisto ja kuka vaan tajuaa että tarkoitetaan juuri sitä YLE:n tarjoamaa arkistoa, joten eikö silloin iso kirjain ole sallittu? En siis itse tiedä täysin varmaksi, siksi kysyn viisaammilta.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Jepjep, ja varsinkin silloin ärsyttää, jos huomauttaja on aika äskettäin itsekin syyllistynyt samantapaiseen virheeseen :lol:
Just a peace of cake.
:roll:

-rauhaa vaan otukselle-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

otus kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
otus kirjoitti: Tämmöiset kirjoitusvirheet ottaa päähän ihan perskeleesti..
Itse sentään osaan käyttää pilkkuja, pisteitä ja isoja alkukirjaimia :wink:

Aivan aivan..

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 777#178777

Huomaa sana arkistossa..
Voi kauhistus, tein virheen :shock: Ajattelin, että se on Elävä Arkisto, mutta ei ollutkaan. Oikein etsimälläkö etsit kirjoituksistani virheitä? Noo, elämäntehtävähän sekin on :wink:

Edit. Jatkuu..
Howler kirjoitti: Lisäksi tuohon arkistossa -> Arkistossa juttuun voisi sanoa, että kyseessä on tietty arkisto, nimittäin YLE:n Arkisto ja kuka vaan tajuaa että tarkoitetaan juuri sitä YLE:n tarjoamaa arkistoa, joten eikö silloin iso kirjain ole sallittu? En siis itse tiedä täysin varmaksi, siksi kysyn viisaammilta.
Tuota minä tarkoitin, siksi se tuli isolla kirjaimella. En kuitenkaan koe olevani niin viisas, että tietäisin oikean totuuden.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Joo joo, kunhan kiusin, love juu tupakkityttö.


Naputtelit mulle aikoinaan kovasti vaan samasta asiasta.. :wink:

Ps: Kyllä kyllä turjukka.. "Vain rauhan kakku" :lol: .., itsellekkin voin nauraa..
Viimeksi muokannut otus, To Loka 30, 2008 12:43 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Lukittu