2019 Mikael gabrielin kirjassa mainittiin kolmen kimpasta julkkiskaunottaren ja tämän kaverin kanssa mutta kuka tämä on

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Tontta82
Harjunpää

2019 Mikael gabrielin kirjassa mainittiin kolmen kimpasta julkkiskaunottaren ja tämän kaverin kanssa mutta kuka tämä on

Viesti Kirjoittaja Tontta82 »

-Kirjassa kuvaillaan, että Mikael oli seurannut tunnettua kaunotarta median kautta vuosia ja haaveillut pääsevänsä harrastamaan tämän kanssa seksiä. Melkein kymmenen vuotta naisesta ensi kerran kuultuaan Mikael istui Universalilla palaverissa, kun puhelimeen kilahti yllättäen viesti naiselta.

Oli tiistai, kello vasta 13, ja kaunotar oli jossakin tilaisuudessa nauttimassa samppanjaa.

– Mä ja mun kaveri halutaan panna sua just nyt, viestissä luki.

Mikael ei jäänyt toimettomaksi, vaan totesi nopeasti pöydän ääressä istuville levy-yhtiön edustajille, että hänelle tuli juuri äkillistä menoa. Mies otti taksin alleen ja matkasi baariin, jossa kaksikko oli.

Mikael kumosi kurkkuunsa kolme shottia viinaa, ja kolmikon matka jatkui naisen kaverin luokse.

– Perillä toinen niistä heitti saman tien kaikki vaatteet pois. Mä olin, että vau. Se oli ihan hullua. Vaikka olen ollut kahden naisen kanssa ennenkin, se oli yksi siisteimpiä settejä, joita mulla on koskaan ollut, Mikael hehkuttaa kirjassa.

Kolmen kimppa jäi elämäkerran mukaan yhteen iltaan, mutta aloitteen tehneen julkkiskaunottaren kanssa Mikael sääti epäsäännöllisesti yli vuoden ajan. Nainen oli ja on yhä naimisissa, ja hänen puolisonsa tietää tarkalleen, mitä on tapahtunut.

Kirjassa kerrotaan, että jossain vaiheessa mies soitteli Mikaelille humalassa ja huusi solvauksia, mutta edellisestä kerrasta on onneksi kulunut aikaa jo vuosia.
LinnainmaanTuappi
Susikoski

Re: 2019 Mikael gabrielin kirjassa mainittiin kolmen kimpasta julkkiskaunottaren ja tämän kaverin kanssa mutta kuka tämä

Viesti Kirjoittaja LinnainmaanTuappi »

Varmaan Juha Mieto
Epäilen syylliseksi Tapani Tikkalaa
Vastaa Viestiin