Telttamysteeri?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Taas takerrut papillon sellaiseen pikkuseikkaan, jolla ei ole mitään merkitystä lopputuloksen kannalta.

Olkoon niin, että Gusse painoi 70 kg, mikä on kuitenkin melko vähän, noin pitkälle kaverille.

Olisin arvioinut hönen painonsa enemminkin 80 kiloiseksi, mutta olkoon se sitten 70.

Joka tapauksessa, jos vauhdikkaasti tuollainenkin massa sotkeutuu teltan naruihin, niin siinä saattaa teltan narut ja purjernkaat saada kyytiä.

Ollessanmme silloin Nyt lehden juttua tekemässä niemellä, niin olin pimeässä vähän väliä sotkeutua niihin helkutin naruihin, eikä sitä voi laittaa alkoholin piikkiin.

Helposti siitä olisi hämärissä lähtenyt lentoon ja maan vetovoima olisi hoitanut lopun, eli päälleen kvikkoon pudonnut on useissa tapauksissa myös lokannut jollain tapaa itseään.

Se on harmi, että uteliaiden laumat päästettiin aikoinaan niemelle sotkemaan jälkiä, joissa olisi saattanut tällainen tapaturmakin selvitä.
Joo se on vinhaa että ne on aina pikkuseikkoja, vai mitä?
Jos ei ole pikkuseikat hallinnassa, ei sitten isommatkaan.
Sinne päin, kyllä, mutta vain sinnepäin.

Sen uskon että sotkeennuit rymytessäsi teltannaruihin ja menit päästäsi sekaisin kun et löytänyt edes sille väärälle kenkäkätkölle, jolle olit tottunut jolkuttelemaan niin sukkasilteen kuin ilmankin. :lol:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Sinä papillon olet hauska veijari, kun mainostat tuota kenkäkätköä muka omana tietonasi, jota et itsekään tiedä 100 varmasti. :D

Vaikka kuljitkin katselmuksen hinauksessa ei kenkäpiilo siinä mitenkään selvinnyt.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Mitä tulee Hessun kuningasajatukseen siitä, että Nilssi olisi mennyt nurin vaikkapa naruihin ja suistunut törmältä alas , ei vain 1.5 m lähemmäs kaksi, kivikoon ja loukannut itsensä aiemmin illalla, sitten raahattu jne.
Onhan se mahdollista, ei sillä.

Muuten hyvä, mutta siitä olisi laulukirjassa, nyt ei mitään. Jätkät on kännissä ja toinen kalastaa.
Luulisi lukevan että toinen on JSP llä. :lol:
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:Sinä papillon olet hauska veijari, kun mainostat tuota kenkäkätköä muka omana tietonasi, jota et itsekään tiedä 100 varmasti. :D

Vaikka kuljitkin katselmuksen hinauksessa ei kenkäpiilo siinä mitenkään selvinnyt.

- hymm -
Paskapuhetta, en ole kulkenut minkään hinauksessa.
ETP stä löytyy kätkö poliisin merkitsemänä niin tarkasti kuin he sen tietävät.
Hymm Hymm. :lol:
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

papillon kirjoitti:Mitä tulee Hessun kuningasajatukseen siitä, että Nilssi olisi mennyt nurin vaikkapa naruihin ja suistunut törmältä alas , ei vain 1.5 m lähemmäs kaksi, kivikoon ja loukannut itsensä aiemmin illalla, sitten raahattu jne.
Onhan se mahdollista, ei sillä.
On mahdollista, mutta vain heikosti. Mitä tahansa voidaan arvata, ei siinä mitään. Mutta luulen, että verijälkiä olisi löydetty kivistä ja maastosta, jos nuo vammat ovat törmältä putuomisesta tuleet. Samoin Nilsin verijälkiä olisi tullut teltan kanakaisiin, kun hänet on raahattu sisään.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti: Paskapuhetta, en ole kulkenut minkään hinauksessa.
ETP stä löytyy kätkö poliisin merkitsemänä niin tarkasti kuin he sen tietävät.
Hymm Hymm. :lol:
Eli et tiedä kenkien lötöpaikkaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
papillon kirjoitti: Paskapuhetta, en ole kulkenut minkään hinauksessa.
ETP stä löytyy kätkö poliisin merkitsemänä niin tarkasti kuin he sen tietävät.
Hymm Hymm. :lol:
Eli et tiedä kenkien lötöpaikkaa.
Turhaa elvistelyä Awa, koska kukaan ei tiedä tarkkaa paikkaa. Tai, no, ei ainkaan Tuominen, joka hortoili katselmuksessa vain sinne päin.

Mutta sinähän saattaisit tietää sen, eikö totta?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eikö nuo teidän teorianne leukojen ja pään murtumista sitten ole arvuuttelemista?

Mielestäni ne ovat sitä mitä suurimmassa määrin ja vieläpä melko epäloogisia.

Kolme iskua teltan sisällä, olisi roiskutellut verta sinne sun tänne, mutta sitä roiskeverta ei ollut kuin ihan vähän ja sekin on voinut tulla jopa teltan ulkopuolelta.

Valumaverta sen sijaaan on kuulema ollut Gussen rotsilla, sekä oletetulla makuupaikalla, joka saattaisi viitata aiempaan onnettomuuteen.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:
papillon kirjoitti: Paskapuhetta, en ole kulkenut minkään hinauksessa.
ETP stä löytyy kätkö poliisin merkitsemänä niin tarkasti kuin he sen tietävät.
Hymm Hymm. :lol:
Eli et tiedä kenkien lötöpaikkaa.
Joo en tiedä lötöpaikkaa enkä tarkkaa löytöpaikkaa.

Vain sen 10 m tarkkuudella millä kaikki muutkin.

Ne jotka tietävät. :lol:
alpo
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 7:03 pm

Viesti Kirjoittaja alpo »

Hessu kirjoitti:
Uskoakseni Gusse on saaanut vammansa jo illan, taiaamuyön kuluessa, teutaroidessaan kännissä teltannarujen lähettyvillä ja niihin sotkeennuttuaan, suistunut turvalleen penkereeltä rannan kivikkoon.
Hyvin mahdollista, mutta miten selitän veriroiskeet teltassa. Nissen on täytynyt saada voimakas isku joko ulkopuoliselta tai sitten joltain teltassa olevalta. Verijälkien perusteella lähinnä IB: ltä.
Ai joo, nyttehä mä sen vasta hokasin.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Aivan niin Alpo.

Oletko lukenut kirjoitukseni siitä, kuinka yksi ihminen olisi pystynyt surmaamaan kolme henkilöä niin, ettei juurikaan ääntä olisi kuullut?

Koetapa etsiä se, niin siinä selviää monta asiaa yhdellä kertaa ja se miten kaikki olisi voinut mennä.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Etsi alpo myös ne vääjäämättä tulleet, raahautumisesta aiheutuneet verijäljet, kun Gustafsson on, "otsanahkaa rypistelemällä" tai kenties muilla keinoin, teltasta ulos raahautunut.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Vlad Kepes
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 7:19 am
Paikkakunta: Deep in the forest

Viesti Kirjoittaja Vlad Kepes »

Total OT:
awa kirjoitti:"otsanahkaa rypistelemällä" ulos raahautunut.
-Kutsutaan myös nimellä "etanakänni",käytetään raskaan baari-illan jälkeen kotiin pyrkiessä..

Tai kev.miettiessä Gussen kännitilaa.
"If you can´t eat it or fuck it,then kill it!"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Aivan niin Alpo.

Oletko lukenut kirjoitukseni siitä, kuinka yksi ihminen olisi pystynyt surmaamaan kolme henkilöä niin, ettei juurikaan ääntä olisi kuullut?

Koetapa etsiä se, niin siinä selviää monta asiaa yhdellä kertaa ja se miten kaikki olisi voinut mennä.
Hienoa Hessu, mainiota että opastat etsimään reilun parintuhannen enimmäkseen joutopuheen joukosta yhden joka sopii johonkin teoriaan, siinä missä joku toinen taas toiseen.

Etsipä alpo samantien lähimenneisyydestä Hessun jokin hieno kirjoitus siitä kuinka kartanon laituri pitenee viisinkertaiseksi kun tarvetta on tai sitten nilsin paino nousee kymmenisen kiloa kun tarvii saada teltannarut varmemmin poikki tai sitten tarinoita siitä kuinka Tamara Press olikin karvainen mies joka katseli kun Gagarin lensi sputnikilla.

Nämä kaikki ynnä paljon muuta on tullut Hessulle mieleen kun ajeli ake en ostamaan satoja euroja puheidensa mukaan maksaneita 28 euron rekisteriotteita.

Sitten on mielikuvitusjutut lisäksi. Runoista puhumattakaan, kaikkea löytyy.

Kliffaa hei - kevennys tosiasioista. :lol:
alpo
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 7:03 pm

Viesti Kirjoittaja alpo »

Awa kirjoitti:
Etsi alpo myös ne vääjäämättä tulleet, raahautumisesta aiheutuneet verijäljet, kun Gustafsson on, "otsanahkaa rypistelemällä" tai kenties muilla keinoin, teltasta ulos raahautunut.
Niin, enpä tiedä näkyykö teltassa muitakaan raahautumisesta aiheutuneita jälkiä. Ruumiita oli kuitenkin siirretty, sehän on faktaa
Ai joo, nyttehä mä sen vasta hokasin.
Vastaa Viestiin