Mutta kun tämä yksi veikkonen on nyt tiensä tänne löytänyt, niin ehkä ketjun aloittaja olikin vahingossa kaukoviisas tuon huuhaan kanssa
edit: yllättäen taas typotti..
Tämä on Uskonnot-ketju. Tarkoitus on keskustella uskonnoista, mutta oikea keskustelu kuihtuu siihen, että sinä bluerein tulet tänne julistamaan omaa uskontoasi. Mielestäni kaikille avoimen keskustelufoorumin tarkoitus ei ole, että yksi henkilö evankelioi toisia (kuten aiemmin kerroit tehneesi).bluerein kirjoitti:clyde Päinvastoin, minä tiedän mitä tässä maailmassa tapahtuu, siitähän olen täällä kertonutkin aika paljon, mutta kai te itsestänne täällä puhuttekin, sellaisia omalla tavallaan viisaita töksäytyksiä tulee koko ajan, keskustelemisesta puhumattakaan, mutta en minä vihaa teitä. Te olette arvokkaita kaikkivaltiaan Jumalan silmissä, hän Rakastaa teitä, jos elämässänne tulee sellainen hetki, sellainen tilanne, jolloin ette voi muuta tehdä, niin pyytäkää että Jumala ja Jeesus auttaisi teitä, mutta pyytäkää vilpittömällä sydämellä.
Te olette vielä nuoria ja elämä on teillä edessänne, kirjoituksistanne päätellen, ei ole mitään iloista ja kaunista tullut esille, toivon että teidän loppu elämällänne olisi tarkoitus ja päämäärä, päämäärä olla kerran Taivaassa, ja pelastaa sielunne Iankaikkiselta kadotukselta.
Olisin mielelläni keskustellut teidän kanssanne, mutta kun teiltä tulee noitä omituisia töksäytyksiä, niin mitä noihin sit voi vastata, tämä ketju olis ollut uskonto ketju, mutta ei kai se sit olekkaan.
Näitä ketjuja saatetaan lukea vielä vuodenkin päästä ihan hyvin eikä ole kovin kiva jos seassa on poistettuja viestejä. Muokkausta ja poistamista tulisi siis käyttää vain harkiten.Bluerain: Minulla on se tapa että poistan viestini jotka on jo luettu, ja kun lomani on lopussa, ja projetit odottaa, niin en ole täällä enää. Voitte jatkaa siitä mihin minä jäin.
Olen huomannut että copper sinä olet asiallinen, ja sinussa on jotain kaunista. Muistan teitä rukouksissani.
(( chopperille vielä sanoisin, että onhan täällä mahd. muokata ja poistaa viestejä, eikä se ole tään foorumin vastaista.))
Näin teemme. Toisiamme rakastaen.Clyde kirjoitti: Nyt voimmekin jatkaa otsikon mukaisesti kun rakas bluerein on lähtenyt keskuudestamme.
Mielenkiintoinen ja itselleni vaikeasti hahmotettava asia.. en nimittäin ole päättänyt uskonko sellaiseen vai en. Uudelleensyntymisen puolesta puhuvat ne kokemukset, kun entuudestaan vieras paikka tai ihminen on tuntunut yllättävän tutulta. Aivan kuin olisin käynyt jossakin aiemmin vaikka en olisikaan.. ja tavannut jonkun ihmisen, joka vieraanakin tuntuu läheiseltä.Clyde kirjoitti:
Mitä mieltä olette uudelleen syntymisestä?