Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti: Vaadin Supernovalle ankaraa rangaistusta palstan sääntöjen rikkomisesta.
Mikään yhden viikon kurtushuone ei riitä, koska kyse on jo moninkertaisesta rikkomuksesta, josta olisi kuulunut rangaista jo aikaisemmin.
Sinun vaatimukset on sinun vaatimuksiasi ja niille on annettava sen mukainen arvo.

Mitä sääntöä minä olen toistuvasti rikkonut ja kuinka pitkälle taannehtivasti haluat viestejä käydä läpi.

Jo tässä ketjussa olet useamman kerran yllyttänyt minua rikkomaan sääntöjä jotta saisit hyeenana kirkua että nova kiusaa, bannia sille. Logiikkasi on juuri samaa mitä muistan alaluokilta koulusta, ja sinä olet sentään jo aika vanhus alaluokkalaisiin verraten.

Eikö se ole mikään sääntörikkomus että pyrit saamaan minua tekemään jotain joka aiheuttaisi minulle bannia. En minä bannia pelkää mutta se harmittaisi jos sinä saisit minut moiseen houkuteltua.

Kerro jo helvetissä sille tuntemallesi, jota kuulemma "epäilen" sinuksi, kuka olen. Silloin teet sen palstan ulkopuolella etkä näin sääntöjä riko.

Väännät ja käännät mutta muuhun sinusta näköjään ei ole.

Sinulle ja pharaolle yksin ja erikseen totean myös että en tallenna viestejä kovalevylleni. En edes sinun maza, vaikka syytä ehkä olisi ollut. Vanhimpia viestejäsi minulla siis ei ole, mutta ne jotka on, ovat semmoisia joissa totisesti puhut henkilöllisyyksistä.

Ehei... älä luule että sat minut tuohon ansaan.

niin ja mikä oli se juttu että odottelit minulle jo yhteydenottoa mutta sitten kerrot ettei asianomainen tiedä minusta???

Valehtelija valehtelee koska uskoo toistenkin niin tekevän. Kuulutko nimim. maza tuohon porukkaan vai oletko niitä ihan alkuperäisiä valehtelijoita?

n :evil:
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Haha. Kiemurtelusi on säälittävää. Mato on jo koukussa.

Nyt tuli ylläpidon linjakin todistettua. Murhainfossa on sallittua:
- Kertoa toisen kirjoittaja etunimi ja sukunimen 1. kirjain
- Kertoa, missä kirjoittaja asuu
- Kertoa kirjoittajan ammatti
- Kertoa kirjoittajan ikä

Murhainfon on nyt päivitettävä sääntönsä. Olemme saaneet suuria vapauksia joita kilvan käyttäkäämme!!!
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Eihän minulla ole pienintäkään aavistusta siitä missä asut. Sinä kyselit aikoinasi pihlajamäestä ja minä totesin etten siellä asu.

Ammatistasikaan en ole puhunut. Jos olen jotain ammattiisi liittyvää vihjannut, niin olen toki samalla kirjoitamisella puhunut omasta ammatistani. Kas kun amisjannut harvemmin tekee työtä tekstin parissa.

Miten olen voinut vihjaista ikääsi muuta kun että vanhus olet, kun en ikääsi tiedä.

Kaiken kaikkiaan viestisi kertoo että tunnet sinuksi epäilemäni paremmin kuin hyvin.

Ai että mato on koukussa? Nielaise ja vie lujasti niin saat kaupanpäälle siimaa.

n :twisted:
Maza
Jane Marple

Älä selitä amistollo. Olet nalkissa. Mieti sitä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Niinkauan kuin joku vanha äijä kertoo mun olevan nalkissa ja kehottaa miettimään sitä, niin en asiaan juuri vähempää energiaa voisi uhrata.

Ai että amistollo... :P Meriraukoiksi kutsuttiin sellaisia hukkuneita jotka merivirrat toivat toisinaan pintaan paikallesattuneiden kauhuksi. Ajatustoimintaa heillä ei siis ollut. Jospa minä sitten kutsun sinua meriraukaksi.

n
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Väärien tietojen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:En valehtele ja sinä olet vanhus.

Enkä ole levitellyt yhteystietojasi.

Puhut äijä paskaa
Et tietenkään ole levitellyt yhteystietojani, koska et tiedä niitä. Minähän puhun sinun olettamistasi henkilötiedoista, jotka ovat täysin vääriä. Miten minä saisin sinun amiskoulun hapattamiin aivoisiisi iskostettua sen tosiasian, että minä vain yritän suojella sinua mokaamasta itseäsi enempää. Luulisi Wagnerin kohtalon olevan sinulle jo riittävä esimerkki siitä, mitä väärien tietojen levittäminen Internetissä voi pahimmillaan aiheuttaa.
Enkä todellakaan ole mikään vanhus. Tämäkin typerä heitto perustuu samoihin vääriin tietoihisi.
Minkä kohtalon ?
Pidän solvauksena väitettäsi siitä, että olisin levittänyt vääriä tietoja internetissä. Niin en ole tehnyt.

Ihmeellisintä on, että juuri Sinä syytät jotakuta väärien tietojen levittämisestä muistaen, kuinka paljon Bodom-keskustelujen aikana on tullut tarpeetonta kuonaa esimerkiksi Kopla-9- ja Arska-tarinoistasi, joilla ei kertomasi perusteella näytä olleen minkäänlaista todellisuuspohjaa.

Henkilöllisyyttäsi en ole koskaan lähtenyt arvailemaan mutta siitä olen varma, että jostain käsittämättömästä syystä olet ollut sotkemassa asiakeskustelua Bodomin kolmoissurmista niin kauan, kun sitä on käyty ja olen siihen osallistunut.

Yhteenkään Arskaan ja hänen lähijengiinsä koskevaan asiakysymykseen et ole koskaan osannut vastata oikein.

Miksi?

Koska et ole tiennyt vastausta niihin.

Mitään "Kopla-9"-porukkaa ei ole eikä ole ollut kuin mielikuvituksessasi.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple

Re: Väärien tietojen ?

Wagner kirjoitti: Pidän solvauksena väitettäsi siitä, että olisin levittänyt vääriä tietoja internetissä. Niin en ole tehnyt.

Ihmeellisintä on, että juuri Sinä syytät jotakuta väärien tietojen levittämisestä muistaen, kuinka paljon Bodom-keskustelujen aikana on tullut tarpeetonta kuonaa esimerkiksi Kopla-9- ja Arska-tarinoistasi, joilla ei kertomasi perusteella näytä olleen minkäänlaista todellisuuspohjaa.

Henkilöllisyyttäsi en ole koskaan lähtenyt arvailemaan mutta siitä olen varma, että jostain käsittämättömästä syystä olet ollut sotkemassa asiakeskustelua Bodomin kolmoissurmista niin kauan, kun sitä on käyty ja olen siihen osallistunut.

Yhteenkään Arskaan ja hänen lähijengiinsä koskevaan asiakysymykseen et ole koskaan osannut vastata oikein.

Miksi?

Koska et ole tiennyt vastausta niihin.

Mitään "Kopla-9"-porukkaa ei ole eikä ole ollut kuin mielikuvituksessasi.

8)
Pidän törkeänä solvauksena sitä, että syytät minua Kopla-9 keskustelusta. Syyllinen siihen on Urho, joka aloitti Kopla-8 debatin täällä Murhainfossa.

Ja syytät MINUA Arska-tarinoista??? Voi hyvänen aika sentään. Mitäpäs jos katsoisit peiliin, niin siellä sinua katsoo Arska-saagan levittäjä. Minä en ole mitään muuta tehnyt kuin puolustanut vanhaa kaveriani, jonka tarpeettomasti yhdistät Bodomin tapahtumiin.

Minä en ymmärrä, mitä sinä selität Bodom-keskustelun sotkemisesta. Enhän minä edes kirjoita siihen ketjuun.

Tietenkään mitään Kopla-9 porukkaa ei ole. Se on Urhon mielikuvituksen tuotos.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Niinkauan kuin joku vanha äijä kertoo mun olevan nalkissa ja kehottaa miettimään sitä, niin en asiaan juuri vähempää energiaa voisi uhrata.

Ai että amistollo... :P Meriraukoiksi kutsuttiin sellaisia hukkuneita jotka merivirrat toivat toisinaan pintaan paikallesattuneiden kauhuksi. Ajatustoimintaa heillä ei siis ollut. Jospa minä sitten kutsun sinua meriraukaksi.

n
Kuka vanha äijä on kertonut sinun olevan nalkissa?

MIksi viittaat mereen?
Pharaoh
Martin Beck

saagailijat

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Haluan muistuttaa, kuka nämä sadut tänne palstalle on tuonut, ettei totuus unohtuisi: Arskailut ovat Wagnerilta, Paavoilut Novalta ja koplailut Urholta.

Ja Novan tuskin on fiksua äijitellä itseään nuorempia, ja varsinkin jos kohteen sukupuolikaan ei ole tiedossa. :wink:
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Anna tieto ja tutki palautetta, niin näet yhteydet

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:Haluan muistuttaa, kuka nämä sadut tänne palstalle on tuonut, ettei totuus unohtuisi: Arskailut ovat Wagnerilta, Paavoilut Novalta ja koplailut Urholta.

Ja Novan tuskin on fiksua äijitellä itseään nuorempia, ja varsinkin jos kohteen sukupuolikaan ei ole tiedossa. :wink:
Kyllä alunperin taisi olla niin, että Kopla-9-tarina ja niihin liitetty Arska olivat Mazan "hengentuotteita" joilla ei todellakaan ollut mitään tekemistä oikean Arskan kanssa.
Urho mahdollisesti nosti tuon vanhan koplakeskustelun esiin mutta ei toki ole sen luoja.
Ei ole mitään Arskailua: Arska sai naamansa Rikos-lehteeen jo 1994 ja pääsi Bodom-palstoille tunnustettuaan surmanneensa Bodomilla(kin).
Sen tosin olen huomannut, että joku Arskalle tietoja välittää, jopa yksityiskeskusteluihin liittyvää. Syytä en lähde arvailemaan, nimimerkin tiedän...
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ja kukaanhan ei ole ollut tietoinen, että ko. herrasmies tänne kirjoittaa? :lol: Eli terveisiä vaan Arska, olet helpommin tunnistettavissa kuin arvaatkaan.
Maza
Jane Marple

Re: Anna tieto ja tutki palautetta, niin näet yhteydet

Wagner kirjoitti:Kyllä alunperin taisi olla niin, että Kopla-9-tarina ja niihin liitetty Arska olivat Mazan "hengentuotteita" joilla ei todellakaan ollut mitään tekemistä oikean Arskan kanssa.
Urho mahdollisesti nosti tuon vanhan koplakeskustelun esiin mutta ei toki ole sen luoja.
Ei ole mitään Arskailua: Arska sai naamansa Rikos-lehteeen jo 1994 ja pääsi Bodom-palstoille tunnustettuaan surmanneensa Bodomilla(kin).
Sen tosin olen huomannut, että joku Arskalle tietoja välittää, jopa yksityiskeskusteluihin liittyvää. Syytä en lähde arvailemaan, nimimerkin tiedän...
8)
Älä jauha paskaa viskinenä. Minulla ei ole MITÄÄN tekemistä minkään Koplan kanssa.

Urho nimenomaan ON Kopla-saagan luoja. Voit kysyä asian yksityiskohdat häneötä. Asia ei mitenkään liity minuun. Katson solvaukseksi sen, että liittät nämä asiat minuun.

Minä välitän tietoja Arskalle. Onhan se nyt jumankauta sikamaista, että hyvää kaveriani syytetään täällä murhista.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Niinkauan kuin joku vanha äijä kertoo mun olevan nalkissa ja kehottaa miettimään sitä, niin en asiaan juuri vähempää energiaa voisi uhrata.

n
Nyt Nova amistollo ylitit rajan.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Loka kirjoitti:Ja kukaanhan ei ole ollut tietoinen, että ko. herrasmies tänne kirjoittaa? :lol: Eli terveisiä vaan Arska, olet helpommin tunnistettavissa kuin arvaatkaan.
Kyllä 3000 kirjoittajaan voi sisältyä jo useampikin kaikkia etunimiä. Mutta eikö tuollainenkin vihjailu ole sääntöjen vastaista? Wagner ja Novahan samanlaisesta jo bannattiin.
Maza
Jane Marple

Kiitän ylläpitoa asiallisista otteista Supernovaa ja Wagneria kohtaan.

Totean lautamies-ottelun Mazan ja Supernovan välillä päättyneeksi Mazan voitoksi luvuin 6-0. En näe enää mitään syytä palata keskustelun keskeiseen teemaan.

Toivon ja oletan myös Supernovan kunniottavan päätöstäni.
Vastaa Viestiin