Artisti Itä-Helsingistä huudatti lapsilla kirosanoja - lopetti keikan rasistinen huutelun takia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Stonedar
Axel Foley

Re: Artisti Itä-Helsingistä huudatti lapsilla kirosanoja - lopetti keikan rasistinen huutelun takia

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

holmesin haamu kirjoitti: Ma Elo 18, 2025 7:29 am
viivahattu kirjoitti: La Elo 16, 2025 3:40 pm Lapsilla on siis jokseenkin ok huudattaa vittua ja perkelettä, mutta annas jos yksi lapsi sanoo neekeri, niin se on koko maakunnan laajuinen ongelma. Uussuomalaiset taas uussuomalaistelee, ei mitään yllättävää sen puolesta.
Onhan tämä aika mielipuolista. Tietysti oli oma vika kutsua kyseinen artisti tuonne. Jatkossa nämä voidaan jättää kutsumatta. Ei tarvitse maksaa tyhjästä.
Ensi kerralla tapahtuman järjestäjä huokaisee syvään, ja soittaa Klamydian keikkamyyjälle.
Knobster
Adrian Monk

Re: Artisti Itä-Helsingistä huudatti lapsilla kirosanoja - lopetti keikan rasistinen huutelun takia

Viesti Kirjoittaja Knobster »

*Poistettu lautamiestekstiä väärästä paikasta*tm
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Knobster kirjoitti: Ma Elo 18, 2025 6:54 pm Aina te vain kykenette ylittämään itsenne. Typeryys todellakin on ääretöntä.

Rasimi + idioottimainen neekerin-huutelu on hieman eri asia kuin kiroilu. Mene itse kuuntelemaan idioottia huutamassa pinkistä läskiposkistasi kesken duuni. Helvetin älykästä. Ei ihme että Satakunnassa tapahtui, tuolla Persuleiden luvatussa "maassa".
Rasismi rasismi uliuliuliuu. Siellä siis aikuinen räpättäjä oli avannut keikkansa kiroilemalla salin täydelle lapsia kuin humalainen merimies, mitä vitun "duunia" sellainen on? Keikan olisi pitänyt loppua siihen paikkaan muutenkin, mutta suojavärillä pääsee pitkälle. Sitten joku kasiluokan kovanaama oli päättänyt päräyttää neekerin. Ja sai kuule varmasti paljon enemmän kuin uskalsi toivoakaan, keikka loppui siihen ja lehdissä kirjoitellaan. Taas yksi saatanan tyhjä kohu. Toki ei yllätä tippaakaan, että eräille tulee yllätyksenä, että teinipojat saattavat tuollaista tehdä ihan vaan herättääkseen pahennusta.

Kun itse olin yläasteella, meille kävi siellä puhumassa joku suomenruotsalainen näyttelijä, päivänselvä homo. No totta kai joku huusi sitä hinttariksi, mistä mies otti välittömästi kopin ja käänsi homman niin, että kun minä en ole loukannut sinua, niin miksi sinä yrität loukata minua. Minuutin päästä hinttaria huutanut kovis luimisteli penkissään korvat punaisena ja puhuja jatkoi juttuaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ne ovat jumalauta kakaroita. Ei niiden laittaminen muutamalla sanalla ojennukseen vaadi mitään muuta kuin aikuisen ihmisen terveen itsetunnon ja nopean reagoinnin. Tuollainen uhriutuminen ja vinkuminen ei tee mitään muuta kuin pahentaa asiaa.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

On siis olemassa keino millä pääsee räpistä eroon. Kyseinen höpöttäminen ei ole aitoa musiikkia nähnytkään, ja ihan sama minkä värinen joujou-ukko siellä lavalla loikkii. Räppi pitäisi määritellä vaikka runonlausunnaksi.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jos on huudettu homoneekeri, on oltu ainakin 50% oikeassa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

viivahattu kirjoitti: Ma Elo 18, 2025 7:29 pm
Knobster kirjoitti: Ma Elo 18, 2025 6:54 pm Aina te vain kykenette ylittämään itsenne. Typeryys todellakin on ääretöntä.

Rasimi + idioottimainen neekerin-huutelu on hieman eri asia kuin kiroilu. Mene itse kuuntelemaan idioottia huutamassa pinkistä läskiposkistasi kesken duuni. Helvetin älykästä. Ei ihme että Satakunnassa tapahtui, tuolla Persuleiden luvatussa "maassa".
Rasismi rasismi uliuliuliuu. Siellä siis aikuinen räpättäjä oli avannut keikkansa kiroilemalla salin täydelle lapsia kuin humalainen merimies, mitä vitun "duunia" sellainen on? Keikan olisi pitänyt loppua siihen paikkaan muutenkin, mutta suojavärillä pääsee pitkälle. Sitten joku kasiluokan kovanaama oli päättänyt päräyttää neekerin. Ja sai kuule varmasti paljon enemmän kuin uskalsi toivoakaan, keikka loppui siihen ja lehdissä kirjoitellaan. Taas yksi saatanan tyhjä kohu. Toki ei yllätä tippaakaan, että eräille tulee yllätyksenä, että teinipojat saattavat tuollaista tehdä ihan vaan herättääkseen pahennusta.

Kun itse olin yläasteella, meille kävi siellä puhumassa joku suomenruotsalainen näyttelijä, päivänselvä homo. No totta kai joku huusi sitä hinttariksi, mistä mies otti välittömästi kopin ja käänsi homman niin, että kun minä en ole loukannut sinua, niin miksi sinä yrität loukata minua. Minuutin päästä hinttaria huutanut kovis luimisteli penkissään korvat punaisena ja puhuja jatkoi juttuaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ne ovat jumalauta kakaroita. Ei niiden laittaminen muutamalla sanalla ojennukseen vaadi mitään muuta kuin aikuisen ihmisen terveen itsetunnon ja nopean reagoinnin. Tuollainen uhriutuminen ja vinkuminen ei tee mitään muuta kuin pahentaa asiaa.
No en tiedä missä tynnyrissä aikaanne vietätte, mutta ainakin täälläpäin kiroilee ja homottelee n. 8-10v lapset rannalla ilman yllyttämistäkin.
viivahattu
Watson itse

Sitä suuremmalla syyllä niitä ei pitäisi enää yhtään enempää siihen yllyttää. Kyllä minä sen ymmärrän, että joku somppuräppäri ei tämmöistä asiaa kykene tajuamaan, mutta ei ilmeisesti kykene moni muukaan.
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

lonesjucca kirjoitti: Ti Elo 19, 2025 3:05 am
viivahattu kirjoitti: Ma Elo 18, 2025 7:29 pm

Rasimi + idioottimainen neekerin-huutelu on hieman eri asia kuin kiroilu. ---
Rasismi rasismi uliuliuliuu. --- Toki ei yllätä tippaakaan, että eräille tulee yllätyksenä, että teinipojat saattavat tuollaista tehdä ihan vaan herättääkseen pahennusta.

Kun itse olin yläasteella, meille kävi siellä puhumassa joku suomenruotsalainen näyttelijä, päivänselvä homo. No totta kai joku huusi sitä hinttariksi, mistä mies otti välittömästi kopin --- Tuollainen uhriutuminen ja vinkuminen ei tee mitään muuta kuin pahentaa asiaa.
No en tiedä missä tynnyrissä aikaanne vietätte, mutta ainakin täälläpäin kiroilee ja homottelee n. 8-10v lapset rannalla ilman yllyttämistäkin.
...kunnes hukkuvat?
Mens malus in corpore sano
Keplotteleva konna
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

lonesjucca kirjoitti: Ti Elo 19, 2025 3:05 am No en tiedä missä tynnyrissä aikaanne vietätte, mutta ainakin täälläpäin kiroilee ja homottelee n. 8-10v lapset rannalla ilman yllyttämistäkin.
Sellaisilla rannoilla, missä eivät neekerit homottele ja huku.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Sepä onkin taitolaji, että pystyy yhtäaikaa kiroilemaan ja hukkumaan.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

viivahattu kirjoitti: Ti Elo 19, 2025 6:39 am Sitä suuremmalla syyllä niitä ei pitäisi enää yhtään enempää siihen yllyttää. Kyllä minä sen ymmärrän, että joku somppuräppäri ei tämmöistä asiaa kykene tajuamaan, mutta ei ilmeisesti kykene moni muukaan.
Niin no, kansallis-somalisten idoli Klamydia laulaa pillusta ja raiskailusta, mutta ehkä se sitten on parempi?
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Pate Mustajärvi aloitti joskus 2000-luvun alussa kuulemma ikärajattoman keikan sanomalla ensimmäisenä että vittu kun tekee mieli pillua tms.
Keplotteleva konna
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Ifigeneia kirjoitti: Ti Elo 19, 2025 9:26 am Sepä onkin taitolaji, että pystyy yhtäaikaa kiroilemaan ja hukkumaan.
"Vitu etä hukuta"
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Jannes
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Jannes »

lonesjucca kirjoitti: Ti Elo 19, 2025 10:07 am Niin no, kansallis-somalisten idoli Klamydia laulaa pillusta ja raiskailusta, mutta ehkä se sitten on parempi?
No siis, ne sällit soitti sentään musiikkia ja oli aitoja taiteilijoita, tuo on vaan neekeri ja siihen ne meriitit sitten jäävätkin.
viivahattu
Watson itse

lonesjucca kirjoitti: Ti Elo 19, 2025 10:07 am
viivahattu kirjoitti: Ti Elo 19, 2025 6:39 am Sitä suuremmalla syyllä niitä ei pitäisi enää yhtään enempää siihen yllyttää. Kyllä minä sen ymmärrän, että joku somppuräppäri ei tämmöistä asiaa kykene tajuamaan, mutta ei ilmeisesti kykene moni muukaan.
Niin no, kansallis-somalisten idoli Klamydia laulaa pillusta ja raiskailusta, mutta ehkä se sitten on parempi?
Käykö se yläasteiden liikuntasaleissa näitä rallejaan vetämässä, vai soittaako kuitenkin ehkä aikuiselle yleisölle, joka on tullut paikalle nimenomaan heitä katsomaan? Ei ole oikein nuorison suosiossa tuo Klamydia ollut muutenkaan enää pariin vuosikymmeneen, ja ilmaisu on siistiytynyt aika lailla uran alkuvaiheista.
Stonedar kirjoitti: Ti Elo 19, 2025 10:55 am Pate Mustajärvi aloitti joskus 2000-luvun alussa kuulemma ikärajattoman keikan sanomalla ensimmäisenä että vittu kun tekee mieli pillua tms.
Kuinkas monta vuosikymmentä vielä tästä eteenpäin Afrikan sarven uussuomalaiset saavat käyttää "Noku Pate Mustajärvikin kerran" -korttia? Pate Mustajärveä muuten pidettiin aivan täytenä junttina tuohon aikaan, ihan aiheesta, ja se sai siitä kuulla aivan jatkuvalla syötöllä. Vanhemmiten sekin on toki rauhoittunut ja alkanut saada pikkuisen laajempaa arvostusta.
Vastaa Viestiin