Horoskooppisi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Horoskooppisi?

Viesti Kirjoittaja aamu »

Äh,olisin tehnyt tästä sellaisen gallupin vastausvaihtoehtoineen, mutta niitä vastausvaihtoehtoja oli kuulema oli liikaa :?

Joten,katsotaan mitä tähtimerkkejä Minfolaisista löytyy,olisiko kenties suuri enemmistö jotain määrättyä merkkiä :wink:

Lisäkysymys; Uskotko ASTROLOGIN LAATIMIIN horoskooppeihin? Onko sinulle koskaan laadittu sellaista?


Oma vastaukseni; olen rapu,ja on laadittu luonnehoroskooppi. Se piti hyvin paikkansa, siinä oli paljon sellaista,joka ei kuulu perusravulle (kuten että rakastan reissata, ja olen aika kapinallinen, enkä erityisesti pidä lapsista).

Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2409
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Olen Vaaka, mutta aurinkomerkki ei ihan kaikkea vielä kerro. Joitakin Vaa´alle luettuja piirteitä sentään löytyy: olen esteetikko, kaipaan harmoniaa ja rauhaa vaikka olenkin melko eloisa luonne, oikeudenmukaisuudentaju on vahva, pidän hyvästä ruoasta etc.

Kuva

Ai niin, kysyit vielä lisää.. minulla on tarkan syntymähetken mukaan laadittu kartta jossakin (kadoksissa..), ja se kertoi menneen elämäni tapahtumat tosi tarkasti. Tulevaisuuskuvaa en muista, sillä tuosta kun sen netistä vedin on aikaa. En usko ennustaviin, tai päivähoroskooppeihin.
Viimeksi muokannut Juliet Jones, Ke Marras 19, 2008 10:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Jousimies olen.

Enkä usko astrologiaan tai mihinkä muihinkaan povauksiin.
Mitään henkilökohtaista horoskooppia mulle ei kyllä ole koskaan tehty.
"Yöperho on koteloitunut"

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Olen syntynyt silloin kuin Vaakojen väitetään syntyneen. Perusskeptikkona en usko, että ihmiset voitaisiin luokitella kahteentoista erilaiseen luonneluokkaan tai että taivaankappaleiden liike syntymämme hetkellä vaikuttaisi elämäämme sen enempää kuin raitiovaunujen liike samalla hetkellä (vrt sporalogia).

kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Härkä. En usko horrorskooppeihi.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tyypillinen kaksonen...En usko horoskooppeihin muuten kuin luonteenpiirteissä,en ennustuksiin,tosin ei oo koskaan tehty henk.kohtaista ennustusta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kiitos, Juliet, löysin kuvasi avulla hienot sivut :)

Ja itsehän olen tietysti ikuinen Neitsyt, ja vieläpä tyypillinen sellainen (pikkutarkka pilkunn****ja 8)

Kuva
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Vesimies - kuvaillut luonteenpiirteet löytyvät, jopa hämmästyttävästi. 8)
Nothing is quite what it seems

Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Olen härkä, nouseva härkä ja kuu on oinaassa. Eli on laadittu henkilökohtainen horoskooppi ja se piti hyvin paikkansa.
En tiedä uskonko vai enkö, luulen että olisin löytänyt itsestäni luonteenpiirteitä, jotka sopisivat mihin tahansa horoskooppiin. Mutta olen kyllä hyvin itsepäinen, joten kai sitä härkääkin on mukana.

Wrath
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 2:54 pm

Viesti Kirjoittaja Wrath »

Olen horoskoopiltani kalat. En ole koskaan uskonut horoskooppeihin. Toisaalta en ole koskaa erityisemmin perehtynyt. Äsken luin randomilla googlettamieni sivujen erilaisia kuvauksia kaloista, ja kaikki sopivat itseeni lähes täydellisesti. Pelottavaa. Jospa sittenkin.

Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Kalat.
Vaikka en yhtään noihin uskokaan, niin silti minäkin olen mielestäni varsin tyypillinen kalat.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla

Elephant
Harjunpää
Viestit: 306
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 4:07 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Härkä ja itsepäinen kuin mikä! Ihan hyvin kuvastaa härän luonne minua.
Joihinkin jokapäiväisiin IltaSanomien etc horoskooppeihin en usko, mutta jos ihan tehdään ja tutkitaan kaikki laskevat ja nousevat, uskon. Itelleni ei ole kyllä tehty ja jonkin pennin se kuulema maksaakin.
Mutta jännästi ne horoskoopit kuvastaa meitä 8)
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario

Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Kaksonen ja omasta mielestäni melko tyypillinen sellainen :mrgreen: ...enkelistä piruksi ja takaisin alle kahteen sekuntiin :D

Ei ole tehty mitään luonnehoroskooppia,se voisi olla kyllä mielenkiintoinen. Mitään tulevaisuuten liittyviä ennustuksia en halua missään nimessä tietää.
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Horoskopian aakkoset, 3 päämerkkiäni kuvauksineen (tein oman karttani joskus 12-vuotiaana, iässä, jolloin luin myös Bhagavadgitaa ym. hauskaa):

Vesimies. Hyvät puolet: luova älykkö. Huonot puolet: pervo besserwisser.

Härkä. Hyvät puolet: earth goddess. Huonot: pässi.

Kalat. Hyvät puolet: sensitiivinen selvännäkijä. Huonot: yliherkkä; elävä todiste siitä, että kala ui hyvin paitsi valko- niin myös punaviinissä.

Itseni lisäksi olen tavannut vain yhden ihmisen, jolla on myös kuu Kaloissa. Terveisiä 8)
Every ship must sail a world.

hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2370
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Minä olen horoskoopiltani Vaaka, olen jossain määrin tyypillinen vaaka :D
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra

Vastaa Viestiin