Sinun vaatimukset on sinun vaatimuksiasi ja niille on annettava sen mukainen arvo.Maza kirjoitti: Vaadin Supernovalle ankaraa rangaistusta palstan sääntöjen rikkomisesta.
Mikään yhden viikon kurtushuone ei riitä, koska kyse on jo moninkertaisesta rikkomuksesta, josta olisi kuulunut rangaista jo aikaisemmin.
Mitä sääntöä minä olen toistuvasti rikkonut ja kuinka pitkälle taannehtivasti haluat viestejä käydä läpi.
Jo tässä ketjussa olet useamman kerran yllyttänyt minua rikkomaan sääntöjä jotta saisit hyeenana kirkua että nova kiusaa, bannia sille. Logiikkasi on juuri samaa mitä muistan alaluokilta koulusta, ja sinä olet sentään jo aika vanhus alaluokkalaisiin verraten.
Eikö se ole mikään sääntörikkomus että pyrit saamaan minua tekemään jotain joka aiheuttaisi minulle bannia. En minä bannia pelkää mutta se harmittaisi jos sinä saisit minut moiseen houkuteltua.
Kerro jo helvetissä sille tuntemallesi, jota kuulemma "epäilen" sinuksi, kuka olen. Silloin teet sen palstan ulkopuolella etkä näin sääntöjä riko.
Väännät ja käännät mutta muuhun sinusta näköjään ei ole.
Sinulle ja pharaolle yksin ja erikseen totean myös että en tallenna viestejä kovalevylleni. En edes sinun maza, vaikka syytä ehkä olisi ollut. Vanhimpia viestejäsi minulla siis ei ole, mutta ne jotka on, ovat semmoisia joissa totisesti puhut henkilöllisyyksistä.
Ehei... älä luule että sat minut tuohon ansaan.
niin ja mikä oli se juttu että odottelit minulle jo yhteydenottoa mutta sitten kerrot ettei asianomainen tiedä minusta???
Valehtelija valehtelee koska uskoo toistenkin niin tekevän. Kuulutko nimim. maza tuohon porukkaan vai oletko niitä ihan alkuperäisiä valehtelijoita?
n