Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Johan ois saanu vielä lähteä ton Tuulin mukana. Olisivat päässeet hotelliin harrastamaan seksiä. Viime päivinä on alkanut ärsyttää viimesen päälle sen itserakas olemus ja käytös. Exä tanakkana ulkona ja äijä vonkaa jokaista misua talossa. Tulee vaikutelma teinipojasta, jolla on juuri alkanut seisomaan.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jaaha. Taitaa olla Anniinan vuoro voittaa. Ei ole enää oikein persoonia talossa toisin kuin edellisinä kausina. Terolle voisin voiton myös suoda, on se sen verran omituinen höpöttäjä.

Nythän mä vasta tajusin että viimeisen viikon ratoksi pojat voivat tehdä 3-1 ylivoimalla Anniinasta ilmatiiviin! :lol:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^hahah :D Siinä sitä olis viikkotehtävää kerrakseen :oops:
Nerot hallitsevat kaaoksen
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Kyllä Anniina pitää "haavan" kiinni loppuun asti..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Kukkakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 1:31 pm

Viesti Kirjoittaja Kukkakaali »

Hoppas se Tero voittaa. Ei noita muita oikein jaksa ... :roll:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Anniinahan sen voittaa, mutta tuskin sitä itse tulee tajuamaan. Vähän tyhymä tyttönen, mutta tuommoset luonnonlapset ne on aina voittaneet. (Sari, Perttu ja se mikäsenytolihomo)
Kukkakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 1:31 pm

Viesti Kirjoittaja Kukkakaali »

Loka kirjoitti:Anniinahan sen voittaa, mutta tuskin sitä itse tulee tajuamaan. Vähän tyhymä tyttönen, mutta tuommoset luonnonlapset ne on aina voittaneet. (Sari, Perttu ja se mikäsenytolihomo)
Juuri sen takia toivon että Tero voittais, kun tuo Anniina on liikaa samaa kaavaa edellisten voittajien kanssa. Eihän tuo Terokaan varsinaisesti mikään järjen jättiläinen ole, mutta ainakin se on erilainen, sellainen omituinen höpöttäjä.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

En tiedä onko mulla kuulossa vikaa mutta jotenkin en saa selvää ton Teron puheesta, jotenkin äärimmäisen sekavasti jäsentää puheensa ja sössöttää hiljaa, ei jää mitään mieleen tuosta kun jotenkin huono artikulaatio.

EDIT: Vähän olen itse seurannu mutta massit antaisin Johanille, jotenkin minusta aidoimman, aidosti hauskimman ja rennoin kaveri tuolta, tulisi tod näk toimeen keitolla.
Viimeksi muokannut Bombay, Ti Marras 25, 2008 9:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mielestäni Tero pelaa liikaa ansaitakseen voiton. En usko hänen olevan niin omituinen kuin antaa ihmisten ymmärtää. Tuulin kanssa pelehtiminenkin oli häneltä luultavasti silkkaa peliä ja viettejä. Hän oletti yleisöä kiinnostavan petipuuhat talossa ja sitä hän yleisölle tarjosi.

Anniina taas on pirteä ja iloinen tyttö, joka ei ole ilkeä kenellekään ja kohtelee muita asukkaita hyvin. Häntä on hauska seurata, koska hän osaa nauraa itselleen ja omalle typeryydelleen ja on vielä nättikin. Anniinalle massit :D
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Mä taidan olla omituinen, mutta antaisin ehdottomasti Jarmon voittaa, jos tämä olisi ollut talossa pidempään. Tällä hetkellä kun loppunelikkoa katselee, niin melkein voisi kyllä viitata kintaalla tuolle talossaoloajallekin....
Keep the city clean, keep the trash in jail.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Voi itkujen itku. Katsoin viikonloppuna ekan kerran BB:n ja kuten kaikkeen, jäin heti koukkuun. Ja nyt se sitten heti muka loppuukin.

Jarmo oli mustakin paras! Suloista, kun se tilitti Annikaan ihastumistaan pienessä pöhnässä keskellä yötä Terolle. Ja sitten saatanan Johan oli heti Annikan kimpussa Annan lähdettyä. Ärsyttävä oli koko Johan.

Ja se kuva, kun kaikki istuivat päiväkirjahuoneessa kolmen kilpailijan häädön jälkeen. Annika tuolissa Johanin sylissä, Jarmo lattialla alanurkassa juuri ja juuri kuvaruudussa edes mukana naama värjäytyneenä jostain lampusta aivan myrkynsyöneen keltavihreäksi! Purskahdin nauruun sen nähdessäni, vaikka sympatiani Jarmon puolella ovatkin. Oli se jotenkin niin tilannetta kuvaava asetelma. :D
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Joo Johan on talon alfauros, joka vonkailee lähes jokaista naista jatkuvalla syötöllä. Itseäni ällöttää koko miehen käytös kun miettii, että ex-nainen raskaana talon ulkopuolella ollut saikulla Johanin käytöksen takia.

Jarmo on kyllä sympaattisen oloinen hemmo, joka vaikuttaa ihan empaattiselta ihmiseltä. Lisäksi osaa pitää hauskaa ja spontaani tyyppi.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

loneliness kirjoitti:Joo Johan on talon alfauros, joka vonkailee lähes jokaista naista jatkuvalla syötöllä. Itseäni ällöttää koko miehen käytös kun miettii, että ex-nainen raskaana talon ulkopuolella ollut saikulla Johanin käytöksen takia.
(En nyt ole liiemmin tuota katsellu tosiaan mutta..) Eihän siinä nyt ole mitään vikaa jos vapaa ihminen "vonkaa" seksiä? Miten ihmeessä voi entinen partneri joutua sairaslomalla siitä, että entinen mies vonkaa pesää vaikkakin telkkarissa?

Emmä tiedä, minusta sen perusteella mitä olen katsonut niin noi Johanin vonkaukset on sellaista läppää pikemminkin, eikä junttien "ANNA SITÄ PESÄÄ JOOKO?!?!? LÄHDE NYT ELLI MUKKAAN?TUU NYT? TUU NYT?!" -tyyliä.

Emmietiiä, vammanen ohjelma se on silti vaikka tässä väittelinkin siitä :D
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Bombay kirjoitti:
(En nyt ole liiemmin tuota katsellu tosiaan mutta..) Eihän siinä nyt ole mitään vikaa jos vapaa ihminen "vonkaa" seksiä? Miten ihmeessä voi entinen partneri joutua sairaslomalla siitä, että entinen mies vonkaa pesää vaikkakin telkkarissa?

Emmä tiedä, minusta sen perusteella mitä olen katsonut niin noi Johanin vonkaukset on sellaista läppää pikemminkin, eikä junttien "ANNA SITÄ PESÄÄ JOOKO?!?!? LÄHDE NYT ELLI MUKKAAN?TUU NYT? TUU NYT?!" -tyyliä.

Emmietiiä, vammanen ohjelma se on silti vaikka tässä väittelinkin siitä :D
No ei siinä kyllä olekaan. Itseä vaan ärsyttää joskus tuollaiset itserakkaan vaikutelman antavat heruttajat. Mutta sinkkumiehenä on tietenkin vapaa tekemään mitä haluaa. Olisi kuitenkin varatun Annan jättää rauhaan, vaikka Annakin oli melko aktiivinen.

Siitähän BB:n katsomisessa usein on kyse, että jotkut ihmiset ärsyttävät ja jotkut ihastuttavat. Omia mielipiteitä varmaan monet peilaa kun miettii kunkin asukkaan käytöstä.
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Bombay kirjoitti:(En nyt ole liiemmin tuota katsellu tosiaan mutta..) Eihän siinä nyt ole mitään vikaa jos vapaa ihminen "vonkaa" seksiä? Miten ihmeessä voi entinen partneri joutua sairaslomalla siitä, että entinen mies vonkaa pesää vaikkakin telkkarissa?

Emmä tiedä, minusta sen perusteella mitä olen katsonut niin noi Johanin vonkaukset on sellaista läppää pikemminkin, eikä junttien "ANNA SITÄ PESÄÄ JOOKO?!?!? LÄHDE NYT ELLI MUKKAAN?TUU NYT? TUU NYT?!" -tyyliä.

Emmietiiä, vammanen ohjelma se on silti vaikka tässä väittelinkin siitä :D
Tuntematta nyt ollenkaan Johanin ja sen ex-naisen historiaa, sanoisin että, jos erosta ei ole kovin kauan (no ei voi olla, kun nainen on raskaana ellei sitten raskaus ole saanut alkuaan eron jälkeen) ja lisäksi nainen joutuu pakosta lapsen takia tekemisiin Johanin kanssa nyt ja jatkossa, niin tuollainen toiminta ei ymmärrettävästi varmaan herätä naisessa mitään kauheita riemunkiljahduksia. Tämä joko a) siksi että tunteet eivät ole täysin kuolleet, aika yleistä sekin, varmaan monilla kokemusta tästä tai vaihtoehtoisesti b) siksi että kauhistuttaa entistä enemmän minkälaisen ääliön kanssa on tullut olluksi ja vielä lapsikin laitettua alulle, mitä onkaan odotettavissa jatkossa, kun miehen pitäisi olla kohtapuoliin vastuuntuntoinen isä. Joskus ihmiset muuttuvat radikaalisti konservatiivisemmiksi asenteiltaan, kun alkavat laittamaan perhettä (naiset ainakin) ja kaikenlainen sekoilu ja lapsellisuus saavat kovan tuomion. Ja bb talohan nyt ei mitään muuta olekaan, ainakaan sen perusteella mitä muutaman kerran hieman sitä silmäillyt.

Johanin toiminta vonkauksen osalta ei ole moraalitonta, mutta ei ehkä ihan kauhean hienotunteistakaan (tosin kaippa hän itse tietää parhaiten minkälaisissa merkeissä suhde päättyi). Aika monet tuntemani ihmiset ovat kuitenkin tarkoituksellisesti esim. olleet näyttelemättä uusia partnereitaan eksille ihan heti eron jälkeen, koska se ei aina tunnu kivalle. Tietysti kysymys herää, olisiko tuossa tilanteessa kannattanut lähteä BB taloon ollenkaan, aika monilla olisi ihan muuta mietittävää, jos lapsi olisi tulossa, jatkui parisuhde tai ei.

No joo mut ehkä täysin turhaa analysointia ja spekulaatiota, kun ei asiasta paljon tiedä. Todellakin juuri sellainen ohjelma jota haluaa kattoa silloin, kun pitää laittaa aivot pois päältä. Niitäkin tarvitaan...
Vastaa Viestiin