Dortmunder kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 7:56 pm
AlsSie kirjoitti: Ti Marras 11, 2025 4:53 am
Dortmunder kirjoitti: Ma Marras 10, 2025 11:20 am
No moi vaan AlsSie - muistan sinut kyllä, hieman piti ponnistella kyllä

Pidin pitkän tauon tänne kirjoittelussa kun kyllästyin inttämään noiden besserwissereiden (NCP-tyyppien) kanssa foorumilla.
Juu kannattaa tsekata Castanedan ajatuksia tuosta unimaailmasta - se oli intiaaneille jopa todellisempaa kuin muu maailma. Eli muinaiset intiaanit löysivät reitin tästä simulaatiomatriisista jossa olemme vankeina unien kautta. Siihen kannattaisi ehkä panostaa nykyihmistenkin. Samalla se oikeastaan todistaa että elämmä matriisissa ja sitä kautta voisi tuoda vapauden kuten ACP kirjoitti, simulaatio on pakko lopettaa jos "pelihahmot" tajuavat sen olevan simulaatiota - GAME OVER...VAPAUS!
Ymmärrän. Erittäin mielenkiintoista, mitä kirjoitit unimaailmasta ja intiaanien suhtautumisesta siihen.
Acp kirjoitti juuri uuden viestin ketjuun, hyv. mielenkiintoista asiaa.
Täytyy sanoa että olen aina pitänyt sinun postauksista täällä. Suorastaan arvostanut niitä. Kiva että olet vieläkin kestänyt murhainfon "inttäjiä". Itselläni se on ollut - rasistien lisäksi - aika vaikeaa täällä.
Juu, unimaailma on aina kiehtonut minua - joskus tuntuu jopa että elän unien näkemistä varten. Kaikkein parasta on ollut huomata että unet vain
paranevat mitä vanhemmaksi tulee. Oma arvaukseni on että kuoleman jälkeen jatkamme elämää unimaailmassa - tai siirrymme sen kautta toiseen todellisuuteen - ehkä siihen oikeaan, pois tästä simulaatiosta.
Lue ihmeessä Castanedan kirjoja - itse palaan niihin aina uudelleen ja uudelleen. Unet on parasta. Maailma on pahinta - mutta pakko kestää jotta pääsee unista nauttimaan.
Samoin, Dortmunder! Pidän/arvostan kirjoituksiasi, oli ilahduttavaa nähdä sinut taas täällä, mutta ymmärrän myös jos saitilla käy harvemmin - tulee tehdä juuri niin kuin tuntee, mikä on parhaaksi. Jankkaaminen ja toksisuus voi välillä olla liikaa, luulen että etäisyyys/irti vetäytyminen on silloin parasta. Ja sitten voi jättää ihan vastaamatta npc:eille, koska heillä on tähtäys vänkkäämisen jatkamisessa eikä sen lopettamisessa , tätä vastaamattomuutta yritän myös itse omaksua. Mulla on itsellä aika rankkaa terveyskriisin takia, joten Minfo saa ajatuksia pois siitä, joten toimii tässä mielessä. Koetan tosin myös katsoa ettei minfoilu mene stressin puolelle.
Olen nyt yrittänyt unille käydessä tietoisesti matkata unessa, en ole vielä päässyt tavoitteeseen, unitodellisuuteen siirtyminen on/vaikuttaa olevan tietoisen alun jälkeen hallitsematonta vapaata kenttää, mutta jatkan ja olen samoilla linjoin unimaailmasta kanssasi. Loppuosan virkkeesi voisi olla eeppinen sitaatti.
Asiat alkavat nykyään olla päinvastoin, mitä menneisyydessä. Aiemmin (yl.taso) korostettiin havaintomaailman/aistittavan maailman olevan totta, luonnontiede a ja o ja sen pohjana tämä "reaalimaailma", nyt aletaan vähitellen havahtumaan, että totuus voi olla aistimaailman "takana", kvanttikentässä/energiakentässä tai base todellisuuden ja muiden todellisuuksien pyörinnässä. Aiemmin jankattiin että hereillä olo ja valvetila on parasta aikaa, nyt vähitellen tulee muutakin mieleen. Kaikki liittyy kuitenkin kaikkeen.
Dispenzalla on näkemys, että muuttamalla energiakenttää, muuttaa samalla materiaa, ja energiakenttään on pääsy myös meditoinnin kautta.
Todellisuuden muuttaminen energiataajuuden muutoksella ja pääsyllä energiakenttään, jossa tietoisuus on ajattomassa paikattomassa minättömässä tilassa ja energia on hyvää, ylinnä rakkautta, puhutaan myös kiitollisuudesta hyvänä taajuutena. Jotain tällaista.
Mahdollisesti näin.