Seuraava juttu mitä kerron tulee olemaan pitkä, ja ainakin aikasempien kokemusten perusteella luulen että harva pystyy uskomaan tän olevan totta mitä kerron.
Mua alettiin häiritseen ensimmäisen kerran elekronisten laitteiden kautta noin 10-12 vuotta sitten. Mulla oli tohon aikaan tosi paha ongelma lähinnä alkoholin kanssa, ja kun ensimmäisiä kertoja aloin kuulla netistä musiikkia kuunnellessa asioita mitä ei olis pitäny kuulua, mä luulin että kyse on siitä et oon juonu niin pitkään ja pitäny itestäni niin huonoa huolta että kyseessä olis ollu joku psyykkinen juttu. Mut toisaalta kyl jotenkin ymmärsin heti alussa et kyseessä ei ollu mikään mielenterveydellinen juttu, kuten psykoosi tai skitsofrenia.
En muista enään kovin tarkkaan tosta alusta, mitä kaikkea ylimäärästä kuulin kun kuuntelin vaikka musaa tai kattelin videoita. Kuulin myös ihan selkeää puhetta vaikka en kattonu netistä mitään tai kuunnellu musaa. Ja se tuli mulle nopeeta selväks ettei kyseessä ollu naapurista kantautuvaa puhetta, koska se puhe jota kuulin oli alusta asti liian henkilökohtasta. Ja se kuka ton takana oli, ja on edelleen, teki jo tuolloin alussa selväks että mun asunnossa oli jossain kamera. Se pysty tyyppi pysty puhuun liian tarkkaan sellasista asioista mitä tein ja olin tehny kotona. Ja tätä jatkuu edelleen, ihan päivittäin.
Käytännössä siis kuulen ja olen kuullut mm. mun puhelimen kautta välillä ihan selkeää ja välillä vähän hiljasempaa miehen ja naisen puhetta. Se on aika paöjon sellasta vittuilua ja kiusaamista. Haukkumista, alistamista, psyykkaamista ja oikeestaan kaikkea sellasta mikä saa mut voimaan henkisesti tosi huonosti. Ja mulle on aina tehty selväks ettei mulla ole oikeestaan mitään yksityisyyttä.
Ja mä oon voinu tän takia täs menneinä vuosina henkisesti tosi huonosti. Oon meinannu useemman kerran tappaa itteni, mutten oo koskaan pystyny siihen. Mulla on ollu pahoja ongelmia myös päihteiden kanssa koska oon yrittäny niiden avulla paeta tätä kaikkee, mut huonolla lopputuloksella. Mä oon myös joutunu ravaan psykiatrisilla osastoilla, ja mulle on lätkitty diagnooseja laidasta laitaan. Sain myös skitsofrenia diagnoosin. Sit muutaman vuoden ton diagnoosin jälkeen jaksoin ruveta taisteleen sitä vastaan, koska tiesin ihan alusta asti ettei mulla sellasta ole. Ja lopulta multa sit purettiinkin se diagnoosi.
En jaksa nyt tähän kirjottaa ihan kaikkea mitä täs vuosien aikana on tapahtunu, mut yritän avata vähän viimesen parin vuoden aikana tapahtuneita juttuja. Mä oon yrittäny kaks kertaa tehdä tän johdosta rikosilmotuksen. Ekan kerran uskalsin mennä Lohjan poliisilaitokselle muistaakseni vuonna 2024 tai loppuvuodesta 2023. Tein sillon sen virheen etten pyytäny sinne ketään mukaan, tai ollu mihinkään asianajajaan tai vastaavaan yhteydessä kenet olisin saanu mukaan pitämään mun oikeuksista huolta. Tuolloin siellä Lohjan laitoksella kuulustelija ei ottanu mua pätkääkään tosissaan. Sain käskyn kerätä itse todisteita, ja se kuulustelija sano että poliisilla on niin paljon asioita tutkittavana ettei niitä todellakaan kiinnosta tutkia tällästä paskaa. Mulla oli sillon kaikki mun vanhat puhelimet mukana, ja koitin selittää et niistä löytyy ihan varmana jotain todisteita tästä vainoamisesta. Sain pelkästään lähtöpassit niistä kuulusteluista. Eikä se tutkija meinannu aluks edes kirjata mitään ylös. Lopulta se tais kirjata ihan rikosilmotuksen, mut eihän sitä tutkittu. Ja Espoon laitoksella kävi vuonna 2024 tai 2025 ihan identtinen homma. Kuulustelija sano ettei poliisi ruve tutkimaan tällästä hommaa ja että jos haluan et tää etenee jotenkin, mun pitää itse kerätä jotenkin todisteita. Sit lopulta ne soitti ambulanssin mulle ja jouduin taas osastolle.
Ff eiliseen. Laitoin Espoon oikeusaputoimistoon hakemuksen ilmaseen okkeusavustajaan, ja sain tänään aamulla sieltä puhelun. Puhelun soittanut nainen oli sitä mieltä etten ole oikeutettu oikeusavustajaan koska kysessä on hakemus asia. Koitin siis saada oikeusavustajan mukaan rikosilmotuksen tekoon. Jouduin pitkään vängätä sen ämmän kanssa, ja kysyin useamman kerran et onko se tosissaan sitä mieltä ettei mulla ole oikeutta saada rikosasiassa oikeusavustajaa jos mun pitää saada joku taho pitään mun puolia kun menisin tekemään tästä kaikesta rikosilmotuksen. Lopulta sain puhelin ajan 18.12.2025. Ja kun koitin kysyä että mitäs kun haluisin mennä tekeen rikosilmotuksen ja haluaisin sinne jonkun virallisen tahon pitämään mun puolia, se akka oli edelleen sitä mieltä etten ole siihen oikeutettu, vaikka me käytiin mun tulot läpi ja laskelmien mukaan mulla on oikeus ilmaseen oikeusavustajaan.
Sit kerron vielä yhden jutun mitä eilen myös kävi. Mä yritin illalla tehdä eduskunnan oikeusasiamiehelle netissä kantelun tästä mun kohtelusta. Ja yllätys että se sivu kaatu kerta toisensa jälkeen, enkä päässy loppuun asti, vaikka yritin sulkee netin välissä, tyhjentää välimuistit jne, ja tunnistautua kerta toisensa jälkeen uudestaan.
Lopulta pystyin tänään laittaan sinne salattua sähköpostia ja luulen että se meni nyt läpi.
Osaatteko kertoo et miten mun nyt pitäs edetä tän koko homman kanssa kun ihan selkeesti yksikään viranomainen ei ota mua tosissaan.
Em tajua miks sitä on niin vaikea uskoa että mun elektronisiin laitteisiin ollaan murtauduttu ja mua ollaan vainottu niiden kautta ties kuinka monta vuotta. Joka vitun ikinen kerta tässä vedotaan siihen että mulla on vaan mielenterveysongelmia eikä kyse oo mistään muusta.
Oon oikeesti ohan hukassaa, koska en saa ketään asettumaan mun puolelle, edes virallista tietä.
Tähän liittyy sit ihan vitusti kaikkee muutakin sairasta, mut en tiedä haluanko avata tänne sitä kaikkea.
Toivoisin oikeasti nyt asiallisia vastauksia. Ja jos sun tekee mieli huudella jotain lääkityksestä tai vastaavaa niin jätä se pliis pois. Mä oon enemmän kun tosissani tän asian kanssa ja voin laittaa henkeni pantiks että tää kaikki on ihan täyttä totta
Taistelu näkymätöntä vastaan
-
vanhellsing
Re: Taistelu näkymätöntä vastaan
Uskon että on totta ainakin omassa päässäsi. Kaverillani nuoruudessa tai oikeastaan kaverin kaverilla oli kanssa että televisio ja radio puhuivat sille henkilökohtaisesti. Silloin ei nettiä tai älykännykkää ollut noin yleisesti. Sillä oli huumeitten käyttötaustaa, en tiedä oliko sillä hetkellä käyttöä, jonkin verran nyt ainakin, mutta selkeästi ei normaalia huumeitten aiheuttamaa sekaisuutta vaan samat harhat vaikka ilman huumeita olisi. Oli jännä fiilis kuunnella sen juttuja ja pyrin pitämään etäisyyttä. Skitsofrenia sillä oli varmaan, omana arviona ja varmaan lääkäritkin saman diagnoosin tehneet. Ehkä psykoosi, ei tuossa sen kummempaa, aivot voi tehdä välillä tepposen niin että elät ihan eri todellisuudessa kuin muut, en nyt ole mikään väittämään etteikö olisi mahdollisuus että se todellisuus onkin todellisempaa kuin muitten todellisuus, jonkinlaisessa matrixissa saatetaan kaikki elää ja ketään ei voi varmuudella sanoa että mikä on totta ja mikä ei.Loukussa kirjoitti: Pe Marras 28, 2025 11:07 am Seuraava juttu mitä kerron tulee olemaan pitkä, ja ainakin aikasempien kokemusten perusteella luulen että harva pystyy uskomaan tän olevan totta mitä kerron.
Mitä tuohon nyt voisi neuvoa, eipä kai oikein mitään, jollain tavalla vaan sinun pitäisi pystyä ankkuroitumaan todellisuuteen, vaikkei ei se todellisuus sen oikeampi ole niin kuitenkin turvallisempi paikka elää missä ite et ole maailman keskiössä ja ketään ei oikeastaan kiinnosta sinä, ketään ei halua sinulle jutella minkään teknisen vempainen välityksellä ja ketään ei jahtaa sinua, saat olla ihan rauhassa kotona kunnes kuolet ja ketään ei välitä, eikä myöskään edes auta kuolemaasi, olet vain yksi ihminen miljardeista jolla ei ole paskankaan merkitystä ellet sitten ite halua aktiivisesti toimia jotenkin maailman hyväksi.
Hätäpeitosta voi tehdä metallisävyisen viitan. Niitä saa esim. Julasta:
https://www.jula.fi/catalog/vapaa-aika/ ... to-025194/
Rautaportista saa kolmella kympillä velhon hatun:
https://rautaportti.fi/tuote/velhon-hattu/
Enää puuttuu Leningrad cowboys kengät, Oltermannisauva ja neopreeninen musta märkäpuku. Ja tietysti korvalappustereot, joista laitat aivan täysillä soimaan Backsliderin National Nightmarea, kun lähdet "yön ritarina" toimimaan pahuuden voimia vastaan hyvien puolella olevana erikoisninjana.
https://www.jula.fi/catalog/vapaa-aika/ ... to-025194/
Rautaportista saa kolmella kympillä velhon hatun:
https://rautaportti.fi/tuote/velhon-hattu/
Enää puuttuu Leningrad cowboys kengät, Oltermannisauva ja neopreeninen musta märkäpuku. Ja tietysti korvalappustereot, joista laitat aivan täysillä soimaan Backsliderin National Nightmarea, kun lähdet "yön ritarina" toimimaan pahuuden voimia vastaan hyvien puolella olevana erikoisninjana.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Elikkä kun mä sanon että yks henkilö on murtautunu mun puhelimeen, mä olisin jotenkin maailman napa nyt ? Mä en käsitä miks ihmisten niin vaikea hyväksyä että tää on totta. Puhelimet on käytännössä tietokoneita, ja asian osaava pystyy kyllä murtautuun niihin etänä ja aiheuttaan toiselle harmia. Mä pyysin että et vastaa jos sun mielestä "mun pitää ankkuroida itseni tähän todellisuuteen paremmin".vanhellsing kirjoitti: Pe Marras 28, 2025 7:02 pmUskon että on totta ainakin omassa päässäsi. Kaverillani nuoruudessa tai oikeastaan kaverin kaverilla oli kanssa että televisio ja radio puhuivat sille henkilökohtaisesti. Silloin ei nettiä tai älykännykkää ollut noin yleisesti. Sillä oli huumeitten käyttötaustaa, en tiedä oliko sillä hetkellä käyttöä, jonkin verran nyt ainakin, mutta selkeästi ei normaalia huumeitten aiheuttamaa sekaisuutta vaan samat harhat vaikka ilman huumeita olisi. Oli jännä fiilis kuunnella sen juttuja ja pyrin pitämään etäisyyttä. Skitsofrenia sillä oli varmaan, omana arviona ja varmaan lääkäritkin saman diagnoosin tehneet. Ehkä psykoosi, ei tuossa sen kummempaa, aivot voi tehdä välillä tepposen niin että elät ihan eri todellisuudessa kuin muut, en nyt ole mikään väittämään etteikö olisi mahdollisuus että se todellisuus onkin todellisempaa kuin muitten todellisuus, jonkinlaisessa matrixissa saatetaan kaikki elää ja ketään ei voi varmuudella sanoa että mikä on totta ja mikä ei.Loukussa kirjoitti: Pe Marras 28, 2025 11:07 am Seuraava juttu mitä kerron tulee olemaan pitkä, ja ainakin aikasempien kokemusten perusteella luulen että harva pystyy uskomaan tän olevan totta mitä kerron.
Mitä tuohon nyt voisi neuvoa, eipä kai oikein mitään, jollain tavalla vaan sinun pitäisi pystyä ankkuroitumaan todellisuuteen, vaikkei ei se todellisuus sen oikeampi ole niin kuitenkin turvallisempi paikka elää missä ite et ole maailman keskiössä ja ketään ei oikeastaan kiinnosta sinä, ketään ei halua sinulle jutella minkään teknisen vempainen välityksellä ja ketään ei jahtaa sinua, saat olla ihan rauhassa kotona kunnes kuolet ja ketään ei välitä, eikä myöskään edes auta kuolemaasi, olet vain yksi ihminen miljardeista jolla ei ole paskankaan merkitystä ellet sitten ite halua aktiivisesti toimia jotenkin maailman hyväksi.
Hakusessa olis vinkkejä ja yhteystietoja jollekkin tietoturva-asiantuntijalle tai vastaavalle. Mä en löydä netistä tällästä henkilöä.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Veikkaanpa että noilla jutuilla saa aika kauan tällä foorumilla odotella asiallisia vastauksia.Loukussa kirjoitti: Pe Marras 28, 2025 11:07 am Toivoisin oikeasti nyt asiallisia vastauksia. Ja jos sun tekee mieli huudella jotain lääkityksestä tai vastaavaa niin jätä se pliis pois. Mä oon enemmän kun tosissani tän asian kanssa ja voin laittaa henkeni pantiks että tää kaikki on ihan täyttä totta
Se peräänkuulutettu "tietoturva-asiantuntija" ei kuitenkaan taida löytyä IT-puolelta, vaan ennemminkin MT-puolelta. Kyselepä tuolta (oikeesti):
https://mieli.fi/tukea-ja-apua/