ps. Toni Hakala tube setti oli kovinta matskuu mitä oon ikinä tubesta true crime skenestä nähnyt.
jumalauta mikä elämä mikä luonteen lujuus iso käsi Tonille.
Tuo Hakala puhu paskaa videolla että korvat heilu. Älä nyt vaan satuja usko.Kumisilmä kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 8:00 am Pidän immun tuotannosta varsinkin tube videoista mut tossa uusimmassa kysy ni immu vastaa videossa se kehuu Halla ahoa ja antaa rivien välistä ymmärtää lähtevänsä persujen listoilta politiikkaan mukaan.tää on perseestä tietysti koska persut on syöpä mut joo itse Immua voisin jopa äänestää jos olis nuorehko nainen ja vasemmistosta![]()
ps. Toni Hakala tube setti oli kovinta matskuu mitä oon ikinä tubesta true crime skenestä nähnyt.
Joo,Toni Hakala murhasi vuonna 2009 Brasiliassa tyttöystävänsä.Tuomio oli 18 vuotta 10 kuukautta vankeutta.Gentle kirjoitti: Ke Joulu 17, 2025 2:07 pm Jossain oli, että Hakala ottelee Immun kamppailuillassa. Eikö Ilmen nimenomaan sanonut ettei iltaan oteta rikollisia?
Ja jos en väärässä ole henkilöstä niin istunut naisen murhasta, mitä Ilmen on sanonut erityisesti halveksivan, naisiin kohdistuvia rikoksia. Toivottavasti en ole erehtynyt henkilöstä
Ai nyt ne naisten hakkaajat ja tappajat onkin sitten OK?!?Kumisilmä kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 8:00 am Toni Hakala tube setti oli kovinta matskuu mitä oon ikinä tubesta true crime skenestä nähnyt.
Varsinaista kaunokirjallista ilotulitusta!Veikkohopee kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:51 am Hakalan Toni on käynyt kovan elämön ja rkviny hengissä
Arvostan miestä ! Ei ole todistettu että hän tappoi sen muijan muta ihan aiheesta joku hoiteli , muija uhkasi vasikoita koko bineskvion iin pakkohan sellainen on teilata !
Ei tää kuulemma oo kovin hyvänä pitänyt naisiaankaan tää R. Yksikin kuulemma joutunut peloissaan muuttamaan toiselle puolelle suomea. Ihmekkään jos ei halua menneisyydestään kertoa tarkemmin, kun kaikkia alhaisia rikoksia.0310523103 kirjoitti: Ke Joulu 24, 2025 7:30 pm On kyllä huvittava äijä tämä Roger. Omien sanojensa mukaan kuusikiloisena syntynyt miesvauva joka vierittää vastuun tekemistään rikoksista ja jengitaustasta lastenkodissa kasvamiselle. Kuulista kenkää, yrittänyt myös kai ainakin Outlawsiin ja enkeleihin. Vasikointia poliiseille mutta löperteli huhun mukaan myös UB:lle Vilhusen murhaamisaikeista. Ilmeisesti oman heimonsakin kanssa ollut rottailusta johtuvia ongelmia. Nyt tämä omien sanojensa mukaan lukemattomia kertoja kuolemaa silmästä silmään katsonut karju sitten selittää itku kurkussa että ei ole Immun kanssa ollut ikinä mitään biiffiä eikä ymmärrä miksi Immu on niin ilkeä häntä kohtaan. Jos ei Immun tarinoita usko, niin vähintään yhtä varauksella kannattaa tämänkin herran tarinoihin suhtautua.
Eiköhän tuossa ole ollut perinteinen se jättää mut ja, jos sua ei saa mä ni ei saa kukaa muukaa..Ross Sullivan kirjoitti: To Joulu 18, 2025 5:09 pmVarsinaista kaunokirjallista ilotulitusta!Veikkohopee kirjoitti: To Joulu 18, 2025 12:51 am Hakalan Toni on käynyt kovan elämön ja rkviny hengissä
Arvostan miestä ! Ei ole todistettu että hän tappoi sen muijan muta ihan aiheesta joku hoiteli , muija uhkasi vasikoita koko bineskvion iin pakkohan sellainen on teilata !
"muija uhkasi vasikoita koko bineskvion" Tästähän ei ole mitään muuta näyttöä kuin Hakalan omat (hyvin myyvät) tarinat. Jos vangeilta kysytään, niin kaikkihan he ovat syyttömiä.
Siitä olen samaa mieltä, että Pirttikangas on hyvä ja kova äijä. Ottelu puolalaista katutappelijaa vastaan viimeisimmässä Ice Cagessa oli varsin miehekäs ja osoitus Pirttikankaan tyrmäysvoimasta.