Sari Liinaharja, katosi Tammelasta -87, löytyi Forssasta

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
LexVeritas
Frank Columbo

Re: Sari Liinaharja, katosi Tammelasta -87, löytyi Forssasta

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 5:56 pm Ei ole pelkästään tämän hyypiön oman kertomuksen varassa:

Wikipedia/Sari Liinaharja
Väite hylätään. On mahdollista, että Jokinen on iltansa ratoksi kirjoittanut itse tuon Wikipedian jutun.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:02 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 5:56 pm Ei ole pelkästään tämän hyypiön oman kertomuksen varassa:

Väite hylätään. On mahdollista, että Jokinen on iltansa ratoksi kirjoittanut itse tuon Wikipedian jutun.
Muutetaanko samalla Marko Niemen podcastia, jossa kaikki lainaamani on kuultavissa asianosaisten henkilöiden kertomana?

:D
Mitä te dorkat dorkailette?
Konvehti
Alokas

Viesti Kirjoittaja Konvehti »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:04 pm

Muutetaanko samalla Marko Niemen podcastia, jossa kaikki lainaamani on kuultavissa asianosaisten henkilöiden kertomana?

Joo en tajua mitä toi sun kaa vänkää vaikkei toi wikipedia artikkeli ny kaikista virheettömin olekaan. Se corolla oli muuten mun äidin auto ja isä (L.J) heti seuraavana päivänä tosta tapauksesta alko muokkaan sitä autoa äidiltä kysymättä. Sairas ukko ja todellakin syyllinen.
Mariangel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

Konvehti kirjoitti: Su Joulu 28, 2025 1:23 am
Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:04 pm

Joo en tajua mitä toi sun kaa vänkää vaikkei toi wikipedia artikkeli ny kaikista virheettömin olekaan. Se corolla oli muuten mun äidin auto ja isä (L.J) heti seuraavana päivänä tosta tapauksesta alko muokkaan sitä autoa äidiltä kysymättä. Sairas ukko ja todellakin syyllinen.
Mielenkiintoista tietoa, kiitos Konvehti!
Musta ruusu
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Onkohan tuo ensimmäisen syyteharkinnan (2003) tehnyt syyttäjä joku Jokisen ryyppykaveri ? Ei oikein mikään muu selitä noin älytöntä sjp:tä.

Tämä Liinaharjan juttu kuuluu minun silmissäni samaan kategoriaan, kuin Anna Madetojan henkirikos. Eli on selvittämättä vain virallisesti paperilla ja murhahan tämä ei todennäköisesti ole vaan tappo, joten uuden sjp:n ymmärrän, syyteoikeutta ei enää ollut.

Tämä Jokinenhan pääsi jo siitä toisestakin henkirikoksestaan kuin koira veräjästä; aivan selvä murha ja murhana tutkittiin, käräjäoikeudessa tuli vain pari vuotta (törkeä pahoinpitely ja törkeä kuolemantuottamus), onneksi hovioikeus sentään vähän asiaa korjasi ja sai edes tuomion taposta.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Vastaa Viestiin