Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Luciano Viskos

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Luciano Viskos »

Nyt alan hahmottamaan ketkä ryhtyvät väkivaltaisiksi ryöstelijäjengiläisiksi jos/kun tulevaisuudessa yhteiskuntarakenteet romahtavat ja jokaisen täytyy huolehtia itsestään.
Normaalit ihmiset yrittävät pitää huolta läheisistään, auttaa muita parhaansa mukaan ja yrittävät rakentaa uudelleen järjestäytyneen yhteiskunnan rakenteita.
Sitten ovat nämä antifantit ja free palestine-hörhöt jotka ovat kaaoksessa ja mellakoiden keskellä kuin kotonaan ja ottavat resurssit heikommilta väkivalloin tai perustelevat toimiaan jollain paradoksaalisilla etuoikeuksilla.
Esimerkiksi Helsingissä tuollaisessa tilanteessa on varsinkin lapsiperheiden päästävä pois kun antifantit vielä liittoutuvat mielipuolisten matulaumojen kanssa joilla ei tunnetusti ole minkäänlaista impulssikontrollia.
Toivottavasti emme koskaan joudu tuollaisen painajaisen keskelle.

Tuo Kumisilmän "menen kauppaan ja otan mitä tarvitsen"-metodi on kyllä huiminta mitä olen lukenut aikuisen ihmisen kirjoittamana ja antaa esimakua kyseisen porukan mentaliteetista. 😕
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Oon vaan rehellinen enkä häpeä tekojani.suurin osa näpistäjistä on keskiluokkaisia ihmisiä plus paljon myös vanhuksia. :roll:

Oon nyt 4 kaudella walking deadissa ni pakko sanoa et harvoin jos koskaan tullu vastaan tommosta kohtausta missä hyvis Carol ampuu päähän Lizzie 12 vuotiasta tyttöä ku se oli ensin rassannu hengiltä siskonsa.
Aika kovaa matskua jenkkilässä tommonen ollu mahtoko tulla mitään kohua aikoinaan.

Toki kyseessä dystopia mut silti. :shock:
Antifa Free Palestina
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 5:44 pm Oon vaan rehellinen enkä häpeä tekojani.suurin osa näpistäjistä on keskiluokkaisia ihmisiä plus paljon myös vanhuksia. :roll:

Oon nyt 4 kaudella walking deadissa ni pakko sanoa et harvoin jos koskaan tullu vastaan tommosta kohtausta missä hyvis Carol ampuu päähän Lizzie 12 vuotiasta tyttöä ku se oli ensin rassannu hengiltä siskonsa.
Aika kovaa matskua jenkkilässä tommonen ollu mahtoko tulla mitään kohua aikoinaan.

Yritä varastaa isoista kaupoista. Pienemmillä kauppiailla voi olla taloudellisesti tiukempaa.

Kauppiaiden tuloissa on isot erot, mikä nyt on ilmeistäkin.
Mitä te dorkat dorkailette?
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 6:22 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 5:44 pm Oon vaan rehellinen enkä häpeä tekojani.suurin osa näpistäjistä on keskiluokkaisia ihmisiä plus paljon myös vanhuksia. :roll:

Yritä varastaa isoista kaupoista. Pienemmillä kauppiailla voi olla taloudellisesti tiukempaa.

Laita Kosti lakulle kiipularahaa mobielepayllä :lol:
Ross Sullivan

Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 5:38 pm

Lakulle voisin harkita laittavanikin. Teille roskaväen katkerille persläville en anna euroakaan. :D

Kiitos varsin asiallisesta ajatuksesta kerrankin!
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 6:33 pm

Lakulle voisin harkita laittavanikin. Teille roskaväen katkerille persläville en anna euroakaan. :D

No laita ja lakkaa puhumasta paskaa Kosti :lol:
Ross Sullivan

Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 6:58 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 6:33 pm

No laita ja lakkaa puhumasta paskaa Kosti :lol:
OLEN KOSTI JA ASUN LAHDESSA! AJATUKSILTANI OLEN HYVIN VASEMMISTOLAINEN!

No nyt se on sanottu ääneen! Esiinnyn oikeistolaisena ainoastaan osana Iranin valtion tukemaa monimutkaista vaikuttamisoperaatiota, jota en itsekään ihan täysin käsitä. Näin sen on oltava, kun kerran JasseHames niin sanoo!

Onko sinulla Kumisilmän "Mobielepay" tiedossasi?
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

mamujen kaupoista en oo ikinä ottanut mitään 8) olen rehellinen varas eli otan vaan isoilta ketjuilta.
kaks vanhinta ammattia historiasta on varas ja prostituutio nää on aivan yhtä kunnioitettavia ammatteja ku muutkin.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Luciano Viskos kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 2:31 pm Nyt alan hahmottamaan ketkä ryhtyvät väkivaltaisiksi ryöstelijäjengiläisiksi jos/kun tulevaisuudessa yhteiskuntarakenteet romahtavat ja jokaisen täytyy huolehtia itsestään.
Normaalit ihmiset yrittävät pitää huolta läheisistään, auttaa muita parhaansa mukaan ja yrittävät rakentaa uudelleen järjestäytyneen yhteiskunnan rakenteita.
Sitten ovat nämä antifantit ja free palestine-hörhöt jotka ovat kaaoksessa ja mellakoiden keskellä kuin kotonaan ja ottavat resurssit heikommilta väkivalloin tai perustelevat toimiaan jollain paradoksaalisilla etuoikeuksilla.
Esimerkiksi Helsingissä tuollaisessa tilanteessa on varsinkin lapsiperheiden päästävä pois kun antifantit vielä liittoutuvat mielipuolisten matulaumojen kanssa joilla ei tunnetusti ole minkäänlaista impulssikontrollia.
Toivottavasti emme koskaan joudu tuollaisen painajaisen keskelle.

Tuo Kumisilmän "menen kauppaan ja otan mitä tarvitsen"-metodi on kyllä huiminta mitä olen lukenut aikuisen ihmisen kirjoittamana ja antaa esimakua kyseisen porukan mentaliteetista. 😕
mä olen poikkeusyksilö ja ääripää ihan turha yleistää mua normi vasemmistolaiseksi.me lukee piffiä joka suomen johtava vasemmisto/antifa foorumi ni ne tyypit käy lähes kaikki duunissa ja ovat perheellisiä insinöörejä toimittajia kirjailijoita paljon muusikkoja jne....ne inhoo mua ihan yhtä paljon ku jossain hommafoorumillakin inhotaan.

muistan ku joskus möläytin piffillä et vein jonkun tyypin lompakon ku se oli sammunut ni sitä raivon määrää oli lähes mahdoton ymmärtää :lol: repivät pelihousunsa aivan täysin.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

vitun kela taas jotain säätöä korvaukset myöhästyy yli viikonlopun näin kohdellaan ikänsä suomen eteen raatanutta ihmistä perkele vittu saatana :cry: soitan aamu kasilta ja sanon luurin et mitä vittua tajuatteko kuinka perseestä on jättää työtön työmies ilman palkkaa :roll:
eihän kelan kermaperseet ymmärrä et ihmiset elää käestä suuhun.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

vituttaa mut eiköhän toi oo kaikille sama ku kela nyt siirtyy siihen yleistukeen tässä kuussa.
jotain kusipää koukkuja tossa varmaan on niin ku aina kela uudistuksissa ne vaan ei osaa olla kusettamatta köyhää kansaa enkä puhu nyt tapanista.
Antifa Free Palestina
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 12:16 am ikänsä suomen eteen raatanutta ihmistä
En kyllä voi sanoa raataneeni koko ikääni, mutta silti olen kyllä palkkani saanut ihan muualta kuin kelasta :lol:
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

damfin kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 7:23 am
Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 12:16 am ikänsä suomen eteen raatanutta ihmistä
En kyllä voi sanoa raataneeni koko ikääni, mutta silti olen kyllä palkkani saanut ihan muualta kuin kelasta :lol:
No tämä. Itse olen ollut töissä 16 v saakka: ensin kesätöissä, opiskelun aikana iltatöissä ja aikuisena ei koskaan työttömänä ja sitten joku kelanelätti sanoo "ikänsä suomen eteen raatanutta ihmistä"

Ei saatana.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Tiinas kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 1:06 pm
damfin kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 7:23 am
No tämä. Itse olen ollut töissä 16 v saakka: ensin kesätöissä, opiskelun aikana iltatöissä ja aikuisena ei koskaan työttömänä ja sitten joku kelanelätti sanoo "ikänsä suomen eteen raatanutta ihmistä"

Ei saatana.
Sitten heräsit. Laita laku Kostille sun mobilepay niin nähdään, että puhuuko vaan paskaa.
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 12:16 am vitun kela taas jotain säätöä korvaukset myöhästyy yli viikonlopun näin kohdellaan ikänsä suomen eteen raatanutta ihmistä perkele vittu saatana :cry: soitan aamu kasilta ja sanon luurin et mitä vittua tajuatteko kuinka perseestä on jättää työtön työmies ilman palkkaa :roll:
eihän kelan kermaperseet ymmärrä et ihmiset elää käestä suuhun.
Ootko varma, että vika on nyt Kelassa eikä siinä, että vedät huumeisiin kaikki rahasi? :roll:
Vastaa Viestiin