Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
M.Saaarinen
Harjunpää
Viestit: 291
Liittynyt: Su Helmi 16, 2025 8:10 pm

Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26

Viesti Kirjoittaja M.Saaarinen »

Eletään sellasia aikoja että aina joku ryhmä saa osansa häiriköinnistä,nyt lestat,äsken Pride porukka,jne ei tuo hyvä ole mutta näin siinä vaan käy kun joku ei tykkääkkään enää jostain,toivotaan ettei mene tuosta pahemmaksi,mutta onhan nuo nähty mitä naapurimaassakin on käyny.
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 159
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:22 pm
Siis persuilta vaadittaisiin irtisanoutumista mistä, jos nuoriso ei edes uskaltaisi mennä häiriköimään? Alkaa olla vitun typeriä nämä rasistien itsesäälivirret.
Tarttetko rautalankaa?

Jos olisi vastaavasti Islam-seurat, ja siellä häiriköitäisiin niin tämä olisi ihan vitunmoinen kausti ja syyttäisit juurikin persuja.

Nyt hädin tuskin rikkoo uutiskynnystä. Tämä ei ole itsesääliä, tämä on fakta.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Kalapaliikki kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:33 am
jotunheimen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:38 pm Syanidiputsari saa vuorokauden sisään bannia samoin kuin toinen uusi nikki, ei kun uusia keksimään, työttömällä on aikaa. Mitä uutiseen tulee, kokeilu muslimien vastaavaan kokoontumiseen oli ihan hyvä pointti.
Näitähän on ihan älyttömät määrät täällä. Ulosanti ja ymmärrys aivan sillä apukoulutasolla kuin ihannoimansa ihmisryhmänsäkin. Olisi kiva nähdä data kuinka monella nimimerkillä nää pahimmin servatut idiootit täällä ovat :D
Täällä lueteltu. Noin sata kymmenessä vuodessa, 90 poistettu, 11 tällä hetkellä käytössä
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=21030
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 159
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

jotunheimen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:38 pm Syanidiputsari saa vuorokauden sisään bannia samoin kuin toinen uusi nikki, ei kun uusia keksimään, työttömällä on aikaa. Mitä uutiseen tulee, kokeilu muslimien vastaavaan kokoontumiseen oli ihan hyvä pointti.
OT, mutta tämä on hyvä meikäläisenkin 'tiedostaa'. Multinikkeihin ei pitäisi reagoida ihan samalla tavalla kuin ihmisiin.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
e18
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:54 pm

Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26

Viesti Kirjoittaja e18 »

Tuskin nää räkänokat ees tiedä lessuista yhtää mitää kunhan vaan pitää rellestää.
jasso
Christopher Lorenzo
Viestit: 1506
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26

Viesti Kirjoittaja jasso »

Kerrankin jossain Kauhavalla on jotain tapahtumaa, niin tottakai paikalliset junttien jälkeiläiset kaivaa isän Valmetin ja lähtee häiriköimään, vittuisi varmaan itseänikin asua jossain Kauhavalla.
Vastaa Viestiin