Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
-
M.Saaarinen
- Harjunpää
- Viestit: 291
- Liittynyt: Su Helmi 16, 2025 8:10 pm
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Eletään sellasia aikoja että aina joku ryhmä saa osansa häiriköinnistä,nyt lestat,äsken Pride porukka,jne ei tuo hyvä ole mutta näin siinä vaan käy kun joku ei tykkääkkään enää jostain,toivotaan ettei mene tuosta pahemmaksi,mutta onhan nuo nähty mitä naapurimaassakin on käyny.
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Tarttetko rautalankaa?Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:22 pm
Siis persuilta vaadittaisiin irtisanoutumista mistä, jos nuoriso ei edes uskaltaisi mennä häiriköimään? Alkaa olla vitun typeriä nämä rasistien itsesäälivirret.
Jos olisi vastaavasti Islam-seurat, ja siellä häiriköitäisiin niin tämä olisi ihan vitunmoinen kausti ja syyttäisit juurikin persuja.
Nyt hädin tuskin rikkoo uutiskynnystä. Tämä ei ole itsesääliä, tämä on fakta.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Täällä lueteltu. Noin sata kymmenessä vuodessa, 90 poistettu, 11 tällä hetkellä käytössäKalapaliikki kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:33 amNäitähän on ihan älyttömät määrät täällä. Ulosanti ja ymmärrys aivan sillä apukoulutasolla kuin ihannoimansa ihmisryhmänsäkin. Olisi kiva nähdä data kuinka monella nimimerkillä nää pahimmin servatut idiootit täällä ovatjotunheimen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:38 pm Syanidiputsari saa vuorokauden sisään bannia samoin kuin toinen uusi nikki, ei kun uusia keksimään, työttömällä on aikaa. Mitä uutiseen tulee, kokeilu muslimien vastaavaan kokoontumiseen oli ihan hyvä pointti.![]()
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=21030
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
OT, mutta tämä on hyvä meikäläisenkin 'tiedostaa'. Multinikkeihin ei pitäisi reagoida ihan samalla tavalla kuin ihmisiin.jotunheimen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:38 pm Syanidiputsari saa vuorokauden sisään bannia samoin kuin toinen uusi nikki, ei kun uusia keksimään, työttömällä on aikaa. Mitä uutiseen tulee, kokeilu muslimien vastaavaan kokoontumiseen oli ihan hyvä pointti.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Tuskin nää räkänokat ees tiedä lessuista yhtää mitää kunhan vaan pitää rellestää.
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Kerrankin jossain Kauhavalla on jotain tapahtumaa, niin tottakai paikalliset junttien jälkeiläiset kaivaa isän Valmetin ja lähtee häiriköimään, vittuisi varmaan itseänikin asua jossain Kauhavalla.