SatuSetä kirjoitti: La Heinä 25, 2026 3:28 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Heinä 25, 2026 9:33 am
Minäkin kun olen mäkättänyt netissä pakotettua kaavuttautumista vastaan, ja länkytän niitä näitä silvontoja (kummankin sukupolen) vastaan, niin varmaankin jos joku tavan muslimimuija juttujani lukisi, niin tuntisi vain syvää närkästystä ja halveksuntaa minua kohtaan. Olisinhan hänelle yyperpyhien tahojen, eli sukunsa miesväen, opponentti. Saastainen länkkäri, joka tapetaan heti kun islam on saanut levittäydyttyä kaikkianne (tosin toivon että ennen sitä kuolen jo vanhuuteen).
Tyttöjen silpomistahan kannattavat nimeomaan naiset. Kaipa se jotain jatkettua traumaa ja katkeruutta on.
Mielenkiintoinen ilmiö psykologisesti kyllä.
Olen huomannut että joillekin naisille on mahdotonta sallia tyttärelleen parempi elämä kuin itsellä on ollut. (Jotkut tyytyvät miniän rääkkäämiseen.)
Sitten on nämä "näin on AINA ollut, joten näin tulee olla jatkossakin" -idiootit, jotka eivät ymmärrä oivaltaa tätä: jos naisen häpy on niin kamala härpäke että sitä on pakko silpoa, miksi ns. Jumala on moisen edes luonutkaan?
Ei yksikään silpoja taida olla ateisti. Uskoi sitten mihin tahansa Wolowoloon, Allahiin tai mitä näitä tyyppejä nyt on, niin ei vaan raksuta, koska "näin kuuluu tehdä koska näin on aina tehty, ja näin on aina tehty koska näin kuuluu tehdä".
Ei mikään oo niin viisas kuin ihminen...