Mies raiskattiin Härmän Häjyn vessassa 03/2025

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Vargas81
Sofia Karppi

Re: Mies raiskattiin Härmän Häjyn vessassa 03/2025

Viesti Kirjoittaja Vargas81 »

En vittu tiiä, mutta tuossa baarissa tapahtuu helvetisti kaikenlaista. Millon mannet pitää ampumaratana, millon stagaa imetään väkisin vessassa, millon mitäkin.
"Don't do the crime if you can't do the time"
whonhow
Susikoski

Viesti Kirjoittaja whonhow »

Kolmentonnin korvaus. Kannatti antaa lipaista.
Svimba
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Mixi ovi oli auki? Ihan ize se on halunnut munaa.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
River
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja River »

SatuSetä kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 11:29 am https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4538 ... 9cde970f68
21-vuotias mies raiskasi toisen miehen Härmän Häjyn vessakopissa Seinäjoella.

Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus on juuri tuominnut miehen vuodeksi ja kahdeksi kuukaudeksi ehdolliseen vankeusrangaistukseen.

Rikos tapahtui maaliskuussa 2025.

Mies istui vessanpöntöllä uhrin tullessa lukitsemattomaan koppiin tarpeilleen. Uhri otti sukuelimensä esille, jolloin mies otti sen suuhunsa.

...

Parikymppinen mies kiisti syyllistyneensä raiskaukseen. Hänen mukaansa ”se oli vain tapahtunut” ja ”kumpikin oli sataprosenttisesti mukana”.

Käräjäoikeus uskoi ennemmin uhria, joka kertoi pelästyneensä ja menneensä šokkiin.

...
Loput linkistä. Mielenkiintoinen tapahtumakulku...
Homo mikä homo, toivottavasti hänelle saadaan porttikielto kaikkiin ravintoloihin, koska auta armias jos siinä olisi ollut ihan vaan poika....
River
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja River »

SatuSetä kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 11:29 am https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4538 ... 9cde970f68
21-vuotias mies raiskasi toisen miehen Härmän Häjyn vessakopissa Seinäjoella.

Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus on juuri tuominnut miehen vuodeksi ja kahdeksi kuukaudeksi ehdolliseen vankeusrangaistukseen.

Rikos tapahtui maaliskuussa 2025.

Mies istui vessanpöntöllä uhrin tullessa lukitsemattomaan koppiin tarpeilleen. Uhri otti sukuelimensä esille, jolloin mies otti sen suuhunsa.

...

Parikymppinen mies kiisti syyllistyneensä raiskaukseen. Hänen mukaansa ”se oli vain tapahtunut” ja ”kumpikin oli sataprosenttisesti mukana”.

Käräjäoikeus uskoi ennemmin uhria, joka kertoi pelästyneensä ja menneensä šokkiin.

...
Loput linkistä. Mielenkiintoinen tapahtumakulku...
Homo mikä homo, toivottavasti hänelle saadaan porttikielto kaikkiin ravintoloihin, koska auta armias jos siinä olisi ollut ihan vaan poika....
Cosmic_cowboy
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Cosmic_cowboy »

En ole homo, mutta kolme tonnia on aina kolme tonnia.
Kaikki palaa kun vaan tulta löytyy.

https://youtu.be/iQbipTV0H4U?is=OsvcfWN5HoqZsTNR
Keplotteleva konna
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Cosmic_cowboy kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 3:18 pm En ole homo, mutta kolme tonnia on aina kolme tonnia.
Kai homokin voi olla huora.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Smuru
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Smuru »

Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen :D
kerpeikkari
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kerpeikkari »

Smuru kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:26 pm Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen :D
Tyyppi istuu jostaki syystä pöntöllä vessassa ovi lukitsematta, toinen tyyppi tulee ja avaa sen. Silloin istuja avaa pöksyt ja vetäsee lerssin esiin ja oven avaaja ottaa tällöin istuvan peeniksen suuhunsa. Kaiketi.
tuulituu
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja tuulituu »

Minä ensin käsitin, että se pöntöllä istuva on ollut uhri, senhän on hankalampi poistua siitä. Sitten joku tullut sinne koppiin, vaikka ollut varattu? Ehkä niissä ei ole lukkoja. On kyllä tosi omituinen juttu.
Keplotteleva konna
Ainesta Watsoniksi

kerpeikkari kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:31 pm
Smuru kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:26 pm Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen :D
Tyyppi istuu jostaki syystä pöntöllä vessassa ovi lukitsematta, toinen tyyppi tulee ja avaa sen. Silloin istuja avaa pöksyt ja vetäsee lerssin esiin ja oven avaaja ottaa tällöin istuvan peeniksen suuhunsa. Kaiketi.
Ainakin aloitusviestin tekstin mukaan uhri on se vessaan tullut ja munansa esille kaivanut.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
kerpeikkari
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kerpeikkari »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:37 pm
Ainakin aloitusviestin tekstin mukaan uhri on se vessaan tullut ja munansa esille kaivanut.
Jaa kappas sehän meniki niin päin. Outo homma siltikki.
Keplotteleva konna
Ainesta Watsoniksi

kerpeikkari kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:52 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:37 pm

Jaa kappas sehän meniki niin päin. Outo homma siltikki.
Niin päin mielestäni vielä oudompi. Siksi kysyinkin, että mitenhän menisi, jos pöntöllä olisi istunut nainen ja joku olisi tullut koppiin ja muna olisi löytynyt naisen suusta. Olisiko ollut edelleen sama uhri?
BillyHill
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Ei johdu, mie oon mies enkä käsitä minäkään.
Ensinnäkin, millainen helvetin vessakoppi on kyseessä? Yleensä kopissa on vain pönttö, mihin tuo ns. uhri meinasi kusta, istujan suuhun vai?
Toisekseen, jos toinen istui koko ajan, se ns. uhrihan on vienyt sen kullinsa ihan naaman eteen, miten sen muuten "ottaa suuhunsa"?
Enemmän raiskaaja tuo koppiin rynnännyt tyyppi on kuin se tuomittu, tuon kertomuksen perusteella.
Keplotteleva konna
Ainesta Watsoniksi

BillyHill kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 5:03 pm
Ei johdu, mie oon mies enkä käsitä minäkään.
Ensinnäkin, millainen helvetin vessakoppi on kyseessä? Yleensä kopissa on vain pönttö, mihin tuo ns. uhri meinasi kusta, istujan suuhun vai?
Toisekseen, jos toinen istui koko ajan, se ns. uhrihan on vienyt sen kullinsa ihan naaman eteen, miten sen muuten "ottaa suuhunsa"?
Enemmän raiskaaja tuo koppiin rynnännyt tyyppi on kuin se tuomittu, tuon kertomuksen perusteella.
Jos mennyt noin kuinka uutisoitu, niin ei kai tuota selitä kuin helvetillinen jurritila. Koppi auki, niin ei ole jurrissa tajunnut, että siellähän istuu jo joku. Katse alhaalle keskittynyt avaamaan housujaan ja kaivanut vehkeen esiin, jolloin pöntöllä istuja on iskenyt. Mikä muu yhtälö tuossa olisi voinut olla?
Vastaa Viestiin