Bandidos

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Kuunteliko kukaan Radio Rockin Korporaatio ohjelmaa tänään aamulla? Siinä haastateltiin Mölsää ja sinne soitti "Risto Matti" (en tiedä onko oikea nimi) ja kertoi kirjan johdannossa olleen tapahtuman sattuneen hänelle ja se miten se kirjassa oli kerrottu ei ollut totuuden mukainen. Tuli vaan mieleen...

EDIT: Onko kukaan lukenut kirjaa?
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Mike Manner kirjoitti: Lisäksi jos menisin antamaan tuollaisen haastattelun/jutun paikallislehden toimittajalle koskien paikallista (harraste) MC:tä ja se juttu päätyisi lehteen jotenkin kumman kautta, niin en varsinaisesti tuntisi oloani uhatuksi tai pelkäisi väkivaltaa, vaan sitä idiootin mainetta mikä tuosta seuraisi.
Ehkä kuitenkin kannattaisi pelätä,pimeillä kujilla voi tapahtua mitä tahansa.
One,two,fuck you!
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Agathon kirjoitti:Kuunteliko kukaan Radio Rockin Korporaatio ohjelmaa tänään aamulla? Siinä haastateltiin Mölsää ja sinne soitti "Risto Matti" (en tiedä onko oikea nimi) ja kertoi kirjan johdannossa olleen tapahtuman sattuneen hänelle ja se miten se kirjassa oli kerrottu ei ollut totuuden mukainen. Tuli vaan mieleen...

EDIT: Onko kukaan lukenut kirjaa?
Eipä ole vielä tullut luettua,luen kyllä kunhan käsiini kyseisen satukirjan saan.
Tuo "Risto Matin" kommentti kertookin jo paljon kirjan sisällöstä,luulen että tuolla opuksella ei totuuden kanssa ole paljonkaan tekemistä.
One,two,fuck you!
YBJ
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 5:23 pm

Viesti Kirjoittaja YBJ »

ionized kirjoitti: Et viitsisi kiusata poikia. Se, että Bandidos harrastaa huumekauppaa, velanperintää sun muuta lain vastaista toimintaa ei tee heistä rikollisia.
Mulle on aivan yhdentekevää jos banditosit myyvät huumeita tai perivät velkoja, se on kuitenki rikollisten keskeistä toimintaa eikä viattomiin sivullisiin kohdistuvaa uhkaa, toisinko nää supportti-"jengit" eli aiemmin mainitsemani teinipojat ja vähä vanhemmatki jotka tilaa sen support your local fat mexican -paidan ja luulevat sit 6 kaljan jälkeen olevansa ite prosenttikerholaisia ja liivimiehiä ja uhkailevat/hakkaavat baarissa ja muuallaki ihan huvikseen viatonta porukkaa.
Its better to be dead and cool than alive and uncool -Harley Davidson
tommyboy
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja tommyboy »

ionized kirjoitti:
YBJ kirjoitti:
ionized kirjoitti: Et viitsisi kiusata poikia. Se, että Bandidos harrastaa huumekauppaa, velanperintää sun muuta lain vastaista toimintaa ei tee heistä rikollisia.
Mulle on aivan yhdentekevää jos banditosit myyvät huumeita tai perivät velkoja, se on kuitenki rikollisten keskeistä toimintaa eikä viattomiin sivullisiin kohdistuvaa uhkaa, toisinko nää supportti-"jengit" eli aiemmin mainitsemani teinipojat ja vähä vanhemmatki jotka tilaa sen support your local fat mexican -paidan ja luulevat sit 6 kaljan jälkeen olevansa ite prosenttikerholaisia ja liivimiehiä ja uhkailevat/hakkaavat baarissa ja muuallaki ihan huvikseen viatonta porukkaa.
Samaa mieltä itsekin.
Pakko viel lisätä tähän yks esimerkki. Noin kuukaus sitten kalliossa kippolassa. perus kaljottelua. Kunnes tää paikallinen uhoilija päätti kenkästä frendiä takaraivoon, selän takaa tietenkin. No toinen kaveri näki sen ekaks ja vei tän apinan siihen pihalle ja kolautti pari kertaa aika huolella. Tää apina ku pääs takas tolpilleen siitä nenä poskella ja lähte laahustaa menee siitä ni eikös sielt tullu tuomio heti perään.. huusi sitten meille siinä että "Vittu mä soitan bandidokset tänne!"... jep jep.. noh siinä sitten loppuilta istuttiin samas juottolas eikä tosiaan hatun hattua näkynyt kallios sinä iltana. Poke viel mainitsi et kyseinen kaveri on uhkaillu jengiä aikasemminkin näil bandidos jutuilla. et ihan perus kallio meininki. paskahousu on paskahousu.
Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

^Vaikka Kyläsaaressa käytyäni, sekä nyt La/su biletetty mm "fat mexicon" seurassa, en ole värien perään.
Support kamaa eri porukoilta omistan kyl, mutta todella harvoin niitä julkisesti pidän.
Ei vain kuulu tyyliini.
Omat liivini pidän päällä kun siltä tuntuu, eikä niissä ole 1% merkkiä, muita kyllä.
Tapansa kullakin. Onneksi olen siinä asemassa, et ei ole ongelmia värien/henkilöiden kanssa.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."
Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

^Sua se kaikki vituttaa. :)
Tarkoitin lauseella, että persoonani on sellainen, että osaan pitää asiani itsellä,
käyttäydyn korrektisti, olen ystävällinen yms. Se asema ei ole ansaittu millään laittomalla tavalla.
Lause ei tarkoita sitä "asemaa" mitä sinulla nyt kävi mielessä, heti ensimmäiseksi :!:
Kyl rupes taas Miken kirjoitus, sanotaanko, sapettamaan :(
Aina haluaa saada sen vittuilun aiheen sieltä esiin..
Sääli sinänsä..
Mutta yrittäkäämme ymmärtää Miken purkauksen täällä :wink: :!:


Edit: En kuulu mihinkään liivi-kerhoon, kuin omaani 8)

Edit1.2: Jos sen vielä lisää itsestäni, että harrastukseni/ammattini,
musiikin kautta tulee oltua tekemisissä monenlaisten ihmisryhmien kanssa.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."
Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

Ei sitä tässä Badidoksen osion alla voi kertoa sit käyneensä jossain?
Ei minulla ole ollut kirjoituksella tarkoitus lesoilla asialla.
Sä nyt tunnut jotenkin nostavan paineet aivan mitättömästä jutusta, mutta ei se minua saa hermostumaan.
Päin vastoin :wink: Jos haluat käsittää kirjoitukseni näin, niin ole hyvä Mikke 8)
Olen minä kirkossakin käynyt ja se on paljon pyhempi paikka :wink:
Ja se mitä asioiden itsellä pitämiseen tulee, tarkoittaa aika paljon erillaisia asioita.
Mutta lopetan tämän nyt tähän, koska tää on jo aika off topicia ja muuta turhaa jauhamista.
ELI iso piste minulta :!:
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."
albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

ei helvetti ku repes perse ku kattelin galtsusta noita supportti porukoita. http://irc-galleria.net/view.php?nick=t ... d=95899611 joku krapulainen kaveri vapisevin käsin piirrelly naamaan vähä maik taisonia :lol: saattaa hiukan ketuttaa ku joskus tulee järkee päähän jos sitte tulee. http://nbcsportsmedia2.msnbc.com/j/msnb ... .widec.jpg suoraan kopioitu miken nassusta paitti ei kokonaan väritetty
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Make_
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 1:26 am

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Make_ »

Osaako joku kertoa tarkemmin miksi bandiiteilla on paitoja joissa on teksti "Pasi Salo on vasikka" ? :lol:
Mulla on joku haju asiasta jo paidan tekstin perusteella, heh heh, mut mikähän tässä on taustalla.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1586
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja apollo »

Make_ kirjoitti:Osaako joku kertoa tarkemmin miksi bandiiteilla on paitoja joissa on teksti "Pasi Salo on vasikka" ? :lol:
Mulla on joku haju asiasta jo paidan tekstin perusteella, heh heh, mut mikähän tässä on taustalla.
Onko noita paitoja kauan näkynyt? Voisiko olla näin: Pasi Salo = Nysky?
Make_
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 1:26 am

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Make_ »

Ei ole ihan tuore juttu. Tuo paitahan näkyy mm. Alibissa 4/2008 jossa kuva Harjavallan kerhotiloista. Taitaa olla isompi moka tarinan takana kun on miehestä oikein paita painatettu.

Anyone?
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Make_ kirjoitti:Osaako joku kertoa tarkemmin miksi bandiiteilla on paitoja joissa on teksti "Pasi Salo on vasikka" ? :lol:
En voi välttyä ajatukselta, että onko Bandidoksen jätkät niin saamatonta porukkaa, että eivät pääse itse käsiksi (tuomion pelossa, tai ihan vaan saamattomuuttaan) tuohon P.Salo...:n ja siksi pitää järjestää tuollainen mediakampanja siinä toivossa, että joku tajuaa tän ko. hepun hakata jossain paikallisessa räkälässä pikkutunneilla.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
welmu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: To Joulu 18, 2008 10:59 pm
Paikkakunta: Middle of Nowhere

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja welmu »

Nyt taiat olla pahasti hakoteillä Mike Manner.


welmu
Support your local Big Red Machine / 81
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: BANDIDOS

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

welmu kirjoitti:Nyt taiat olla pahasti hakoteillä Mike Manner.


welmu
Miltä osin?
Sana kulkee, niin kuin tiedät, ilman mitään T-paita kampanjoitakin.
Lisäksi ko. tempaus vaikuttaa enemmänkin surkuhupaisalta ja antaa koko bändistä palloa nussivan apinalauman vaikutelman.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin