Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Jansku
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: La Maalis 29, 2008 1:24 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Jansku »

supernova kirjoitti:Nimimerkkiä Urho tai UKK ei myöskään ole personoitu.
Onkohan kyseessä Bulvanian presidentti? :mrgreen:
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Olipa seikkaperäinen vastaus kysymykseen, kiellettiinkö bulvaanina toimiminen vai ei? Itse olisin vastannut vain lyhyesti: kiellettiin.

Supernova ja Wagner ovat nyt aika pitkään saaneet arvostella ylläpitoa siitä että palstalla sallitaan multinikkeily, vaikka se on säännöissä kielletty. Kun multinikkeilyä ei tosiasiallisesti sallita yhtään, niin kuinka kauan tämän syyttelyn annetaan jatkua?
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:Olipa seikkaperäinen vastaus kysymykseen, kiellettiinkö bulvaanina toimiminen vai ei? Itse olisin vastannut vain lyhyesti: kiellettiin.

Supernova ja Wagner ovat nyt aika pitkään saaneet arvostella ylläpitoa siitä että palstalla sallitaan multinikkeily, vaikka se on säännöissä kielletty. Kun multinikkeilyä ei tosiasiallisesti sallita yhtään, niin kuinka kauan tämän syyttelyn annetaan jatkua?
Mutta kuka on toiminut bulvaanina eli nettikeskusteluun sovellettuna puhunut jotain omissa nimissään niin että on puhunut jotain omana itsenään vaikka teksti on tullut toisaalta. Edustaa voi sekä kertoa mitä joku muu on ollut asiasta mieltä, mikäli lainattu henkilö tämän sallii.

Näin ollen en ole missään yhteydessä toiminut bulvaanina.

Olen viimeaikoina tuonut esille sen että ihminen, jolla on mahdollisuus helposti käyttää useampaa nettiyhteyttä, voi mainiosti ottaa itselleen useamman nimimerkin. Itselläni olisi viikonloppuisin mahdollisuus käyttää kolmea eri nettiyhteyttä helposti. Viikolla neljää. Tästä on kysymys.

Olen itse tietoisesti kirjoittanut kaikista nettiyhteyksistä samalla nimimerkillä, joten ei se minulta enää onnistuisi. Vaan jos olisin tehnyt alusta alkaen niin että yhdestä nettiyhteydestä yhdellä nimimerkillä ja toisesta toisella, olisi ylläpidon miltei mahdoton todeta minun multinikkeilleen. Muuralassa tämä kävi selväksi tietyille nimimerkeille - ehkä he oppivat asiasta jotain? Mutta tarkoitukseni on vaan tuoda esiin se että jos on kotona kiinteä nettiliittymä ja sen lisäksi kannettava jonkunlaisella mokkulayhteydellä, niin olisi äärimmäisen helppoa multinikkeillä. Ketään en tässä syytä.
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti: Olen viimeaikoina tuonut esille sen että ihminen, jolla on mahdollisuus helposti käyttää useampaa nettiyhteyttä, voi mainiosti ottaa itselleen useamman nimimerkin. Itselläni olisi viikonloppuisin mahdollisuus käyttää kolmea eri nettiyhteyttä helposti. Viikolla neljää. Tästä on kysymys.
Miksi et halua selvittää asiaa loppuun asti? Vedonlyönnin avulla asia saadaan selvitettyä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja supernova »

Siksi että olet halutessasi pystynyt muuntamaan tilanteen eduksesi vääristellen asiaa.

Mitä isompi panos vedonlyöntiin asetetaan, sitä varmemmaksi uskon että myös järjestät jonkun antamaan väärän valan.

Eikä minulla ole mitään tarvetta sinua tavata. Eikö tää nyt ole jo päivän selvää.
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Siksi että olet halutessasi pystynyt muuntamaan tilanteen eduksesi vääristellen asiaa.

Mitä isompi panos vedonlyöntiin asetetaan, sitä varmemmaksi uskon että myös järjestät jonkun antamaan väärän valan.

Eikä minulla ole mitään tarvetta sinua tavata. Eikö tää nyt ole jo päivän selvää.


Päiväns elvää on vain se, että et usko itsekään siihen, mitä selität. Jos olisit varma asiasta, niin tietenkin suostuisit vedonlyöntiin.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Siksi että olet halutessasi pystynyt muuntamaan tilanteen eduksesi vääristellen asiaa.

Mitä isompi panos vedonlyöntiin asetetaan, sitä varmemmaksi uskon että myös järjestät jonkun antamaan väärän valan.

Eikä minulla ole mitään tarvetta sinua tavata. Eikö tää nyt ole jo päivän selvää.


Päiväns elvää on vain se, että et usko itsekään siihen, mitä selität. Jos olisit varma asiasta, niin tietenkin suostuisit vedonlyöntiin.
"Ja me tulimme kapakasta, kai hiukkasen horjuen" vai millä muulla selität ettet ymmärrä luettua tekstiä? :|
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »

Järjestämme Pharaohin kanssa tietenkin laboratoriomaiset olosuhteen, jossa asiat selvitetään pohjia myöten.

Jos hetkeksi unohdat duubiosi ja asennoidut asiaan niin, että asia pystytään todistamaan, niin millä summalla lähtisit vedonlyöntiin? Siis ihan vian hypoteettistesti asiaa utelen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja papillon »

Maza kirjoitti:Järjestämme Pharaohin kanssa tietenkin laboratoriomaiset olosuhteen, jossa asiat selvitetään pohjia myöten.

Jos hetkeksi unohdat duubiosi ja asennoidut asiaan niin, että asia pystytään todistamaan, niin millä summalla lähtisit vedonlyöntiin? Siis ihan vian hypoteettistesti asiaa utelen.
No no! Kyllä sitä vanhanakin voi uutta oppia näköjään, nyt onnistui taatalta jo labra oikein.
No muu taas on seniiliä inttämistä :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Mutta kuka on toiminut bulvaanina eli nettikeskusteluun sovellettuna puhunut jotain omissa nimissään niin että on puhunut jotain omana itsenään vaikka teksti on tullut toisaalta. Edustaa voi sekä kertoa mitä joku muu on ollut asiasta mieltä, mikäli lainattu henkilö tämän sallii.
Jos viittaat tähän Urhon puheluun, niin Urhohan ei koskaan väittänyt ettei sitä ole soittanut. Urho ei sellaista ole voinut palstalle kirjoittaa, koska hänet on bannattu. Ja kuka vaan voi kirjoittaa täällä toisen nimissä mitä vaan, kuten sinä olet tehnyt.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharaoh kirjoitti:Jos viittaat tähän Urhon puheluun, niin Urhohan ei koskaan väittänyt ettei sitä ole soittanut. Urho ei sellaista ole voinut palstalle kirjoittaa, koska hänet on bannattu. Ja kuka vaan voi kirjoittaa täällä toisen nimissä mitä vaan, kuten sinä olet tehnyt.
Jos Urho on puhelun kiistänyt, niin missä se on kirjattu?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:
Mutta kuka on toiminut bulvaanina eli nettikeskusteluun sovellettuna puhunut jotain omissa nimissään niin että on puhunut jotain omana itsenään vaikka teksti on tullut toisaalta. Edustaa voi sekä kertoa mitä joku muu on ollut asiasta mieltä, mikäli lainattu henkilö tämän sallii.
Jos viittaat tähän Urhon puheluun, niin Urhohan ei koskaan väittänyt ettei sitä ole soittanut. Urho ei sellaista ole voinut palstalle kirjoittaa, koska hänet on bannattu. Ja kuka vaan voi kirjoittaa täällä toisen nimissä mitä vaan, kuten sinä olet tehnyt.
Maza kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Jos viittaat tähän Urhon puheluun, niin Urhohan ei koskaan väittänyt ettei sitä ole soittanut. Urho ei sellaista ole voinut palstalle kirjoittaa, koska hänet on bannattu. Ja kuka vaan voi kirjoittaa täällä toisen nimissä mitä vaan, kuten sinä olet tehnyt.
Jos Urho on puhelun kiistänyt, niin missä se on kirjattu?
Jos ja kun Pharoah = Maza lienee kyse jo vakavahkosta persoonallisuushäiriöstä, kun henkilö keskustee itsensä kanssa internetin välityksin.

Muu vaihtoehto toki on se, että yrittää vielä paljastuttuaankin antaa yleisön ymmärtää, että kyse olisi kahdesta eri persoonasta.

Paljastuttaan ?
Ehdotti Novalle vedonlyöntiä Mazana ja viittasi ehdottamaansa vedonlyöntiin Pharaoh-nikillä.

Mitä vedonlyönti koski ?
Sitä, ovatko Maza ja Pharaoh sama taho, mistä on aikaisempiakin havaintoja: toiselle annettu YV antoi palautteen toiselta.

P.S Kaunis kevätpäivä, jatkan haravointia.

:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti: Jos ja kun Pharoah = Maza lienee kyse jo vakavahkosta persoonallisuushäiriöstä, kun henkilö keskustee itsensä kanssa internetin välityksin.

Muu vaihtoehto toki on se, että yrittää vielä paljastuttuaankin antaa yleisön ymmärtää, että kyse olisi kahdesta eri persoonasta.

Paljastuttaan ?
Ehdotti Novalle vedonlyöntiä Mazana ja viittasi ehdottamaansa vedonlyöntiin Pharaoh-nikillä.

Mitä vedonlyönti koski ?
Sitä, ovatko Maza ja Pharaoh sama taho, mistä on aikaisempiakin havaintoja: toiselle annettu YV antoi palautteen toiselta.
Onko se sinusta kiellettyä, jos kaksi tänne kirjautunutta henkilöä keskustelevat toistensa kanssa?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

On tainnut mennä Wagnerilta jo puurot ja vellit sekaisin kun ei tuosta todistelusta kukaan ota selvää enää mitään.
Ja mihin pyritään tällä multinikkeily-inttämisellä? Mitä pitempään se kestää sitä höperömmältä se tuntuu. Kyllä me voidaan myös Mazan kanssa keskustella täällä palstalla keskenämme vaikka maailman tappiin asti, eikä siinä joku Nova/Wagner mitään voi. Kjäh! :lol:
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

MazaPharaoh

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Jos ja kun Pharoah = Maza lienee kyse jo vakavahkosta persoonallisuushäiriöstä, kun henkilö keskustee itsensä kanssa internetin välityksin.

Muu vaihtoehto toki on se, että yrittää vielä paljastuttuaankin antaa yleisön ymmärtää, että kyse olisi kahdesta eri persoonasta.

Paljastuttaan ?
Ehdotti Novalle vedonlyöntiä Mazana ja viittasi ehdottamaansa vedonlyöntiin Pharaoh-nikillä.

Mitä vedonlyönti koski ?
Sitä, ovatko Maza ja Pharaoh sama taho, mistä on aikaisempiakin havaintoja: toiselle annettu YV antoi palautteen toiselta.
Onko se sinusta kiellettyä, jos kaksi tänne kirjautunutta henkilöä keskustelevat toistensa kanssa?
Pharaoh kirjoitti:On tainnut mennä Wagnerilta jo puurot ja vellit sekaisin kun ei tuosta todistelusta kukaan ota selvää enää mitään.
Ja mihin pyritään tällä multinikkeily-inttämisellä? Mitä pitempään se kestää sitä höperömmältä se tuntuu. Kyllä me voidaan myös Mazan kanssa keskustella täällä palstalla keskenämme vaikka maailman tappiin asti, eikä siinä joku Nova/Wagner mitään voi. Kjäh! :lol:
Vielä kerran vastaan: psykoosiin löytyy hoitoa, käänny asiantuntijan puoleen.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin