Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

buracee, tuntuuko että itse et ole syyllistynyt moiseen? 8)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

Ärsyttää kovin tuo joidenkin tapa jakaa tämän palstan kirjoittajat "uusiin" ja "vanhoihin" kirjoittajiin. Ja aina sillä periaatteella, että tämä "vanha" on aina jotenkin parempi.
Voisiko, joku ystävällisesti ensinnäkin kertoa, mikä oli se parasta ennen päivämäärä, jota ennen tänne kirjautuneet ovat automaattisesti vanhoja, hyviä kirjoittajia?
Eikö kirjoituksia kannattaisi kuitenkin arvostella ennemminkin sisällön perusteella?
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ns. vanhana kirjoittajana tuon esille oman mielipiteeni: koskaan, milloinkaan, ikinä en ole kokenut hyviä kommentoijia vastustajina. Se, kuinka kauan joku on täällä palloillut, ei missään nimessä mielestäni takaa hyväksttävyyttä saatika uskottavuutta. Toisinaan hiukan jopa ärsyttää että se otetaan aseeksi jos joku ns. vanhoista on joko puolesta tai vastaan. Keinoa käyttävät molemmat osapuolet.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Blues »

^
Amen!
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Bluus on jees 8) . Allekirjoitan edellisen kommenttini näin selvinkin päin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja buracee »

rosamarine kirjoitti:buracee, tuntuuko että itse et ole syyllistynyt moiseen? 8)
No tuota, tuntuu kyl. Tai ainakaan en muista moista tehneeni :P
Scythe

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Scythe »

"Kaikkien alojen asiantuntijat", jotka "höyryävät" melkein jokaisessa ketjussa ja levittävät väärää tietoa.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rimma »

Scythe kirjoitti:"Kaikkien alojen asiantuntijat", jotka "höyryävät" melkein jokaisessa ketjussa ja levittävät väärää tietoa.
Mitä, mitä?!? Onko täällä sellasia muka :wink:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

buracee kirjoitti:
rosamarine kirjoitti:buracee, tuntuuko että itse et ole syyllistynyt moiseen? 8)
No tuota, tuntuu kyl. Tai ainakaan en muista moista tehneeni :P
Siis, mä en tajua, mikä se mun punanen lanka on ollut, kun ton kysymyksen oon sulle laittanut...Mutta...pistetään kännin piikkiin, heh
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Blues »

No nyt en tiedä ärsyttääkö tai ahdistaako muuten vaan, mutta miksi niitä "faktoja" ei voi mitenkään tarkastaa ennen palstalle postaamista?
Meille on kuitenkin annettu Google ja jos sinne kirjoitat hakusanan, niin "Katso" jo google kertoo usein miten asiat menikään.

Käyttäkää hyvät ihmiset sitä kuukkelia ennen kuin pohditte neljä sivua onko asia näin vai noin ja vastaus löytyy ensimmäisellä haulla. Ja ulkomaisten keissien kohdalla ei kannata jumittaa siihen google.fi:hin.
Ugh, olen puhunut.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
mallory1
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Maalis 02, 2009 11:25 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja mallory1 »

Ilemisesti olen sitten hieman hidas, mutta kyllä täälä on perkeles ihan liikaa näitä keskustelu alueita!
Vittu, en oo ees huomannut noita alimpia kun vasta vähän aikaa sitten! :o
TOO MUCH TV!
Murder me Mickey! Murder me Mallory!
MustaEnkeli
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 8:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja MustaEnkeli »

Aluksi olin todella tyytyväinen kun löysin nämä sivut. Aloitin aiheiden läpikahlaamisen innokkaasti. Reksiteröidyin ja ajattelin, että jospa kommentoisi jotain... Sitten... jatkuvasti törmäsin näihin ihmisten välisiin ja erittäin ärsyttäviin riitoihin ja kukkotappeluihin.Eipä enää huvittanut kommentoida ja lukeminenkin sai ajoittain suonet pullistumaan päässä =). Suosittelisin markjalle ym nakkikioskin jonoa vaikkapa Helsingissä la-su yönä mielipiteidenne kanssa, tai voisittehan perustaa omat sivut missä voitte heilutella pullataikinavirtuaalinyrkkejänne... Varsinkin markjan kohdalla voi todeta, että kyllä näkee jo pelkästään kielenkäytöstä (vitunidioottivedäitteshirteenjne) kuinka tasokkaita ihmisiä nykyään pulpahtelee ulos amk:sta.. Harmittaa, kun sivujen hyvä ajatus on mennyt ihan perseelleen. Tietty, voihan se olla, että sivujen alkuperäinen tarkoitus on ollutkin saada ihmiset kukkoilemaan toistensa kanssa?
Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Olen samaa mieltä MustaEnkelin kanssa.
Ehdottaisin näille trollipeikoille (markja & kump) ikuisia banneja, jos tuo tahallinen sanasotaan ärsyttäminen ei ota loppuakseen. Jos en väärin muista, niin pari tyyppiä onkin täällä jossakin välissä saanut lyhyet bannit, mutta ei se näköjään ole tehonnut.

Väittäköön nuo trollipeikot iäkseen mitä tahtovat, mutta henkinen ikä näyttäs olevan ikiteini(11-15 vee) tai vieläkin nuorempi(5 vee).
Eikä sillä koulutuksellakaan kannata lesoilla, sillä ite oon käyny ammiksen kahdestikin, mutten silti ole ajatellut vasiten ärsytää ihmisiä netissä, sen enempää kuin livenäkään.
Enkä väitä olevani fiksu tai henkiseltä iältäni yhtään sen kypsempi kuin nää trollipeikot, mutten mä kumminkaan ala joka paikassa turpaani aukomaan ja vasiten aiheuttamaan riitaa. Ei siinä oo järkee.
Sellainen fiksu keskustelu aiheesta on mielenkiintoinen lukea, mutta sellainen missä aletaan tietentahtoen riitaa haastamaan, eivät ole kivoja.
Te jotka niin tykkäätte väitellä, niin painukaa johonkin väittelykerhoon ja kinatkaa siellä sitten vaikka maailman tappiin asti.
Trollipeikoille vielä: Get a Life!
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Blues »

^
Näille "Markja vituttaa"-postauksille on olemassa ihan oma threadinsa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rimma »

No joo se on vaan tosiasia että Marja ei tältä sivustolta minnekkään katoa. Kukaan ei bannia anna sen enempää lyhytkestoista kun ikuistakaan. Täytyy vaan hyväksyä. Onko se oikein? No ei tietenkään mutta minkäs teet. Turha itkee.

En itse jaksa edes vaivautua enää ärsyyntymään joistakin jotka ihan tahalteen koittaa sitä tehdä. Se kertoo myös oman henkisen iän miten niihin suhtautuu. Ei se joka ärsyttää ole aina se porukan idiootein vaan joskus se joka mukaan lähtee. Itse tehnyt niin monesti ja oppinu jotakin. Ei pidä ottaa niin henk. koht. kaikkea täällä. Niin kun ei muuallakaan netissä.

Tyhmälle kuulostaa että tämä on vaan netti mutta.. tämä on vaan netti.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Lukittu