Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:Wagner se vaan taistelee tuulimyllyjä vastaan. :wink: Voisihan tuon palstatilan käyttää asiallisemminkin. Mutta jos asiaa ei ole ja haluaa ottaa agendakseen olemattoman multinikkeilyn vastustamisen niin mikäs siinä. Mutta ei sillä kyllä Bodomin tapauksen ratkaisua edistetä.
Tuulimyllytaisteluiden ehdoton tuki oli ritarilleen Sancho Panza, joka vei yleensä pisteet kotiin: runoratsusi Rosidante tuntuu olevan jo makkaratehdasasteella...
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Tuulimyllytaisteluiden ehdoton tuki oli ritarilleen Sancho Panza, joka vei yleensä pisteet kotiin: runoratsusi Rosidante tuntuu olevan jo makkaratehdasasteella...
Kävitkö American Car Showssa? Näitkö Ristoa?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Tuulimyllytaisteluiden ehdoton tuki oli ritarilleen Sancho Panza, joka vei yleensä pisteet kotiin: runoratsusi Rosidante tuntuu olevan jo makkaratehdasasteella...
Kävitkö American Car Showssa? Näitkö Ristoa?
Rosidanten kyllä havaitsin.
Olutmakkaraksi muuttuneena tosin.
Varsinainen multinakkeilija...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Tuulimyllytaisteluiden ehdoton tuki oli ritarilleen Sancho Panza, joka vei yleensä pisteet kotiin: runoratsusi Rosidante tuntuu olevan jo makkaratehdasasteella...
Kävitkö American Car Showssa? Näitkö Ristoa?
Rosidanten kyllä havaitsin.
Olutmakkaraksi muuttuneena tosin.
Varsinainen multinakkeilija...

8)
RosiNante se ainakin silloin vielä oli kun Oittaalta kansakoulua käytiin.

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kopla-9 kokoontuminen taitaa jäädä tältä kesältä väliin. Jengi alkaa vanheta. Voimat ehtyy.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Kopla-9 kokoontuminen taitaa jäädä tältä kesältä väliin. Jengi alkaa vanheta. Voimat ehtyy.
Kupla-9 pudottuaan jätti siistin renkaan hetkeksi Bodomin mysteerion tyyneen pintaan,
sen voimat ehtyivät loitontuneen renkaan samaistuessa ympäristön balanssiin.

Läheltä lentänyt lepakko kokeili huvikseen rengas maalitauluna syöksypommitusta ja
virnuili tyytyväisenä, kun osui keskelle pientä rengasta, hyräillen ultraänellään
'yks´kakkaa, kaks´kakkaa, muuta sitt´ei tarvitakkaa' ja lenteli kohden murhaniemessä orgioitaan viettäviä hyttysiä, jotka jahtasivat kääreisiin kompastelevaa kaksipäistä faaraon muumiota.

Sen pituinen se.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Damien »

:mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Maza kirjoitti:Kopla-9 kokoontuminen taitaa jäädä tältä kesältä väliin. Jengi alkaa vanheta. Voimat ehtyy.
Kupla-9 pudottuaan jätti siistin renkaan hetkeksi Bodomin mysteerion tyyneen pintaan,
sen voimat ehtyivät loitontuneen renkaan samaistuessa ympäristön balanssiin.

Läheltä lentänyt lepakko kokeili huvikseen rengas maalitauluna syöksypommitusta ja
virnuili tyytyväisenä, kun osui keskelle pientä rengasta, hyräillen ultraänellään
'yks´kakkaa, kaks´kakkaa, muuta sitt´ei tarvitakkaa' ja lenteli kohden murhaniemessä orgioitaan viettäviä hyttysiä, jotka jahtasivat kääreisiin kompastelevaa kaksipäistä faaraon muumiota.

Sen pituinen se.

8)
En epäile yhtään etteikö Wagner olisi lepakkojen ulostamisen asiantuntija. Mutta mitä tulee mysteerioiden ratkaisemiseen tuolla satumenetelmällä niin on vain todettava: "koirat haukkuu - karavaani kulkee". :wink:

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:<blabla>mitä tulee mysteerioiden ratkaisemiseen satumenetelmällä niin on vain todettava: "koirat haukkuu - karavaani kulkee". :wink:
Satumenetelmiä aiheessa on ollut vain "Kopla-9 ja sen ilmentymän, Kupla-9:n upotus.

Karavaanit kulkevat edelleen ammoisten faaraoiden hautojen ohi turisteja matkassaan.

Jos ja kun asiakeskustelua on vakavasti häiritty tuon keksityn koplan keksityin tekemisin,
voidaan se myöntämäsi mukaan toki rinnastaa häiriköivään rakkikoirien haukuntaan.

Haukkukoon koirat, kulkekoot karavaanit, mutta pysyttäköön totuudessa.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:<blabla>mitä tulee mysteerioiden ratkaisemiseen satumenetelmällä niin on vain todettava: "koirat haukkuu - karavaani kulkee". :wink:


blablabla.. ....Haukkukoon koirat, kulkekoot karavaanit, mutta pysyttäköön totuudessa.

8)
Ja miksi olet päättänyt tehdä nyt tällaisen täyskäännöksen?

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner on siis lopulta siirtynyt totuuden tielle. Hyvästi siis Arska-saaga ja Bodom-Zodiac kytkennät. Kauan sitä kesti, mutta uskon edustavani enemmistöä, kun totean, että on hienoa, kun suurimmassakin tollossa lopulta paljastuu palanen järkeä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hah hah.
Hyvästit vain Kupla-ysille ja kuvitelmillesi.
Älä kompastu käärinliinoihisi.
Ei muuta.
8)

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Hah hah.
Hyvästit vain Kupla-ysille ja kuvitelmillesi.
Älä kompastu käärinliinoihisi.
Ei muuta.
8)
Kopla-9 terveisten oikea osoite on Urho. Hän otti tuon vanhan teeman esiin Murhainfossa. Miksi yrität sotkea minut asiaan??? Rikot ilmiselvästi tässäkin asiassa palstan sääntöjä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Hah hah.
Hyvästit vain Kupla-ysille ja kuvitelmillesi.
Älä kompastu käärinliinoihisi.
Ei muuta.
8)
Kopla-9 terveisten oikea osoite on Urho. Hän otti tuon vanhan teeman esiin Murhainfossa. Miksi yrität sotkea minut asiaan??? Rikot ilmiselvästi tässäkin asiassa palstan sääntöjä.
Kopla-9 oli alunperin sinulta lähtöisin ja olet jo aikaa sitten myöntänyt jutun olleen täyttä roskaa.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Kopla-9 oli alunperin sinulta lähtöisin ja olet jo aikaa sitten myöntänyt jutun olleen täyttä roskaa.
"Alunperin". Tuolla viittaat asioihin, joista on keskusteltu sellaisilla palstoilla, jotka on lopetettu jo vuosia sitten. En ota kantaa, mitä niillä palstoilla on tapahtunut, koska kukaan ei voi asioita enää tarkistaa. Nyt on kyse tästä palstasta. Tämän nimi on Murhainfo. Tällä kyseisellä palstalla Kopla-9 debatin lämmitti nimikerkki Urho. Minulla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Syytöksesi kohde on siis täysin väärä.
Älä syytä minua.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Lukittu