Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

maija turjukka kirjoitti:EuroJR:n kesäterveisten lisäksi ilahduttaa se, että eräs pitkäaikainen haaveeni toteutuu huomenna 8)
Laittele txt-viestiä sitten miten meni :wink:
Oon töissä aamusta iltaan ja sen jälkeen alkaa tavaroitten pakkaaminen kun suunnataan perjantaina sinne ralliin.Eli ilahduttaa kun kesän työkiireiltä pääsee vihdoin viikonlopuksi telttailemaan ja tapamaan tuttuja motoristeja.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Scythe

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Scythe »

Sauna, sen jälkeen kunnon kahvit ja Beck-elokuva.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ai niin, unohdin mainita, että onnistuin myös lomareissuni kirjastovisiitillä. Löysin pari uutista yli viidenkymmenen vuoden takaisesta murhakeissistä ja valokuvat uutisista on ihan selviä. Kunhan palailen kotisuomeen lomareissuiltani, voin sitten päivittää ko. ketjua 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tänään pidettiin 89-vuotiaan setäni ja 9-v.poikani yhteiset juhlat, molemmilla oli merkkipäivä. Porukkaa oli ikivanhassa suvun mökissä paljon ja lohileivät tekivät kauppansa. Sääkin selkeni päivän mittaan ja kaikilla oli (oikeasti) niin mukavaa. Mukana oli myös 79-v. isäni ja 83-v. tätini. Muut olivat sitten nuorempaa porukkaa. Tilaisuudessa paljastettiin myös joskus 20-luvulla Amerikkaan muuttaneen suvun mustan lampaan upea muotokuva (valokuva). Jo oli komea mies, mutta niinhän ne liuhtarit tapaavat olla. Kiharat otsalla ja kaikki. :D
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Huh,rankka reissu mutta tulipahan tehtyä..Ihanaa olla kotona parin telttayön jälkeen.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Tänään ilahduttaa huominen =) Ja se, että tää on nyt tässä ja pääsen vihdoinkin kotiin :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Howler »

Auto meni katsastuksesta läpi puhtaasti, ei yhtään mistään edes minkäänlaista huomautusta \o/
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Sain päähäni syödä hapankirsikoita samalla kun vedän röökiä. Yleensä kaikki mitä samalla syö maistuu ihan paskalle, mutta nyt yllättäen aivan mahtava aromi. :D Ilmainen vinkki jollekin pikkusikarien valmistajalle: kirsikka-aromi! :lol:

Ilahduttaa myös se että olen itse kasvattanut kyseisen puun. Ja pihalla nähty valtava perhonen.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja serialist »

Tuli juotua äskeisillä festareilla 14 tuntia (olin jatkuvasti enemmän tai vähemmän humalassa, huom. sammumatta tai örveltämättä) ja selvisin ilman krapulaa, mutta kauhea väsy on kuitenkin! Danko Jones sulatti sydämeni. <3

Jälkimainingeista sen verran, että päässä soi "Dallas on pulla!" enkä syö pyttipannua pitkiin aikoihin.

Sekin ilahduttaa, että koira oli ensimmäistä kertaa yötä hoidossa ja käyttäytyi loistavasti. Lukuunottamatta sitä, että se kiipesi miltei kaksi metriä korkean aidan yli tarhasta ja käytti itsensä omatoimisesti uimassa. :D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^ :lol: Minuakin ilahduttaa, että oma nuorisoni (17-vee + poikaystävänsä) selvisivät kunnialla samaisilta festareilta :D Tarttee varmaan kysästä niiltä, mikä tuo "Dallas on pulla"-juttu on, jos sä et huomaa antaa lisäselvitystä 8)

Lehtijuttujen perusteella nauroin sitä viime vuoden festarien muistolle perustettua "kurapainiareenaa", mahtoi olla hyvä meininki joskus aamuyön pikkutunneilla...

Niin ja sitten vielä ilahduttaa yyveenä saamani positiivinen palaute eräästä aika henkilökohtaisesta jutusta :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Olen saamassa takaisin luovuuteni, joka on ollut vähintään kesän ajan hukassa. Syytä kumpaankaan en tiedä, ainakaan varmaa. Ehkä rasittava työvuosi vei mehut, niin että toipumiseen on mennyt monta kuukautta.
Nothing is quite what it seems
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja serialist »

maija turjukka kirjoitti:^ :lol: Minuakin ilahduttaa, että oma nuorisoni (17-vee + poikaystävänsä) selvisivät kunnialla samaisilta festareilta :D Tarttee varmaan kysästä niiltä, mikä tuo "Dallas on pulla"-juttu on, jos sä et huomaa antaa lisäselvitystä 8)

Lehtijuttujen perusteella nauroin sitä viime vuoden festarien muistolle perustettua "kurapainiareenaa", mahtoi olla hyvä meininki joskus aamuyön pikkutunneilla...
Tuo "Dallas on pulla"- juttu on sisäpiirivitsi, josta en pääse eroon. Se soi vieläkin päässä. :D

Juu, siellä oli joku kurapainihommeli ku jengiä veti eestaas aivan kurasina. Viime festareitahan kutsuttiin Kurassic Rockiksi huonon kelin takia. (tästä kaikille selvinnee mistä festareista on kysymys:D)

Ihmeteltiin myös pientä koppia, jonka nimi oli Rytmikoppi. Oli jännä seistä sen edessä kun vasemmalla korvalla kuulee joujouräppiä sieltä kopista ja oikealta toiselta päälavalta kuului kissantappoheviä. Voin kertoa, että olo oli hieman hämmentynyt. :D

Viime vuonna ainakin siellä oli Irc-Galleria -teltta tietokoneineen. Siellä porukka vaan datas. Festareilla istuivat galleriassa! Mitä ihmettä? Luulis, et festareilla olis parempaakin tekemistä.:D

ps. Muistin taas kuinka festarisielu minä olen. <3
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Minua ärsytti aamulla aivan kamalasti moni asia, mutta onneksi unohdin, mitä ne olivat. :lol:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huomenna nuorin lapseni menee kouluun ekalle ja on innoissaan niinkuin asiaan sopii. Eli kaikki penskat perheestä on saatu "sosiaalistettua" sopivasti yhteiskuntakelpoisiksi. :twisted:
Nothing is quite what it seems
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Mä olen alkanut tykätä tosi paljon yhdestä mun työkaverista. Henkilökohtaisesti en häntä hirveästi tunne, mutta olen pikkuhiljaa huomannut että meidän työskentelytavat sopii yhteen ihan helvetin hienosti. Mä olen aina inhonnut ryhmätyöskentelyä, koska musta tuntuu että aika menisi siihen jos yrittäisin selittää logiikkaa, millä hommat haluaisin hoitaa. Mutta kyseisen henkilön tekemisiä seurattuani olen huomannut, että sillä on ihan samanlainen logiikka ja symmetrian ja estetiikan kaipuu myös asioissa, missä sillä ei näennäisesti ole mitään merkitystä. Ei tarvitse koskaan selittää mitään, kun hän jo tajuaa mitä ajan takaa. Olen pikkuhiljaa alkanut tehdä myös ehdotuksia, miten saataisiin yhdessä asiat hoitumaan paremmin ja nopeammin ja vielä enemmän symmetrisesti ja kauniisti ja loogisesti... ja hän innostuu ehdotuksistani ja vieläpä osaa kehittää niitä pidemmälle! Työnteossa välillä pilkahtelee ihan oikea tekemisen ilo nykyään!
Lukittu