Kenellä on koira

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Minulla on koira

Minulla on koira.
73
65%
Minulla ei ole koiraa.
40
35%

Ääniä yhteensä: 113

Koiruus
Alibin satunnaislukija

Re: Kenellä on koira

Viesti Kirjoittaja Koiruus »

Koiruudella on kolme koiraa.
One nation under dog
Sterling
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Kaksi koiraa löytyy meikäläiseltä.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kaksin kappalein. Vanhempi 3-vuotias, nuorempi reilut 5 kk. Vanhempi leikattu, molemmat uroksia ja samaa rotua, jossa uskoisin pitäytyväni lopun ikäni 8)
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Meiltä löytyy tuo avatarissa oleva kleinspitz-poika. Toista ei tule koska koirat on loppupeleissä aika rasittavia otuksia. Rakastamme tietenkin aivan hulluna tätä suloista karvapalloa mutta kahdessa olis jo liikaa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Hmh, ketsku, sanon että tuo on asenne- ja koulutuskysymys (jos haluat keskustella tästä lisää, siirrytään yksäreihin tai Koirista vääntö -ketjuun, ettei porukka täällä hermostu :D), sillä selviän itse mainiosti kahdesta koirasta jotka molemmat ovat kolme kertaa oman koirasi kokoisia. Nukkuvat 90% kotonaoloajastaan, kävelevät remmissä ihan kyljessä kiinni jos tarve on. Ja itseasiassa ajattelin ottaa lauman jatkoksi (heti kun lisätilaa saadaan) nimenomaan kleinspitzin tai jonkun muun saksanpystykorvan :)
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Ja sitten kun arki sujuu niiden kahden kanssa, niin ei kahta kolmatta. Ja kun kolmen kanssa on ollut niin ei sitten enää haittaa, vaikka siinä olisi neljäskin :lol:
Nanika ga tooku matteiru to
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

joey kirjoitti:^ Hmh, ketsku, sanon että tuo on asenne- ja koulutuskysymys (jos haluat keskustella tästä lisää, siirrytään yksäreihin tai Koirista vääntö -ketjuun, ettei porukka täällä hermostu :D), sillä selviän itse mainiosti kahdesta koirasta jotka molemmat ovat kolme kertaa oman koirasi kokoisia. Nukkuvat 90% kotonaoloajastaan, kävelevät remmissä ihan kyljessä kiinni jos tarve on. Ja itseasiassa ajattelin ottaa lauman jatkoksi (heti kun lisätilaa saadaan) nimenomaan kleinspitzin tai jonkun muun saksanpystykorvan :)
Voin kai mä tähän vastata tässäkin ketjussa, toivottavasti :P

Eli joo, on ilman muuta asennekysymys ja myös koulutuskysymys. Mä olen elänyt 18 vuotta kennelissä (vanhemmilla siis oli jos joku ei jymmärtänyt) ja koiria oli koko sen ajan siinä 10 tuntumassa. Kun oli pentuja niin oli yli 20 koiraa. No, niitä koiria oli kyllä liikaa silloin... Tällä hetkellä vanhemmillani on 3 koiraa ja se näyttäisi sivustakatsojana olevan täysin sopiva määrä. Kaikki koirat on todella hyvin koulutettuja ja vanhempani ovat koiraihmisiä joten jaksavat niiden kanssa olla ja tehdä.

Meillä kun koira on ainoa koira ja mieheltäni puuttuu ote aika lailla täysin koko koiraan niin otus on aika pilalle hemmoteltu. Minua tottelee mutta miestä ei yhtään. Koira on todella kiltti ja hyväluontoinen joten asiat joissa ei tottele on lähinnä sellaisia, että änkeää miehen syliin rapsutettavaksi eikä mene pois ja vaatii miehen huomiota raapimalla sen jalkaa yms. Itseäni taas välillä rasittaa se kun elukka on niin riippuvainen ja jollei nuku niin sitä pitäisi rapsuttaa koko ajan. Kun yritän rapsuttaa kania niin tää yksi änkeää mustasukkaisena syliin.

Kaikkein suurin syy kuitenkin siihen miksi en halua lisää koiria on lenkitys. Mies lenkittää koiran 95% ja tytär käy joskus mutta itse välttelen viimeiseen asti. En tykkää ollenkaan käydä kävelyllä eikä pyörälenkki ole sen parempi. Jos on 2 koiraa niin tietenkin ne lenkitettäis yhtäaikaa mutta mies ei ainakaan saisi niitä kulkemaan nätisti kun ei saa tätä yhtäkään (antaa koiran seilata tien kumpaakin puolta...).

Ja juu, koulutus auttaisi ja ratkaisisi ongelmat, samoin asenteen muutos auttaisi mutta tuolle miehelle en kyllä mitään mahda :D
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

oon katsellu suurempaa asuntoa ja saattaa olla että sinne muuttaa koirakin.. tarkotus ois alkaa harrastaa jotain pelastuskoiratoimintaa vapepan kautta. katsellaan oisko tähdet nyt oikeessa asennossa, on noita koiria tullu haeskeltua lehti-ilmoituksista, foorumeilta ja löytökoiratarhoilta jo useampia vuosia. sopivaa ei vaan oo vielä mukaan tarttunu, vielä :)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Ei löydy yhtään koiraa meiltä (eikä kyllä mitään muutakaan lemmikkiä) :)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Wilma
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Wilma »

Meillä on yksi vuoden ikäinen ja isokokoinen sekarotuinen tyttö. Todella kiltti ja lempeä, mutta jos huonoja puolia voi mainita, niin on erittäin varauksellinen muita ihmisiä kohtaan ja säikkyy vihaisia/örveltäviä ihmisiä (onko tuo edes haittapuoli, en minäkään niistä pidä!). :D
Vaativa, mutta ihana.
"Sweet justice!" -Cosmo Kramer
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Meillä on pieni apina joka ei hauku, mutta kiljuu ja apinoi. Osaa kyllä käskyt ja temput, mutta jos tapahtuu jossain mielenkiintoisempaa niin korvat putoaa. Pentuvuosi oli raskas, kuten tämän rotuisilla aina mutta en kyllä vaihtaisi enkä ole katunut ostamista. Perheenjäsenhän tuo ja sängyn lämmittäjä :)
Nanika ga tooku matteiru to
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

esmes- kirjoitti:oon katsellu suurempaa asuntoa ja saattaa olla että sinne muuttaa koirakin.. tarkotus ois alkaa harrastaa jotain pelastuskoiratoimintaa vapepan kautta. katsellaan oisko tähdet nyt oikeessa asennossa, on noita koiria tullu haeskeltua lehti-ilmoituksista, foorumeilta ja löytökoiratarhoilta jo useampia vuosia. sopivaa ei vaan oo vielä mukaan tarttunu, vielä :)
Me löydettiin tuo meidän seropi suomi24 -palstalta. :D Toista koiraa ajatellen, toivottavasti kävisi yhtä hyvä tuuri. Tuo on kyllä niin helmi: älykäs, nöyrä, aktiivinen, ennakkoluuloton ja vesipelastusta/hakua ollaan ajateltu tuon kohdalle myös. Rakastaa vettä ja ihmisiä, joten miksei sitä hyödyntäisi juurikin ihmisten pelastamiseen. ;)

Syksyllä mh-testiin, ihan mielenkiinnosta vain ja jos rahkeet riittää niin ensi keväänä luonnetestiin.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Täällä yhteensä yli 150 kg koiranlihaa.. Yksi on helposti koulutettavaa rotua, muiden kanssa saa viäntää välillä ihan tosissaan, kun tykkäävät tehdä itse omat johtopäätöksensä. :D
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Iitu
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Iitu »

Kaksi koiruutta löytyy mun huushollista. :)
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Täältä löytyy sekä kissa että koira. Koira on Venäjältä tuotu sekarotuinen löytökoira. Mitä mainioin otus; luonne on täysi kymppi. Jotain ongelmiankin tosin on, kuten toisille koirille räyhääminen (ei kuitenkaan ole aggressiivinen) sekä "sekoaminen" aina kun meille tulee vieraita.

Molempia pahoja tapoja on koitettu opettaa pois koirakirjoista saaduilla nikseillä, mutta tuloksetta.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Vastaa Viestiin