Päivän Naurut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja aga »

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja rimma »

aga kirjoitti:http://schizoblog.net/2009/08/11/nappaa ... -pyllylla/

http://kuva.us/?v=fbaf276486.jpg Enemmän tälle foorumille sopiva pylly-juttu. :P
Hm... :roll:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Canaris »

^^
Ei oikein naurattanut.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja aga »

Canaris kirjoitti:^^
Ei oikein naurattanut.
No voi voi, thanks for the info. :roll:
Catish
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Ke Elo 12, 2009 3:24 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Catish »

Metro.co.uk Sunday, August 9, 2009
Top Gear presenter Richard Hammond has been involved in a four-vehicle crash while driving his £110,000 supercar.

The star, who cheated death in 2006 when he crashed a jet car at 288mph, escaped unhurt from his Morgan Aeromax after the accident at a roundabout.

'Richard received no damage to his rear end but the front was in a pretty bad way,' (boldaus minuns) said a witness to the crash near Gloucester.

'There was some good-humoured banter exchanged by the drivers after they realised it was him.'


Tuo nauratti ja naurattaa vieläkin... Niin siis tuliko vahingot RIchard Hammondiin vai autoon ? :lol: Juu, kaksimielinen huumorintaju ja sekin outo...
Be like water
IhmeTyyppi
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 1:03 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

nurich
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: To Loka 30, 2008 4:03 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja nurich »

Duunin puolesta tapaan monesti ihmisiä, jotka ovat varmaan muutenkin aika omintakeisia mutta kun ovat lähdössä matkalle niin se omituisuus jalostuu ennenäkemättömiin puitteisiin.

1.Vanha pappa ja mummo tuotiin lennolle suuren sukulaisjoukon saattamana. Jumalaton tohina ja kahina, 30 henkeä tärisee mummun ja papan ympärillä. Kaikki hyvin kiihtyneitä, sanaakaan en ymmärrä, turkkia kun puhuivat. Ei siinä mitään. Tuntia myöhemmin tapasin samaiset vanhukset lentokoneeseen nousemassa, ilmeisen raskasta kassia retuuttaen. Nappasin matkustajajoukosta nuoren miehen tulkkaamaan ja kehotin nostamaan kassin vaakaan, muistuttaen että 10 kiloa käsimatkatavaraa on sallittu. Kassi painoi melkein 40 kiloa. Kysyin, että voitaisko avata se kassi. Mummu ja pappa meni hiljaiseksi. Katsoivat toisiaan, pappa kohautti olkapäitään ja mummo pirahti itkemään. Pappa avasi laukun, josta vastaan tuijotti arviolta kahdeksanvuotiaan pojan nappisilmäpari. Arvatkaa kuinka repesin.

2. Nelihenkinen perhe matkasi viikoksi Mallorcalle. Ihanaa. Ainoa ongelma että sallitun 20 kilon per nuppi sijasta matkatavaraa oli yhteensä 150 kiloa. Koska minulla oli vahva tunne että perhe ei ihan niitä kosmopoliittisimpia ollut, tiedustelin varovasti, olisiko syytä käydä kassit läpi ja selvitellä, mitä kannattaisi jättää, lisäpainosta kun joutuisin 8€/kilo laskuttamaan. Perheen äiti pudisteli päätään ja totesi ettei siitä olisi mitään hyötyä. Pakko maksaa. Utelias kun olin niin kysyin että no mitä ihmettä niissä kasseissa on? Ruokaa, sanoi se nainen ja katsoi minua kuin vähämielistä. Miten niin ruokaa? No kun me ei syödä ulkomaista ruokaa, se nainen selitti. Käskin näyttämään. Totta turisi, kassit olivat pullollaan ruokatavaraa, valmiita aterioita tupperkipoissa, murot, maidot, leivät, limsapullot, voi, kahvi, olut- siis todella kaikki mitä nelihenkinen perhe viikon aikaan syö. Lisäksi pieni telkkari. Huomautin ettei telkkaria ylipäätään saanut ottaa mukaan ja letkautin että säästittekö hotellissa, kun oman telkkarin otatte niin se isä suuttui ja sanoi että hotellissahan on espanjalainen telkkari ja sieltä näkyy vain espanjalaista ohjelmaa! Luvattuani varastoida telkkarin toimistoomme viikon ajaksi perhe maksoi mukisematta ylipainon. Kun he sitten palattuaan hakivat telkkarin kysyin oliko kiva matka. Oikein kiva, sanoivat kaikki neljä. Harmi vaan että kananmunat oli mennyt rikki matkalaukussa, ihme homma muuten, vaikka ne oli pakattu muovirasiaan!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Voi mahoton :lol:

Jälkimmäiseltä porukalta puuttui vain virkaholhooja :D
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Mariacka kirjoitti:Kirjoittaja Mariacka päivämäärä Pe Elo 14, 2009 9:07 am


Jälkimmäiseltä porukalta puuttui vain virkaholhooja
Juuri näin!
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

Kaveri kertoi vitsin:
Mies meni mainostoimistoon töihin. Pomo sanoi, että tuossa on Hiltin naulapyssy, keksi mainos. Mies pakersi ja lopulta koputti pomon oveen. Mies näytti lappua, jossa oli Jeesus ristilla ja alla teksti "Hiltillä pysyy". Pomo sanoi, ettei se mene läpi vaan pitää tehdä uusi mainos.

Mies meni jatkamaan töitään. Kohta hän taas koputti pomon oveen lappu kädessään. Mies ojensi pomolle uuden lapun jossa oli pelkkä risti ja alla teksti "Hiltillä tämäkin kaveri olisi pysynyt". :lol:
elämä on mysteeri
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

nurich kirjoitti: letkautin että säästittekö hotellissa, kun oman telkkarin otatte niin se isä suuttui ja sanoi että hotellissahan on espanjalainen telkkari ja sieltä näkyy vain espanjalaista ohjelmaa!
Tossa vaiheessa mun pokka pettäis... :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja aga »

http://www.youtube.com/watch?v=k63DLvCNGkA Shelly-Ann Fraser Interview Best post race interview ever. Hard not to love this girl. I can't believe they didn't show this in the rebroadcast in the evening.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

aga kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=k63DLvCNGkA Shelly-Ann Fraser Interview Best post race interview ever. Hard not to love this girl. I can't believe they didn't show this in the rebroadcast in the evening.
Eihän tämä naurattanut vaan sulostutti. Tyttö on voitonriemussaan söpö jopa minun mielestäni, joka suhtaudun mustaan naiskauneuteen suurella varauksella. :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja aga »

Juu, olen samaa mieltä. Mutta piristi jokatapauksessa päivää :)
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja rapier »

Housuunpaskojia Yyterissä.

TUU PYYHKIIN!

Yyterin kesätapahtumassa holtitonta ulostamista

19.8.2009 12:09


Helsingin Sanomat

Porin Yyterissä järjestetystä Beachfutis-tapahtumasta on tehty erikoinen kantelu. Asiasta uutisoi Satakunnan Kansa. Valvontaviranomaisen mukaan alueen voimakas roskaaminen ja "holtiton ulostaminen" olivat valloillaan hiekkadyyneillä. Puutteita havaittiin dyynialueen vessojen merkinnässä ja käytössä.

Rantajalkapallotapahtuma järjestettiin 3.–6. heinäkuuta ja se keräsi 44 000 osallistujaa.

Raportin mukaan ulostaminen oli kaikkein holtittominta perjantaina 3. heinäkuuta. Järjestäjille huomautettiin ongelmista ja annettiin ohjeet puutteiden korjaamiseen. Vessojen käyttö parani lauantaina, mutta holtitonta ulostamista esiintyi edelleen, todetaan raportissa.

Yyterin dyynit kuuluvat Natura 2000-alueisiin. Porin ympäristölautakunta käsittelee raporttia keskiviikkona.


Eikö junioriturnausta ollut kukaan vanhempi valvomassa?
Paskanen tukka
Lukittu