Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Jos Arska on kerran tunnustanut poliisille tehneensä murhat, niin miksi hän ei nyt istu linnassa? Taitaa koko äijä mennä samaan sakkiin Pentti Soinisen kanssa. Ei intohimomurhaajat vaan intohimotunnustajat.
Koiruus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:46 pm
Paikkakunta: Dogville

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Koiruus »

^Koska tämmöstä arskaa ei varmaan oo es olemassa, muutakun wagnerin päiväunissa.
One nation under dog
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ihan vaan omaa selvänäkijä kykyäni käyttäen, näen selvästi Sariola sen, että Gustafsson arveli murhaajan olleen 20-30 vuotias "tohtorin mittainen", n. 168-170 cm, paksuhuulinen ruma mies.

Sitten näen, hetkinen vain, kuvani on utuinen, utuinen, utu....n mutta piirteet alkavat selvetä tuota pikaa, kunhan ensin pyyhin aamurähmät silmiläni, kuten eräskin tyyppi munansa, siis silmämunansa eräänkin kerran verestä.

No niin, nyt näen selvästi, että kioskimies olikin verrattaen tanakkavartaloinen, paksuhauiksinen ja jo ainakin 50 vuotias mies.

Ja tätä hän on ollut surmien aikaan, joten eihän tuo surmaaja voi kioskimies mitenkään olla, vai mitä Sariola, koska Gustafsson oli Asser Stenbäckin istunnossa kertonut surmaajan olleen 20-30 vuotias, tai sitten ei istunto ollut onnistunut.

Se taasen on mahdotonta, koska Sariola, sinä itse olet vakuuttanut istunnon olleen onnistunut ja todenperäinen, joten kioskimiehen voimme näin ollen jättää laskuista pois.

Samoin voinemme jättää pois laskuista liian korkean ikänsä puitteissa Assmannin, joka hänkään ei sovi Gustafssonin maalaamiin piirustuksiin, siis kuka on lähimpänä Gustafssonin kertomaa 20 vuoden ikää?

Selvänäkijänä näen tekijän selvästi, aivan kuin television uutiskuvasta, joten.

Niinpä !!!
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Maza »

strangelove kirjoitti:Jos Arska on kerran tunnustanut poliisille tehneensä murhat, niin miksi hän ei nyt istu linnassa? Taitaa koko äijä mennä samaan sakkiin Pentti Soinisen kanssa. Ei intohimomurhaajat vaan intohimotunnustajat.
Hieno analyysi sinulta, Urho.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Koiruus kirjoitti:^Koska tämmöstä arskaa ei varmaan oo es olemassa, muutakun wagnerin päiväunissa.
Kyllä Arska ikävä kyllä on edelleen olemassa ja seuraa aktiivisesti tätäkin palstaa.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Wagner kirjoitti:
Koiruus kirjoitti:^Koska tämmöstä arskaa ei varmaan oo es olemassa, muutakun wagnerin päiväunissa.
Kyllä Arska ikävä kyllä on edelleen olemassa ja seuraa aktiivisesti tätäkin palstaa.
8)
Miksei hän sitten istu jo linnassa?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Selvänäen sen, että Arskan isä, kauppaneuvos X.X, kestitsi eläessään Suomen poliisijohtoa ja Ruotsin kuninkaallisia.

Muistokirjoituksensakin mukaan hänellä oli hyvät suhteet Suomen ylimpään poliisijohtoon.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Wagner kirjoitti:Selvänäen sen, että Arskan isä, kauppaneuvos X.X, kestitsi eläessään Suomen poliisijohtoa ja Ruotsin kuninkaallisia.

Muistokirjoituksensakin mukaan hänellä oli hyvät suhteet Suomen ylimpään poliisijohtoon.

8)
Oli? Mikä sitten estää nykypoliisia ottamasta äijää mankeliin? Jos kerran on tunnustus ja selvät todisteet häntä vastaan, niin luulisi häkin heilahtaneen. Vai nostivatko poliisit kätensä pystyyn kuullessaan näistä Zodiac-höpinöistä...

Kunnes toisin todistetaan, lokeroin Arskan samaan kastiin Soinisen ja kumppaneiden kanssa. Pena sentään sopi vaalean miehen tuntomerkkeihin :lol: .
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Selvänäen asian niin, että kun Suomen oikeuslaitoksen taso on sellainen kuin on ja toiminta ohjautuu vihreän oikeusministerin mielenkiinnon mukaan, ei ole mitenkään ihmeellistä, ettei poliisi tutki tahoa, josta se on ainakin vuodesta 1994 lähtien saanut ilmoituksia koskien juuri Bodomin kolmoissurmaa:
Kuva

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Konsta kertoi Gyllströmin olleen lyhyenläntä mies. Kun olisi selvä kuva hänestä niin voisi 'katsoa' sitä.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kuva

:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja karra »

^..Kaamee juoppo.
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Minun ei tarvitse kuulla konstan mielipidettä "kiskaukosta", eikä nähdä valokouvaa hänestä, sillä minä oikeasti "näen" tanakan yli "tohtorin mittaisen" miehen, joka on ylittänyt jo sen aikaisen keski-iän.

Sinunhan matkaaja pitäisi hänet myös nähdä, mutta kun et halua nähdä totuutta, joka on aivan silmiesi edessä, niin minkä sille mahtaa.

Mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että niin "kiskaukko", kuin Assmannkin olivat todistajien kuvauksiin jo silloin liian vanhoja.

Sariola uskoo enemmän Kivilahden ja Gustafssonin kertomuksiin, kuin lintupoikien, joiden kertomuksiin minä uskon enemmän ja myös olen "nähnyt" tilanteet eri tavoin, kuin Sariola, joka tosin ei ole nähnyt, kuin "pulun paikan, oravan kassia ryöstämässä ja metsään menevän mallinnuksensa", sanan varsinaisessa merkityksessä!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Ihan vaan omaa selvänäkijä kykyäni käyttäen, näen selvästi Sariola sen, että Gustafsson arveli murhaajan olleen 20-30 vuotias "tohtorin mittainen", n. 168-170 cm, paksuhuulinen ruma mies.

Sitten näen, hetkinen vain, kuvani on utuinen, utuinen, utu....n mutta piirteet alkavat selvetä tuota pikaa, kunhan ensin pyyhin aamurähmät silmiläni, kuten eräskin tyyppi munansa, siis silmämunansa eräänkin kerran verestä.

No niin, nyt näen selvästi, että kioskimies olikin verrattaen tanakkavartaloinen, paksuhauiksinen ja jo ainakin 50 vuotias mies.

Ja tätä hän on ollut surmien aikaan, joten eihän tuo surmaaja voi kioskimies mitenkään olla, vai mitä Sariola, koska Gustafsson oli Asser Stenbäckin istunnossa kertonut surmaajan olleen 20-30 vuotias, tai sitten ei istunto ollut onnistunut.

Se taasen on mahdotonta, koska Sariola, sinä itse olet vakuuttanut istunnon olleen onnistunut ja todenperäinen, joten kioskimiehen voimme näin ollen jättää laskuista pois.

Samoin voinemme jättää pois laskuista liian korkean ikänsä puitteissa Assmannin, joka hänkään ei sovi Gustafssonin maalaamiin piirustuksiin, siis kuka on lähimpänä Gustafssonin kertomaa 20 vuoden ikää?

Selvänäkijänä näen tekijän selvästi, aivan kuin television uutiskuvasta, joten.

Niinpä !!!
--------------------------------------------------------
Jos mietitään sitä, ketä NG:n kuvaus eniten muistuttaa, niin minulle tulee mieleen Assman. Sen mukaan hän olisi pääepäilty. Iässä erehtyy helposti.

Olen sanonut kyllä tuota hypnoositapahtumaa onnistuneeksi, mutta se sisältää sellaisen vaihtoehdon, että NG on mahdollisesti kuvannut valemuistojaan, eikä todellisia muistojaan. Valemuisto on henkilölle yhtä todellinen kuin oikea muisto. Niiden erottaminen toisistaan on vaikeaa. Silti hypnoositapahtuma on teknisesti onnistunut. Siltä se näyttää.

Niinpä tuota murhaajan kuvausta voi pitää korkeintaa vihjeellisenä. Oikea murhaaja voi olla aivan erinäköinenkin. Edes oikeudessa esiintynyt hypnoosin asiantuntija Hannu Lauerma ei voinut erottaa oliko kysymyksessä ollut oikea muisto vai valemuisto. Se jäi avoimeksi.

Kivilahti on nähnyt alueelta poistuvan miehen sekä normaalisti, että hypnoosissa. Normaalitilassa tuntomerkit olivat melko pyöreät. Hypnoosissa taas melko tarkat. Kivilahden kuvaukseen kannattaa kiinnittää enemmän huomiota. Ne voivat paremmin olla todellisia muistoja, eikä valemuistoja.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No mitä ovat ne muistot, joihin voisi ja mielestäsi saisi Gustafssonin tapauksessa uskoa?

Sinulla ja Gustafssonilla näyttää olevan samanlainen valikoiva muisti.

Ette kumpikaan halua muistaa mitään itsellenne hankalaa asiaa, vaan vetäydytte muistamattomuuden, tai selittelyjen kuoreen.

Tuo ei ole normaalia Sariola ja ihmettelenkin tuota äärimmäisyyteen vietyä puolustelua Gustafssonin kohdalla, olkoon hän sitten syytön tai syyllinen.

Sinulla Sariola, ei taida olla haluakaan saada kiinni törkeää surmaajaa, kenties murhajaa, sillä jos teko on ollut hiemankin suunnitelmallinen, niin sitähän se silloin olisi.

Noilla vänkäämisislläsi ja jäkätyksilläsi et ole saanut muuta kuin sekaannusta aikaan ja se taitaa olla takoituksesi!
Vastaa Viestiin