BODOM: Poikien moottoripyörät
Mistä minä voisin tuntea olevani heikoilla, kun ei heikotuta, Urho hyvä.
En nämmä saisi kirjoittaa Sinusta kriittisesti edes vähää, ettet heti älähtäisi.
Kyllä minä sen tiedän ja olen lukenut, että joku on VÄITTÄNYT KUULLEENSA niemestä helluntaiyönä ääniä, mutta on sitten jatkanut uniaan.
Todistettavasti näin ei ole kuitenkaan tapahtunut, jos mennään Sinun logiikkasi mukaan, sillä huhupuheisiin ei kannata uskoa, kuten Marjatan tapauksessa väitit.
Vaikka väitätkin jonkun (kenen) kuulleen ääniä murhaniemestä silloin yöllä, niin voitko todellakin uskoa, että todistajasi puhuu totta, eikä etsi julkisuutta, kuten väittämäsi mukaan, nuo yllätystodistajat?
Kyllä on uskottavuus lujalla.
En nämmä saisi kirjoittaa Sinusta kriittisesti edes vähää, ettet heti älähtäisi.
Kyllä minä sen tiedän ja olen lukenut, että joku on VÄITTÄNYT KUULLEENSA niemestä helluntaiyönä ääniä, mutta on sitten jatkanut uniaan.
Todistettavasti näin ei ole kuitenkaan tapahtunut, jos mennään Sinun logiikkasi mukaan, sillä huhupuheisiin ei kannata uskoa, kuten Marjatan tapauksessa väitit.
Vaikka väitätkin jonkun (kenen) kuulleen ääniä murhaniemestä silloin yöllä, niin voitko todellakin uskoa, että todistajasi puhuu totta, eikä etsi julkisuutta, kuten väittämäsi mukaan, nuo yllätystodistajat?
Kyllä on uskottavuus lujalla.
-
Q
Ainakin Seppo Kolehmainen kertoi kuulleensa ääniä niemestä, mutta en nyt ole varma oliko se juuri tuolloin.
Olen itse ollut paikalla tuulisella säällä ja silloin niemessä oleva rantakallio pitää kammottavaa ulinaa, jotenkin tähän tapaan : " Ouuuu Ouuuuu..."
Se juuri siellä on kammottavaa. Jos joku kuuli unissaan tämän äänen?
Olen itse ollut paikalla tuulisella säällä ja silloin niemessä oleva rantakallio pitää kammottavaa ulinaa, jotenkin tähän tapaan : " Ouuuu Ouuuuu..."
Koskas Seppo väitti näiden ääninen kuuluneen?Q kirjoitti:Ainakin Seppo Kolehmainen kertoi kuulleensa ääniä niemestä, mutta en nyt ole varma oliko se juuri tuolloin.
-
Urho
Hessun teksti oli jäänyt noteeraamatta:
"
Kyllä on uskottavuus lujalla."
- Erohan on juuri siinä, että olen nimeä lukuunottamatta kertonut mistä tuo juttu on peräisin. Julkisuudenkipeys kai ei voi olla motiivi, jos kerran juttu ei ole koskaan julkisuuteen tullut.
"
Kyllä on uskottavuus lujalla."
- Erohan on juuri siinä, että olen nimeä lukuunottamatta kertonut mistä tuo juttu on peräisin. Julkisuudenkipeys kai ei voi olla motiivi, jos kerran juttu ei ole koskaan julkisuuteen tullut.
-
Bodomnow
Taidat olla sinä, joka näet unta Ouuuu-äänestä. Mutta älä pelkää looseri, se oli vain unta.Q kirjoitti:Ainakin Seppo Kolehmainen kertoi kuulleensa ääniä niemestä, mutta en nyt ole varma oliko se juuri tuolloin.
-
Juupatijuu
Juupatijuu Urkki, voithan sä selitellä mitä vaa mut väännä faktaa kans mukaan. Voinha mäkin väittää, et mä kuulin yhen todistajan vannovan et niemest ei sillon helluntaina kuulunu nii yhtikäs mitään, joten ei niit murhiikaa kait tapahtunu siellä vaan joku raijas ne ruumiit paikalle, ku oli tappanu ne ensteks muualla. Sulla Urkki ja miksei konstaki, ni teitil on kummalline tapa käännellä näist kuulusteluist ja oikedenkäynnist ne kauniit ja hyvät puolet tiettyy suuntaa esii ja sit moittii muit kirjottajii ykspuolisiks pöpeiks, ku uskaltavat olla teit vastaa. Mä aion ainaki ihan piruttaan kirjotella tänne juttui, ku tää tuntuu olevan hyvä foorumi skrivata. Tääl ei näköjää heti tyrmätä pystyy, kuin jossain Suomi24 ssä.
Mut sieltähä nää kaks kummajaista on tänne palstalle tullu, mut eiköhän me juttuun tulla, ku ette ala liikaa painostaa. Voin paljastaa vaik jotain sellaista, jota ette oo vielä jutun tiimoilta kuulleetkaan. Häh hä, Urkkipurkki ja konsta, muhikaa nyt paripäivää mehuissanne, ni katotaa ootteks te valmiit kuulemaa aukottoman jutun prätkistä.
Mut sieltähä nää kaks kummajaista on tänne palstalle tullu, mut eiköhän me juttuun tulla, ku ette ala liikaa painostaa. Voin paljastaa vaik jotain sellaista, jota ette oo vielä jutun tiimoilta kuulleetkaan. Häh hä, Urkkipurkki ja konsta, muhikaa nyt paripäivää mehuissanne, ni katotaa ootteks te valmiit kuulemaa aukottoman jutun prätkistä.
-
Urho
Kiitos vaan Juu-juu.
Pistipä huviksesi listaa kirjoittajien viesteistä, niin huomaat, ettei tapanani ole väännellä asioita eikä myöskään heitellä. Tämän jutun kuulluista äänistä olen aikanaan kertonut hyvin perusteellisesti, keiltä kuultu jne. Ja mitä edulliseksi vääntämisestä puhutaan, niin minähän nimenomaan ole koko ajan kirjoittanut asiasta siten, että syyttäjälle olisi ollut tiedosta etua, ei puolustukselle.
Huomautin asiasta Hessulle, koska hän tuntui säntäilevän kirjoituksissaan milloin minkäkin "jossain oli, että Nisse oli..." -jutun perään, mutta oli kuin ei olisi koskaan kuullutkaan joistain minun esittämistäni asioista, joihin on tarkat lähteet.
Jos haluat jatkaa Jäppis-satua, niin pyydän tekemään sen kuitenkin huuhaa-osastolla.
Pistipä huviksesi listaa kirjoittajien viesteistä, niin huomaat, ettei tapanani ole väännellä asioita eikä myöskään heitellä. Tämän jutun kuulluista äänistä olen aikanaan kertonut hyvin perusteellisesti, keiltä kuultu jne. Ja mitä edulliseksi vääntämisestä puhutaan, niin minähän nimenomaan ole koko ajan kirjoittanut asiasta siten, että syyttäjälle olisi ollut tiedosta etua, ei puolustukselle.
Huomautin asiasta Hessulle, koska hän tuntui säntäilevän kirjoituksissaan milloin minkäkin "jossain oli, että Nisse oli..." -jutun perään, mutta oli kuin ei olisi koskaan kuullutkaan joistain minun esittämistäni asioista, joihin on tarkat lähteet.
Odotan erittäin suurella mielenkiinnolla.Häh hä, Urkkipurkki ja konsta, muhikaa nyt paripäivää mehuissanne, ni katotaa ootteks te valmiit kuulemaa aukottoman jutun prätkistä.
Hyvä Urho.
Voisitko kertoa, mikä Jäppis kompleksi Sinulla oikein on?
Aina kun tulee puhe moottoripyöristä, vedät tämän hämäräperäisen Jäppisen esiin, joka kaasutti tai kuoli vahingossa Mosseensa, sillä Mossethan olivat melko epäluotettavia "autoja".
Aina se on Jäppinen, joka ei ollut saanut pyöräänsä Gustafssonilta, vai oliko sittenkin?
Kenenkä nimi rekisteriotetiedoissa on Gustafssonin jälkeen?
Mistä on löytynyt alkuperäinen ote, josta jollain palstalla on ollut puhetta, vaikka sen olisi pitänyt olla kateissa?
Aina alat, anteeksi vaan, mäkättämään tämän Jäppisen tekemisistä tai tekemättäjättämisistä motareista puhuttaessa, se herättää kummastusta.
Ikään kuin haluaisit suojella ja salata jotain tärkeää asiaa, sen verran alat aina panikoida, kun tulee moottoripyöristä puhe.
Katsotaan miten nyt käy?
Voisitko kertoa, mikä Jäppis kompleksi Sinulla oikein on?
Aina kun tulee puhe moottoripyöristä, vedät tämän hämäräperäisen Jäppisen esiin, joka kaasutti tai kuoli vahingossa Mosseensa, sillä Mossethan olivat melko epäluotettavia "autoja".
Aina se on Jäppinen, joka ei ollut saanut pyöräänsä Gustafssonilta, vai oliko sittenkin?
Mistä on löytynyt alkuperäinen ote, josta jollain palstalla on ollut puhetta, vaikka sen olisi pitänyt olla kateissa?
Aina alat, anteeksi vaan, mäkättämään tämän Jäppisen tekemisistä tai tekemättäjättämisistä motareista puhuttaessa, se herättää kummastusta.
Ikään kuin haluaisit suojella ja salata jotain tärkeää asiaa, sen verran alat aina panikoida, kun tulee moottoripyöristä puhe.
Katsotaan miten nyt käy?
Hessu hyvä, sinäkö se olet, joka levittelee noita huhuja netissä? nyt viimeaikoina on juuri törmännyt tuohon rekisteriotehuhuun, joka on täyttä potaskaa, niinkuin kaikki jäppis-sadutkin.
Kannattasi pysyä faktoissa, jo senkin takia, että voisit säilyttää keskustelussa edes jotakin uskottavuutta. Kyllä noilla huhuilla aina muutaman heikkolahjaisen saa innostumaan, jotka sitten levittelevät niitä omissa jutuissaan, mutta enemmistö kuitenkin tajuaa, mikä on totta ja mikä ei.
Kannattasi pysyä faktoissa, jo senkin takia, että voisit säilyttää keskustelussa edes jotakin uskottavuutta. Kyllä noilla huhuilla aina muutaman heikkolahjaisen saa innostumaan, jotka sitten levittelevät niitä omissa jutuissaan, mutta enemmistö kuitenkin tajuaa, mikä on totta ja mikä ei.
Moottoripyöristä sen verran että kukas silminnäkijä havaitsi Gustafssonin moottoripyörän tankissa verta - tippuverta ?
Kukkuu voisi auttaa meitä tässä - KIITOS kukkuu jo näin etukäteen.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
Joo, sehän Rantanen-niminen nuorukainen, joka muisti yli 45 vuoden jälkeen, että yksi moottoripyörä oli verinen. Poliisi ei ollut huomannut tätä silloin rikospaikkatutkinnan yhteydessä, ei nytkään ilmeisesti ottanut asiaa vakavasti, koska se ei kuulunut todisteluteemoihin, eikä syytteen perusteluihin.awa kirjoitti:Moottoripyöristä sen verran että kukas silminnäkijä havaitsi Gustafssonin moottoripyörän tankissa verta - tippuverta ?
Niin - olisiko ollut niin, että aikalaispoliisi ei verta huomannut - olihan pyörän tankki punainen ( jos oikein muistan ). Ja toisaalta pyörät ei ketään kiinnostaneet - ainoastaan se, että niitä ei oltu varastettu.konsta kirjoitti:Joo, sehän Rantanen-niminen nuorukainen, joka muisti yli 45 vuoden jälkeen, että yksi moottoripyörä oli verinen. Poliisi ei ollut huomannut tätä silloin rikospaikkatutkinnan yhteydessä, ei nytkään ilmeisesti ottanut asiaa vakavasti, koska se ei kuulunut todisteluteemoihin, eikä syytteen perusteluihin.awa kirjoitti:Moottoripyöristä sen verran että kukas silminnäkijä havaitsi Gustafssonin moottoripyörän tankissa verta - tippuverta ?
Totuus on faktojen tunnustamista.
-
Urho
Hessu pala palalta
Ei ole kompleksi, inhoan pa...n puhumista, ja tämä nettiin kirjoitettu Jäppis-satu on sitä puhtaimmillaan. Asia, minkä olen asiallisesti ja vähän tutkienkin perustellut. Oletko todellakin niin lapsellinen, että kuvittelet jonkun "sattumalta asiasta tietävän" vaikenevan asiasta, mutta kuitenkin kirjoittavan sen miljardien ihmisten näkösälle nettiin? Ja Jäppinen ei kuollut vahingossa Mosseensa, vaan tappoi itsensä kärähdettyään ratista.Voisitko kertoa, mikä Jäppis kompleksi Sinulla oikein on?
En tiedä. Ake:lla ei ole sen aikaisia rekisteritietoja. Omat tietoni perustuvat Jäppisen hyvän ystävän kertomaan. Hivenen parempi lähde kuin nettiin kirjoitettu satu.Aina se on Jäppinen, joka ei ollut saanut pyöräänsä Gustafssonilta, vai oliko sittenkin?
"Jollain palstalla oli puhe"... Minua sinä kyllä mollaat, kun esitän jotain etp:stä tai omista vaatimattomista tiedusteluistani, mutta kirkkain silmin juokset tällaisen "jolain palstalla" perässä. Häpeätkö yhtään?Mistä on löytynyt alkuperäinen ote, josta jollain palstalla on ollut puhetta, vaikka sen olisi pitänyt olla kateissa?
Kuten sanoin, inhoan pa...n jauhamista.Aina alat, anteeksi vaan, mäkättämään tämän Jäppisen tekemisistä tai tekemättäjättämisistä motareista puhuttaessa, se herättää kummastusta.
-
Urho