Maanantai ei oo hyvä päivä shokeille, otetaans viel yhdet
Pub Prison **AVATTU**
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU**
No ny on parempi
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
^Meinasitko järjestää sydärin ja poistaa mut minfon listoilta
?
No ei ehkä sydäriä mut pää menee sekasin,eli tekstit muuttuu entistä omituisemmiksi jatkossa
Mustikkashotti shockiin...
No ei ehkä sydäriä mut pää menee sekasin,eli tekstit muuttuu entistä omituisemmiksi jatkossa
Mustikkashotti shockiin...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mulle yks iso votka ja A. Le Coq-snapsi.. eiku meniks se toisinpäin?
Oliks täällä joku ehdottele ylläpidolle hävyttömyyksiä tai uudistuksia-ketju, ei kännysurffaaja olevinaan löydä moista. 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ei sydäreitä eikä enempää shokkeja, ehkä tää värimaailma sopii paremmin tänne, eli otetaan sille ja buraceelle ensin kukko, sitten vodka =)
Noniin, nyt näyttää hyvälle. Paras vaihtoehto tähän mennessä 
Otetaan sille!
Otetaan sille!
Nanika ga tooku matteiru to
Okei.. tämä japanilainen vihreä tee ei ollut kyllä sieltä parhaimmasta päästä
Yök. Ihan kuin joisi ruohosta ja merilevästä tehtyä teetä, näyttääkin ihan myrkynvihreältä
Kuka haluaa? Täällä olis vielä muutama kupillinen!
Kuka haluaa? Täällä olis vielä muutama kupillinen!
No mutta, eikö se sit ole tehty noista?Clyde kirjoitti:Okei.. tämä japanilainen vihreä tee ei ollut kyllä sieltä parhaimmasta päästäYök. Ihan kuin joisi ruohosta ja merilevästä tehtyä teetä
No ainakin merilevästä. Sushissa se menee, mutta näin "pelkiltään".. Mmh..
No niin no, ei se mun mielestä hyvää sushissakaan ole, mut makuasiahan tuokin. En kyllä muutenkaan ole sushi-fani, toki tonnikala on kaikissa muodoissaan hyvää mutta muuten tuo sushi on mun mielestä sellaista hienostelua.Clyde kirjoitti:No ainakin merilevästä. Sushissa se menee, mutta näin "pelkiltään".. Mmh..
On tullut merilevääkin syötyä, kaikkia ainakin neljää lajia (varsinkin nuorempana), mutta en viitsinyt tänä(kään) iltana lapsiani sillä vaivata, joten söivät rapsakoita vohveleita kermavaahdon, ananasmurskan ja kuningatarhillon kera. Arvatkee maistuiko? Ei tule onneksi kovin usein vohvelirautaa kuumennettua, ehkä kerran vuodessa. Eivät pääse raukat lihomaan.
Hiki muuten tuli tuossa vohvelinpaistossa. Ihan otsaa pitää pyyhkiä. Voisin nauttia viileän valkkarin ja yksi jääkimpale pohjalle.
Hiki muuten tuli tuossa vohvelinpaistossa. Ihan otsaa pitää pyyhkiä. Voisin nauttia viileän valkkarin ja yksi jääkimpale pohjalle.
Nothing is quite what it seems
-
rosamarine
- Adrian Monk
Clyde, hyvä että kelpaa 
Sushi..hmphf.. ei oikein raaka kala uppoa muuten kuin graavattuna tai kylmäsavuna. Ja se merilevä tulee niin pahasti sushissa läpi, että velloo ajatuskin siitä.
Etanat ja kaikki simpukat menee kans samaan kastiin, just kun oon katkarapuja oppinu syömään.
Mulla vielä antibaiotti, eli otanpa nyt tasottavaksi lasillisen colaa.
ps. mayTiili, taas teillä on herkkuja, hmph
Sushi..hmphf.. ei oikein raaka kala uppoa muuten kuin graavattuna tai kylmäsavuna. Ja se merilevä tulee niin pahasti sushissa läpi, että velloo ajatuskin siitä.
Etanat ja kaikki simpukat menee kans samaan kastiin, just kun oon katkarapuja oppinu syömään.
Mulla vielä antibaiotti, eli otanpa nyt tasottavaksi lasillisen colaa.
ps. mayTiili, taas teillä on herkkuja, hmph
^Kun töissä ollessani en aina jaksa/ehdi laittaa riittävän hyvää sapuskaa, niin nyt loman alettua yritän petrata asiaa. Ihan karjalanpaisti-, kaalilaatikko-, keltainen hernekeitto-, oikea lihakeitto- jne.linjalla. Myös herkullisia eksoottisia ruokia (ukko erikoistunut niihin). Lapset on niin hoikkia, että luulis etteivät saa syödäkseen mitään.
Suosittele joku hyvä laatikkovalkkari, kokemukset tervetulleita!
Suosittele joku hyvä laatikkovalkkari, kokemukset tervetulleita!
-
rosamarine
- Adrian Monk
Voi, mä en ole valkkarin ystävä, mutta tää vois olla hyvä, ainakin punkkuna nimi Kumala on ihan mukiinmenevä.

Kuiva, keskihapokas, trooppisen hedelmäinen, hennon paahteinen, Kumala Chenin Blanc Chardonnay?
Saisiko olla
Kuiva, keskihapokas, trooppisen hedelmäinen, hennon paahteinen, Kumala Chenin Blanc Chardonnay?
Saisiko olla
6 tai 12xViru Valgee Jubileum on ihan jees laatikkovalkkariMaybrick kirjoitti:laatikkovalkkari, kokemukset tervetulleita!
Kiitos vinkeistä molemmille, ^
Kun viikonloppu saa, pitää harkita jotain valkkarihankintoa.
Tänään iltapalan jälkeen tyydytään ihan rullatorttuun, kun joku rosvo oli käyttänyt kaiken perunajauhon, jota olis tarvittu vaniljakiisselin tekoon. Se on kiva kun lapset kokkaa, mutta vois ne myös ilmoittaa kun jokin aine loppuu
Nyt sellainen talosta löytyvä valkkari... liittyykö kenkään seuraan?
Kun viikonloppu saa, pitää harkita jotain valkkarihankintoa.
Tänään iltapalan jälkeen tyydytään ihan rullatorttuun, kun joku rosvo oli käyttänyt kaiken perunajauhon, jota olis tarvittu vaniljakiisselin tekoon. Se on kiva kun lapset kokkaa, mutta vois ne myös ilmoittaa kun jokin aine loppuu
Nyt sellainen talosta löytyvä valkkari... liittyykö kenkään seuraan?