Sen verran surkeasti joutuu CCC taas väistelemään.CCC kirjoitti:Madeleinen vanhempia vastaan esitetyt syytökset on kumottu virallisesti ja poliisi uskoo tällä hetkellä sieppausteoriaan.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Sen verran surkeasti joutuu CCC taas väistelemään.CCC kirjoitti:Madeleinen vanhempia vastaan esitetyt syytökset on kumottu virallisesti ja poliisi uskoo tällä hetkellä sieppausteoriaan.
CCC kirjoitti: Sinut toki tiedän tuollaiseksi väittelijäksi, mutta en alennu tuon tason puuhastelijan kanssa debattiin, hoidan ne huvit Suomi24:ssä, jossa tasoa löytyy. Kiitos ja kuulemiin!
CCC kirjoitti:
Tämä tästä, enempää ei tule selityksiä näin selvään asiaan!
CCC kirjoitti: Mutta niin tälläistä turhaa OT:ta en jaksa pahemmin jauhaa, joten ehkä siirrymme rikosten ihmeelliseen maailmaan, niissä on paljon enemmän keskusteltavaa. Jättäkäämme paskanjauhannat ammattilaisille.
Vastailen toki täällä käyttäjille jatkossakin, joilla on mahdollisesti jotain järkevää kysyttävää!
CCC kirjoitti: Eiköhän jatkossa puhuta ihan ketjun aiheista ja jätetään tenavatuokiot ja paskanjauhantaketjun Damienin ja Marsalkan vastuulle, kun he sen hyvin osaavat.
CCC kirjoitti:
Mutta kuten sanoin, puhun Murhainfossa asiaa rikoksista ja hoidan paskanjauhajia Suomi24:ssä! Joten jatkapa paskanjauhantaa poika vaikka keskenäsi!
CCC kirjoitti:
Lapsosilla on lasten leikit, mutta keskitytään me aikuiset puhumaan rikoksista, koska sehän tämän foorumin perimmäinen tarkoitus on.
CCC kirjoitti:Mukavaa nähdä että on suosittu. Kun pikkunaskalit kokoajan ihmettelevät ja keksivät itkemistä. Jatkakaa vain pojat ja tytöt!
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.CCC kirjoitti: Itseäni ei juurikaan ole kiinnostanut tänne aiemminkaan vastata,
Kun uskottavuus on tuota luokkaa: CCC:n uskottavuusbarometri olisi ne väitteensä hyvä edes koittaa osoittaa todeksi.Saattaisi joku uskoa, jopa hieman arvostaakin.CCC kirjoitti:Miksi? Jos et itse osaa selvää asiaa etsiä, niin sinun on parempi pysyä poissa tästä ketjusta. Tänne ei tarvita enää amatöörejä, niitä on jo ihan riittämiin esittämässä salalittojaan!
Kiva tietää että hallitsemme tenavatuokiot mutta eikös tämänkin ketjun täyte ole kirjoittajaMarsalkka kirjoitti:Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Kiitos demokratian, sinun ei tarvitse nostaa käsiäsi pystyyn.Sinäkin voit vaikuttaa.Chopper kirjoitti:Nyt ei taida asiassa auttaa enää rautalankakaan,antaa olla,minä ainakin nostan kädet pystyyn \o/
Erikoinen lause! Eli kykenen jopa laittamaan onnea oman näkemykseni esille? Mitä mahtaa tuokaan tarkoittaa...CCC kirjoitti: Onnea kykenet jopa laittamaan oman näkemyksesi esille.
Täällä onkin asiallisesti ja korrektisti pyydetty sinua esittämään faktaa muutamalle väitteellesi. Mutta vaikeaa tuntuu olevan vastaaminen...CCC kirjoitti: vastailen täällä edelleen asiallisille kysyjille!
Valitettavasti sinä sen aloitit.Sinun juttujesi tasoon verrattuna tässä ollaan pysyttyCCC kirjoitti:Heh heh, minua voitte haukkua loppuikänne se ei minua paina yhtään. Antaa mennä vain!
CCC kirjoitti:Olen sanonut tänne tullessani jo, että olen väittelyn ammattilainen Maailman menoa palstalta, mutta täällä en aio väitellä. Enkä olekaan väitellyt, olen vain vastannut kysymyksiinne. Jos haluatte väitellä etsikää väittelykumppaninne muualta, itse keskityn rikosaiheisiin keskusteluihin ja vastailen täällä edelleen asiallisille kysyjille!
Tuosta nyt ei kysymys voi olla paljon asiallisempi joten voidaan olettaa että olet vain kyvytönMarsalkka kirjoitti:Löytyykö tähän nyt sitä faktaa vai ei?
CCC kirjoitti:Heh heh, minua voitte haukkua loppuikänne se ei minua paina yhtään. Antaa mennä vain! Se osoittaa amatöörimäisyytenne ulkopuoliselle seuraajalle, ja voitte arvata, että ei minulla ole mitään sitä vastaan.
Jos oletatte, että alkaisin keskustelumuotoisen tappelun eli väittelyn, niin se on täysin turhaa.
Olen sanonut tänne tullessani jo, että olen väittelyn ammattilainen Maailman menoa palstalta, mutta täällä en aio väitellä. Enkä olekaan väitellyt, olen vain vastannut kysymyksiinne. Jos haluatte väitellä etsikää väittelykumppaninne muualta, itse keskityn rikosaiheisiin keskusteluihin ja vastailen täällä edelleen asiallisille kysyjille!
Älä nyt! Kyseessä tuntuisi olevan kovapalkkainen ammattilainen.Anile kirjoitti:CCC kirjoitti: olen väittelyn ammattilainen Maailman menoa palstalta,
Olet ihan täysin pelle!!
CCC kirjoitti:Ei olekaan, mutta median kirjoittama asia on faktaa.
Kirjoittaja on hyvä ja laittaa linkin esimerkiksi uutislinkin The Guardianin harjoittamista huijausuutisista tai myöntää amatöörimäisyytensä ja naiiviutensa. Jäämme odottamaan mielenkiinnolla! (Veikkaan, että saamme odottaa kauan)SharQ kirjoitti:Enpa muista milloin on leukaperat ollut nain kipeat nauramisesta![]()
CCC kirjoitti:Ei olekaan, mutta median kirjoittama asia on faktaa.
On muuten tuo yllaoleva toteamus ehdottomasti yksi taman foorumin 'helmista'. Saattanee nousta viela ikivihreiden joukkoon![]()
Onhan tuo lainaus tietysti irroitettu alkuperaisesta yhteydestaan, mutta harvoin, jos koskaan, on noin naiivia kommenttia tullut nahtya, asiayhteydesta riippumatta. Mestarivaittelijasta taitaa tullakkin paremman luokan stand up -koomikko, vai pitaisiko tata muotoa kutsua 'write down' komiikaksi?
Erityisesti nuo median kirjoitelmat ja uutisoinnit Aprillipaivana saa aivan uuden 'valon' tuon toteamuksen johdosta