Yhteytesi "järjestöihin"?

Sana on vapaa, jos uskaltaa...

Mitenkä on?

En tunne ketään, enkä haluakaan.
188
42%
Kaverin kummin kaima on hangaround.
115
26%
Lähipiirissä (jopa sinä?) on member tms.
144
32%
 
Ääniä yhteensä: 447

Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

En tunne onneksi ketään. Jotkut kaukaiset tuttavat (jengeihin kuuluvat) ovat varoitelleet, että älä ikinä sekaannu jengeihin.

Polar
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 113
Liittynyt: To Marras 05, 2009 7:22 pm
Paikkakunta: Pohjoisnapa

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Polar »

En tunne, enkä haluakaan tuntea. Ainoa yhteyteni "järjestöihin" oli se, kun ex-avomieheni velipuoli kuului liivijengiin. Olen tästä exästä eronnut jo vuosia sitten ja sen velipuolen taisin tavata kerran ja silloinkin nopeasti, joten ehkä tätä ei edes lasketa :lol: .
I don't wanna be buried in a Pet Sematary. I don't want to live my life again -Ramones-

Marla Singer
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2010 10:41 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Marla Singer »

Teoriassa kiinnostaisi. Ei tosin mikään Bandidos-tyyppinen pipipää-testosteroni -sakki, ei tarvinnu niiden päämajaan tai vakibaariin edes pidemmälle mennä kun jo vastenmielisyys iski päin naamaa.

BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja BMC »

Marla Singer kirjoitti:Teoriassa kiinnostaisi. Ei tosin mikään Bandidos-tyyppinen pipipää-testosteroni -sakki, ei tarvinnu niiden päämajaan tai vakibaariin edes pidemmälle mennä kun jo vastenmielisyys iski päin naamaa.
epäilen vahvasti että et tunne ketään bandidos täys jäsentä koska sen huomaa selvästi sun jutuista. ja bandidos clubhousessa et varmasti ole ikinä edes käynyt juhlimassa!

Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Norsula »

En tunne. Olen rasisti ja katson aina halveksivasti kun ajavat ohi.

Marla Singer
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2010 10:41 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Marla Singer »

BMC kirjoitti:ja bandidos clubhousessa et varmasti ole ikinä edes käynyt juhlimassa!
Kyllä mä nyt oon Kyläsaaressa käynyt, vaan en välittäisi siellä hirveästi jatkossakaan juhlia enkä tuntea ketään B-täys- tai edes puolijäsentä.

kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

BMC kirjoitti:
Marla Singer kirjoitti:Teoriassa kiinnostaisi. Ei tosin mikään Bandidos-tyyppinen pipipää-testosteroni -sakki, ei tarvinnu niiden päämajaan tai vakibaariin edes pidemmälle mennä kun jo vastenmielisyys iski päin naamaa.
epäilen vahvasti että et tunne ketään bandidos täys jäsentä koska sen huomaa selvästi sun jutuista. ja bandidos clubhousessa et varmasti ole ikinä edes käynyt juhlimassa!

Mä luulen et BMC on wannabe BMC. Tuskin täällä huutelisit asioita, jos olisit BMC.tä lähellä.
En mä ainakaan huutelis.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Kyllä sen jutut on ainakin sitä luokkaa etten hetkeäkään epäile kyseessä olevan pahemman luokan wannabee.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

Ei taida ton Marla Singerin jutuissa olla yhtään enempää todellisuuspohjaa. :D

Marla Singer
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2010 10:41 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Marla Singer »

Jarno-T kirjoitti:Ei taida ton Marla Singerin jutuissa olla yhtään enempää todellisuuspohjaa. :D
Mikäs salapoliisi sinä olet? Omapahan on mielipiteesi, mutta sinuna en puhuisi oikeasta elämästä mitään mitä en tiedä. Sen verran kuitenkin kannattaisi ottaa huomioon, että näillä prätkähiirillä josta puhumme on Kokoomuksen jäsenkirjat kullakin taskussaan ja olen itse työskennellyt paikassa missä niitä lusii. Ei jostain syystä edelleenkään huvita tutustua.

Over and out.

BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja BMC »

Mä luulen et BMC on wannabe BMC. Tuskin täällä huutelisit asioita, jos olisit BMC.tä lähellä.
En mä ainakaan huutelis.[/quote]

sä oletkin kojootti! ja mä en ole puhunut mistään niin niin ihheellisestä asiasta. mikä olis kovinkin salaista. voin todistaa puheeni yhdellä kuvalla tarvittaessa 8)

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja PitBull »

BMC kirjoitti:Mä luulen et BMC on wannabe BMC. Tuskin täällä huutelisit asioita, jos olisit BMC.tä lähellä.
En mä ainakaan huutelis.
sä oletkin kojootti! ja mä en ole puhunut mistään niin niin ihheellisestä asiasta. mikä olis kovinkin salaista. voin todistaa puheeni yhdellä kuvalla tarvittaessa 8)[/quote]


kuva esiin sitten tai sitten jos et sitä voi laittaa niin laita mulle Tapsan puhelin numeron 3 viimeistä numeroa :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

BMC kirjoitti:Mä luulen et BMC on wannabe BMC. Tuskin täällä huutelisit asioita, jos olisit BMC.tä lähellä.
En mä ainakaan huutelis.
sä oletkin kojootti! ja mä en ole puhunut mistään niin niin ihheellisestä asiasta. mikä olis kovinkin salaista. voin todistaa puheeni yhdellä kuvalla tarvittaessa 8)[/quote]

Justde. Kuva esiin sitten, kun lupasit.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.

MTee
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Marras 04, 2009 12:17 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja MTee »

Tämähän menee mielenkiintoiseksi ...

häirikkö
Hetty Wainthropp
Viestit: 470
Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 8:56 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja häirikkö »

:D meidän isä on kovempi kuin teidän isä.. Lapsellista väitellä kuka tuntee kenenkin. Tääl on muutamal nimimerkil tosi narsistista touhua. Hankkikaa elämä :roll:

Vastaa Viestiin