Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Rokkivosu
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2010 2:17 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Rokkivosu »

Täältä varmaan saan asiallisen ja tietoon perustuvan vastauksen koskien Enkeleitä ja naisjäseniä :D
Pyörin äitipalstalla ja siellä yksi naispuolinen palstailija kivenkovaan väittää olevansa yksi Enkelien neljästä suomalaisesta naisjäsenestä.
Itse olen aina ollut siinä uskossa että nainen ei voi olla Enkelien jäsen. Miten se nyt on? Puhuuko paskaa vai onko todella naisiakin nykyään täysivaltaisina jäseninä?
Miten muuten porukka suhtautuu siihen, että omasta jäsenyydestä huudellaan keskustelupalstoilla?
Heitänpä linkin vielä ko. keskusteluun :) http://kaksplus.fi/keskustelu/t866342

Kovaa menoa mammapalstalla :twisted: :lol:
" Kiss,kiss! Kill,kill!"
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Rokkivosu kirjoitti:...yksi naispuolinen palstailija kivenkovaan väittää olevansa yksi Enkelien neljästä suomalaisesta naisjäsenestä...
Juuu... "Varmasti" on.

Ja - Kaksplussan keskustelupalstan topici "Tunnetko ketään Helvetin enkeliä?" :lol: :lol:
Ei helvetti, minne ne vauvat jäi?
Viimeksi muokannut Mike Manner, La Tammi 02, 2010 4:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Rokkivosu
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2010 2:17 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Rokkivosu »

Mike Manner kirjoitti:
Rokkivosu kirjoitti:...yksi naispuolinen palstailija kivenkovaan väittää olevansa yksi Enkelien neljästä suomalaisesta naisjäsenestä...
Juuu... "Varmasti" on.
Sitähän mieltä minäkin, että varmasti :lol:
" Kiss,kiss! Kill,kill!"
Rokkivosu
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2010 2:17 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Rokkivosu »

Mutta siis onko noita naisjäseniä ylipäänsä missään?
Kertokaa nyt että mä olen oikeessa :D
" Kiss,kiss! Kill,kill!"
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Rokkivosu kirjoitti:Mutta siis onko noita naisjäseniä ylipäänsä missään?
Kertokaa nyt että mä olen oikeessa :D
Varsinaisina jäseninä ei, mutta noita kerholaisten muijia on sitten roikkumassa touhussa mukana, mutta heillä ei ole mitään sanavaltaa itse bisnekseen.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Rokkivosu
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2010 2:17 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Rokkivosu »

Mike Manner kirjoitti:
Rokkivosu kirjoitti:Mutta siis onko noita naisjäseniä ylipäänsä missään?
Kertokaa nyt että mä olen oikeessa :D
Varsinaisina jäseninä ei, mutta noita kerholaisten muijia on sitten roikkumassa touhussa mukana, mutta heillä ei ole mitään sanavaltaa itse bisnekseen.

Näin mä sen ajattelinkin. Kiitos kun vastasit :)
Eli hehän eivät myöskään saa kantaa mitään HA-tunnuksia? Vai?
" Kiss,kiss! Kill,kill!"
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Rokkivosu kirjoitti:Eli hehän eivät myöskään saa kantaa mitään HA-tunnuksia? Vai?
Heillä on omat kerhonliivit, mutta ne eroaa täysjäsenten (miesten) liiveistä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Mike Manner kirjoitti:
Rokkivosu kirjoitti:Eli hehän eivät myöskään saa kantaa mitään HA-tunnuksia? Vai?
Heillä on omat kerhonliivit, mutta ne eroaa täysjäsenten (miesten) liiveistä.
Justiinsa joo, vittu jos ei asiasta tiedä mitään niin kannattaisko se turpa pitää sitten kiinni?
Naiset on ihan samassa asemassa kuin vompatit ja vompatit sentään pääsee etenemään hierarkiassa toisin kuin naiset. Vompateilla ei ole oikeutta käyttää muita kuin support tuotteita joten siitä sitten voi miettiä että onko naisilla kerholiivejä :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

PitBull kirjoitti:Naiset on ihan samassa asemassa kuin vompatit
Tässäpä se sitten tulikin.
Eli on ne nahkaräsyt niskassa, mutta ilman varsinaisia tunnuksia. Ihan vaan kannattamisen vuoksi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Chopper »

81:a saa kuka tahansa ostella mutta itse "kuoleman päätä" ei kanna muut kuin jäsenet,ei vosut eikä muut support-heepot...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Chopper kirjoitti:81:a saa kuka tahansa ostella mutta itse "kuoleman päätä" ei kanna muut kuin jäsenet,ei vosut eikä muut support-heepot...
Oikein. Minä olin kaveeranut helvarien kanssa 90-luvun lopussa. Kuka tahansa ystäväheebo saa ostella 81-tuotteita ja jopa mustia paitoja punavalkoisella tekstillä, mutta ystäväheebonkaan nahkaliiveissä ei saisi näkyä punavalkoista väriä. Kuolemanpää on varattu ainoastaan helvarien täysjäsenille.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Citizen
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 3:27 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Citizen »

On tainnut KaksPlussan foorumin teksteissä olla hieman "viinilisää". Eli puuta heinää kuten hyvin usein ko.porukkaan liittyvissä kirjoituksissa.
Deadhead-logo on myös rekisteröity liikemerkki (trademark) jonka käyttöä valvotaan siinä missä Nokia tai Coca-Cola omaansa.
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Citizen kirjoitti:On tainnut KaksPlussan foorumin teksteissä olla hieman "viinilisää". Eli puuta heinää kuten hyvin usein ko.porukkaan liittyvissä kirjoituksissa.
Deadhead-logo on myös rekisteröity liikemerkki (trademark) jonka käyttöä valvotaan siinä missä Nokia tai Coca-Cola omaansa.
Pilkunviilausta, mutta tarkoittanet Death Headia, Deadhead on Grateful Dead-fani. :wink:
Citizen
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 3:27 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Citizen »

ns_ kirjoitti:
Citizen kirjoitti:On tainnut KaksPlussan foorumin teksteissä olla hieman "viinilisää". Eli puuta heinää kuten hyvin usein ko.porukkaan liittyvissä kirjoituksissa.
Deadhead-logo on myös rekisteröity liikemerkki (trademark) jonka käyttöä valvotaan siinä missä Nokia tai Coca-Cola omaansa.
Pilkunviilausta, mutta tarkoittanet Death Headia, Deadhead on Grateful Dead-fani. :wink:
Aivan oikein. Kiitos oikaisusta :oops:
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Lehtitieto: Suomalainen talousrikollinen pidätetty Brasiliassa

08.01. - 22:50 (Luotu: 22:50)

Brasilian liittovaltion poliisi on pidättänyt suomalaisen Helvetin enkelin Rio de Janeriossa, kertoo Iltalehti O Globo -lehden tietoihin viitaten.

Mies on etsintäkuulutettu viisi vuotta sitten miljoonahuijauksesta Suomessa.

39-vuotias mies pidätettiin Sofitelin luksushotellissa Copacabanan kuuluisassa kaupunginosassa.

Aamulehti

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/166503.shtml
Lukittu