henkilökohtainen kysymys...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

TT & Co:lla näyttää olevan joku ongelma homojen kanssa. voi, voi
vai vihjailetteko että homot olisivat jotenkin rikollisia kun käsittelette tätä aihetta jatkuvasti tällä palstalla Kuva

no, mielipiteensä kullakin.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Ja Kylli tipahti taas :wink: . Ehkä olen liian naiivi mutten ole ainakaan pahemmin huomannut homokammoa täällä, eikös alkuperäinen kysymys liittynyt nimenomaan omaan henkilökohtaiseen suuntautumiseen?

Voi olla klishee mutta kyllä Kyllille on ihan sama mitä ja kenen kanssa ihmiset vällyissään peuhaavat, kunhan ketään ei satuteta. Ei ystäviä muutenkaan tarvitse valita tai ihmisiä arvo(s)(t)taa sen perusteella tykkäävätkö edestä vai takaa, miehen tai naisen kanssa. Oli se rakkaus keiden välillä vaan niin kaunistahan se on. Ja jollei ihan rakkauskaan niin seksikin (ajatelkaa: jotkut tekevät "sitä" ilman rakkautta!!). Mutta minkäs sille itse voi jos omat fantasiat liittyvät kiinteästi tiettyyn sukupuoleen?

Kyli tykkää tuosta ruuvi-mutteri -kielikuvasta :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

^^ Mä en jaksa uskoa, että täältä löytyy yhtään homokammoista, että ole ihan rauhassa.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

En minäkään ole homokammoinen, vaikka en voisi kuvitellakaan, että seurustelisin naisen kanssa. ei vain ole minulle sopiva juttu.

Ja sen kyllä voin myöntää ihan suoraan, että jos vaikkapa tuleva lapseni olisi homo tai joku muu tuttu niin kyllä se olisi järkytys ja jonkin aikaa siinä menisi asiaa miettiessä.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^ei ole tämäkään homofobiaa nähnyt...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
blackwidow

ei se minua ollenkaan harmita että suomalaiset ovat rasisteja ja homofoobikkoja, en edes asu suomessa ja käyn siellä korkeintaan kerran vuodessa, heh.

näitä esimerkkejä löytyy pilvin pimein
esim. jos halutaan ikävästä ihmisestä tehdä vieläkin ikävämpi, niin korostetaan 'homoutta'

esimerkkejä, myrkyttäjä hoitajat ovat homopari, hyi hyi. ketjussa päivitetään että todennäköisesti olivat yrittaneet jopa jotain seksuaalista uhrin kanssa, sairaita kun ovat :shock:

tai

jos joku kertoo: no jukka lahti olikin aika ikävä ihminen, pikku hitleri yms niin TT hja Co päivittelee suraavaksi: ja kuulemma homokin vielä :shock:

mutta kuten sanoin, samapa tuo.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^mä en kyllä allekirjoita tota varsinkaan TT:n kohdalla. Edesmennyt Sami oli kyllä omaa luokkaansa tässä asiassa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

blackwidow kirjoitti:ei se minua ollenkaan harmita että suomalaiset ovat rasisteja ja homofoobikkoja, en edes asu suomessa ja käyn siellä korkeintaan kerran vuodessa, heh.

esimerkkejä, myrkyttäjä hoitajat ovat homopari, hyi hyi. ketjussa päivitetään että todennäköisesti olivat yrittaneet jopa jotain seksuaalista uhrin kanssa, sairaita kun ovat :shock:
Tuossa hoitajalesboparin tapauksessa on ihan ymmärrettävää, että tuokin vaihtoehto otetaan huomioon. Ja useimmat, jotka jotain tuollaista ovat ehdottoneet niin taisivat olla sillä kannalla, että lesbopari on ehkä tehnyt kahdestaan jotakin ja tämä kehitysvammainen on nähnyt heidät toimissaan ja hänet pitänyt hiljentää.

Lisäksi jos hoitajapari olisi ollut heteropariskunta niin varmasit aivan yhtä lailla heistäkin olisi esitetty epäilys jos ovat jotain tehneet ja vammainen nähnyt jne.

Etpä sinäkään oikein hyvää kuvaa anna itsestäsi haukkumalla suomalaiset rasisteiksi ja homofoobikoiksi. Etkö sinä olekaan suomalainen vai haluatko sinä haukkua myös itseäsi? Aivan samalla tavalla sinä syyllistyt itse siihen mistä muita arvostelet.
blackwidow

kahvitar kirjoitti:
blackwidow kirjoitti:ei se minua ollenkaan harmita että suomalaiset ovat rasisteja ja homofoobikkoja, en edes asu suomessa ja käyn siellä korkeintaan kerran vuodessa, heh.

Tuossa hoitajalesboparin tapauksessa on ihan ymmärrettävää, että tuokin vaihtoehto otetaan huomioon. Ja useimmat, jotka jotain tuollaista ovat ehdottoneet niin taisivat olla sillä kannalla, että lesbopari on ehkä tehnyt kahdestaan jotakin ja tämä kehitysvammainen on nähnyt heidät toimissaan ja hänet pitänyt hiljentää.

Lisäksi jos hoitajapari olisi ollut heteropariskunta niin varmasit aivan yhtä lailla heistäkin olisi esitetty epäilys jos ovat jotain tehneet ja vammainen nähnyt jne.

Etpä sinäkään oikein hyvää kuvaa anna itsestäsi haukkumalla suomalaiset rasisteiksi ja homofoobikoiksi. Etkö sinä olekaan suomalainen vai haluatko sinä haukkua myös itseäsi? Aivan samalla tavalla sinä syyllistyt itse siihen mistä muita arvostelet.
ei, en ole suomalainen.
tälläinen käsitys on minulle ikävä kyllä suomalaisista jäänyt :?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tykkään vaan miehistä enemmän. 8)
Turha siinä nyt mitään homokammoa on nähdä!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
blackwidow

^^hienoa, hienoa, muista korostaa tätä tulevaisuudessa jokaisessa ketjussa, jottei tulisi mitään väärinkäsityksiä :wink:

minun maailmani ei ole näin musta-valkoinen.

en todellakaan pysty kehumaan jokaista kaljamaha-äijää seksikkääksi syystä, että hän on miespuolinen.

ja olen toki elämäni aikana tavannut muutaman kauniin, sanoisin jopa viehättävän naisen, hyi minua.

p.s. osaltani voisin muuttaa allekirjoitukseni siten, että tämä tulisi esille jokaisessa ketjussa:
miltäs kuullostaa esim. grootimaisesti.
Tampereen tyttö pitää miehistä ja turha siinä on mitään homokammiota nähdä. JA TÄMÄ ON FAKTAA.
Asiaan liittyvä spekulointi on turhaa, täysin fiktiota ja Blackwidowin mielikuvitusta :mrgreen:
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ja edelleen Kylli kysyy: eikö alkuperäinen kysymys kuulunutkin: kumpaan sukupuoleen olet kallellaan? Otsikolla "Henkilökohtainen kysymys".

... ja ihmettelee: eihän kukaan ole tässä yleistänyt, että jokainen tietyn sukupuolen edustaja olisi mieluisa. Ei jummarra.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
silentservice
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja silentservice »

Menee kyllä OT, mutta mustalle leskelle on tokaistava, että huomautin kyllä avarakatseisuudestani spekuloidessani hoitajien mahdollisia puuhia nuoren tytön surmajutussa. Ihan rehellisesti, en kirjoittanut juttua puntti kireänä silmät sumenneena, vaan ihan yhtenä vaihtoehtona. Aivan kuten olisin tehnyt, jos kyseessä olis ollut heteropari. Ettet vain olis hieman antihomofoobikko? :wink: Vitsi vitsi...
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Miehiinhän mie.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Olen biseksuaalinen.Riippuu täysin henkilöstä olenko kiinnostunut hänestä.Molemmat sukupuolet voivat olla tasa-arvoisesti tylsimyksiä.En millään tapaa julista seksuaalisuuttani (muutama aito ystävä tietää) mutta aika usein on käynyt niin, että joku "kunniallinen konservatiivinen perheenisä" on alkanut ehdottelemaan aika eksoottisiakin juttuja.En ole järjestänyt mitään kohtausta.Olen lähinnä kehoittanut menemään kotiin vaimon viereen nukkumaan.
Vastaa Viestiin